Ik weet nog de eerste keer dat ik een beer tegenkwamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef DrDentz het volgende:
DIE BEREN AARGHHHH
Ik wil gewoon 10 hummingbird plantjes pakken, die beesten killen me keer op keer.
Precies. Na een ruzie een bounty op m'n hoofd van 550 dollar en 0 in kas. Beestjes villen, verkopen, met 25 dollar aan de pokertafel, en heel veel geduld hebben. Plus een beetje valsspelen natuurlijk. Ben je zo 2 uur verder. En ik rook ook wel eens een sigaret of ik zet koffie of bier of jenever en dan laat ik de boel gewoon lopen. Klinkt wel gezellig op de achtergrond.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tijd is SP+MP... En denk aan potjes pokeren etc... Heb een keer 2uur zitten pokeren...
Ja, dat kan op de Social-Club website geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Kun je ook weten welke areas je nog moet ontdekken? Bv ik moet er nog eentje in New Austin maar weet niet welke.
Lol een beetjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
Dit is mijn eigen gemaakt ( met een beetje hulp ) 100% checklist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom join je dan ook posse's van mensen die je niet kent?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:36 schreef Supahsheep het volgende:
Ik kom altijd met de grootste idioten in een posse![]()
Zo ben ik door een posse member neergeknalt van me paard, om mijn paard te kunnen stelen![]()
Van die maloten die in je vizier gaan staan waardoor je ze per ongeluk dood schiet, om vervolgens zelf 309325293x afgeknalt te worden door je posse members![]()
ps3?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef Captainp00face het volgende:
Iemand zin om een keer Sollomons folly (of iets dergelijks) 100x te spelen?
Ja staat mischien wel op elke site maar zo vind ik het makkelijkst zonder al die extra tekst enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol een beetjeStaat op elke site lol. Maar Social Club 100% pagina is wel het makkelijkst vind ik. Daar kan je tenminste zien welke areas je nog moet ontdekken enzo. En ik heb singleplayer gewoon uitgespeeld in +/- 35 uur terwijl ik toch heel veel ben wezen jagen en aan het kloten bent geweest. Hoe doen jullie 120 uur wtf? 2 Weken vrij genomen ofzo en dan 8 uur per dag??
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb mijn eerste Treasure Map gevonden, maar ik kan de schat echt niet vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Thanks dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Oh? What happened to your old account?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
Oh ja wie online met mij wil spelen: koen_pijl op xbox live.
SPOILER: echte spoiler mbt einde van verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het ook al zo raar, 35 uur, dat geloof ik eigenlijk niet maar is nog wel realistischquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens mij is die total time played counter bugged.... Volgens dat ding heb ik sinds gistermiddag al 50 uur gespeeld
Wat was miijn oud account? Kan best dat ik het hier verkeerd heb getyptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh? What happened to your old account?
Sure thing!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef Roces18 het volgende:
@ Captain
Als je op de ps3 speelt voeg me ff toe:
O_Roces
Moet namelijk nog lvl 50 worden![]()
Dat had ik zonet ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef -CRASH- het volgende:
D'r zit wel erg veel detail in het spel.....
Rij rustig over de weg.... staat er een man langs de weg...
dus ik ga kijken of ie iets wilde..... staat ie daar gewoon te wildplassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan het trouwens dat ze het vrij richten nog nooit goed hebben gemaakt? In een spel als Lost Planet (deel 1) was het vrij richten ook al speel je uit third person gewoon erg soepel. Maar Rockstar bakt er nooit iets van. In elke GTA niet en nu in RDR ook al niet.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef Desunoto het volgende:
Welke debiel bij Rockstar heeft de missie "And You Will Know The Truth" bedacht?!Mischien moet je wat oefenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan het trouwens dat ze het vrij richten nog nooit goed hebben gemaakt? In een spel als Lost Planet (deel 1) was het vrij richten ook al speel je uit third person gewoon erg soepel. Maar Rockstar bakt er nooit iets van. In elke GTA niet en nu in RDR ook al niet.
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef Desunoto het volgende:
Welke debiel bij Rockstar heeft de missie "And You Will Know The Truth" bedacht?!Ik heb ook zo'n 7 keer over die missie gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan het trouwens dat ze het vrij richten nog nooit goed hebben gemaakt? In een spel als Lost Planet (deel 1) was het vrij richten ook al speel je uit third person gewoon erg soepel. Maar Rockstar bakt er nooit iets van. In elke GTA niet en nu in RDR ook al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |