Da´s best wel een faal he Erik. Zelfs ik sta boven je!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben ik een faalmod... sta op plaats 8 pas (wel mijn lievelingsgetal).
4 minutenquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 15:44 schreef Arcee het volgende:
Sterker nog, [LIVE #17] Arghhhhhhhhhh! is het snelste topic ooit op FOK![afbeelding] [afbeelding]
Dan win ikquote:
Don't flatter yourself, haal er maar een nulletje af.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef TheVulture het volgende:
12e ondanks de gemiste finale... en Greys... jezuschristus... 12000 posts
Dat van dat Snelste topic ooit is gewoon wel heel stoer, omdat we dat niet eens 'probeerden' ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 15:44 schreef Arcee het volgende:
Sterker nog, [LIVE #17] Arghhhhhhhhhh! is het snelste topic ooit op FOK!![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie mijn aantal posts bedoelde?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't flatter yourself, haal er maar een nulletje af.
Ik had het over Greysquote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't flatter yourself, haal er maar een nulletje af.
Jij staat, als oprecht ESF haatster zelfs boven mij!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s best wel een faal he Erik. Zelfs ik sta boven je!![]()
Leuke stats Arcee.
Oh ja, ik zie hetquote:
Ja precies, en dan maar zeggen dat het ESF dood is... je kunt zeggen van Shalalie wat je wil... iedereen ook buiten Fok kent het liedjequote:Op maandag 31 mei 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van dat Snelste topic ooit is gewoon wel heel stoer, omdat we dat niet eens 'probeerden' ofzo
typen zonder te lezen, je lijkt wel een spammerquote:Op maandag 31 mei 2010 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Zal de volgende keer weer eens de hele zin lezen
.
Ja hoor, toen was er ook al het ESF en toen vlogen er 7 live topics ook doorheen geloof ik die avondquote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Adelante het volgende:
Wanneer was het nationaal songfestival, was ook een goedlopend topic of was er toen nog geen ESF subforum?
maar welke datum was dat dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, toen was er ook al het ESF en toen vlogen er 7 live topics ook doorheen geloof ik die avond
Daarna is het pas écht gaan leven.
't Is echt een spamslet hè?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we wedden op de dag dat Greys meer posts heeft dan Tong
Ik ga voor 23 december 2042, 10 jaar nadat Tong overleden is aan RSI...quote:Op maandag 31 mei 2010 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zullen we wedden op de dag dat Greys meer posts heeft dan Tong
Yeah, dat dacht ik ook meteen, laat ze allemaal maar lullen over ESFquote:Op maandag 31 mei 2010 18:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, en dan maar zeggen dat het ESF dood is... je kunt zeggen van Shalalie wat je wil... iedereen ook buiten Fok kent het liedje
Dat was zó tofquote:Op maandag 31 mei 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, toen was er ook al het ESF en toen vlogen er 7 live topics ook doorheen geloof ik die avond
Daarna is het pas écht gaan leven.
5e plekquote:Op maandag 31 mei 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
7 Februari was het NSF
[NSF] vanavond LIVE, volg het hier
Dat was zo mogelijk nog leuker dan de commentaren tijdens het echte ESF.... ik heb toen echt met tranen op de bank zitten Fokken en te kijkenquote:
2042, dan is de kans inderdaad vrij groot dat Tong80 overleden is, niet aan RSI maar ouderdom.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga voor 23 december 2042, 10 jaar nadat Tong overleden is aan RSI...
Tong overlijdt volgens mijn berekeningen in 2032.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
2042, dan is de kans inderdaad vrij groot dat Tong80 overleden is, niet aan RSI maar ouderdom.
Zoals het hoort.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij staat, als oprecht ESF haatster zelfs boven mij!
Awww.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
Met Yolanthe 'dat zijn mooie woorden' C v K.
Dat was me het avondje ook wel ja.
Snelste ging in 11 minuten toen:quote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Adelante het volgende:
Wanneer was het nationaal songfestival, was ook een goedlopend topic of was er toen nog geen ESF subforum?
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww.....
Ik maakte een grapje hoor.
*leest spoiler niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |