Wat ik aan het einde van het vorige topic nog zei, even in de herhaling:
Ik vraag me toch ernstig af hoe Nederland gaat reageren in het geval dat dit nummer het Songfestival wint (of op z'n minst de top 5 haalt).
Bijna niemand op internet lijkt het goed te vinden, maar moet je eens kijken hoe populair die Tros-muziekfeesten zijn? Waar voortdurend dergelijke muziek te horen is? Kijk eens hoe vol die pleinen altijd zijn. Kijk ook eens naar de muziek die tegenwoordig de Single Top 100 haalt: voor de helft van die typische 'braderiemuziek'.
Er zou potentieel een enorme markt kunnen zijn voor het liedje, alleen lijkt de doelgroep zich op het internet muisstil te houden. Alsof de potentiele liefhebbers uberhaupt geen internet hébben of zo.
Ik lach me echt gek als blijkt dat het 'gewone volk' (dat zijn toch de mensen die gaan televoten!) in Europa hier opeens voor gaat. Als blijkt dat dat typisch volkse, authentieke Tros-muziekfeesten-gevoel niet alleen in Nederland blijkt te werken, maar ook elders. De kijkers van het Songfestival zijn lang niet alleen maar elitaire muzieksnobs.
(En in ieder geval krijg je het liedje na één keer luisteren nóóit meer uit je hoofd...)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2010 00:01:29 ]