Dat hield hem eerder ook niet tegen...quote:Op maandag 31 mei 2010 01:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft vast niets interessants meer te melden.
of hij heeft eindelijk zijn justin timberlake look-a-like gevondenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft vast niets interessants meer te melden.
gingen die toen niet weg om even te 'pinnen' of was dat weer een andere gate?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zakje was een jongen die redelijk lang was maar niet zo veel woog en een paar uur samen met een andere oud-[HOMO] een paar stomende uurtjes beleefde tijdens een meet op Pann, om daarna te horen dat de [H] in kwestie zich 's nachts aan een ander vergrepen had.
Roddelsquote:Op maandag 31 mei 2010 01:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je weet toch dat heel [HOMO] en de lurkers nu aannemen dat jullie het kei-en-keihard gedaan hebben? Was dat je doel?
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Roddels![]()
Nee, echt niks. Ik val op mannelijke types.
Neemt niet weg. Tot het tegendeel grondig bewezen is heb jij het met NetSphere gedaanquote:Op maandag 31 mei 2010 01:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Roddels![]()
Nee, echt niks. Ik val op mannelijke types.
ben jij dan zijn buurjongenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:41 schreef Beach het volgende:
Ik hoop ook dat we snel spammen zodat hij niet weet wie ik ben. (door het teruglezen)
Hij heeft nog niet door hoe fobo's werken
quote:
Beach en NetSphere, sitting in a treequote:
Score one for me.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:44 schreef Beach het volgende:bah
Ik vertel hem zelf morgen wel wie ik ben
dacht dat dat van willeke alberti wasquote:Op maandag 31 mei 2010 01:51 schreef Stroekie het volgende:
en met dit juweeltje laat ik jullie hier achter
slaap lekker
Jaquote:Op maandag 31 mei 2010 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gingen die toen niet weg om even te 'pinnen' of was dat weer een andere gate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |