oh wel leuk voor ze, had voor haar wel op 2 meisjes gehoopt omdat ze al 1 zoontje had...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:56 schreef Purdey het volgende:
En Celine Dion krijgt twee zoontjes:
[..]
Bron: Telegraaf
Ja, daar houdt de natuur geen rekening meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
oh wel leuk voor ze, had voor haar wel op 2 meisjes gehoopt omdat ze al 1 zoontje had...![]()
maar evengoed leuk nieuws
Heb ik wat gemist? Of zijn dit gewoon hele oude foto's?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:45 schreef 16lila het volgende:
ik weet niet of hij er al bij staat maarja ;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Christina aguilera uitgeroepen tot sexyste zwangere vrouw.
Mgihgihg dat wordt dat zoontje volgens mij ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, daar houdt de natuur geen rekening meeEn buiten dat, die twee hadden dan denk ik behandeld geworden als prinsesjes
meisjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:46 schreef lily het volgende:
speaking of which
Wat zou het geslacht zijn van de vierde spruit van Jamie Oliver?
quote:Michiel Veenstra opnieuw vader geworden
van onze redactie
AMSTERDAM - Michiel Veenstra is zaterdagochtend voor de tweede keer vader geworden.
Jessica, de vriendin van Michiel, is bevallen van een zoon. "Vanochtend om 5.18 is Nathan Willem Sander geboren. Moeder en zoon maken het goed en vader en zus zijn apetrots", laat de radio-dj weten via Twitter.
Michiel en Jessica hebben ook een dochtertje: Marthe (1).
De felicitaties op Twitter stromen binnen. Zo schrijft 3FM-collega Domien: "Uitgeslapen en wakker geworden met geweldig nieuws van Michiel Veenstra. Wow!"
"In Spanje wakker geworden met het geboortebericht van Nathan: zoon van Michiel en Jessica Veenstra", twittert radio-dj Rick van Velthuysen. "Van harte en geniet in goede gezondheid!"
Ook Henkjan Smits is enthousiast: "Gefeliciteeeeeeeerd!"
ach dat zij van die verschrikkelijke ''waargebeurde'' films allemaalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat er momenteel weinig kiekjes van zwangere celebs zijn, maar deze vond ik nog wel leuk
[ afbeelding ]
Danica McKellar (Wonder years)
Oh ik ken haar echt alleen van The Wonder years, of hooguit een enkele andere filmquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
ach dat zij van die verschrikkelijke ''waargebeurde'' films allemaal
ja vroeger op rtl 4 werden toch altijd van die waargebeurde films uitgezonden, daarvan ken ik haar...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ken haar echt alleen van The Wonder years, of hooguit een enkele andere film
!quote:It's another girl for Scrubs star John C. McGinley and his wife Nichole!
The happy couple welcomed daughter Kate Aleena McGinley on Thursday, June 24 at 5:57 p.m. in Los Angeles, his rep confirms with Celebrity Baby Scoop.
Kate weighed 6 lbs., 2 oz. and was 19 inches in length. She joins big sister Billie Grace, 2, as well as brother Max, 12, from McGinley’s previous marriage.
Congratulations to the McGinley family
Wat kijken ze allebei moeilijk..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |