ook leuk...quote:Zondag 31 januari om 20.30 uur op Nederland 1
In deze bijzondere uitzending van de TROS TV SHOW op zondag 31 januari zien we Ivo Niehe thuis in Milaan bij NSF-presentatrice Yolante Cabau van Kasbergen en Wesley Sneyder.
In hun kersverse penthouse heeft Ivo een mooi gesprek met het recent verloofde liefdespaar.
Ook unieke beelden van Yolanthe's reis langs de projecten van haar stichting Stop Kindermisbruik in India.
Daarnaast in deze uitzending een portret van Pierre Kartner.
Ik kan ook serieus niet wachten om de verschillende versies te horen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Knap als er iemand is die van dit nummer iets kan maken.
Vertaal hem in het Engels en maak er van: It should be me of could it be mequote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan ook serieus niet wachten om de verschillende versies te horen.
In wat voor arrangement je het ook gooit, die SHALALIE krijg je er niet meer uit
dan word ik spontaan fanquote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Knap als er iemand is die van dit nummer iets kan maken.
Ja daar zeg je wat!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vertaal hem in het Engels en maak er van: It should be me of could it be me
Sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat is de bron van je OP? Want zoals gezegd kloppen die artiesten dus zeker niet.
Volgens Songfestival.nlquote:Aanstaande vrijdag worden de artiesten voor het Nationaal Songfestival 2010 aan de pers bekend gemaakt.
Later op de dag doen wij hiervan uitgebreid verslag op onze site!
Wie, jij?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
Tijdens de show zal het publiek twee versies uitkiezen en ik zal dan uiteindelijk de definitieve keuze gaan maken".
Oh als greys mag kiezen dan stuurt ze alsnog Gordon mee met I'll be your voice.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef lezzer het volgende:
Als je Frans Bauer zou sturen, zou je dan 12 punten van Duitsland krijgen?
[..]
Wie, jij?![]()
Woopsquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef lezzer het volgende:
Als je Frans Bauer zou sturen, zou je dan 12 punten van Duitsland krijgen?
[..]
Wie, jij?![]()
Oh nou, als dát zou kunnen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh als greys mag kiezen dan stuurt ze alsnog Gordon mee met I'll be your voice.
Ik hoop op de aankondiging dat het een Bananasplit-grap is... een mens mag illussies hebben hequote:
Ik ook. Dat ze dan ineens met topnummers komen en dat Pierre een lange neus naar ons maakt 'gefopt!'quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop op de aankondiging dat het een Bananasplit-grap is... een mens mag illussies hebben he
quote:Aanstaande vrijdag worden de artiesten voor het Nationaal Songfestival 2010 aan de pers bekend gemaakt.
Later op de dag doen wij hiervan uitgebreid verslag op onze site!
Vrijdag duidelijkheid dusquote:De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival wordt zondagavond 7 februari bekend gemaakt tijdens een rechtstreekse televisie-uitzending bij de TROS. Yolanthe Cabau van Kasbergen presenteert dit spectakel waarin vijf artiesten strijden om die ene plek in de Europese finale. Wil jij deze live-uitzending bijwonen? Vanaf woensdag 20 januari 9.00 uur kun je vrijkaarten bestellen. Wees er snel bij!
Ik had het idd al in de openingspost gezet ook bij de update onderaan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Gisteren gepost op de site van de TROS:
[..]
[..]
Vrijdag duidelijkheid dus
Dat is op Edsilia na allemaal een beetje van hetzelfde laken een pak he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:18 schreef Fred_B het volgende:
Geenstijl noemde als namen voor de coaches Grad Damen, Edsilia Rombley, Albert West, Frans Bauer en Marianne Weber![]()
Maar we hopen er maar het beste van.
Ja en Edsilia was de afgelopen keer op het ESF ook niet echt een succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is op Edsilia na allemaal een beetje van hetzelfde laken een pak he?![]()
Hmz...
De afgelopen keer niet, maar die vierde plaats toen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en Edsilia was de afgelopen keer op het ESF ook niet echt een succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |