SPOILER: Over het einde. Niet klikken als je nog niet uitgespeeld hebt dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel meteen overnieuw begonnen, nu proberen badass te gaan.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Als ik een vrouw zie in GTA omdat haar auto is gejat en ze vraagt om hulp - dan schiet ik haar af. Dan belt ze maar de politie. Maar het lijkt me wel vet als er een soort Cop's N Robbers server komt online ofzo waar je je character kan customizen etc. Want in GTA 4 zat er wel zoiets maar dat speelde bijna niemandquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:27 schreef Desunoto het volgende:
Ik zat net te denken.. deze verschillende "random world events" zoals een winkeleigenaar die beroofd is en een paard die gestolen is... zullen ze die ook in de komende GTA stoppen?Zou wel tof zijn. IPV een paard, dan een auto en zo. Ik vind het heel erg tof. Maakt de wereld veel levendiger.
Nee vond ik nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV was nog niet levendig genoeg nee?
Veronica... Nou dan moet het wel goed zijn...quote:
MW2...quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:05 schreef kutkabouter het volgende:
ik speel nu weer heel de tijd MW2 terwijl ik RDR nog niet eens heb uitgespeeld
De Veronica is al jaren een boegbeeld voor game reviews.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Veronica... Nou dan moet het wel goed zijn...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
De Veronica is al jaren een boegbeeld voor game reviews.
samen spelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:00 schreef Document1 het volgende:
Ik ben level 40 online en zit bijna altijd wel in een volle free roam, hoe kan het dat jullie constant in een lege server hangen? Ik zoek gewoon 2 of 3 keer en bam, ik zit in een volle server.
Na Gamekings.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
De Veronica is al jaren een boegbeeld voor game reviews.
Welke op zijn beurt weer na de Sp!ts komt.quote:
Xbox helaas.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
samen spelen
add me als je wilt O_Roces ps3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |