Over een tijdje kan je niet anders. FOK! krijgt een nieuwe layout en alle oude layouts verdwijnen.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over een tijdje kan je niet anders. FOK! krijgt een nieuwe layout en alle oude layouts verdwijnen.
Ik merk het.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Een beetje drama moet je hier zelf opstarten. [HOMO] is ingekakt.
je mag ook met nieuwe beginnenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik merk het.
Enfin, een nobele taak.
Prins, wat vind jij?
Oude koeien uit de homofiele sloot halen?
We kunnen NetSphere eens wat oude drama's en gates vertellenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je mag ook met nieuwe beginnen
netsphere bijvoorbeeld
Hmmquote:Op maandag 31 mei 2010 00:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We kunnen NetSphere eens wat oude drama's en gates vertellen?
daar ben ik eigenlijk nog niet helemaal over uit eerlijk gezegdquote:
Er bestaat de kans dat we hem dan wegjagenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
daar ben ik eigenlijk nog niet helemaal over uit eerlijk gezegd
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er bestaat de kans dat we hem dan wegjagen
Of hij gaat zeuren om een meet
Of we vertellen hem de helft en laten hem de rest zelf uitzoeken. Een avondje archieven, daar krijg je karakter van!
En dan kan ie het aan Mike vertellen, hoe je moet teruglezenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er bestaat de kans dat we hem dan wegjagen
Of hij gaat zeuren om een meet
Of we vertellen hem de helft en laten hem de rest zelf uitzoeken. Een avondje archieven, daar krijg je karakter van!
Oh geloof me. Jawel.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat interesseert hem toch geen reet wat er hier allemaal gebeurd is
Mike. Bedoel je dé Mike?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan kan ie het aan Mike vertellen, hoe je moet teruglezen
en onthoudenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan kan ie het aan Mike vertellen, hoe je moet teruglezen
zal wel weer druk aan het clubben zijn of flink aan het lopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mike. Bedoel je dé Mike?
Waar de hell is die tegenwoordig?
I honestly doubt thatquote:
Haha. Better start collecting gates.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik zou jokken als ik zou zeggen dat de eerste kans me sneu lijkt ergens
het tweede ik denk dat hij al hele hordes vriendinnetjes heeft die super blij zijn met hun gekke gay vriend "lache"
het laatste spreekt me wel aan
beetje orienteren voordat je ergens naar binnen gaat moet altijd wel toch?
Die komt nog regelmatig langs hoor. Ik heb hem ontmoet vorige maandquote:Op maandag 31 mei 2010 00:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mike. Bedoel je dé Mike?
Waar de hell is die tegenwoordig?
We hebben het hier wel over zeventienjarig, unspoiled and Lady GaGa fan. Ik weet zeker dat hij smult van Zakjesgate of het gaydinay of alle drama van Ang3l of mijzelf?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
I honestly doubt that![]()
een interesante verhaal word beantwoord met een 'ow okay lache' en dan 'oooow kheb me haar geknip lijk wel een chicka'
en, hoe is ze IRL, mijn Mieke?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die komt nog regelmatig langs hoor. Ik heb hem ontmoet vorige maand
waar eindelijk een foto uit voortkwam zonder camera voor de ogenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die komt nog regelmatig langs hoor. Ik heb hem ontmoet vorige maand
Yay, overwerkquote:Op maandag 31 mei 2010 00:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waar eindelijk een foto uit voortkwam zonder camera voor de ogen![]()
ja keukenkasto....in de archivos
Jmmm could be could be watson, in theory it makes sense , however since the subject is not a leading character in these stories do you think the interest posibly shown would be sincere?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over zeventienjarig, unspoiled and Lady GaGa fan. Ik weet zeker dat hij smult van Zakjesgate of het gaydinay of alle drama van Ang3l of mijzelf?
Ik wilde oprecht weten wat er met Zakje was gebeurd, hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jmmm could be could be watson, in theory it makes sense , however since the subject is not a leading character in these stories do you think the interest posibly shown would be sincere?
mensen die hij allemaal niet kentquote:Op maandag 31 mei 2010 00:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over zeventienjarig, unspoiled and Lady GaGa fan. Ik weet zeker dat hij smult van Zakjesgate of het gaydinay of alle drama van Ang3l of mijzelf?
dies weggeblazen door een windvlaag toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wilde oprecht weten wat er met Zakje was gebeurd, hoor.
kheb geen idee wie zakje isquote:Op maandag 31 mei 2010 01:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wilde oprecht weten wat er met Zakje was gebeurd, hoor.
Ik heb echt een hele leuke dag gehadquote:
Ik word ook nieuwsgierig.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kheb geen idee wie zakje is...of ¿was?
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele leuke dag gehadwaterlooplein overgelopen, op jacht gegaan naar delftsblauwe kussende meisjes, ons verbaasd over het assortiment van Drake's en daarna met Stroekie pannenkoeken gegeten en Rose gedronken.
Zakje is ook van ver voor mijn tijd. Ik zal je moeten doorverwijzen naar een van de oudgediendenquote:
Leuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele leuke dag gehadwaterlooplein overgelopen, op jacht gegaan naar delftsblauwe kussende meisjes, ons verbaasd over het assortiment van Drake's en daarna met Stroekie pannenkoeken gegeten en Rose gedronken.
quote:
Ik zeg mijn naam hier niet hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 00:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat scheelt wel weer. Zeg. Ik weet van bijna iedereen wel hoe ze heten. Hoe heet jij eigenlijk?
Nou?
quote:
Welk een treur. Je maakt me dood met een blije musquote:Op maandag 31 mei 2010 01:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Spaar je, het was een foto van zijn rug, redelijk brillante
Zakje was een jongen die redelijk lang was maar niet zo veel woog en een paar uur samen met een andere oud-[HOMO] een paar stomende uurtjes beleefde tijdens een meet op Pann, om daarna te horen dat de [H] in kwestie zich 's nachts aan een ander vergrepen had.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zakje is ook van ver voor mijn tijd. Ik zal je moeten doorverwijzen naar een van de oudgedienden
Ik moet er weer om lachenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Welk een treur. Je maakt me dood met een blije mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |