dat wordt dan moeders airmiles pas plunderen met 2800 milesquote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs met 8 euro korting vind ik het voor nu te duur. Ik héb het gewoon niet. Ik heb borg betaald, en contract/bemiddelingskosten en moet straks mijn kamer nog min of meer inrichten en nog op vakantie kunnen. Dan gaat Efteling even niet hoor
.
ik ben kei mieterigquote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik sla ook effe over... ik ben niet zo meeterig
Ik kwam je bij het teruglezen tegenquote:
Jij doet aan teruglezen? Ik zag op de vorige pagina toevallig het woord hetero vallenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kwam je bij het teruglezen tegen
Willen jullie trouwens niet meer zo veel posten tijdens mijn afwezigheid... en dat lijstje ter introductie wat ik voorbij zag komen
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan moeders airmiles pas plunderen met 2800 miles
Wellicht, wellichtquote:Op maandag 31 mei 2010 12:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo je hebt de smaak weer te pakken gekregen ?![]()
Die foto's zullen vast niet van mij zijn geweestquote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij doet aan teruglezen? Ik zag op de vorige pagina toevallig het woord hetero vallen. Ow, en ik zag uit het vorige topic wat foto's
.
kan je voetbalkluppie wel zo lang zonder trouwe supporter in het stadion ?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht.
Maargoed, LA dus waarschijnlijk, als dat gaat lukken. Ik hou ervan mezelf te kwellen; half jaar Zuid-Afrika, 2 jaar LA.
nee dat is waar, maar we krijgen er wel een logeeradres in utrecht bijquote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs met 8 euro korting vind ik het voor nu te duur. Ik héb het gewoon niet. Ik heb borg betaald, en contract/bemiddelingskosten en moet straks mijn kamer nog min of meer inrichten en nog op vakantie kunnen. Dan gaat Efteling even niet hoor
.
Dat zal blijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je voetbalkluppie wel zo lang zonder trouwe supporter in het stadion ?
en je weet de oordel ook wel uit te zoeken waar je niet per abuis de verkeerde afslag moet nemen
Californië is grootquote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
LA vond ik maar een onsamenhangend sfeerloos geheel toen ik er was... San Fransisco daarentegen
En Las Vegas
En 2 jaar studeren in LA lijkt me ook weer anders dan 2 weken er op vakantie gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef Tomasso het volgende:
Californië is groot.
Mja, die uni is dus blijkbaar goed. Vandaar.
Ach ja er wonen wel miljoenen mensen... daar zullen vast leuke mensen tussen zittenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Californië is groot.
Mja, die uni is dus blijkbaar goed. Vandaar.
Luie flikkerquote:
Dat is correct. 2 jaar is namelijk 104 weken.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef Steve het volgende:
[..]
En 2 jaar studeren in LA lijkt me ook weer anders dan 2 weken er op vakantie gaan.
Dat is natuurlijk de echte reden dat ik er naartoe wil.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja er wonen wel miljoenen mensen... daar zullen vast leuke mensen tussen zitten
Ik snap je effe niet Stevequote:
Zie pm.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap je effe niet Steve
Wat is de pauw![]()
Ik hou nou eenmaal van mannelijk en harig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Tomasso het volgende:
Ow ja, Steve, jij zoekt de verkeerde jongens voor me uit hoorde ik.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van mannelijk en harig.
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Of heb je het nu weer over iemand anders?
quote:
Wat is er mis met mannelijk en harigquote:
Harig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er mis met mannelijk en harig
En mooie ogen
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van mannelijk en harig.
Florence was niet zo zuiver als anders, want ze was ziekig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Oh en hebben jullie iets van Pinkpop op tv gezien...
Ik zou de optredens van Florence, Gossip en Pink echt willen aanraden
En voor de echte mannen Rammstein en Prodigy
Jij houdt wel van een gorilla?quote:
Alles met mate.quote:
Ach met een scheerapparaat kan je er wel van maken, maar wel dat soort type? Groot, harig, sterk e een ienieminiepiemie?quote:
Alleen mini-meeterigquote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik sla ook effe over... ik ben niet zo meeterig
Hoiquote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is er mis met mannelijk en harig
En mooie ogen
Een beetje jaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Een man mag best een beetje haar hebben. Hallo, het is een man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |