abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83298299
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Miss Keys het zoals sommigen "geheim" ( ) houden tot een maand voor de bevalling?
Het is geen geheim hoor. Het is bekend gemaakt...mooi buikje hoor!
Back in business.
pi_83298342
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Shirley het volgende:

[..]

Het is geen geheim hoor. Het is bekend gemaakt...mooi buikje hoor!

Oh, ik loop achter
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_83298363
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Miss Keys het zoals sommigen "geheim" ( ) houden tot een maand voor de bevalling?
Het is toch al bevestigd?
quote:
NEW YORK – Alicia Keys is in a motherhood state of mind: She's pregnant with her first child.

The Grammy Award-winning R&B singer has been dating producer Swizz Beatz, who has written hits for Beyonce (bee-AHN'-say), Jay-Z and others. They're engaged to be married at a private ceremony later this year.

Representatives for the couple confirmed the news Thursday night.

Keys last year teamed up with Jay-Z for a hit song about New York called "Empire State of Mind." She's among a string of international artists slated to perform at a June 10 concert to mark the start of the World Cup soccer tournament in South Africa.

Beatz has been married before and has two sons.
Edit --> te laat
pi_83299093
Was deze al langs gekomen?

James van der Beek (Dawson's creek) en vriendin Kimberley, in verwachting van een meisje
pi_83299198
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
James van der Beek (Dawson's creek) en vriendin Kimberley, in verwachting van een meisje
Was inderdaad al langs gekomen, post of 10 hierboven.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_83299466
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef Felixa het volgende:

[..]

Was inderdaad al langs gekomen, post of 10 hierboven.

Ik bedoelde de foto, niet het nieuws

Maar zoals ik het schreef klinkt het idd of ik het nieuws bedoelde, sorry
pi_83299524
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik bedoelde de foto, niet het nieuws

Maar zoals ik het schreef klinkt het idd of ik het nieuws bedoelde, sorry
Oh!
pi_83303303
quote:
-Be!

Ne-Yo is going to be a dad in January!

Early next year, the 30-year-old R&B singer is expecting a child with his actress girlfriend Monyetta Shaw!

“I am 30 and I do have my first child on the way, and I’m very, very, very excited about that,” he revealed to Ebony on Thursday. “It’s a New Year’s baby and I’m just in a really good place right now.”

As for whether it’s a boy or a girl, the baby was curled up in a ball during the first ultrasound! Ne-Yo joked that the baby was “stubborn” but “didn’t get that one from me!”

Congratulations to the happy couple!!
pi_83309642
Sofia Coppola is bevallen van een dochter.
quote:
Phoenix frontman Thomas Mars is quickly becoming outnumbered at home — he and director Sofia Coppola recently welcomed a second baby girl, a source confirms to PEOPLE.

Daughter Cosima was born in New York City “within the last month” and joins big sister Romy, 3½.

The couple, who began dating in 2005, announced the pregnancy in December.

Mars continues to tour in support of his band’s Grammy-winning album, Wolfgang Amadeus Phoenix, while Coppola’s latest film, Somewhere, will be released in December.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_83344859
Zal wel een typische roddelbladkop zijn, maar we wachten af!

Jennifer Aniston: OK! has a sneak peek at the interview about Jen’s baby plans that everybody is going to be talking about! Why Jen’s finally ready now! Who might the daddy be? What the star is doing to prepare for being a mom!

zondag 27 juni 2010 @ 07:57:32 #161
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_83348834
Gaat ze vast in een film spelen waar ze moeder in speelt ofzo...... zul je altijd zien.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_83349120
of in navolging van Bangelina, Sherryl Crow, Sandra Bullock adopteren
pi_83349128
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:07 schreef kvd het volgende:
of in navolging van Bangelina, Sherryl Crow, Sandra Bullock adopteren
Áls het al waar is, denk ik dat dat het is
pi_83349450
Wat een ontzettend lelijk gemaakte foto van Jennifer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_83366074
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef DjinN het volgende:

[..]

Jah idd Bloem...ook al zo'n belachelijke naam
De jongste van Angela Schijg heet Mensje, nog erger
pi_83366271
Maar dat is al heel oud. Er is een schrijfster die Mensje van Keulen heet. Misschien was Angela wel ontzettend fan van haar boeken...?

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 28 juni 2010 @ 20:03:17 #167
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_83413370
Is Royston Drenthe al genoemd ?

Zijn vrouw Daisy is nu 4 maanden zwanger..
Ze was dus al zwanger toen het stel in mei trouwde..

Bron : http://www.telegraaf.nl/p(...)ader__.html?sn=prive
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_83422870
23 en al 2 kinderen met een ex-vriendin? Wow.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_83493549
quote:
Isabelle Brinkman zwanger

door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Voormalig TMF-vj Isabelle Brinkman (38) is drie maanden zwanger van haar eerste kindje.

In eerste instantie had de (radio)presentatrice dan ook helemaal niet het idee dat ze in verwachting was. Omdat ze zo verdrietig was, sliep ze namelijk slecht en was ze misselijk. Daardoor schreef ze de klachten toe aan haar verdriet. Maar nu blijkt de oorzaak dus een heel mooie te zijn...
Zelf is ze vernoemd naar Isabelle, je t'aime van de Franse jarenzeventigband Les Poppys. Omdat haar ouders zo gek waren op dat nummer. Begin volgend jaar weten we of Isabelle haar kleine óók heeft vernoemd...
De eerste felicitatie op Facebook is al binnen: oud-collega Fabienne de Vries is erg blij voor Isabelle.
De blondine presenteerde een paar jaar geleden het programma It's Isabelle op muziekzender TMF. Ook was ze een tijdlang te horen op radiozenders Kink FM en KXradio.
pi_83496590
Waarom was ze zo verdrietig dan?
pi_83496694
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef Felixa het volgende:

[..]

pff 38 jaar oud en dan nog aan kinderen beginnen
  woensdag 30 juni 2010 @ 17:18:45 #172
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_83497474
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef sherezade het volgende:

[..]

pff 38 jaar oud en dan nog aan kinderen beginnen
... oh come on.
pi_83497620
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef Franneh het volgende:
Waarom was ze zo verdrietig dan?

Klinkt als een verbroken relatie (en een "ongelukje"), want er wordt ook niet verwezen naar een vriend, maar kan er ook naast zitten...

-edit- en ik zat er naast
quote:
HILVERSUM - Voormalig TMF-presentatrice Isabelle Brinkman is zwanger. Brinkman zit in de veertiende week van haar zwangerschap. Vader van het kind is haar vriend Rick.

In eerste instantie had de 38-jarige presentatrice helemaal niet door dat ze zwanger was, meldt Shownieuws. In maart overleed haar moeder en Brinkman was sindsdien emotioneel, sliep slecht en was vaak misselijk. De presentatrice dacht dat dit door het verdriet kwam.

Isabelle Brinkman begon haar cariere bij MTV. Na haar TMF-periode kreeg ze een eigen radioprogramma op 3FM en presenteerde ze onder meer voor de NPS, SBS 6 en Kink FM. Tegenwoordig is Brinkman nog regelmatig als voice-over in reclames en documentaires te horen. (NOVUM)
pi_83499171
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Klinkt als een verbroken relatie (en een "ongelukje"), want er wordt ook niet verwezen naar een vriend, maar kan er ook naast zitten...

-edit- en ik zat er naast
[..]
Dat was in eerste instantie ook mijn idee, een verbroken relatie.
Niet dat de andere reden leuk is.
Dubbel vind ik dat ook altijd.. heel erg dat je moeder dat dan niet meer mee kan maken en een oma kan zijn, aan de andere kant weer mooi dat er een nieuw leven voor 'in de plaats' komt.
pi_83499987
Ik dacht altijd dat ze al een kind had. Er staat mij iets bij van dat ze na TMF die commercials was gaan inspreken en was geemigreerd (een of ander zonnig eiland, waarvandaan ze die commercials nog steeds kon inspreken) en dat ze dus al een kindje had (heb een dochtertje in mn hoofd). Meen me te herinneren dat ik dat ooit eens heb gelezen.
Dus nu vraag ik me al met wie ik haar verwar....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')