quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde, en het idee dat het komt omdat er eigenlijk bijna niets is veranderd sinds GTA 3.
Ben denk ik gewoon open-world game moe...
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:38 schreef Platina het volgende:
Christus, doe dat nummer eens achter de naam, we lezen hier van links naar rechts niet andersom.
eens. maar ik vermaak me er prima mee.quote:
black beauty jongequote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef speknek het volgende:
Ik dacht dat lichte paarden gewoon het beste waren.
Dat is once upon a time in the west. i.m.o.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef larry_flynt het volgende:
TVP
The Good, The Bad And The Ugly is de beste western ooit!
Kijk dat loopt lekkah!quote:Red Dead Redemption doet het goed. Alle grote gamesites zijn vol lof over de game en dat blijkt ook uit de cijfers die vgchartz.com vrijgeeft.
Rockstar's western-GTA is sinds de Noord-Amerikaanse launch op 18 mei vlotjes over de toonbank gegaan. Ook in Europa wordt de game massaal aangekocht.
vgchartz.com geeft nu de verkoopcijfers vrij: de PS3-versie is 566,857 keer verkocht, maar Xbox 360 doet het beter met 871,685 games. Even snel rekenen en je komt al uit op bijna 1,5 miljoen. Exact 1,438,542 games.
Specifieke cijfers
322,277 Xbox 360-games in Europa en andere delen
549,408 Xbox 360-games in Noord-Amerika
269,476 PS3-games in Europa en andere delen
297,381 PS3-games in Noord-Amerika
Heul nie!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef Document1 het volgende:
Leveltje 33 online en 40% in het spel.
Volgens mij ben ik de enige in dit topic die online leuk vindt.
Nope, online is awesomequote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef Document1 het volgende:
Leveltje 33 online en 40% in het spel.
Volgens mij ben ik de enige in dit topic die online leuk vindt.
Haha ik dacht dat ik de enige was die dit opviel, ik zit op 40 uur en 77% nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
74 uur gespeeld, 88 uur gespeeld, WTF !
ik verveel me al redelijk na 20 uurquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb 20 uur op de klok staan en zit op 9%.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
En 4 nu ookquote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh sharpshooter II - Rank 3 ook al gehaald
die donkeywoman wil ik hebbenquote:
quote:
Ik waardeer de multiplayer ook nog wel redelijk! mits een leuk team en niet van die dildo's die beetje rondrennen en denken dat ze MW2 spelen....quote:Op maandag 31 mei 2010 17:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind multiplayer echt tofBeetje hide-outs kaput maken enzo
Ik doe vanavond wel weer meequote:Op maandag 31 mei 2010 18:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik waardeer de multiplayer ook nog wel redelijk! mits een leuk team en niet van die dildo's die beetje rondrennen en denken dat ze MW2 spelen....
Dat is vetquote:
Ik nie. vanavond ff sociaal bier drinken.quote:
Poep films die ik al miljarden keer had gezienquote:Op maandag 31 mei 2010 13:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
En iemand hier de western weekend van rtl7 gezien?
tvp eigenlijk dus
What the fuck.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
My Profile Stats
Isidoor
Honor - Hero
Fame - Gunslinger
My Profile Stats Table Multiplayer XP 61,770
Rank
23
Game completed 74.1%
Total time played 128:56:40
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
My Profile Stats
Isidoor
Honor - Hero
Fame - Gunslinger
Rank
23
Game completed 74.1%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef ROFLOL het volgende:
Uitgespeeld, damn totaal niet verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij heb je hulp nodigquote:Op maandag 31 mei 2010 20:47 schreef Chocolatebear het volgende:
My Profile Stats
Isidoor
Honor - Hero
Fame - Gunslinger
Rank
23
Game completed 74.1%
Kan je die daar niet bij een general store of tailor halen?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef kutkabouter het volgende:
waar haal ik de bandana vandaan? ik ben nou in thieves landing en ik heb dat ding nog niet
ow zal wel eens kijken dan. ik kom daar nooit, ik ben niet zo van het legale kopenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:11 schreef Silv het volgende:
[..]
Kan je die daar niet bij een general store of tailor halen?
Ik doe expres rustig aan. Geen zin om door de storyline te rushen. Beetje jagen, dan weer afgeleid door iemand die hulp nodig heeft, beetje omgevingen verkennen. En ik doe al die strangers en challenges ook tussendoor. Dus heb al heel wat bloemen verzameld enz enz.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Xblister het volgende:
Wtf. hoe doen jullie dat. ik zit op 30 uur en bijna uitgespeeld ..
Ik zit volgens mij op 92% met 30 uur gespeeld... heb ik zo hard doorgegamed? heb toch echt alle filmpjes zitten kijken en genoeg geklootquote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat ik de enige was die dit opviel, ik zit op 40 uur en 77% nu.
Ik wilde m'n paard een appel geven, hing er opeens een stoel uit de saloon boven m'n hoofd. Heel apart: midden boven een paadje. De mensen met paard en wagen reden er wel netje omheen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:19 schreef Torrio het volgende:
Fluit ik net om m'n paard te laten komen. Beest komt niet maar het blauwe rondje verschijnt wel voor 1 seconde op de map, ga ik kijken staat hij vast IN de saloon tussen een tafel en de muurHij had dorst blijkbaar want ik ben zelf nieteens in de saloon geweest.
Als er ooit een prijs wordt uitgereikt voor de grootste RDR-noob, dan wil ik 'm nu alvast hebben. Ik heb gisteren serieus 3,5 uur staan gooien voordat ik erachter kwam dat je ook kunt MIKKEN.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef kutkabouter het volgende:
net bij de 3e poging een ringer gegooid ^^
Wat heerlijk droog geschreven, ik was er niet bij maar moest wel hard lachen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Gisteren was ook zo mooi![]()
Ik had zo'n snel paard van level 22 en ik was samen met bassie en die steelt dat stomme paard van mij, raced snel weg naar armadillo (we stonden er 100/200 meter buiten armadillo).. Snel een sniper gepakt en terwijl hij door de hoofdstraat van armadillo galoppeerde dat kutbeest tussen zijn poten weggeschotenHij vloog wel mooi
![]()
zelf ook bijna alles gedaan. moet nog een paar strangers en die bloemen challange..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik doe expres rustig aan. Geen zin om door de storyline te rushen. Beetje jagen, dan weer afgeleid door iemand die hulp nodig heeft, beetje omgevingen verkennen. En ik doe al die strangers en challenges ook tussendoor. Dus heb al heel wat bloemen verzameld enz enz.
Game completed 46.2%
Total time played 50:46:5
Rank 5 van de Master Hunter challenge halen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:22 schreef Michhas het volgende:
weet iemand waar ik in SP de buffalo rifle kan kopen? I gotta have it!
Hmm oke.. Heb die allang gehaald, hij staat ook wel in de shops maar ik kreeg overal 'unavailable' te zien.. nou weet ik wel dat je bijv. bij paarden ze eerst moet breaken om ze te kunnen kopen maargoedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rank 5 van de Master Hunter challenge halen.
Tijd is SP+MP... En denk aan potjes pokeren etc... Heb een keer 2uur zitten pokeren...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:24 schreef GeoNL het volgende:
Ik begrijp niet hoe dat mensen boven de 80 uur kunnen komen met single player. Volgens mij zet je dan gewoon je console niet uit ofzo xD. Ik heb echt alles zo traag mogelijk gedaan, ontieglijk vaak te voet wezen jagen e.d. en zit nu op 56 uur en ben net door de story heen, wat overigens ook het laatste was wat ik deed. Nu 98% ofzo.
Hoe dan ook een super super game. Gister uitgespeeld en man wat is dat einde heftig en ontroerend tegelijk.. en dat laatste einde... tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |