Omdat je door een ander paar ogen kijkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik wat anders zie eigenlijk?
Ik weet wel wie salvador dali is hoor :pquote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Liefje, zijn avatar is Salvador Dali.
Een heel grote kunstschilder uit Spanje
Je weet hoe het af liep met Elisa Doolittle en Henry Higgings beter als met Pygmalionquote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Liefje, zijn avatar is Salvador Dali.
Een heel grote kunstschilder uit Spanje
Dat scheelt wel weer. Zeg. Ik weet van bijna iedereen wel hoe ze heten. Hoe heet jij eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:07 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik weet wel wie salvador dali is hoor :p
hehe dat blijkt datquote:Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je door een ander paar ogen kijkt.
Daarom kom ik er maar even kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef Stroekie het volgende:
oeps, het is hier weer leuk en gezellig zie ik
Ik weet van Pygmalion/My Fair Lady hoogstens het basale verhaal. Geen idee hoe het aflooptquote:Op maandag 31 mei 2010 00:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je weet hoe het af liep met Elisa Doolitle en Henry Higgens, beter als met Pygmalion
Dat zijn mijn eigenste!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe dat blijkt dat
ik zie bij jou van links naar rechts gaande ogen
o serieus? haha nicequote:
De schepper wordt verliefd op zijn schepping kort gezegd en nu g ook ik slapen, welterustenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet van Pygmalion/My Fair Lady hoogstens het basale verhaal. Geen idee hoe het afloopt
Nu snap ik de link met de Griekse mythe welquote:Op maandag 31 mei 2010 00:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De schepper wordt verliefd op zijn schepping kort gezegd en nu g ook ik slapen, welterusten
in dit topic moet je geen aannames doenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw? haha ik dacht een oude opa maar dat komt door je picture
omdat wij denk ik de oude layout gebruikenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe kan het dat ik wat anders zie eigenlijk?
ik vind van nietquote:Op maandag 31 mei 2010 00:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Is het de moeite waard om dat te veranderen?
dan moet je maar winnenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
nee ik ben online aan het verliezen en zak weg in de ranking
'baggerlayout?''quote:Op maandag 31 mei 2010 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat wij denk ik de oude layout gebruiken
stop dan gewoon, je bent vast gewoon moe.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
nee ik ben online aan het verliezen en zak weg in de ranking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |