Tamam canikooooooooquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik sla alleen koerden, armenen, bulgaren, marokkanen. en al dat onnodige tuig dat vijandelijke prakrijken vericht naar Turken toe. Als je niet onder die categoriën valt, voel je dan niet aangesproken SCHAT
Een pure Turk zou niet verliefd worden op een koerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
IK BEN EEN TURK
SAF TURK KANI
PURE TURK
dat is een leugenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Een pure Turk zou niet verliefd worden op een koerd
"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik sla alleen koerden, armenen, bulgaren, marokkanen. en al dat onnodige tuig dat vijandelijke prakrijken vericht naar Turken toe. Als je niet onder die categoriën valt, voel je dan niet aangesproken SCHAT
Meestal niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet altijd of ik de posters hier nou serieus moet nemen of niet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef MrChill007 het volgende:
ik begin te poepen als ik een helicopter hoor. is dat normaal? denken jullie wat k denk¿¿¿¿
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:13 schreef MrChill007 het volgende:
ik zou me een verader voelen als ik ooit verliefd op een koerd ga worden.
ik hou van jouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet altijd of ik de posters hier nou serieus moet nemen of niet.
Zou je denke? na al me vorige reacties?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
MrChill is toch zelf Koerdisch
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Zou je denke? na al me vorige reacties?
ik ben een koerd, ne var bunda?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik hoop voor onze toekomst dat je geen koerd bent, anders kunnen we niet trouwen lief
Ik zou je geloven als je het kan bewijzen met de link van de topicquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Jij postte ook laatst Turken en Koerden zijn broeders plaatjes o.a.
Ja dikke doei, zoek zelf maar op luilak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik zou je geloven als je het kan bewijzen met de link van de topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |