Wel lekker rustig.quote:
Meer mummifiedquote:
Vergeetje niet je hersens met een haak door je neus eruit te halen en in een mooie urn te stoppen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Daarom. Ik moet mezelf conserveren met die lappen
ja, waarom doen we dat niet meer?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat er nu niet meer 'groot' gemeet word
Yessir!quote:
Ik schrokquote:Dit is ook gelijk mijn afscheidspost hier... ik heb afgelopen weekend even goed nagedacht en ik blijk toch hetero te zijn
Ik doe geen dode voeten. Helaas.quote:Ik ga trouwen met Skin, Kate, Caro, Beth, Florence en Pink
Skin mag me wakkerschreeuwen, met Kate ga ik iedere middag picknicken, Beth bereid uitgebreide maaltijden voor me, met Caro ga ik aan de rand van het water Martini zuipen, dan ga ik met Pink ontzettende stomende seks hebben en 's nachts naar de sterren kijken met Florence...
Als iemand van jullie een van bovenstaande dingen beter kan dan hoor ik het graag en zal ik er nog eens over nadenken
Oh en ik zoek nog iemand om mijn voeten te masseren, die zijn overleden
Ik ga nooit vreemdquote:
was je erg nat en verkleumd geraakt ?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Erik
Ik baalde wel een beetje dat ik het ESF heb gemist... gelukkig werd ik goed op de hoogte gehouden
Blikken liefdequote:Op maandag 31 mei 2010 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had je een blikje meegegeven met een touwtje naar mijn blikje!
gistermiddag even een flinke bui... daarvoor wat miezer... viel reuzemee...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je erg nat en verkleumd geraakt ?
en jij bent natuurlijk ook een bikkel die niet smelt van een beetje waterquote:Op maandag 31 mei 2010 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
gistermiddag even een flinke bui... daarvoor wat miezer... viel reuzemee...
Bla blijft gewoon hoor, hetero of niet.quote:
Je houdt toch nog wel van me als ik hetero ben, als oudere broer?quote:
Het is even wennen, maar ik zal het uiteindelijk wel accepteren.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Je houdt toch nog wel van me als ik hetero ben, als oudere broer?
oftewel, wie gaan er mee op eftelingmeet, ik heb 4 kortingsbonnen van de Albert Heijn en kan aan een ongelimiteerd aantal komenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja, waarom doen we dat niet meer?
Ik zag laatst het idee voor een eftelingmeet voorbij komen, zit daar geen bestaanspotentie in?
oeps die was helemaal niet voor mijquote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef TheVulture het volgende:
ik ben voorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oftewel, wie gaan er mee op eftelingmeet, ik heb 4 kortingsbonnen van de Albert Heijn en kan aan een ongelimiteerd aantal komen
hoezo dat nou, meen je dat serieus, ga je weg hier, ben je hetero.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Dit is ook gelijk mijn afscheidspost hier... ik heb afgelopen weekend even goed nagedacht en ik blijk toch hetero te zijn
is al 8 euro korting he, zowieso met Stroekie dus alquote:Op maandag 31 mei 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Voorlopig geen efteling voor mij. Te duur. Heb het niet. Kan het niet.
quote:
Tussen de regels door lezenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo dat nou, meen je dat serieus, ga je weg hier, ben je hetero.
Homo/ hetero is geen switchkonop, mijn laatste sex was ook met een vrouw, dat maakt mij nog geen hetero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |