BKquote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is allemaal zoveel minder
Het is allemaal zo voorbij
Het is niet meer hier en niet ginder
We zijn praktisch dood volgens mij
Ik zit in het schemer te staren
Lantarenlicht valt op de vloer
Mijn hand glijdt vertraagd door mijn haren
De ondergang ligt op de loer
* PatriQue89 geeft aandacht aan keukenkastquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef Keukenkast het volgende:
Hallo
Mag ik aandacht, alsjeblieft
Dankjewel
Ik snap waarom de wet er is, maar als ze echt gelukkig zijn, vind ik het stom dat er dan naar wetten gewezen wordt.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de wet dient men zoveel mogelijk te eerbiedigen anders krijg je chaos!
Er is altijd een grens te trekken.
Alleen de leeftijd is niet genoeg om te weten of het wel of niet zou kunnen. Dat ligt aan de betrokken personen en daar ga ik verder ook helemaal niet over, dus daar heb ik geen mening over. Als iedereen blij is, prima, dan ben ik ook blij. Als er iemand pijn wordt gedaan, moet het stoppen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neem aan dat je wel tegen 13 jarige en 45 jarige bent?
vorige keer keek je ook al naar iets walgelijksquote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
EWL OMG HE ze ginge net een kut uit elkaar halen om een vaginale verzwakking weer terug te duwen echt gatverdamme en zon vieze ouwe opa piemel met schimmel echt vies allemaal
Behoed jezelf daar dan voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
EWL OMG HE ze ginge net een kut uit elkaar halen om een vaginale verzwakking weer terug te duwen echt gatverdamme en zon vieze ouwe opa piemel met schimmel echt vies allemaal
Lievvquote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
* PatriQue89 geeft aandacht aan keukenkast
Wat voor zenders kijk jij??quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
Jammer dat veel leuke dingen ook duur zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb zo'n onwijs gave klok gezien... ik wil 'em![]()
Hij kost alleen 130.-
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
haha als ik naar dat soort dingen kijk voel ik mezelf gewoon altijd zoveel beter hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vorige keer keek je ook al naar iets walgelijks
dat jeffre star figuurtje van net
je houd ervan he
Een hele zwik enge pedofielen zullen beweren dat hun slachtoffers destijds ook verder wilden gaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
Alleen de leeftijd is niet genoeg om te weten of het wel of niet zou kunnen. Dat ligt aan de betrokken personen en daar ga ik verder ook helemaal niet over, dus daar heb ik geen mening over. Als iedereen blij is, prima, dan ben ik ook blij. Als er iemand pijn wordt gedaan, moet het stoppen.
Belachelijk!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer dat veel leuke dingen ook duur zijn.
Daar ben ik me van bewust, maar ik weet zeker dat er uitzonderingen zijn en ik ga niet iemand veroordelen op statistieken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Een hele zwik enge pedofielen zullen beweren dat hun slachtoffers destijds ook verder wilden gaan.
Wil niet zeggen dat het gezond is, of wenselijk.
Volwassenen hebben een positie van macht en aanzien, ongeacht de rebelse aard van het kind, of zelfs de jongvolwassene. Als volwassene kan je makkelijker druk uitoefenen, kun je dingen beter sturen en manipuleren. En als je iemand op de juiste manier gemanipuleerd hebt, en iets geleidelijk aan op de plek hebt weten te manoeuvreren waar jij het wil hebben, dan is het slachtoffer zich vaak niet eens bewust van de rammificaties van de situatie of dat er uberhaupt sprake is van dwang en manipulatie.
Grensoverschrijdend gedrag is iets dat makkelijk op te wekken is.
Daarom is het walgelijk om een volwassene te zien bij iemand die nog praktisch een kind is. De machtsverhouding is verwrongen en ziek.
iets verkeerds gegeten?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, daar ben ik weer +buikpijn.
Ik wel, want de uitzonderingen bestaan in dit geval niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
Daar ben ik me van bewust, maar ik weet zeker dat er uitzonderingen zijn en ik ga niet iemand veroordelen op statistieken.
Misschien. Heel burgerlijk gegourmet.quote:
gesjellug welquote:
Ik had gister ook nogal last van het eten, ook niks bijzonders gehad. Maar dat was na een kwartiertje op de plee ook weer over.quote:
nou heb je het lijstje nog niet ingevuld, maar goed...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha als ik naar dat soort dingen kijk voel ik mezelf gewoon altijd zoveel beter haha
Mja, zoiets. En het komt met vlagen, krampen. Sowieso ben ik daar erg gevoelig voor, buikkramp.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gister ook nogal last van het eten, ook niks bijzonders gehad. Maar dat was na een kwartiertje op de plee ook weer over.
ja dat kijk ik nu ook haha ik heb echt respect voor hun ±pquote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef Keukenkast het volgende:
Het gaat over hoeruuhh bij SBS 6.
Godzijdank dat ik erlangs zapte
Yeah, dat had ik ook. Veel gas. En dan frlpt en dan is het overquote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, zoiets. En het komt met vlagen, krampen. Sowieso ben ik daar erg gevoelig voor, buikkramp.
Jij bent echt precious. Met je spelfoutjes en je foute opmerkingenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:22 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja dat kijk ik nu ook haha ik heb echt respect voor hun ±p
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat had ik ook. Veel gas. En dan frlpt en dan is het over
haha als je precies zegt moet ik gelijk denken aan die dikke neger :p Ja hoor mag maar moet je me wel monnie gevequote:Op zondag 30 mei 2010 23:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij bent echt precious. Met je spelfoutjes en je foute opmerkingen![]()
Mag ik je adopteren?
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha als je precious zegt moet ik gelijk denken aan die dikke neger :p Ja hoor mag maar moet je me wel monnie geve
Zeg, wat denk jij welquote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha als je precies zegt moet ik gelijk denken aan die dikke neger :p Ja hoor mag maar moet je me wel monnie geve
ah opzoek naar een sugardaddyquote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha als je precies zegt moet ik gelijk denken aan die dikke neger :p Ja hoor mag maar moet je me wel monnie geve
Dan mag je me niet adoptere!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zeg, wat denk jij wel
Werken voor je geld, hoppa!
kan nietquote:Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef NetSphere het volgende:
oke ik doe iets fout hoe verwijder je een bericht?
Maar goed ook, ik denk dat ik een bizar slechte vader zou zijnquote:
wa kost da?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Welnee. Je moet 't gewoon af en toe water geven en niet in te fel zonlicht laten staan.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik denk dat ik een bizar slechte vader zou zijn
Ik zou het vergeten in de tramquote:Op zondag 30 mei 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee. Je moet 't gewoon af en toe water geven en niet in te fel zonlicht laten staan.
O. Dan misschien maar beter van niet.quote:
Hoe oud ben je eigelijk dan? ?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik denk dat ik een bizar slechte vader zou zijn
Ik zat ook echt te schudden van het lachen!quote:
Te jong om je vader te kunnen zijn, maar waarschijnlijk bedoelt hij dat meer in mentortermen.quote:
Je bent wel the drama queen of the westquote:Op zondag 30 mei 2010 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Te jong om je vader te kunnen zijn, maar waarschijnlijk bedoelt hij dat meer in mentortermen.
Ik zou je moeder kunnen zijn...
Al ben ik meer de slechte heks van het westen volgens sommigen
Daar ben je niet groen genoeg voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Te jong om je vader te kunnen zijn, maar waarschijnlijk bedoelt hij dat meer in mentortermen.
Ben jij een vrouw? haha ik dacht een oude opa maar dat komt door je picturequote:Op zondag 30 mei 2010 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Een topicbenjamin moet er ook zijn, dat doet mijn moederhart sneller kloppenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
haha ik dacht al dat jullie zo zoude reagere maar kan het niet helpe
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw? haha ik dacht een oude opa maar dat komt door je picture
Ja, TMM. Noem je dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Een topicbenjamin moet er ook zijn, dat doet mijn moederhart sneller kloppen
Pas op je woorden knul, dit zijn te veel belediging voor 1 post kiddoquote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Liefje, zijn avatar is Salvador Dali.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
You do not want to go there, so watch it!!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, TMM. Noem je dat zo tegenwoordig?
Rustig aan, TMM.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
You do not want to go there, so watch it!!
Maar goed mijn waarde professor, wat denkt u valt er nog wat van te maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Rustig aan, TMM.
Het was maar een grapje.
Geen bijbedoelingen
hoe kan het dat ik wat anders zie eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Liefje, zijn avatar is Salvador Dali.
Een heel grote kunstschilder uit Spanje
Omdat je door een ander paar ogen kijkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik wat anders zie eigenlijk?
Ik weet wel wie salvador dali is hoor :pquote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je weet hoe het af liep met Elisa Doolittle en Henry Higgings beter als met Pygmalionquote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat scheelt wel weer. Zeg. Ik weet van bijna iedereen wel hoe ze heten. Hoe heet jij eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:07 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik weet wel wie salvador dali is hoor :p
hehe dat blijkt datquote:Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je door een ander paar ogen kijkt.
Daarom kom ik er maar even kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef Stroekie het volgende:
oeps, het is hier weer leuk en gezellig zie ik
Ik weet van Pygmalion/My Fair Lady hoogstens het basale verhaal. Geen idee hoe het aflooptquote:Op maandag 31 mei 2010 00:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je weet hoe het af liep met Elisa Doolitle en Henry Higgens, beter als met Pygmalion
Dat zijn mijn eigenste!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe dat blijkt dat
ik zie bij jou van links naar rechts gaande ogen
o serieus? haha nicequote:
De schepper wordt verliefd op zijn schepping kort gezegd en nu g ook ik slapen, welterustenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet van Pygmalion/My Fair Lady hoogstens het basale verhaal. Geen idee hoe het afloopt
Nu snap ik de link met de Griekse mythe welquote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De schepper wordt verliefd op zijn schepping kort gezegd en nu g ook ik slapen, welterusten
in dit topic moet je geen aannames doenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
omdat wij denk ik de oude layout gebruikenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik wat anders zie eigenlijk?
ik vind van nietquote:Op maandag 31 mei 2010 00:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Is het de moeite waard om dat te veranderen?
dan moet je maar winnenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
nee ik ben online aan het verliezen en zak weg in de ranking
'baggerlayout?''quote:Op maandag 31 mei 2010 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat wij denk ik de oude layout gebruiken
stop dan gewoon, je bent vast gewoon moe.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
nee ik ben online aan het verliezen en zak weg in de ranking
Over een tijdje kan je niet anders. FOK! krijgt een nieuwe layout en alle oude layouts verdwijnen.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over een tijdje kan je niet anders. FOK! krijgt een nieuwe layout en alle oude layouts verdwijnen.
Ik merk het.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje drama moet je hier zelf opstarten. [HOMO] is ingekakt.
je mag ook met nieuwe beginnenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik merk het.
Enfin, een nobele taak.
Prins, wat vind jij?
Oude koeien uit de homofiele sloot halen?
We kunnen NetSphere eens wat oude drama's en gates vertellenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je mag ook met nieuwe beginnen
netsphere bijvoorbeeld
Hmmquote:Op maandag 31 mei 2010 00:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We kunnen NetSphere eens wat oude drama's en gates vertellen?
daar ben ik eigenlijk nog niet helemaal over uit eerlijk gezegdquote:
Er bestaat de kans dat we hem dan wegjagenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
daar ben ik eigenlijk nog niet helemaal over uit eerlijk gezegd
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er bestaat de kans dat we hem dan wegjagen
Of hij gaat zeuren om een meet
Of we vertellen hem de helft en laten hem de rest zelf uitzoeken. Een avondje archieven, daar krijg je karakter van!
En dan kan ie het aan Mike vertellen, hoe je moet teruglezenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er bestaat de kans dat we hem dan wegjagen
Of hij gaat zeuren om een meet
Of we vertellen hem de helft en laten hem de rest zelf uitzoeken. Een avondje archieven, daar krijg je karakter van!
Oh geloof me. Jawel.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat interesseert hem toch geen reet wat er hier allemaal gebeurd is
Mike. Bedoel je dé Mike?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan kan ie het aan Mike vertellen, hoe je moet teruglezen
en onthoudenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan kan ie het aan Mike vertellen, hoe je moet teruglezen
zal wel weer druk aan het clubben zijn of flink aan het lopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mike. Bedoel je dé Mike?
Waar de hell is die tegenwoordig?
I honestly doubt thatquote:
Haha. Better start collecting gates.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik zou jokken als ik zou zeggen dat de eerste kans me sneu lijkt ergens
het tweede ik denk dat hij al hele hordes vriendinnetjes heeft die super blij zijn met hun gekke gay vriend "lache"
het laatste spreekt me wel aan
beetje orienteren voordat je ergens naar binnen gaat moet altijd wel toch?
Die komt nog regelmatig langs hoor. Ik heb hem ontmoet vorige maandquote:Op maandag 31 mei 2010 00:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mike. Bedoel je dé Mike?
Waar de hell is die tegenwoordig?
We hebben het hier wel over zeventienjarig, unspoiled and Lady GaGa fan. Ik weet zeker dat hij smult van Zakjesgate of het gaydinay of alle drama van Ang3l of mijzelf?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I honestly doubt that![]()
een interesante verhaal word beantwoord met een 'ow okay lache' en dan 'oooow kheb me haar geknip lijk wel een chicka'
en, hoe is ze IRL, mijn Mieke?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die komt nog regelmatig langs hoor. Ik heb hem ontmoet vorige maand
waar eindelijk een foto uit voortkwam zonder camera voor de ogenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die komt nog regelmatig langs hoor. Ik heb hem ontmoet vorige maand
Yay, overwerkquote:Op maandag 31 mei 2010 00:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waar eindelijk een foto uit voortkwam zonder camera voor de ogen![]()
ja keukenkasto....in de archivos
Jmmm could be could be watson, in theory it makes sense , however since the subject is not a leading character in these stories do you think the interest posibly shown would be sincere?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over zeventienjarig, unspoiled and Lady GaGa fan. Ik weet zeker dat hij smult van Zakjesgate of het gaydinay of alle drama van Ang3l of mijzelf?
Ik wilde oprecht weten wat er met Zakje was gebeurd, hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jmmm could be could be watson, in theory it makes sense , however since the subject is not a leading character in these stories do you think the interest posibly shown would be sincere?
mensen die hij allemaal niet kentquote:Op maandag 31 mei 2010 00:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over zeventienjarig, unspoiled and Lady GaGa fan. Ik weet zeker dat hij smult van Zakjesgate of het gaydinay of alle drama van Ang3l of mijzelf?
dies weggeblazen door een windvlaag toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wilde oprecht weten wat er met Zakje was gebeurd, hoor.
kheb geen idee wie zakje isquote:Op maandag 31 mei 2010 01:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wilde oprecht weten wat er met Zakje was gebeurd, hoor.
Ik heb echt een hele leuke dag gehadquote:
Ik word ook nieuwsgierig.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kheb geen idee wie zakje is...of ¿was?
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele leuke dag gehadwaterlooplein overgelopen, op jacht gegaan naar delftsblauwe kussende meisjes, ons verbaasd over het assortiment van Drake's en daarna met Stroekie pannenkoeken gegeten en Rose gedronken.
Zakje is ook van ver voor mijn tijd. Ik zal je moeten doorverwijzen naar een van de oudgediendenquote:
Leuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele leuke dag gehadwaterlooplein overgelopen, op jacht gegaan naar delftsblauwe kussende meisjes, ons verbaasd over het assortiment van Drake's en daarna met Stroekie pannenkoeken gegeten en Rose gedronken.
quote:
Ik zeg mijn naam hier niet hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 00:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat scheelt wel weer. Zeg. Ik weet van bijna iedereen wel hoe ze heten. Hoe heet jij eigenlijk?
Nou?
quote:
Welk een treur. Je maakt me dood met een blije musquote:Op maandag 31 mei 2010 01:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Spaar je, het was een foto van zijn rug, redelijk brillante
Zakje was een jongen die redelijk lang was maar niet zo veel woog en een paar uur samen met een andere oud-[HOMO] een paar stomende uurtjes beleefde tijdens een meet op Pann, om daarna te horen dat de [H] in kwestie zich 's nachts aan een ander vergrepen had.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zakje is ook van ver voor mijn tijd. Ik zal je moeten doorverwijzen naar een van de oudgedienden
Ik moet er weer om lachenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Welk een treur. Je maakt me dood met een blije mus
Ik wist het wel! Ik wist het wel!quote:
Nou lekker dan. Dan moet je je wel echt speciaal voelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zakje was een jongen die redelijk lang was maar niet zo veel woog en een paar uur samen met een andere oud-[HOMO] een paar stomende uurtjes beleefde tijdens een meet op Pann, om daarna te horen dat de [H] in kwestie zich 's nachts aan een ander vergrepen had.
Ja, en die oud-gediende is daarna in dit topic vrij resoluut weggepest meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zakje was een jongen die redelijk lang was maar niet zo veel woog en een paar uur samen met een andere oud-[HOMO] een paar stomende uurtjes beleefde tijdens een meet op Pann, om daarna te horen dat de [H] in kwestie zich 's nachts aan een ander vergrepen had.
Tja, je moet voor een paar H-jagers oppassen. Meestal roeren die zich wel als er vers vlees in het topic komt....quote:Op maandag 31 mei 2010 01:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Dan moet je je wel echt speciaal voelen.
Wie was dat dan ook al weer?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en die oud-gediende is daarna in dit topic vrij resoluut weggepest meen ik me te herinneren.
Dat loopt toch meestal wel los?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Tja, je moet voor een paar H-jagers oppassen. Meestal roeren die zich wel als er vers vlees in het topic komt....
Voorzienigheid zeiquote:Op maandag 31 mei 2010 01:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis nu wat minder dan de voorgaande jaren jah
Ik maak me geen zorgen, en ook niet over NetSpherequote:Op maandag 31 mei 2010 01:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Tja, je moet voor een paar H-jagers oppassen. Meestal roeren die zich wel als er vers vlees in het topic komt....
Hij is nog op mijn boekpresentatie geweest (Hij welquote:Op maandag 31 mei 2010 01:17 schreef Peter het volgende:
[..]
¿ tegen wil en dank?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen, en ook niet over NetSphere![]()
Is een bekende van me.
NathaN. En ik vond 'm altijd wel tof (en nee, hij heeft zich niet aan mij vergrepenquote:
quote:
laat het hem maar niet horenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
I be seein' wrinkles on him, lordy!
Ja, those were the days. Toen drama nog drama was.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NathaN. En ik vond 'm altijd wel tof (en nee, hij heeft zich niet aan mij vergrepen).
omdat er nu niet meer 'groot' gemeet wordquote:Op maandag 31 mei 2010 01:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis nu wat minder dan de voorgaande jaren jah
Angels buurjongen.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:28 schreef Deceit het volgende:
Ja NathaN was aardig, nu weet ik dus eindelijk wrm ie weg is, met wie had ie dan zitten doen?
SJM waarom is die eigenlijk er bijna nooit meer?
jajajajajquote:
Je weet toch dat heel [HOMO] en de lurkers nu aannemen dat jullie het kei-en-keihard gedaan hebben? Was dat je doel?quote:
dat dusquote:Op maandag 31 mei 2010 01:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je weet toch dat heel [HOMO] en de lurkers nu aannemen dat jullie het kei-en-keihard gedaan hebben? Was dat je doel?
Heeft vast niets interessants meer te meldenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:28 schreef Deceit het volgende:
SJM waarom is die eigenlijk er bijna nooit meer?
Dat hield hem eerder ook niet tegen...quote:Op maandag 31 mei 2010 01:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft vast niets interessants meer te melden.
of hij heeft eindelijk zijn justin timberlake look-a-like gevondenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft vast niets interessants meer te melden.
gingen die toen niet weg om even te 'pinnen' of was dat weer een andere gate?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Roddelsquote:Op maandag 31 mei 2010 01:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je weet toch dat heel [HOMO] en de lurkers nu aannemen dat jullie het kei-en-keihard gedaan hebben? Was dat je doel?
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Roddels![]()
Nee, echt niks. Ik val op mannelijke types.
Neemt niet weg. Tot het tegendeel grondig bewezen is heb jij het met NetSphere gedaanquote:Op maandag 31 mei 2010 01:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Roddels![]()
Nee, echt niks. Ik val op mannelijke types.
ben jij dan zijn buurjongenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:41 schreef Beach het volgende:
Ik hoop ook dat we snel spammen zodat hij niet weet wie ik ben. (door het teruglezen)
Hij heeft nog niet door hoe fobo's werken
quote:
Beach en NetSphere, sitting in a treequote:
Score one for me.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:44 schreef Beach het volgende:bah
Ik vertel hem zelf morgen wel wie ik ben
dacht dat dat van willeke alberti wasquote:Op maandag 31 mei 2010 01:51 schreef Stroekie het volgende:
en met dit juweeltje laat ik jullie hier achter
slaap lekker
Jaquote:Op maandag 31 mei 2010 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gingen die toen niet weg om even te 'pinnen' of was dat weer een andere gate?
Wel lekker rustig.quote:
Meer mummifiedquote:
Vergeetje niet je hersens met een haak door je neus eruit te halen en in een mooie urn te stoppen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Daarom. Ik moet mezelf conserveren met die lappen
ja, waarom doen we dat niet meer?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat er nu niet meer 'groot' gemeet word
Yessir!quote:
Ik schrokquote:Dit is ook gelijk mijn afscheidspost hier... ik heb afgelopen weekend even goed nagedacht en ik blijk toch hetero te zijn
Ik doe geen dode voeten. Helaas.quote:Ik ga trouwen met Skin, Kate, Caro, Beth, Florence en Pink
Skin mag me wakkerschreeuwen, met Kate ga ik iedere middag picknicken, Beth bereid uitgebreide maaltijden voor me, met Caro ga ik aan de rand van het water Martini zuipen, dan ga ik met Pink ontzettende stomende seks hebben en 's nachts naar de sterren kijken met Florence...
Als iemand van jullie een van bovenstaande dingen beter kan dan hoor ik het graag en zal ik er nog eens over nadenken
Oh en ik zoek nog iemand om mijn voeten te masseren, die zijn overleden
Ik ga nooit vreemdquote:
was je erg nat en verkleumd geraakt ?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Erik
Ik baalde wel een beetje dat ik het ESF heb gemist... gelukkig werd ik goed op de hoogte gehouden
Blikken liefdequote:Op maandag 31 mei 2010 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had je een blikje meegegeven met een touwtje naar mijn blikje!
gistermiddag even een flinke bui... daarvoor wat miezer... viel reuzemee...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je erg nat en verkleumd geraakt ?
en jij bent natuurlijk ook een bikkel die niet smelt van een beetje waterquote:Op maandag 31 mei 2010 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gistermiddag even een flinke bui... daarvoor wat miezer... viel reuzemee...
Bla blijft gewoon hoor, hetero of niet.quote:
Je houdt toch nog wel van me als ik hetero ben, als oudere broer?quote:
Het is even wennen, maar ik zal het uiteindelijk wel accepteren.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Je houdt toch nog wel van me als ik hetero ben, als oudere broer?
oftewel, wie gaan er mee op eftelingmeet, ik heb 4 kortingsbonnen van de Albert Heijn en kan aan een ongelimiteerd aantal komenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja, waarom doen we dat niet meer?
Ik zag laatst het idee voor een eftelingmeet voorbij komen, zit daar geen bestaanspotentie in?
oeps die was helemaal niet voor mijquote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef TheVulture het volgende:
ik ben voorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oftewel, wie gaan er mee op eftelingmeet, ik heb 4 kortingsbonnen van de Albert Heijn en kan aan een ongelimiteerd aantal komen
hoezo dat nou, meen je dat serieus, ga je weg hier, ben je hetero.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Dit is ook gelijk mijn afscheidspost hier... ik heb afgelopen weekend even goed nagedacht en ik blijk toch hetero te zijn
is al 8 euro korting he, zowieso met Stroekie dus alquote:Op maandag 31 mei 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Voorlopig geen efteling voor mij. Te duur. Heb het niet. Kan het niet.
quote:
Tussen de regels door lezenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo dat nou, meen je dat serieus, ga je weg hier, ben je hetero.
Homo/ hetero is geen switchkonop, mijn laatste sex was ook met een vrouw, dat maakt mij nog geen hetero
dat wordt dan moeders airmiles pas plunderen met 2800 milesquote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs met 8 euro korting vind ik het voor nu te duur. Ik héb het gewoon niet. Ik heb borg betaald, en contract/bemiddelingskosten en moet straks mijn kamer nog min of meer inrichten en nog op vakantie kunnen. Dan gaat Efteling even niet hoor
.
ik ben kei mieterigquote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik sla ook effe over... ik ben niet zo meeterig
Ik kwam je bij het teruglezen tegenquote:
Jij doet aan teruglezen? Ik zag op de vorige pagina toevallig het woord hetero vallenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kwam je bij het teruglezen tegen
Willen jullie trouwens niet meer zo veel posten tijdens mijn afwezigheid... en dat lijstje ter introductie wat ik voorbij zag komen
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan moeders airmiles pas plunderen met 2800 miles
Wellicht, wellichtquote:Op maandag 31 mei 2010 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo je hebt de smaak weer te pakken gekregen ?![]()
Die foto's zullen vast niet van mij zijn geweestquote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij doet aan teruglezen? Ik zag op de vorige pagina toevallig het woord hetero vallen. Ow, en ik zag uit het vorige topic wat foto's
.
kan je voetbalkluppie wel zo lang zonder trouwe supporter in het stadion ?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht.
Maargoed, LA dus waarschijnlijk, als dat gaat lukken. Ik hou ervan mezelf te kwellen; half jaar Zuid-Afrika, 2 jaar LA.
nee dat is waar, maar we krijgen er wel een logeeradres in utrecht bijquote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs met 8 euro korting vind ik het voor nu te duur. Ik héb het gewoon niet. Ik heb borg betaald, en contract/bemiddelingskosten en moet straks mijn kamer nog min of meer inrichten en nog op vakantie kunnen. Dan gaat Efteling even niet hoor
.
Dat zal blijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je voetbalkluppie wel zo lang zonder trouwe supporter in het stadion ?
en je weet de oordel ook wel uit te zoeken waar je niet per abuis de verkeerde afslag moet nemen
Californië is grootquote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
LA vond ik maar een onsamenhangend sfeerloos geheel toen ik er was... San Fransisco daarentegen
En Las Vegas
En 2 jaar studeren in LA lijkt me ook weer anders dan 2 weken er op vakantie gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef Tomasso het volgende:
Californië is groot.
Mja, die uni is dus blijkbaar goed. Vandaar.
Ach ja er wonen wel miljoenen mensen... daar zullen vast leuke mensen tussen zittenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Californië is groot.
Mja, die uni is dus blijkbaar goed. Vandaar.
Luie flikkerquote:
Dat is correct. 2 jaar is namelijk 104 weken.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef Steve het volgende:
[..]
En 2 jaar studeren in LA lijkt me ook weer anders dan 2 weken er op vakantie gaan.
Dat is natuurlijk de echte reden dat ik er naartoe wil.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja er wonen wel miljoenen mensen... daar zullen vast leuke mensen tussen zitten
Ik snap je effe niet Stevequote:
Zie pm.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap je effe niet Steve
Wat is de pauw![]()
Ik hou nou eenmaal van mannelijk en harig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Tomasso het volgende:
Ow ja, Steve, jij zoekt de verkeerde jongens voor me uit hoorde ik.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van mannelijk en harig.
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Of heb je het nu weer over iemand anders?
quote:
Wat is er mis met mannelijk en harigquote:
Harig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er mis met mannelijk en harig
En mooie ogen
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van mannelijk en harig.
Florence was niet zo zuiver als anders, want ze was ziekig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Oh en hebben jullie iets van Pinkpop op tv gezien...
Ik zou de optredens van Florence, Gossip en Pink echt willen aanraden
En voor de echte mannen Rammstein en Prodigy
Jij houdt wel van een gorilla?quote:
Alles met mate.quote:
Ach met een scheerapparaat kan je er wel van maken, maar wel dat soort type? Groot, harig, sterk e een ienieminiepiemie?quote:
Alleen mini-meeterigquote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik sla ook effe over... ik ben niet zo meeterig
Hoiquote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er mis met mannelijk en harig
En mooie ogen
Een beetje jaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Een man mag best een beetje haar hebben. Hallo, het is een man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |