quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde, en het idee dat het komt omdat er eigenlijk bijna niets is veranderd sinds GTA 3.
Ben denk ik gewoon open-world game moe...
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:38 schreef Platina het volgende:
Christus, doe dat nummer eens achter de naam, we lezen hier van links naar rechts niet andersom.
eens. maar ik vermaak me er prima mee.quote:
black beauty jongequote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat lichte paarden gewoon het beste waren.
Dat is once upon a time in the west. i.m.o.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef larry_flynt het volgende:
TVP
The Good, The Bad And The Ugly is de beste western ooit!
Kijk dat loopt lekkah!quote:Red Dead Redemption doet het goed. Alle grote gamesites zijn vol lof over de game en dat blijkt ook uit de cijfers die vgchartz.com vrijgeeft.
Rockstar's western-GTA is sinds de Noord-Amerikaanse launch op 18 mei vlotjes over de toonbank gegaan. Ook in Europa wordt de game massaal aangekocht.
vgchartz.com geeft nu de verkoopcijfers vrij: de PS3-versie is 566,857 keer verkocht, maar Xbox 360 doet het beter met 871,685 games. Even snel rekenen en je komt al uit op bijna 1,5 miljoen. Exact 1,438,542 games.
Specifieke cijfers
322,277 Xbox 360-games in Europa en andere delen
549,408 Xbox 360-games in Noord-Amerika
269,476 PS3-games in Europa en andere delen
297,381 PS3-games in Noord-Amerika
Heul nie!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef Document1 het volgende:
Leveltje 33 online en 40% in het spel.
Volgens mij ben ik de enige in dit topic die online leuk vindt.
Nope, online is awesomequote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef Document1 het volgende:
Leveltje 33 online en 40% in het spel.
Volgens mij ben ik de enige in dit topic die online leuk vindt.
Haha ik dacht dat ik de enige was die dit opviel, ik zit op 40 uur en 77% nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
74 uur gespeeld, 88 uur gespeeld, WTF !
ik verveel me al redelijk na 20 uurquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 20 uur op de klok staan en zit op 9%.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
En 4 nu ookquote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh sharpshooter II - Rank 3 ook al gehaald
die donkeywoman wil ik hebbenquote:
quote:
Ik waardeer de multiplayer ook nog wel redelijk! mits een leuk team en niet van die dildo's die beetje rondrennen en denken dat ze MW2 spelen....quote:Op maandag 31 mei 2010 17:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind multiplayer echt tofBeetje hide-outs kaput maken enzo
Ik doe vanavond wel weer meequote:Op maandag 31 mei 2010 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik waardeer de multiplayer ook nog wel redelijk! mits een leuk team en niet van die dildo's die beetje rondrennen en denken dat ze MW2 spelen....
Dat is vetquote:
Ik nie. vanavond ff sociaal bier drinken.quote:
Poep films die ik al miljarden keer had gezienquote:Op maandag 31 mei 2010 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
En iemand hier de western weekend van rtl7 gezien?
tvp eigenlijk dus
What the fuck.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
My Profile Stats
Isidoor
Honor - Hero
Fame - Gunslinger
My Profile Stats Table Multiplayer XP 61,770
Rank
23
Game completed 74.1%
Total time played 128:56:40
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
My Profile Stats
Isidoor
Honor - Hero
Fame - Gunslinger
Rank
23
Game completed 74.1%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef ROFLOL het volgende:
Uitgespeeld, damn totaal niet verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij heb je hulp nodigquote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
My Profile Stats
Isidoor
Honor - Hero
Fame - Gunslinger
Rank
23
Game completed 74.1%
Kan je die daar niet bij een general store of tailor halen?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef kutkabouter het volgende:
waar haal ik de bandana vandaan? ik ben nou in thieves landing en ik heb dat ding nog niet
ow zal wel eens kijken dan. ik kom daar nooit, ik ben niet zo van het legale kopenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Silv het volgende:
[..]
Kan je die daar niet bij een general store of tailor halen?
Ik doe expres rustig aan. Geen zin om door de storyline te rushen. Beetje jagen, dan weer afgeleid door iemand die hulp nodig heeft, beetje omgevingen verkennen. En ik doe al die strangers en challenges ook tussendoor. Dus heb al heel wat bloemen verzameld enz enz.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Xblister het volgende:
Wtf. hoe doen jullie dat. ik zit op 30 uur en bijna uitgespeeld ..
Ik zit volgens mij op 92% met 30 uur gespeeld... heb ik zo hard doorgegamed? heb toch echt alle filmpjes zitten kijken en genoeg geklootquote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat ik de enige was die dit opviel, ik zit op 40 uur en 77% nu.
Ik wilde m'n paard een appel geven, hing er opeens een stoel uit de saloon boven m'n hoofd. Heel apart: midden boven een paadje. De mensen met paard en wagen reden er wel netje omheen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:19 schreef Torrio het volgende:
Fluit ik net om m'n paard te laten komen. Beest komt niet maar het blauwe rondje verschijnt wel voor 1 seconde op de map, ga ik kijken staat hij vast IN de saloon tussen een tafel en de muurHij had dorst blijkbaar want ik ben zelf nieteens in de saloon geweest.
Als er ooit een prijs wordt uitgereikt voor de grootste RDR-noob, dan wil ik 'm nu alvast hebben. Ik heb gisteren serieus 3,5 uur staan gooien voordat ik erachter kwam dat je ook kunt MIKKEN.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef kutkabouter het volgende:
net bij de 3e poging een ringer gegooid ^^
Wat heerlijk droog geschreven, ik was er niet bij maar moest wel hard lachen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Gisteren was ook zo mooi![]()
Ik had zo'n snel paard van level 22 en ik was samen met bassie en die steelt dat stomme paard van mij, raced snel weg naar armadillo (we stonden er 100/200 meter buiten armadillo).. Snel een sniper gepakt en terwijl hij door de hoofdstraat van armadillo galoppeerde dat kutbeest tussen zijn poten weggeschotenHij vloog wel mooi
![]()
zelf ook bijna alles gedaan. moet nog een paar strangers en die bloemen challange..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik doe expres rustig aan. Geen zin om door de storyline te rushen. Beetje jagen, dan weer afgeleid door iemand die hulp nodig heeft, beetje omgevingen verkennen. En ik doe al die strangers en challenges ook tussendoor. Dus heb al heel wat bloemen verzameld enz enz.
Game completed 46.2%
Total time played 50:46:5
Rank 5 van de Master Hunter challenge halen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:22 schreef Michhas het volgende:
weet iemand waar ik in SP de buffalo rifle kan kopen? I gotta have it!
Hmm oke.. Heb die allang gehaald, hij staat ook wel in de shops maar ik kreeg overal 'unavailable' te zien.. nou weet ik wel dat je bijv. bij paarden ze eerst moet breaken om ze te kunnen kopen maargoedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rank 5 van de Master Hunter challenge halen.
Tijd is SP+MP... En denk aan potjes pokeren etc... Heb een keer 2uur zitten pokeren...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:24 schreef GeoNL het volgende:
Ik begrijp niet hoe dat mensen boven de 80 uur kunnen komen met single player. Volgens mij zet je dan gewoon je console niet uit ofzo xD. Ik heb echt alles zo traag mogelijk gedaan, ontieglijk vaak te voet wezen jagen e.d. en zit nu op 56 uur en ben net door de story heen, wat overigens ook het laatste was wat ik deed. Nu 98% ofzo.
Hoe dan ook een super super game. Gister uitgespeeld en man wat is dat einde heftig en ontroerend tegelijk.. en dat laatste einde... tja.
Ik weet nog de eerste keer dat ik een beer tegenkwamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef DrDentz het volgende:
DIE BEREN AARGHHHH
Ik wil gewoon 10 hummingbird plantjes pakken, die beesten killen me keer op keer.
Precies. Na een ruzie een bounty op m'n hoofd van 550 dollar en 0 in kas. Beestjes villen, verkopen, met 25 dollar aan de pokertafel, en heel veel geduld hebben. Plus een beetje valsspelen natuurlijk. Ben je zo 2 uur verder. En ik rook ook wel eens een sigaret of ik zet koffie of bier of jenever en dan laat ik de boel gewoon lopen. Klinkt wel gezellig op de achtergrond.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tijd is SP+MP... En denk aan potjes pokeren etc... Heb een keer 2uur zitten pokeren...
Ja, dat kan op de Social-Club website geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Kun je ook weten welke areas je nog moet ontdekken? Bv ik moet er nog eentje in New Austin maar weet niet welke.
Lol een beetjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
Dit is mijn eigen gemaakt ( met een beetje hulp ) 100% checklist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom join je dan ook posse's van mensen die je niet kent?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Supahsheep het volgende:
Ik kom altijd met de grootste idioten in een posse![]()
Zo ben ik door een posse member neergeknalt van me paard, om mijn paard te kunnen stelen![]()
Van die maloten die in je vizier gaan staan waardoor je ze per ongeluk dood schiet, om vervolgens zelf 309325293x afgeknalt te worden door je posse members![]()
ps3?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef Captainp00face het volgende:
Iemand zin om een keer Sollomons folly (of iets dergelijks) 100x te spelen?
Ja staat mischien wel op elke site maar zo vind ik het makkelijkst zonder al die extra tekst enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol een beetjeStaat op elke site lol. Maar Social Club 100% pagina is wel het makkelijkst vind ik. Daar kan je tenminste zien welke areas je nog moet ontdekken enzo. En ik heb singleplayer gewoon uitgespeeld in +/- 35 uur terwijl ik toch heel veel ben wezen jagen en aan het kloten bent geweest. Hoe doen jullie 120 uur wtf? 2 Weken vrij genomen ofzo en dan 8 uur per dag??
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb mijn eerste Treasure Map gevonden, maar ik kan de schat echt niet vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Thanks dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Oh? What happened to your old account?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
Oh ja wie online met mij wil spelen: koen_pijl op xbox live.
SPOILER: echte spoiler mbt einde van verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het ook al zo raar, 35 uur, dat geloof ik eigenlijk niet maar is nog wel realistischquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens mij is die total time played counter bugged.... Volgens dat ding heb ik sinds gistermiddag al 50 uur gespeeld
Wat was miijn oud account? Kan best dat ik het hier verkeerd heb getyptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh? What happened to your old account?
Sure thing!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef Roces18 het volgende:
@ Captain
Als je op de ps3 speelt voeg me ff toe:
O_Roces
Moet namelijk nog lvl 50 worden![]()
Dat had ik zonet ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef -CRASH- het volgende:
D'r zit wel erg veel detail in het spel.....
Rij rustig over de weg.... staat er een man langs de weg...
dus ik ga kijken of ie iets wilde..... staat ie daar gewoon te wildplassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan het trouwens dat ze het vrij richten nog nooit goed hebben gemaakt? In een spel als Lost Planet (deel 1) was het vrij richten ook al speel je uit third person gewoon erg soepel. Maar Rockstar bakt er nooit iets van. In elke GTA niet en nu in RDR ook al niet.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef Desunoto het volgende:
Welke debiel bij Rockstar heeft de missie "And You Will Know The Truth" bedacht?!Mischien moet je wat oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan het trouwens dat ze het vrij richten nog nooit goed hebben gemaakt? In een spel als Lost Planet (deel 1) was het vrij richten ook al speel je uit third person gewoon erg soepel. Maar Rockstar bakt er nooit iets van. In elke GTA niet en nu in RDR ook al niet.
![]()
Welke debiel bij Rockstar heeft de missie "And You Will Know The Truth" bedacht?!Ik heb ook zo'n 7 keer over die missie gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan het trouwens dat ze het vrij richten nog nooit goed hebben gemaakt? In een spel als Lost Planet (deel 1) was het vrij richten ook al speel je uit third person gewoon erg soepel. Maar Rockstar bakt er nooit iets van. In elke GTA niet en nu in RDR ook al niet.
Welke debiel bij Rockstar heeft de missie "And You Will Know The Truth" bedacht?!Mij lukte die gewoon in een keer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan het trouwens dat ze het vrij richten nog nooit goed hebben gemaakt? In een spel als Lost Planet (deel 1) was het vrij richten ook al speel je uit third person gewoon erg soepel. Maar Rockstar bakt er nooit iets van. In elke GTA niet en nu in RDR ook al niet.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Haha mij ook. maar ik snap de klacht, het is wel tergend kut gemaakt..quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mij lukte die gewoon in een keer....
Uuuh, socialclub.rockstargames.com anyone?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
Dit is mijn eigen gemaakt ( met een beetje hulp ) 100% checklist!
All storie missions (0/57)
57 of them, must complete all for 100% (
JOBS! (0/5)
Complete, at least once, all of the following 5 jobs:
-Ridgewood Horse Breaking
-Chuporosa Horse Breaking
-Chuporosa Night Watch
-Mc Farlen's Ranch Night Watch
-Blackwater Night Watch
HOMES! (0/13)
1. MacFarlanes Ranch
2. Armadillo
3. Rathskellar Fork
4. Thieves Landing
5. Puerto Cuchilla
6. Chuparosa
7. Escalera
8. El Matadero
9. Casa Madrugada
10. Blackwater Saloon
11. Manzanita Point
12. Beecher's Hope
13. Beecher's Hope Second
Mini Games (0/6)
-Blackjack
-Liars Dice
-Poker
-Arm Wrestling
-Horse Shoes
-5 Finger Fillet
Gang HideOuts! (0/7)
-Twin Rocks
-Pikes Basin
-Gaptooth Breach
-Fort Mercer
-Tumbleweed
-Nosalida
-Tesora Azul
Stranger Missions! (0/19)
1. American Lobbyist
2. Remember My Family
3. The Wronged Woman
4. The Prohibitionist
5. Aztec Gold
6. Poppycock
7. Love is the Opiate
8. Eva in Peril
9. Deadalus and Son
10. I Know You
11. Lights Camera Action
12. Who are you to Judge
13. Water and Honesty
14. Jenny's Faith
15. Flowers for a lady
16. Let No Man Put Asunder
17. California
18. Funny Man
19. American Appetites
Challenges! (0/4)
Survivalist Challenges
Hunting Challenges
Sharpshooter Challenges
Treasure Challenge Locations
Weapons! (0/5)
Mauser Pistol
LeMat Revolver
Evans Repeater
Semi-Auto Shotgun
Carcano Sniper Rifle
Wanted Posters/Bounties (0/20)
New Austin 0/8
Neuva Paradiso 0/8
West Elizabeth 0/4
Suit for 100%
Elegant Suit
Rancher
Bollard Twins
Treasure Hunters
Bandito
Reyes' Rebels
U.S. Army
U.S. Marshall
All map location 94
Locations 0/94
En waneer ik dan iets heb behaald streep ik die door in WORD
neequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:12 schreef Dreetje74 het volgende:
Had het al in deeltje 20 gevraagd,...maar mag ik nu ook in de OP![]()
PS3
Dreetje74 - Kruzlifix
Same, gewoon non stop knallen op alles wat je ziet bewegen, je hoeft toch niet te reloaden. RDR was dan ook echt zwaar simpel net zoals GTA IV en de uitbreidingen. Volgende GTA mag echt een stuk pittiger worden van mij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mij lukte die gewoon in een keer....
Zodra de machinist schoten hoort stop deze de trein..quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee![]()
mag alleen als je het eist!![]()
Morgen maar weer is ff lekker online spelen. Mischien nog een paar singleplayer trophys halen zoals Heading South on a white Bronco etc. Maar weet iemand hoe ik die Dastardly krijg? Heb het al meerdere malen geprobeerd in een Sherrif Outfit zodat ik geen cops achter me aan kreeg, maar dat werkte niet. En vaak zijn die tering treinen niet aan het rijden - staan ze midden op de rails stil .
Dat heb ik ook een paar keer gehad, schijn je op de een of andere manier ook zelf te kunnen buggen, weet alleen niet hoe. Had jij toevallig ook die pre order war horse code?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik had laatst ook de warhorse online, was samen met bassie en flashbag
Ik had gewoon dat zieke wijf Jenny gehogtied nadat die stranger missie Jenny's Faith afgelopen was. Ze bleef toch maar een beetje zielig op de grond liggen en geen cops in de buurt, dus tja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
nee![]()
mag alleen als je het eist!![]()
Morgen maar weer is ff lekker online spelen. Mischien nog een paar singleplayer trophys halen zoals Heading South on a white Bronco etc. Maar weet iemand hoe ik die Dastardly krijg? Heb het al meerdere malen geprobeerd in een Sherrif Outfit zodat ik geen cops achter me aan kreeg, maar dat werkte niet. En vaak zijn die tering treinen niet aan het rijden - staan ze midden op de rails stil .
Dat is nogal fucked up ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef -Techno- het volgende:
Ik wil mijn deadly assassin outfit en moet daarvoor Mo van Barr killen/vangen. Alleen is die homo nergens te vinden!!! Ikke googlen, blijkt dat er een glitch is waardoor die niet meer verschijnt als je in 1 van de 1e missies een ventje vangt ipv kapot maakt.....
De enigste oplossing is een nieuwe game te beginnen maar ik zit nu al op 95%
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Vast en zeker al gepost maar bij deze nogmaals.
Ik lees nu dat die outfit in ieder geval niet van belang is om de 100% completion trophy/achievement binnen te halen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef -Techno- het volgende:
Ik wil mijn deadly assassin outfit en moet daarvoor Mo van Barr killen/vangen. Alleen is die homo nergens te vinden!!! Ikke googlen, blijkt dat er een glitch is waardoor die niet meer verschijnt als je in 1 van de 1e missies een ventje vangt ipv kapot maakt.....
De enigste oplossing is een nieuwe game te beginnen maar ik zit nu al op 95%
[ afbeelding ]
quote:Some Outfits that do not contribute to 100% completion include the Duster Outfit, Gentleman's Attire, and Deadly Assassin.
quote:1 press select, press the war house deed
2 go on private free roam
3 go to outfitter
4 go on mounts
5 press x(ps3) a(xbox360) on the zebra donkey
6 then back out reli quick to free roam
7 call your war horse
SPOILER: Over het einde. Niet klikken als je nog niet uitgespeeld hebt dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel meteen overnieuw begonnen, nu proberen badass te gaan.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Als ik een vrouw zie in GTA omdat haar auto is gejat en ze vraagt om hulp - dan schiet ik haar af. Dan belt ze maar de politie. Maar het lijkt me wel vet als er een soort Cop's N Robbers server komt online ofzo waar je je character kan customizen etc. Want in GTA 4 zat er wel zoiets maar dat speelde bijna niemandquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik zat net te denken.. deze verschillende "random world events" zoals een winkeleigenaar die beroofd is en een paard die gestolen is... zullen ze die ook in de komende GTA stoppen?Zou wel tof zijn. IPV een paard, dan een auto en zo. Ik vind het heel erg tof. Maakt de wereld veel levendiger.
Nee vond ik nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV was nog niet levendig genoeg nee?
Veronica... Nou dan moet het wel goed zijn...quote:
MW2...quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:05 schreef kutkabouter het volgende:
ik speel nu weer heel de tijd MW2 terwijl ik RDR nog niet eens heb uitgespeeld
De Veronica is al jaren een boegbeeld voor game reviews.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Veronica... Nou dan moet het wel goed zijn...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
De Veronica is al jaren een boegbeeld voor game reviews.
samen spelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef Document1 het volgende:
Ik ben level 40 online en zit bijna altijd wel in een volle free roam, hoe kan het dat jullie constant in een lege server hangen? Ik zoek gewoon 2 of 3 keer en bam, ik zit in een volle server.
Na Gamekings.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
Welke op zijn beurt weer na de Sp!ts komt.quote:
Xbox helaas.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
samen spelen
add me als je wilt O_Roces ps3
Nat staat open hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:56 schreef Roces18 het volgende:
Lol welk systeem tis allemaal xbox of ps3 hier. En NAT krijg je toch bijna nooit open. Maar gelukkig doet de mijne het wel altijd terwijl die op restricted staat
Singleplayer is de moeite waard, voor online zou ik hem zeker niet kopen. Er valt namelijk bijna niks te doen online.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is online de moeite waard? Ik heb geen zin om een x aantal euro's neer te leggen alleen voor dit als het faalt.
Niks te doen>?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Singleplayer is de moeite waard, voor online zou ik hem zeker niet kopen. Er valt namelijk bijna niks te doen online.
Inderdaad, Okami kreeg 2 van de 5 sterren geloof ik?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ps3 en Xbox,quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:21 schreef Document1 het volgende:
[..]
Welk systeem, staat je NAT open? Etc etc etc
Misschien een glitchquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kan je automatisch herladen uitzetten?
Ik probeer die sharpshooter rank 10 te halen (6 mensen disarmen zonder wapen te wisselen/herladen) en dat is natuurlijk goed haalbaar met die repeater van 22 kogels in een magazijn. Alleen elke keer zonder dat ik zelf iets doe springt 'ie weer naar 22. En ik zie ook geen animatie dat hij herlaadt. Dus ik snap het niet. Zo is die challenge natuurlijk onmogelijk.
Ga in een saloon achter de bar zitten met een mauser pistol veel dead eye refills erbij en dan iedereen disarmen EITJEquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Desunoto het volgende:
Ik probeer die sharpshooter rank 10 te halen (6 mensen disarmen zonder wapen te wisselen/herladen) en dat is natuurlijk goed haalbaar met die repeater van 22 kogels in een magazijn. Alleen elke keer zonder dat ik zelf iets doe springt 'ie weer naar 22. En ik zie ook geen animatie dat hij herlaadt. Dus ik snap het niet. Zo is die challenge natuurlijk onmogelijk.
[ Bericht 12% gewijzigd door Basssie024 op 03-06-2010 22:38:37 ]Xbox360 GamerTag : Bassie024
Ik heb hem al thuis maar ik heb geen online geval voor xbox.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Singleplayer is de moeite waard, voor online zou ik hem zeker niet kopen. Er valt namelijk bijna niks te doen online.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Zonder dead eye is het toch nagenoeg onmogelijk? Je moet op iemand hands richten en dat is zonder dead eye echt niet te doen. Laat staan 6 keer met 1 clip..
als je gewoon in de saloon achter de bar wacht spamt er gewoon weer mensenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Volgens het commentaar bij dit filmpje herstart de challenge niet als je dead eye gebruikt, ook al herlaad die dan automatisch.
Helaas spreek ik nog niet uit ervaring want mij is het ook nog niet gelukt... Heb het alleen nog in een saloon geprobeerd maar de meeste ventjes rennen naar buiten
Boosten says hi.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef Dynd het volgende:
Gistermiddag begonnen met echt online spelen. Ben nu level 49.
quote:Red Dead Redemption Title Update Coming Next Week
We are aware that there are still some of you out there experiencing issues with Red Dead Redemption, including multiplayer connectivity and getting the Mo Van Barr bounty. We are currently testing a Red Dead Redemption title update for Xbox 360 and PlayStation 3 that aims to fix these and other items. Due to the unpredictable nature of the testing and console manufacturer submission process, we cannot pin down a very specific date and time, but we do expect this to be released for download for both systems by the end of next week. We can assure you we are working with our partners at Microsoft and Sony to make this title update available literally as soon as possible.
Once again, we thank everyone for their continued patience and understanding. As a token of our appreciation for your patience and in gratitude to all the Red Dead fans out there, we are also planning on releasing the Expert Hunter and Savvy Merchant outfits and related challenges later this summer for free. Please stay tuned for more details on that - as well as on the Outlaws to the End Co-Op Missions DLC Pack coming for free later this month.
Additionally, our support team continues to be available to address individual game issues on a case-by-case basis, and can be contacted through any of the following channels:
Rockstar Support Site: http://www.rockstargames.com/support
Rockstar Support Twitter: http://twitter.com/rockstarsupport
Red Dead Redemption Support Email: RDRsupport@rockstargames.com
Multiplayer Connection Issues
While the title update will include a fix for multiplayer connection issues, some of the problems people are experiencing when connecting to multiplayer can be fixed by ensuring your online settings are configured for optimal online compatibility.
PlayStation 3
PlayStation 3 players that are using a router should be on a NAT 2 connection type. For assistance with NAT settings, please contact PlayStation support at http://us.playstation.com/support/.
Xbox 360
If you are having issues connecting to a friend’s Multiplayer game on Xbox LIVE, please refer to the Xbox support article at http://support.microsoft.com/kb/908874 for assistance.
For players experiencing frequent or random freezes on either console, we urge you to contact your console manufacturer's support site for assistance:
PlayStation 3 Support: http://us.playstation.com/support/
Xbox 360 Support: http://support.xbox.com
Vooral diequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef Dynd het volgende:
Hoe dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef Dynd het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef DrDentz het volgende:
DIE BEREN AARGHHHH
Ik wil gewoon 10 hummingbird plantjes pakken, die beesten killen me keer op keer.
Mooi. Ik zat er al op te wachten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Boosten says hi.![]()
In other news:
[..]
Toegevoegdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef Roces18 het volgende:
@ Captain
Als je op de ps3 speelt voeg me ff toe:
O_Roces
Moet namelijk nog lvl 50 worden![]()
Gewoon een wapen uitkiezen zoals die Repeater en dan helemaal leeg schieten totdat je nog 22 kogels over hebt. Dan kan hij namelijk ook niet herladen. Zo heb ik hem tenminste gedaan bij een hide-out in een of andere mijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Desunoto het volgende:
Heb hem vandaag gehaald. Het klopte wat er in dat filmpje bij de beschrijving stond: het herladen na Dead Eye is een glitch maar het spel telt het niet als herladen. Dus zolang je maar binnen het aantal kogels blijft van het magazijn (15 bij Mauser Pistol of 22 bij die Repeater, is meer dan genoeg) en niet handmatig herlaadt dan is het goed. Het wordt helemaal makkelijk als je degene wiens pistool je net uit de handen hebt geschoten, hem weer een andere laat pakken en dan hetzelfde doet. Dan ben je met 3 mannetjes klaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gewoon een wapen uitkiezen zoals die Repeater en dan helemaal leeg schieten totdat je nog 22 kogels over hebt. Dan kan hij namelijk ook niet herladen. Zo heb ik hem tenminste gedaan bij een hide-out in een of andere mijn.
Legend of the West outfit vind ik niet veel bijzonders hoor. Oke je dead-eye gaat sneller omhoog maar wat tabak pruimen en hij is vol. Die Agency outfit is veel leuker. Ongestraft mensen dodenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil alleen dat Legend of the West outfit nu. Daar doe ik die challenges voorde achievements kunnen me weinig schelen... de meeste kom ik gewoon tegen en anderen brengen me alleen op ideeën (bijvoorbeeld zo'n vrouwtje op de rails leggen
)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef Captainp00face het volgende:
Me Gentlemen attire outfit is weg?!![]()
Credits gekregen? Anders hebbie em nog nie uitgespeeld :pquote:
SPOILER: mega spoiler, niet klikken voordat je de credits gezien hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Credits gekregen? Anders hebbie em nog nie uitgespeeld :p
Van de wiki, doet vermoeden van wel dus.quote:If your main source of income is hunting, grab your buffalo rifle and head to Tall Trees, hunt a few elk and catch the train to mexico where they sell for the most.
Dat had ik met 3 kratten...... midden op de weg hongen ze..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was net lekker aan het cruizen met mijn paard, toen er midden op de weg in de lucht de inhoud van een koets zat,
Zeg maar alleen de balen meel, en dan zonder koets![]()
Het hing daar gewoon
Ik zat net te pokeren zonder tafel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat had ik met 3 kratten...... midden op de weg hongen ze..
Of gehadicapte optocht om 9 uur in de ochtend met allemaal vrachtwagens toeterenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:58 schreef Roces18 het volgende:
OMFGGG
Zitten die kutkinderen hier buiten met van die braziliaanse toeters !!! Om fucking 9 uur![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Desunoto het volgende:
Het echte einde hadden ze wel iets "stoerder" kunnen uitwerken vind ik...Volledig mee eensSPOILER: mega spoiler, niet klikken voordat je de credits gezien hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde had veel beter kunnen zijn.
[ Bericht 11% gewijzigd door boem-dikkie op 06-06-2010 10:00:16 ]When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Spoilers, dipshitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Zet het in een spoilertag LUL, thanks nu weet ik wat me aan het eind van het spel staat te wachten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:16 schreef RedDevil085 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef Jeffdk1 het volgende:
Ben nu een poosje in Mexico, wat een gaaf spel.Geweldige muziek ook bij het aankomen, helaas regende het en werd ik aangevallen door wolven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de soundtrack nu op me iPhone over me nieuwe Monster Dr Dre Tours, meesterlijk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:56 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat op de achtergrond, terwijl je Mexico binnenstapt bij zonsondergang en door de woesternij huppelt (ik ging er ook gewoon rustig van door paardrijden in plaats van sprinten). Dan voelt het echt alsof je als een cowboy richting het westen en door het onbekende trekt, echt super
Dan zie je eigenlijk ook direct hoe fucking prachtig deze game ook is.
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef RudyCarell het volgende:
Main story uitgespeeld. Zit nu op 91.8%...Is er al een release voor de DLC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb de soundtrack nu op me iPhone over me nieuwe Monster Dr Dre Tours!
22 juniquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:29 schreef Roces18 het volgende:
Ja er is wel een release date voor DLC. 27 Juni komt online co-op .
Awesomequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:29 schreef Roces18 het volgende:
Oja, maar ik dacht meer aan een episodic DLC.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:29 schreef Roces18 het volgende:
Dit verhaaltje komt 4 of 5 keer per topic voor. Dat weten we nu wel, dat zijn de random events.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Deviant1nl het volgende:
ik maakte trouwens net mee dat er een hoertje langs de weg stond. ze vroeg of ik haar wou ''escorteren'' naar een plaats.
dus ik stoppen, zij loopt naar me toe, trekt ze me opeens van m'n paard en gaat er met m'n paard vandoor
gelukkig had ik een sniper
Ik ben er klaar voor!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk ook wel dat ze nieuwe DLC zullen brengen: nieuwe opdrachten, nieuwe doelen. Waarschijnlijk hebben ze een deel al klaar als dit het plan was. Gezien hoe ze het spel in elkaar hebben gezet is dit spel er natuurlijk perfect geschikt voor.
sorry hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit verhaaltje komt 4 of 5 keer per topic voor. Dat weten we nu wel, dat zijn de random events.
Ik schiet ze altijd meteen neer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:51 schreef Desunoto het volgende:
Ik kom die random event echt zo vaak tegen dat ik aan het zinnetje van de man/vrouw die om hulp vraagt al kan lezen dat 'ie m'n paard wil.
Krijg je dan niet Honor -50 of zo?quote:
Je kan ook gewoon voor je paard fluiten, dan gaat hij bokken en valt die hoer eraf.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Deviant1nl het volgende:
ik maakte trouwens net mee dat er een hoertje langs de weg stond. ze vroeg of ik haar wou ''escorteren'' naar een plaats.
dus ik stoppen, zij loopt naar me toe, trekt ze me opeens van m'n paard en gaat er met m'n paard vandoor
gelukkig had ik een sniper
Was tofquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:02 schreef Roces18 het volgende:
Net ff met andere fokker! Captainpooface gespeeld. We gingen naar een fort met die kanonnen, maar onderweg hadden we wat problemen. Eerst werd Captain afgeknald door een kneus dus die hebben we ff te grazen genomen. Hierna stalen we een postkoets waar we met zijn 2en erin naar het fort gingen, maar helaas knalde ik tegen een steen aan en viel de postkoets om nadat ik een paard had afgeknald.
Bij het fort hadden we ruzie met de mexicaanse autoriteiten, Captain had zijn belasting niet betaald en ik moest hem natuurlijk beschermen. Allebei een kanon, en knallen maar. Helaas kwamen ze door de deuren heen, en was mijn maximale bounty 6200 ofzo.
Daarna gingen we even lekker Solomons Folly spelen, ben van lvl 30 ofzo naar 39 gegaan xD. En nu ga ik tv kijken adios pickles![]()
Volgende keer meer mensen meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |