De copyshop op je universiteit.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Rookert, wat is een goede plek in Leiden om een boek te kopiëren?
Anders kan je het boek net zo goed kopen en doorverkopen aan een aankomende eerstejaars.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
@wik geen idee.
Maar goed als je 300 pagina's kopieert moet je toch echt onder een 10 cent zitten wil je niet superduur uitkomen.
Oh.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertaling:
'Wat een mooi en lief meisje!'
Het is nergens meer te krijgen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders kan je het boek net zo goed kopen en doorverkopen aan een aankomende eerstejaars.
wat schattigquote:Op zondag 30 mei 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
500 kopieën ¤ 25,00
Dan kan ik als het goed is ergens op de uni kopiëren, maar ik denk dat ze me wel raar gaan vinden daar.
Bij ons staan er aan het begin van het trimester 500 Chinezen bij de kopieermachines om al hun boeken te kopieren, dus het lijkt me sterk dat je de enige bent.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
500 kopieën ¤ 25,00
Dan kan ik als het goed is ergens op de uni kopiëren, maar ik denk dat ze me wel raar gaan vinden daar.
Moet je bij de Erasmus leerling zijn om wat te mogen kopieëren bij de copyshop?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij ons staan er aan het begin van het trimester 500 Chinezen bij de kopieermachines om al hun boeken te kopieren, dus het lijkt me sterk dat je de enige bent.
Welk boek is het?
Denk het niet, het is gewoon een apart bedrijf dat die tent runt.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet je bij de Erasmus leerling zijn om wat te mogen kopieëren bij de copyshop?
Kan je hem niet annuleren en bij Doner/Selexyz halen?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)005731775/index.html
En er staat nog steeds 3-4 werkdagen.
Al geprobeerd.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan je hem niet annuleren en bij Doner/Selexyz halen?
Denk dat je het beste kan vragen bij UB (waar ik trouwens nog nooit ben geweest, faculteit heeft zelf chille biebquote:Op zondag 30 mei 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Rookert, wat is een goede plek in Leiden om een boek te kopiëren?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Ik ga slapen dan kunnen jullie over leuke dingetjes praten.
Welterusten.
Hij gaat af en toe te ver, maar wel ontwapenend en kan daarom bijna alles wel zeggen omdat je toch niet weet of hij het meent of nietquote:
Eindexamen?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Zo...Dat waren dan de examens
Nu 2 weken chillen
Nee, nu niet meer denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:14 schreef AryaMehr het volgende:
Kan Erdogan of in de toekomst een ander Turks premier aan het volk nog uitleggen dat men nog goede contacten met Israël blijft behouden?
Hoe groot is de kans dat dit een bewuste actie is geweest van Erdogan,quote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer denk ik.
Maar Erdogan en Basbug (Hoogste generaal in Turkije) zijn dan ook best pissed off. Momenteel zijn vrijwel alle activiteiten geannuleerd. Ik gok dat Israël vandaag te ver is gegaan...
Je bedoelt dat Erdogan de Israëliërs heeft gedwongen dat schip te enteren?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat dit een bewuste actie is geweest van Erdogan,
dat hij wist van de vijandigheden op het schip, dat hij op deze manier het land probeert te verenigen tegen een zelfde vijand en misschien zelfs het Midden-Oosten? Het is toch opvallend hoe in korte tijd zo'n bondgenootschap verdwijnt nietwaar tsja.
Nee, ik bedoel dat Erdogan of wie dan ook in zijn regering/partij ervoor heeft gezorgd dat de commando's met geweld werden begroet, in de hoop op een dergelijke reactie waar Erdogan weer van kan profiteren.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Erdogan de Israëliërs heeft gedwongen dat schip te enteren?
Nee...Ze hebben het zelf uitgelokt. Nu mogen ze lekker geïsoleerd verder leven
Hoe begroet jij commando's die een schip vanuit de lucht enteren?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat Erdogan of wie dan ook in zijn regering/partij ervoor heeft gezorgd dat de commando's met geweld werden begroet, in de hoop op een dergelijke reactie waar Erdogan weer van kan profiteren.
Daar zitten allemaal rare mensenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef IHVK het volgende:
Hallo!![]()
Israel #7 - Waar Palestijnen altijd slachtoffer zijn
Daar kun je vrolijk verder.
Ik zou ze niet aanvallen in ieder geval lol.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hoe begroet jij commando's die een schip vanuit de lucht enteren?
Nee, wij hadden wel zo´n statistiekplugin voor Excel, maar het tentamen gaat gewoon met de hand dus heb ik er geen gebruik van gemaaktquote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef IHVK het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen het boek via de vereniging.
En ik heb kennis gemaakt met R voor Excel. Enige ervaring mee wik?
En sommige reacties op dit forum over dit onderwerp...quote:
we zijn hier op fok kennelijk ook al een paar paranoide turken rijker, bizim millette eksik olmazquote:Op maandag 31 mei 2010 18:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat Erdogan of wie dan ook in zijn regering/partij ervoor heeft gezorgd dat de commando's met geweld werden begroet, in de hoop op een dergelijke reactie waar Erdogan weer van kan profiteren.
DeParo is niet Turks.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
we zijn hier op fok kennelijk ook al een paar paranoide turken rijker, bizim millette eksik olmaz![]()
![]()
wat zou een Turkse soldaat doen als ie een schip entert en gelyncht dreigt te worden door Koerden?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hoe begroet jij commando's die een schip vanuit de lucht enteren?
internationaal heeft turkije nog nooit zoveel aanzien gehad in zijn moderne geschiedenis als tijdens recep tayyip erdoganquote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef Thanaz het volgende:
yobaz Tayyip yine basimizi belaya soktu.. weer een darbe voor BuZa.. ik word er niet goed van..
al die beelden op TV, lijkt alsof Turkije een Arabisch land is geworden..![]()
araplara sahip ciktiga kadar, kendi ülkesine sahip cikmiyor.. wegstemmen die gast.
selam alles goed voor de rest..![]()
Tenzij ze wapens hebben zou je ze als soldaat gewoon een tik kunnen verkopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Thanaz het volgende:
[..]
wat zou een Turkse soldaat doen als ie een schip entert en gelyncht dreigt te worden door Koerden?
Maar stiekem verdenk ik Israëlische soldaten er wel van om af en toe maar wat te graag het vuur te openen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Of rubberen kogels. Of ander niet dodelijk afschrikmiddel.
Je ziet ze al gauw afdruipen hoor, die mensen, maar goed dan is het al te laat..
oh das dan beterquote:
dat gaat ook niet gebeuren, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
En ik blijft het raar vinden dat er buitenproportioneel aandacht is voor dit conflict terwijl er zoveel conflicten zijn op de wereld. Ja de Gaza blokkade is absurd.
Maar is het het waard om een heel land mogelijk een oorlog in te sleuren. Erdogan moet zich dat serieus afvragen.
notorious aanzien bedoel je.. onze imago is naar de klote.. als ik naar CNN kijk zie ik niet de republiek Turkije maar een groep hoofddoeken en haatbaarden uit Fatih/Istanbul.. met Arabische tekstbandjes om hun hoofd.. beetje zoals Taliban in een Turks jasje.. wordt er niet goed van.. onze relaties met Israel zijn geschaad. Israel kan je beter als bondgenoot hebben, vanwege hun lobbyinvloed in heel de wereld en met name in Amerika een land die hele grote invloed heeft op de wereldpolitiek... nog even en we zitten in de Axis of Evil..quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
internationaal heeft turkije nog nooit zoveel aanzien gehad in zijn moderne geschiedenis als tijdens recep tayyip erdogan
Dat is waar, maar veel mensen vinden zich hier 'persoonlijk' bij betrokken, deels vanwege religie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
En ik blijft het raar vinden dat er buitenproportioneel aandacht is voor dit conflict terwijl er zoveel conflicten zijn op de wereld. Ja de Gaza blokkade is absurd.
Maar is het het waard om een heel land mogelijk een oorlog in te sleuren. Erdogan moet zich dat serieus afvragen.
Niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat gaat ook niet gebeuren, hoe kom je daarbij?
hey wous!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
ooff oof wat zijn we daar allemaal blij mee
Precies. En dat maakt het toch weer dubbel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel mensen vinden zich hier 'persoonlijk' bij betrokken, deels vanwege religie.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Thanaz het volgende:
waarom hoor je Saudi Arabie niet of die andere Arabische landen.. wat komt Tayyip voor ze op.. Onze vlag wordt gezwaaid in Hamasland.. Bayragimiz bile 5 paralik ettiler..
Al helemaal aangezien er volgens mij meer dan genoeg dodelijke conflicten zijn (geweest) in Afrika. Maar misschien zijn Afrikanen minder zielig dan andere volken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies. En dat maakt het toch weer dubbel.
Die houden zich liever rustig zodat ze kunnen handelen in het zwarte goud.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Thanaz het volgende:
waarom hoor je Saudi Arabie niet of die andere Arabische landen.. wat komt Tayyip voor ze op.. Onze vlag wordt gezwaaid in Hamasland.. Bayragimiz bile 5 paralik ettiler..
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Thanaz het volgende:
[..]
notorious aanzien bedoel je.. onze imago is naar de klote.. als ik naar CNN kijk zie ik niet de republiek Turkije maar een groep hoofddoeken en haatbaarden uit Fatih/Istanbul.. met Arabische tekstbandjes om hun hoofd.. beetje zoals Taliban in een Turks jasje.. wordt er niet goed van.. onze relaties met Israel zijn geschaad. Israel kan je beter als bondgenoot hebben, vanwege hun lobbyinvloed in heel de wereld en met name in Amerika een land die hele grote invloed heeft op de wereldpolitiek... nog even en we zitten in de Axis of Evil..Thanks Tayyip... voor een woestijnvolk die ons een eeuw geleden in ons rug heeft gestoken op te komen worden we een oorlog mee ingesleurd.. tayyip denkt niet aan Turkije, hij denkt aan de Islam.. laat die gast lekker in een moskee prediken.
Ja maar goed een Palestijns familie in Gaza zal de gemiddelde Turk wel meer aanspreken dan een Afrikaanse familie natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al helemaal aangezien er volgens mij meer dan genoeg dodelijke conflicten zijn (geweest) in Afrika. Maar misschien zijn Afrikanen minder zielig dan andere volken.
we hebben ooit sex gehad.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
thanaz ik heb een voorgevoel dat zegt dat ik je ken
omdat saudi in loondienst is van de VS, de grootste financier van Israelquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Thanaz het volgende:
iemand met wie je geen sex heb gehad bedoel je?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ok m'n voorgevoel klopt niet
maar iemand die ik ken zou zich hier registreren
Thanaz is trifko.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ok m'n voorgevoel klopt niet
maar iemand die ik ken zou zich hier registreren
jaquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Thanaz het volgende:
[..]
iemand met wie je geen sex heb gehad bedoel je?
je bent duidelijk racistquote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Thanaz het volgende:
Knoop dit goed in je oren, wij zijn een ander ras, wij zijn geen fucking Arabieren..
onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat saudi in loondienst is van de VS, de grootste financier van Israel
ons vlag wordt in hamasland gezwaaid, omdat Tayyip een van de weinige regeringsleider van de islamitische wereld is die zich zo openlijk kritisch uit naar israel
dat ons vlag wordt gezwaaid is iets om trots op te zijn
Heb jij voor Turkije gevochten dan? Of wapper jij niet met je vlag rond als Turkije een voetbalwedstrijd wint?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Thanaz het volgende:
[..]
onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..![]()
laat me niet lachen dude.. VS = Israel..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
VS heeft zowel goede banden met Turkije als met Israël.
Israël zal natuurlijk wel de voorkeur genieten, maar ik vraag me af hoe ze dit gaan proberen op te lossen.
ik niet maar wel mijn opa.. en in zijn testament staat dat ik met de vlag mag wapperen..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij voor Turkije gevochten dan? Of wapper jij niet met je vlag rond als Turkije een voetbalwedstrijd wint?
Grapjas.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Thanaz het volgende:
[..]
ik niet maar wel mijn opa.. en in zijn testament staat dat ik met de vlag mag wapperen..
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Thanaz het volgende:
[..]
onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..![]()
haklisin emel, allaha emanet olun, kendinize iyi bakinquote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage je bent hier te oud voor denk ik
ga maar weg
kendine iyi bak, yahudi ye fazla çatma, adamlar seni kursuna dizer ya da zehirler.. die gasten zijn tehlikeli madde.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
haklisin emel, allaha emanet olun, kendinize iyi bakin
Sende allaha emanet abiquote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
haklisin emel, allaha emanet olun, kendinize iyi bakin
tuurlijk!quote:
doen we!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sende allaha emanet abi![]()
wel af en toe terug komen om me op de hoogte te houden over je leven als.... parkeerwachter![]()
ik weet niet wat jij leuk vindt, maarwat ik recent heb gespeeld is, god of war 3 (deze moet je alleen spelen als je deel 1 en 2 ook hebt gespeeld), heavy rain, dit was eigenlijk meer een film dan een game maar echt briljant gedaan vind, heel origineel iig, daarna heb ik final fantasy 13 gespeeld, rpg veel vechten tegen monsters en de mooiste graphix die ik ooit heb gezien, little big planet is een hele toffe platformer en ben nu bezig met brutal legend wel leuk maar niet zo heel bijzonderquote:
Hm oke, ben niet zo van de schietspellenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij leuk vindt, maarwat ik recent heb gespeeld is, god of war 3 (deze moet je alleen spelen als je deel 1 en 2 ook hebt gespeeld), heavy rain, dit was eigenlijk meer een film dan een game maar echt briljant gedaan vind, heel origineel iig, daarna heb ik final fantasy 13 gespeeld, rpg veel vechten tegen monsters en de mooiste graphix die ik ooit heb gezien, little big planet is een hele toffe platformer en ben nu bezig met brutal legend wel leuk maar niet zo heel bijzonder
heavy rain, final fantasy en little big planet zijn wel aanraders vind ik, binnenkort ga ik beginnen aan super mario galaxy 2, maar dan op de wii uiteraard
ik heb een hele tijd doa gespeeld, tekken is wel wat ingewikkelder, had een keer ik meen deel 3 gespeeld, maar vond wel lastig, ik denk dat ik street fighter wel een keer ga spelen, en ufc schijnt heel goed te zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm oke, ben niet zo van de schietspellenlbp lijkt me ook wel leuk ja
had laatst skate2 gekocht maar kan er echt niet aan wennen
![]()
Ik heb nu dus totaal geen spel wat ik op de ps3 kan/wil spelenvandaar dat ik het vroeg
super mario galaxy 2 lijkt me ook wel tof jamaar ik heb al super mario bros, dus eerst die nog even een tijdje spelen
Mwah weet je wat, ik ga gewoon tekken kopen altijd leuk![]()
Ga je morgen naar de bieb?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Welterusten degenen die gaan slapen.
Ik ga nog even een hoofdstuk doornemen, één aflevering van Entourage kijken en dan misschien slapen.
De persoonlijke lening die een looptijd heeft, dus een persoonlijke lening die een looptijd heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:30 schreef xminator het volgende:
Met een persoonlijke lening van ¤10.000,- dat een looptijd heeft van 48 maanden....
Is het DAT, DIE of WAT?
Dank je welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:44 schreef IHVK het volgende:
Gefeliciteerd !!!
Een speciale meet nog wel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Jammer, ik heb een special meet vandaag in de bieb.
Ik zit niet in Egypte, maar in het wonderschone Drenthe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vertel het je wel als je terug komt uit al Masr.
Het is wel racisme dat ik niet ben uitgenodigd!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
Ik zit hier nu in de bieb met Marokkaanse18. Ik moest van haar voor jullie heel veel de groeten doen.
Hmmm, zij en ik zijn gewoon beste matties. PM me maar wanneer je ooit wil en kan. Mijn sectretaresse Marokkaanse18 zal dit wel afhandelen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is wel racisme dat ik niet ben uitgenodigd!
Jaaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb zin in 't WK.Nog maar 10 nachtjes slapen.
Lolquote:
Hehe is cool.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmmm, zij en ik zijn gewoon beste matties. PM me maar wanneer je ooit wil en kan. Mijn sectretaresse Marokkaanse18 zal dit wel afhandelen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb zin in 't WK.Nog maar 10 nachtjes slapen.
Typisch hoor, naar de bieb gaan om te socializenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
Ik zit hier nu in de bieb met Marokkaanse18. Ik moest van haar voor jullie heel veel de groeten doen.
Zij en ik vroegen ons af wat je nou precies met de born bedoelt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Typisch hoor, naar de born gaan om te socializen
Dalal vraagt aan je hoe het is in Egypte nadat ik haar vertelde dat je daar zit en watvoor avatar je nou weer hebt.quote:
Zijn jouw ouders terug in NL? Wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Lees je mijn berichten wel? Ok zit in drenthe niet cairo
.
Goed dat je het woord 'studeren' niet gebruikt, want dat is natuurlijk niet van toepassingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
Ik moest van Dalal zeggen dat ze keihard aan het leren is, met drie zinnen markeren. Wat ze eigenlijk dus helemaal niet doet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed dat je het woord 'studeren' niet gebruikt, want dat is natuurlijk niet van toepassing
Zeg maar dat als ze haar tijd die ze besteedt aan eten aan markeren zou besteden die hele bibliotheek zou fluoresceren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moest van Dalal zeggen dat ze keihard aan het leren is, met drie zinnen markeren. Wat ze eigenlijk dus helemaal niet doet.
Niet, het werkt goed, alleen moet je soms een nieuw woord even toevoegen door erop te drukken, zodat hij het niet meer automatisch verandert.quote:
Dat is toch irritantquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet, het werkt goed, alleen moet je soms een nieuw woord even toevoegen door erop te drukken, zodat hij het niet meer automatisch verandert.
Oh ja, die is ook irritant. Iphony doet dat ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is geen T9, maar iets van HTC zelf.
Autocorrectie kan je uitschakelen, kan je tenminste zelf leren goed en snel te typen op de iPhone zoals ik dat kan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook irritant. Iphony doet dat ook.
tering dude senin derdin ne?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef MrChill007 het volgende:
waar blijft nou aanslag man godverdomme tyfus kut kanker zooi
Holladanin Fokunda çildiratan olay!! AZ SONRAquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thanaz het volgende:
FLAS FLASH FLASH
OLAY OLAY OLAY
MrChill007 FOK forumda dehset saçiyor..
AZ SONRA....
Stelletje dramaqueens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:17 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet naar het Turkse nieuws kijken inderdaad.
Dan ga je vanzelf in een bunker zitten en het einde van de wereld afwachten.
Hehe hoezo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:01 schreef Ayca het volgende:
Mijn gsleraar zei gisteren dat ik ook wat beter moest integreren volgend jaar
Nouja dat vroeg ik ook aan hemquote:
Wat een idioot.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja dat vroeg ik ook aan hem
Hoe bedoeld u?![]()
Je weet best wat ik daarmee bedoel![]()
Ehm nee![]()
Hmnou oke
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja dat vroeg ik ook aan hem
Hoe bedoeld u?![]()
Je weet best wat ik daarmee bedoel![]()
Ehm nee![]()
Hmnou oke
Of juist alleen maar zesjes. Ligt eraan hoe je hem wilt aftroeven natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef IHVK het volgende:
Volgend jaar haal je hele hoge cijfers om hem af te troeven Ayca! Maar in de vakantie gewoon chillen natuurlijk!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of juist alleen maar zesjes. Ligt eraan hoe je hem wilt aftroeven natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef IHVK het volgende:
Volgend jaar haal je hele hoge cijfers om hem af te troeven Ayca! Maar in de vakantie gewoon chillen natuurlijk!
Oh het is zo eentjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Hij maakt wel vaker rare opmerkingen, maar dat doet hij tegen iedereen niet alleen tegen mij
Zoals een keer toen moest ik naar de tandarts dus ik mocht eerder weg, ik zo mijn tas inpakken enzo, wil ik weggaan,
zegt hij 'in ONZE cultuur zwaaien we als we weggaan'
Sommige wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Docenten met humor zijn wel toppie () anders hoor.
Dat nummer staat bovenaan op de onlangs afgespeeld lijst van mijn iPhonequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Ayca het volgende:
Ik denk steeds dat er 'we could be the shame' staat![]()
had ook een leuk lied kunnen worden btw
lolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat nummer staat bovenaan op de onlangs afgespeeld lijst van mijn iPhone.
Ik wacht nog altijd op mijn loon.quote:
Nee.quote:
Ik ookquote:
Ja, popje.quote:
vieze koerd wollahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef MrChill007 het volgende:
manier van praten dan. maar wat ik zei meen ik wel.!
Als grap is het wel geniaal ja .quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Docenten met humor zijn wel toppie () anders hoor.
Wiskundedocenten zijn of heel tof of heel saai. Er is geen tussenin mogelijk,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als grap is het wel geniaal ja .
Maar ik heb het idee hier van niet. Maar ik heb nu statistiek
docenten. Saaiste ooit.
je komt maar hoor ookal ben ik een meisjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
tegen wie zeg jij koerd? moet je een klap op je neus ofzo?
Vechtersbaas.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je komt maar hoor ookal ben ik een meisje
Ik sla alleen koerden, armenen, bulgaren, marokkanen. en al dat onnodige tuig dat vijandelijke prakrijken vericht naar Turken toe. Als je niet onder die categoriën valt, voel je dan niet aangesproken SCHATquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je komt maar hoor ookal ben ik een meisje
Tamam canikooooooooquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik sla alleen koerden, armenen, bulgaren, marokkanen. en al dat onnodige tuig dat vijandelijke prakrijken vericht naar Turken toe. Als je niet onder die categoriën valt, voel je dan niet aangesproken SCHAT
Een pure Turk zou niet verliefd worden op een koerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
IK BEN EEN TURK
SAF TURK KANI
PURE TURK
dat is een leugenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Een pure Turk zou niet verliefd worden op een koerd
"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik sla alleen koerden, armenen, bulgaren, marokkanen. en al dat onnodige tuig dat vijandelijke prakrijken vericht naar Turken toe. Als je niet onder die categoriën valt, voel je dan niet aangesproken SCHAT
Meestal niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet altijd of ik de posters hier nou serieus moet nemen of niet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef MrChill007 het volgende:
ik begin te poepen als ik een helicopter hoor. is dat normaal? denken jullie wat k denk¿¿¿¿
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:13 schreef MrChill007 het volgende:
ik zou me een verader voelen als ik ooit verliefd op een koerd ga worden.
ik hou van jouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet altijd of ik de posters hier nou serieus moet nemen of niet.
Zou je denke? na al me vorige reacties?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
MrChill is toch zelf Koerdisch
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Zou je denke? na al me vorige reacties?
ik ben een koerd, ne var bunda?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik hoop voor onze toekomst dat je geen koerd bent, anders kunnen we niet trouwen lief
Ik zou je geloven als je het kan bewijzen met de link van de topicquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Jij postte ook laatst Turken en Koerden zijn broeders plaatjes o.a.
Ja dikke doei, zoek zelf maar op luilak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik zou je geloven als je het kan bewijzen met de link van de topic
wie zegt dat ik manuel heet? jullie geloven alles wat van andere komen, terwijl jullie me niet eens kennenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Koerd die Manuel heet? Wel een uniek persoon dan.
Weet ik veel, ik dacht dat je BRTCNM en GB 'kende'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik manuel heet? jullie geloven alles wat van andere komen, terwijl jullie me niet eens kennen
nee, ken hun niet!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht dat je BRTCNM en GB 'kende'.
Klinkt aannemelijk..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies, maar misschien is dat haram dus liegt hij erover.
Ik heb een paar weken geleden al m'n laatste college gehad.quote:
Ik heb er nog twee plus mogelijke herkansingen te gaan. Herkansingen zijn in juli, wat een handige tijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden al m'n laatste college gehad.
En inmiddels al halverwege met de tentamens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |