BKquote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is allemaal zoveel minder
Het is allemaal zo voorbij
Het is niet meer hier en niet ginder
We zijn praktisch dood volgens mij
Ik zit in het schemer te staren
Lantarenlicht valt op de vloer
Mijn hand glijdt vertraagd door mijn haren
De ondergang ligt op de loer
* PatriQue89 geeft aandacht aan keukenkastquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef Keukenkast het volgende:
Hallo
Mag ik aandacht, alsjeblieft
Dankjewel
Ik snap waarom de wet er is, maar als ze echt gelukkig zijn, vind ik het stom dat er dan naar wetten gewezen wordt.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de wet dient men zoveel mogelijk te eerbiedigen anders krijg je chaos!
Er is altijd een grens te trekken.
Alleen de leeftijd is niet genoeg om te weten of het wel of niet zou kunnen. Dat ligt aan de betrokken personen en daar ga ik verder ook helemaal niet over, dus daar heb ik geen mening over. Als iedereen blij is, prima, dan ben ik ook blij. Als er iemand pijn wordt gedaan, moet het stoppen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neem aan dat je wel tegen 13 jarige en 45 jarige bent?
vorige keer keek je ook al naar iets walgelijksquote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
EWL OMG HE ze ginge net een kut uit elkaar halen om een vaginale verzwakking weer terug te duwen echt gatverdamme en zon vieze ouwe opa piemel met schimmel echt vies allemaal
Behoed jezelf daar dan voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
EWL OMG HE ze ginge net een kut uit elkaar halen om een vaginale verzwakking weer terug te duwen echt gatverdamme en zon vieze ouwe opa piemel met schimmel echt vies allemaal
Lievvquote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
* PatriQue89 geeft aandacht aan keukenkast
Wat voor zenders kijk jij??quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
Jammer dat veel leuke dingen ook duur zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb zo'n onwijs gave klok gezien... ik wil 'em![]()
Hij kost alleen 130.-
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
haha als ik naar dat soort dingen kijk voel ik mezelf gewoon altijd zoveel beter hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vorige keer keek je ook al naar iets walgelijks
dat jeffre star figuurtje van net
je houd ervan he
Een hele zwik enge pedofielen zullen beweren dat hun slachtoffers destijds ook verder wilden gaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
Alleen de leeftijd is niet genoeg om te weten of het wel of niet zou kunnen. Dat ligt aan de betrokken personen en daar ga ik verder ook helemaal niet over, dus daar heb ik geen mening over. Als iedereen blij is, prima, dan ben ik ook blij. Als er iemand pijn wordt gedaan, moet het stoppen.
Belachelijk!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer dat veel leuke dingen ook duur zijn.
Daar ben ik me van bewust, maar ik weet zeker dat er uitzonderingen zijn en ik ga niet iemand veroordelen op statistieken.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Een hele zwik enge pedofielen zullen beweren dat hun slachtoffers destijds ook verder wilden gaan.
Wil niet zeggen dat het gezond is, of wenselijk.
Volwassenen hebben een positie van macht en aanzien, ongeacht de rebelse aard van het kind, of zelfs de jongvolwassene. Als volwassene kan je makkelijker druk uitoefenen, kun je dingen beter sturen en manipuleren. En als je iemand op de juiste manier gemanipuleerd hebt, en iets geleidelijk aan op de plek hebt weten te manoeuvreren waar jij het wil hebben, dan is het slachtoffer zich vaak niet eens bewust van de rammificaties van de situatie of dat er uberhaupt sprake is van dwang en manipulatie.
Grensoverschrijdend gedrag is iets dat makkelijk op te wekken is.
Daarom is het walgelijk om een volwassene te zien bij iemand die nog praktisch een kind is. De machtsverhouding is verwrongen en ziek.
iets verkeerds gegeten?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, daar ben ik weer +buikpijn.
Ik wel, want de uitzonderingen bestaan in dit geval niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
Daar ben ik me van bewust, maar ik weet zeker dat er uitzonderingen zijn en ik ga niet iemand veroordelen op statistieken.
Misschien. Heel burgerlijk gegourmet.quote:
gesjellug welquote:
Ik had gister ook nogal last van het eten, ook niks bijzonders gehad. Maar dat was na een kwartiertje op de plee ook weer over.quote:
nou heb je het lijstje nog niet ingevuld, maar goed...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:55 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha als ik naar dat soort dingen kijk voel ik mezelf gewoon altijd zoveel beter haha
Mja, zoiets. En het komt met vlagen, krampen. Sowieso ben ik daar erg gevoelig voor, buikkramp.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gister ook nogal last van het eten, ook niks bijzonders gehad. Maar dat was na een kwartiertje op de plee ook weer over.
ja dat kijk ik nu ook haha ik heb echt respect voor hun ±pquote:Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef Keukenkast het volgende:
Het gaat over hoeruuhh bij SBS 6.
Godzijdank dat ik erlangs zapte
Yeah, dat had ik ook. Veel gas. En dan frlpt en dan is het overquote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, zoiets. En het komt met vlagen, krampen. Sowieso ben ik daar erg gevoelig voor, buikkramp.
Jij bent echt precious. Met je spelfoutjes en je foute opmerkingenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:22 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja dat kijk ik nu ook haha ik heb echt respect voor hun ±p
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat had ik ook. Veel gas. En dan frlpt en dan is het over
haha als je precies zegt moet ik gelijk denken aan die dikke neger :p Ja hoor mag maar moet je me wel monnie gevequote:Op zondag 30 mei 2010 23:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij bent echt precious. Met je spelfoutjes en je foute opmerkingen![]()
Mag ik je adopteren?
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha als je precious zegt moet ik gelijk denken aan die dikke neger :p Ja hoor mag maar moet je me wel monnie geve
Zeg, wat denk jij welquote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha als je precies zegt moet ik gelijk denken aan die dikke neger :p Ja hoor mag maar moet je me wel monnie geve
ah opzoek naar een sugardaddyquote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha als je precies zegt moet ik gelijk denken aan die dikke neger :p Ja hoor mag maar moet je me wel monnie geve
Dan mag je me niet adoptere!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zeg, wat denk jij wel
Werken voor je geld, hoppa!
kan nietquote:Op zondag 30 mei 2010 23:27 schreef NetSphere het volgende:
oke ik doe iets fout hoe verwijder je een bericht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |