Volgens mij verwar je haar met eh dingetje, die actrice die weer een zusje is van eh die met Isa Hoes is getrouwd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:26 schreef kvd het volgende:
Ik dacht altijd dat ze al een kind had. Er staat mij iets bij van dat ze na TMF die commercials was gaan inspreken en was geemigreerd (een of ander zonnig eiland, waarvandaan ze die commercials nog steeds kon inspreken) en dat ze dus al een kindje had (heb een dochtertje in mn hoofd). Meen me te herinneren dat ik dat ooit eens heb gelezen.
Dus nu vraag ik me al met wie ik haar verwar....
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je haar met eh dingetje, die actrice die weer een zusje is van eh die met Isa Hoes is getrouwd.
Kamerling! Die. Meisje Kamerling. Maar die is ook alweer terug.
van der Meer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft alleen 2 zoontjes![]()
Je hebt nog wel een andere (GTST?)actrice die in het buitenland heeft gewoond met kindjes... Robine, en de achternaam geen ideeDie heeft 1 dochter en een zoontje.
Ik kijk dat ook nooit maar ik weet dat ook hoor. En ook dat zij met Mark van der Loo isquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
van der Meer?
Waarom weet ik dat, ik kijk nooit GTST.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef kvd het volgende:
nee, die bedoel ik allemaal niet...het was een presentatrice en doet/deed de stemmen van commercials....ik ga zo even googlen
en zojuist bij boulevard, Jeniffer Aniston is idd aan het adopteren....
Hehe, ik kijk het ook nooit, maar ken haar gewoon van andere programma's en ze is ook model geweest toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
van der Meer?
Waarom weet ik dat, ik kijk nooit GTST.
En dat heeft Jennifer Aniston zelf bevestigd? Ik geloof er niks van totdat zij het zelf bevestigd heeft. Als we de roddels moeten geloven is ze al 34 maanden zwanger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja ze kan natuurlijk niet achterblijven he
quote:
quote:Zac Hanson (24) announced on Kidd Kraddick this morning that his wife Kate (26) is expecting their second child. They were married on June 3, 2006. This is the second child for them. The couple's son John Ira Shepherd Hanson ("Shepherd") was born on May 27, 2008.
quote:Former Ugly Betty and future Love Bites star Becki Newton is expecting her first child with hubby of five years, Chris Diamantopoulos.
It'll be the first child for the 31-year-old, and while there's no word yet on a due date for the little tyke
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:07 schreef Vlindur het volgende:
Nu.nl heeft hem nu ook staan:
Tweede kind voor jongste Hanson
Uitgegeven: 2 juli 2010 16:45
Laatst gewijzigd: 2 juli 2010 16:45
AMSTERDAM - Zac Hanson wordt voor de tweede keer vader. De vrouw van de jongste Hanson-broer is opnieuw zwanger.
© WENN
Kate beviel twee jaar geleden van hun eerste kindje. Het stel gaf het zoontje de naam John Ira Shepherd, met als roepnaam Shepherd.
"Er is een nieuw kindje onderweg", vertelt Hanson volgens het tijdschrift Us Weekly in een Amerikaanse radioshow. Het stel heeft de komst van het tweede kindje even stilgehouden. "Nog niemand weet het", vertelt hij. Zac en Kate trouwden in 2006.
Het nieuwe spruitje heeft in ieder geval genoeg speelmaatjes. Isaac, de oudste Hanson-broer, is vader van Everett en Monroe. Verder kan de kleine zich altijd nog vermaken met een van de vier kinderen van Taylor, de middelste Hanson-broer.
Hanson scoorde in 1997 een hit met 'MmmBop'.
Hanson...![]()
geitenwollensokken breiers
Wat heerlijk Burgelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:53 schreef AnnaStesia het volgende:
Tsjitske Reidinga bevallen
AMSTERDAM - Tsjitske Reidinga, vooral bekend van haar rol als Claire in de serie Gooische Vrouwen, is bevallen van een zoon.
Het jongetje heeft de naam Jacob gekregen. Dit meldt Shownieuws. Het is het derde kindje voor Tsjitske en haar man, acteur Vincent Croiset. Ze hebben al een tweeling: Foppe en Klaas
Ik las het via zijn facebook. Vraag me ook af of het echt waar is?!quote:On his official facebook page Cristiano wrote this: (also on his twitter)
It is with great joy and emotion that I inform I have recently become father to a baby boy. As agreed with the baby's mother, who prefers to have her identity kept confidential, my son will be under my exclusive guardianship. No further information will be provided on this subject and I request everyone to fully respect my right to privacy (and that of the child) at least on issues as personal as these are.
Als het op zijn officiele facebook staat lijkt het me van wel he? Waarom zou iemand daarover liegenquote:Op zondag 4 juli 2010 03:12 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Ik las het via zijn facebook. Vraag me ook af of het echt waar is?!
Kan toch ook gehacked zijn, gebeurt bij twitter bijvoorbeeld wel vaker. En het kwam nogal uit de lucht vallen, dus daarom geloofde ik het niet meteen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:48 schreef rena het volgende:
[..]
Als het op zijn officiele facebook staat lijkt het me van wel he? Waarom zou iemand daarover liegen?
Dat is precies waar ik ook aan dacht... vind hem altijd behoorlijk gay overkomen ondanks dat er veel vrouwen in katzwijm vallen bij hem.... ik vind hem overigens erg greepyquote:Op zondag 4 juli 2010 03:12 schreef Bostonian het volgende:
[..]
Ik las het via zijn facebook. Vraag me ook af of het echt waar is?!
Cristiano Ronaldo vader geworden...... Gevalletje Ricky Martin?
quote:It’s a girl for actors Diego Luna and Camila Sodi!
The couple, who wed in 2008, welcomed daughter Fiona at 10:15 a.m. on Thursday, July 1 in Mexico City. She weighed 6 lbs.
“We’re very grateful to everyone who has been thinking of us and who has respected the intimate moment we’re experiencing now — the arrival of the family’s newest member,” the proud parents said in a statement.
Named after the Y tu mamá también star’s late mother, who was killed in a car accident when he was two, Fiona joins big brother Jerónimo, 22 months.
The Abel director, 30, and Sodi, 24, announced the pregnancy in January.
quote:Liesbeth List is oma
Elisah, de dochter van Liesbeth List, is afgelopen vrijdag bevallen van een gezonde dochter.
Lilah kwam in een recordtijd van twintig minuten ter wereld. "Het is een bloedmooi kind", vertelt de trotse oma in RTL Boulevard.
Liesbeth is dan ook diep ontroerd: "ik ben iedere dag langs geweest en het is zó ontroerend om je eigen kind met een kind te zien. Het is het wonder van het leven."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |