Dag, wat is dat nou weer. Je zit hier toch op een forum om dingen aan elkaar te vertellen/vragen en het er met elkaar over te hebben?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vind het trouwens leuk dat er steeds meer nieuwe Fokkers! komen kijken
en dat het topic sneller vol gaat dan ooit..
maar beperk de Slow Chat wel tot een minimum aub.. en stel geen 'domme' vragen die je met 2 klikken op je muis ook gewoon op Google kunt vinden..
![]()
Je hebt vragen en vragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:15 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dag, wat is dat nou weer. Je zit hier toch op een forum om dingen aan elkaar te vertellen/vragen en het er met elkaar over te hebben?
Sluit dan dit hele topic maar, want het is op google ook wel te vinden..![]()
Ik voel me trouwens aangesproken, ja.
Bedoel je nou waar de pro's trainen? Of de users? Persoonlijk vind ik het laatste wel interessant, zo weet je wie een groot deel van de MMA dingen beheerst en of je die ooit nog eens gaat tegen komen op toernooien.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:23 schreef Paxlie het volgende:
En niet lullig bedoeld, maar het wie traint waar en is hoe goed. Als dat blijft is het misschien een idee om dat in een ander topic te doen
De users, vind het niet erg als het af en toe langskomt. Pagina's vol erover hoeft van mij nietquote:Op maandag 31 mei 2010 18:35 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Bedoel je nou waar de pro's trainen? Of de users? Persoonlijk vind ik het laatste wel interessant, zo weet je wie een groot deel van de MMA dingen beheerst en of je die ooit nog eens gaat tegen komen op toernooien.
Ik moet 25 augustus tegen Manhoef. Ben hard aan het trainen, maar denk dat ik hem wel kan pakken.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De users, vind het niet erg als het af en toe langskomt. Pagina's vol erover hoeft van mij niet
Voor jullie zijn het simpele dingen, ik weet er niet zoveel vanaf dus voor mij zijn het logische vragen. Simpele/domme vragen bestaan niet zeg je net zelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je hebt vragen en vragen.
Tegen wie vocht Overeem als laatste? <-- domme vraag
Zal Todd Duffee weer terugkomen in goede vorm? <-- discussie-uitnodigende vraag, veel leuker
Domme vragen zijn er uiteraard niet, alleen domme antwoorden maar je snapt vanzelf wel wat er bedoelt wordt lijkt me. We zijn hier heel erg hulpvaardig en er is ontzettend veel kennis in de vaste users, maar probeer niet continue 'simpele' vragen te stellen
Eens met Pax. Dat bedoelde ik dus ook.. het is immers geen Slow Chat topicquote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De users, vind het niet erg als het af en toe langskomt. Pagina's vol erover hoeft van mij niet
My god, als je me hier niet hebben wilt kan je dat ook gewoon zeggen hoor. Er staat toch zeker alleen Silva? Ik heb toevallig een filmpje gezien van Wanderlei Silva, waarin hij er niet uitziet als op die foto. Logisch dat ik vragen ga stellen, ik ken toch zeker niet álle vechters..quote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Eens met Pax. Dat bedoelde ik dus ook.. het is immers geen Slow Chat topic
En er zijn ook geen domme vragen, vandaar mijn 'aanhalingstekens' in vorige post paar de volgende vragen kun je zelf ook wel achterkomen lijkt me zo.. en het is voor nieuwe users sowieso misschien handig om zich van te voren even in te lezen in de sport
Zijn er ook submissions zonder brekende botten?
Wat is BJJ?
Zijn er MMA gevechten in NL?
*Foto (Anderson) Silva* --> Is dat Wanderlei Silva?
Just saying..
Hier moet ik je wel gelijk geven. Je raakt geïnteresseerd in iets o.a. als je er met anderen over praat, dus het is toch alleen maar mooi als er veel gevraagd wordt tussendoor?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Voor jullie zijn het simpele dingen, ik weet er niet zoveel vanaf dus voor mij zijn het logische vragen. Simpele/domme vragen bestaan niet zeg je net zelf.
Jezus christus doe is normaal johquote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef Opdekop het volgende:
[..]
My god, als je me hier niet hebben wilt kan je dat ook gewoon zeggen hoor. Er staat toch zeker alleen Silva? Ik heb toevallig een filmpje gezien van Wanderlei Silva, waarin hij er niet uitziet als op die foto. Logisch dat ik vragen ga stellen, ik ken toch zeker niet álle vechters..
Nevermind, ik ga me niet eens verdedigen. Daag.
Dat had ik ook. Jarenlang K-1 gevolgd, maar toen ik eens een keer UFC ging kijken dacht ik, damn dit is veel vetter. Sindsdien me meer bezig gehouden met MMA, maar ik heb nog veel te zien en te leren.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef no1uknow het volgende:
Kickboksen praktiseer ik zelf heel matig, vind het erg leuk om naar te kijken, maar is me soms net wat 'te soft'.
MMA is wat dat betreft echt perfect.
Op usenet staan nog flink wat top events dus die zou ik meteen binnen halenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb MMA ontdekt sinds UFC werd uitgezonden op RTL7, UFC Undisputed 2009 gekocht voor de PS3, vooral met vrienden veel gespeeld. Kickboksen praktiseer ik zelf heel matig, vind het erg leuk om naar te kijken, maar is me soms net wat 'te soft'.
MMA is wat dat betreft echt perfect.
Verder nog niet echt in verdiept, maar sinds het lezen van het vorige topic snap ik eindelijk hoe het een beetje in elkaar steekt, dus bij deze een TVP.
Ik vind dat Opdekop gelijk heeft! Iemand die gewoon echt interesse toont is goed, dat het dan soms wat vragen zijn die we zo beantwoorden, prima! Het zijn 10 posts op de 300, nou en! Mensen posten hier ook dingen als:quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jezus christus doe is normaal joh
We geven alleen aan dat een hoop ook te vinden is met een simpele Google search (Wat is BJJ? bijvoorbeeld)
http://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=BJJ
Verder vinden we het leuk als er meer mensen komen, maar het is niet leuk als er steeds dezelfde vragen langskomen
Dat is dan ook een SC, maar daar doet ook niemand moeilijk over! Laten we het gewoon gezellig houden en lekker dingen over dit posten! Dat we dan eens wat vaker de OP moeten kopieren plakken, prima! Als we gaan lullen over de dingen buiten MMA, dus dat ik je ga vragen wat voor kleur boxershort je draagt en wat voor bloemen je nou gaaf vind dan heb je een punt.quote:ROBBED!
Nogmaals, ik denk dat niemand het erg vind om wat vragen te beantwoorden, maar als je met een simpele google search de eerste hit gelijk het antwoord treft wordt het wat veelquote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vind dat Opdekop gelijk heeft! Iemand die gewoon echt interesse toont is goed, dat het dan soms wat vragen zijn die we zo beantwoorden, prima! Het zijn 10 posts op de 300, nou en! Mensen posten hier ook dingen als:
[..]
Dat is dan ook een SC, maar daar doet ook niemand moeilijk over! Laten we het gewoon gezellig houden en lekker dingen over dit posten! Dat we dan eens wat vaker de OP moeten kopieren plakken, prima! Als we gaan lullen over de dingen buiten MMA, dus dat ik je ga vragen wat voor kleur boxershort je draagt en wat voor bloemen je nou gaaf vind dan heb je een punt.
quote:I got some mews for ya'll!!!
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Nooo, I'm not drunk! Got News
about 2 hours ago via OpenBeak
quote:Tanikawa; Mma fight with Badr Hari confirmed juli 10 @ dream 15
about 1 hour ago via OpenBeak
quote:Damn, you people are fast!! No, it's not true. Just kidding.
about 1 hour ago via OpenBeak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |