abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:38:13 #226
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_82306930
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef Desunoto het volgende:
Zonder dead eye is het toch nagenoeg onmogelijk? Je moet op iemand hands richten en dat is zonder dead eye echt niet te doen. Laat staan 6 keer met 1 clip..

Volgens het commentaar bij dit filmpje herstart de challenge niet als je dead eye gebruikt, ook al herlaad die dan automatisch.
Helaas spreek ik nog niet uit ervaring want mij is het ook nog niet gelukt... Heb het alleen nog in een saloon geprobeerd maar de meeste ventjes rennen naar buiten
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_82307134
Oh ik stop steeds als ik zie dat 'ie herlaadt. Maar dan telt 'ie dus wel gewoon door?

Dan haal ik hem zo, gewoon in die mijn. Bedankt!
pi_82307177
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Volgens het commentaar bij dit filmpje herstart de challenge niet als je dead eye gebruikt, ook al herlaad die dan automatisch.
Helaas spreek ik nog niet uit ervaring want mij is het ook nog niet gelukt... Heb het alleen nog in een saloon geprobeerd maar de meeste ventjes rennen naar buiten
als je gewoon in de saloon achter de bar wacht spamt er gewoon weer mensen
maar doe dit wel waar mensen met guns zijn dus niet in blackwater
Bv Armadillo
Xbox360 GamerTag : Bassie024
pi_82307520
Ik deed het gewoon met die Mausser pistool (In ieder geval, naam was iets in die richting). Kan je dacht ik 12x mee schieten voordat ie reload, gewoon gedaan in Blackwater. Zit vol met agenten daar. Gewoon even veel medicijn en die shit wat je dead eye vult inkopen en knallen.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_82308399
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef Dynd het volgende:
Gistermiddag begonnen met echt online spelen. Ben nu level 49.
Boosten says hi.

In other news:
quote:
Red Dead Redemption Title Update Coming Next Week

We are aware that there are still some of you out there experiencing issues with Red Dead Redemption, including multiplayer connectivity and getting the Mo Van Barr bounty. We are currently testing a Red Dead Redemption title update for Xbox 360 and PlayStation 3 that aims to fix these and other items. Due to the unpredictable nature of the testing and console manufacturer submission process, we cannot pin down a very specific date and time, but we do expect this to be released for download for both systems by the end of next week. We can assure you we are working with our partners at Microsoft and Sony to make this title update available literally as soon as possible.

Once again, we thank everyone for their continued patience and understanding. As a token of our appreciation for your patience and in gratitude to all the Red Dead fans out there, we are also planning on releasing the Expert Hunter and Savvy Merchant outfits and related challenges later this summer for free. Please stay tuned for more details on that - as well as on the Outlaws to the End Co-Op Missions DLC Pack coming for free later this month.

Additionally, our support team continues to be available to address individual game issues on a case-by-case basis, and can be contacted through any of the following channels:

Rockstar Support Site: http://www.rockstargames.com/support
Rockstar Support Twitter: http://twitter.com/rockstarsupport
Red Dead Redemption Support Email: RDRsupport@rockstargames.com

Multiplayer Connection Issues
While the title update will include a fix for multiplayer connection issues, some of the problems people are experiencing when connecting to multiplayer can be fixed by ensuring your online settings are configured for optimal online compatibility.

PlayStation 3
PlayStation 3 players that are using a router should be on a NAT 2 connection type. For assistance with NAT settings, please contact PlayStation support at http://us.playstation.com/support/.

Xbox 360
If you are having issues connecting to a friend’s Multiplayer game on Xbox LIVE, please refer to the Xbox support article at http://support.microsoft.com/kb/908874 for assistance.

For players experiencing frequent or random freezes on either console, we urge you to contact your console manufacturer's support site for assistance:
PlayStation 3 Support: http://us.playstation.com/support/
Xbox 360 Support: http://support.xbox.com
pi_82312502
quote:
Vooral die is terecht, boosting naab
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:19:19 #232
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_82316593
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_82316683
quote:
Hoe dan?

Alleen hideouts ofzo?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:37:30 #234
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_82317021
Twins Rock hideout boost zeker?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:52:05 #235
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_82324458
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef DrDentz het volgende:
DIE BEREN AARGHHHH

Ik wil gewoon 10 hummingbird plantjes pakken, die beesten killen me keer op keer.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_82326970
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Boosten says hi.

In other news:
[..]

Mooi. Ik zat er al op te wachten.
pi_82330294
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:02 schreef Roces18 het volgende:
@ Captain

Als je op de ps3 speelt voeg me ff toe:

O_Roces

Moet namelijk nog lvl 50 worden
Toegevoegd
pi_82335534
Vanavond maar weer eens door met RDR, ja. Zit nog steeds in Mexico terwijl ik hem nu al wel 2 weken heb...
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:54:47 #239
286575 Roces18
Chef de party
pi_82337302
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kan je automatisch herladen uitzetten?

Ik probeer die sharpshooter rank 10 te halen (6 mensen disarmen zonder wapen te wisselen/herladen) en dat is natuurlijk goed haalbaar met die repeater van 22 kogels in een magazijn. Alleen elke keer zonder dat ik zelf iets doe springt 'ie weer naar 22. En ik zie ook geen animatie dat hij herlaadt. Dus ik snap het niet. Zo is die challenge natuurlijk onmogelijk.
Gewoon een wapen uitkiezen zoals die Repeater en dan helemaal leeg schieten totdat je nog 22 kogels over hebt. Dan kan hij namelijk ook niet herladen. Zo heb ik hem tenminste gedaan bij een hide-out in een of andere mijn.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_82337542
Heb de game nu een week, heb 12hr precies gespeeld en zit op 41.9%
pi_82338001
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:54 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Gewoon een wapen uitkiezen zoals die Repeater en dan helemaal leeg schieten totdat je nog 22 kogels over hebt. Dan kan hij namelijk ook niet herladen. Zo heb ik hem tenminste gedaan bij een hide-out in een of andere mijn.
Heb hem vandaag gehaald. Het klopte wat er in dat filmpje bij de beschrijving stond: het herladen na Dead Eye is een glitch maar het spel telt het niet als herladen. Dus zolang je maar binnen het aantal kogels blijft van het magazijn (15 bij Mauser Pistol of 22 bij die Repeater, is meer dan genoeg) en niet handmatig herlaadt dan is het goed. Het wordt helemaal makkelijk als je degene wiens pistool je net uit de handen hebt geschoten, hem weer een andere laat pakken en dan hetzelfde doet. Dan ben je met 3 mannetjes klaar.

Heb Survivalist nu ook gehaald. Moet alleen nog Master Hunter 9 en 10 en de treasure maps... aan die treasure maps ben ik nog niet eens begonnen. Wordt lastig.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:40:32 #242
286575 Roces18
Chef de party
pi_82338800
Sommige zijn zeker kut met treasure-maps maar als je het echt niet weet zou ik gewoon op internet even zoeken waar ze staan. Morgen maar weer is ff online gamen. Nog 1 trophy in singleplayer halen dat van die 20 missies met hetzelfde paard en nog 4 multiplayer trophys ofzo en dan heb ik hem volgens mij gehaald als dat co-op niet meetelt.
pi_82338881
Ik wil alleen dat Legend of the West outfit nu. Daar doe ik die challenges voor de achievements kunnen me weinig schelen... de meeste kom ik gewoon tegen en anderen brengen me alleen op ideeën (bijvoorbeeld zo'n vrouwtje op de rails leggen )
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:53:21 #244
286575 Roces18
Chef de party
pi_82339268
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil alleen dat Legend of the West outfit nu. Daar doe ik die challenges voor de achievements kunnen me weinig schelen... de meeste kom ik gewoon tegen en anderen brengen me alleen op ideeën (bijvoorbeeld zo'n vrouwtje op de rails leggen )
Legend of the West outfit vind ik niet veel bijzonders hoor. Oke je dead-eye gaat sneller omhoog maar wat tabak pruimen en hij is vol. Die Agency outfit is veel leuker. Ongestraft mensen doden
pi_82340014
Maar Dead Eye is cool.
En daar gaat het natuurlijk niet alleen om, ook het outfit zelf moet vast tof zijn.

Is het trouwens iemand anders ook opgevallen dat Bobcats niet te targetten zijn met het normale systeem? Je kan ze alleen raken door vrij te richten (of met Dead Eye). Raar.
pi_82340044
Wanneer kan je naar Mexico?
pi_82340076
Na je aanval op dat fort.
pi_82340180
Wanneer is dat ongeveer? Bij welke "opdrachtgever"?
pi_82340482
Je moet je hele 'gang' gereed maken, al hun opdrachtjes doen in New Austin. Dan ga je samen ten aanval.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:46:24 #250
252108 Len93
That's what she said.
pi_82341456
Als ik met m'n PS3 op Free Roam ga kom ik vaak in mijn eentje terecht, gisteren twee uur in Free Roam gezeten met maximaal twee anderen.
Enige manier om een 'volle' Free Roam te vinden?
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')