Het is geen geheim hoor. Het is bekend gemaakt...mooi buikje hoor!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Miss Keys het zoals sommigen "geheim" () houden tot een maand voor de bevalling?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het is geen geheim hoor. Het is bekend gemaakt...mooi buikje hoor!
Het is toch al bevestigd?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Miss Keys het zoals sommigen "geheim" () houden tot een maand voor de bevalling?
Edit --> te laatquote:NEW YORK – Alicia Keys is in a motherhood state of mind: She's pregnant with her first child.
The Grammy Award-winning R&B singer has been dating producer Swizz Beatz, who has written hits for Beyonce (bee-AHN'-say), Jay-Z and others. They're engaged to be married at a private ceremony later this year.
Representatives for the couple confirmed the news Thursday night.
Keys last year teamed up with Jay-Z for a hit song about New York called "Empire State of Mind." She's among a string of international artists slated to perform at a June 10 concert to mark the start of the World Cup soccer tournament in South Africa.
Beatz has been married before and has two sons.
Was inderdaad al langs gekomen, post of 10 hierboven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Was deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
James van der Beek (Dawson's creek) en vriendin Kimberley, in verwachting van een meisje
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
Was inderdaad al langs gekomen, post of 10 hierboven.
Oh!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de foto, niet het nieuws
Maar zoals ik het schreef klinkt het idd of ik het nieuws bedoelde, sorry![]()
quote:-Be!
Ne-Yo is going to be a dad in January!
Early next year, the 30-year-old R&B singer is expecting a child with his actress girlfriend Monyetta Shaw!
“I am 30 and I do have my first child on the way, and I’m very, very, very excited about that,” he revealed to Ebony on Thursday. “It’s a New Year’s baby and I’m just in a really good place right now.”
As for whether it’s a boy or a girl, the baby was curled up in a ball during the first ultrasound! Ne-Yo joked that the baby was “stubborn” but “didn’t get that one from me!”
Congratulations to the happy couple!!
quote:Phoenix frontman Thomas Mars is quickly becoming outnumbered at home — he and director Sofia Coppola recently welcomed a second baby girl, a source confirms to PEOPLE.
Daughter Cosima was born in New York City “within the last month” and joins big sister Romy, 3½.
The couple, who began dating in 2005, announced the pregnancy in December.
Mars continues to tour in support of his band’s Grammy-winning album, Wolfgang Amadeus Phoenix, while Coppola’s latest film, Somewhere, will be released in December.
Áls het al waar is, denk ik dat dat het isquote:Op zondag 27 juni 2010 09:07 schreef kvd het volgende:
of in navolging van Bangelina, Sherryl Crow, Sandra Bullock adopteren
De jongste van Angela Schijg heet Mensje, nog ergerquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jah iddBloem...ook al zo'n belachelijke naam
quote:Isabelle Brinkman zwanger
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Voormalig TMF-vj Isabelle Brinkman (38) is drie maanden zwanger van haar eerste kindje.
In eerste instantie had de (radio)presentatrice dan ook helemaal niet het idee dat ze in verwachting was. Omdat ze zo verdrietig was, sliep ze namelijk slecht en was ze misselijk. Daardoor schreef ze de klachten toe aan haar verdriet. Maar nu blijkt de oorzaak dus een heel mooie te zijn...
Zelf is ze vernoemd naar Isabelle, je t'aime van de Franse jarenzeventigband Les Poppys. Omdat haar ouders zo gek waren op dat nummer. Begin volgend jaar weten we of Isabelle haar kleine óók heeft vernoemd...
De eerste felicitatie op Facebook is al binnen: oud-collega Fabienne de Vries is erg blij voor Isabelle.
De blondine presenteerde een paar jaar geleden het programma It's Isabelle op muziekzender TMF. Ook was ze een tijdlang te horen op radiozenders Kink FM en KXradio.
... oh come on.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
pff 38 jaar oud en dan nog aan kinderen beginnen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:57 schreef Franneh het volgende:
Waarom was ze zo verdrietig dan?
quote:HILVERSUM - Voormalig TMF-presentatrice Isabelle Brinkman is zwanger. Brinkman zit in de veertiende week van haar zwangerschap. Vader van het kind is haar vriend Rick.
In eerste instantie had de 38-jarige presentatrice helemaal niet door dat ze zwanger was, meldt Shownieuws. In maart overleed haar moeder en Brinkman was sindsdien emotioneel, sliep slecht en was vaak misselijk. De presentatrice dacht dat dit door het verdriet kwam.
Isabelle Brinkman begon haar cariere bij MTV. Na haar TMF-periode kreeg ze een eigen radioprogramma op 3FM en presenteerde ze onder meer voor de NPS, SBS 6 en Kink FM. Tegenwoordig is Brinkman nog regelmatig als voice-over in reclames en documentaires te horen. (NOVUM)
Dat was in eerste instantie ook mijn idee, een verbroken relatie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als een verbroken relatie (en een "ongelukje"), want er wordt ook niet verwezen naar een vriend, maar kan er ook naast zitten...
-edit- en ik zat er naast
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |