Autocorrectie kan je uitschakelen, kan je tenminste zelf leren goed en snel te typen op de iPhone zoals ik dat kan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook irritant. Iphony doet dat ook.
tering dude senin derdin ne?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef MrChill007 het volgende:
waar blijft nou aanslag man godverdomme tyfus kut kanker zooi
Holladanin Fokunda çildiratan olay!! AZ SONRAquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:19 schreef Thanaz het volgende:
FLAS FLASH FLASH
OLAY OLAY OLAY
MrChill007 FOK forumda dehset saçiyor..
AZ SONRA....
Stelletje dramaqueens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:17 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet naar het Turkse nieuws kijken inderdaad.
Dan ga je vanzelf in een bunker zitten en het einde van de wereld afwachten.
Hehe hoezo?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:01 schreef Ayca het volgende:
Mijn gsleraar zei gisteren dat ik ook wat beter moest integreren volgend jaar
Nouja dat vroeg ik ook aan hemquote:
Wat een idioot.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja dat vroeg ik ook aan hem
Hoe bedoeld u?![]()
Je weet best wat ik daarmee bedoel![]()
Ehm nee![]()
Hmnou oke
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja dat vroeg ik ook aan hem
Hoe bedoeld u?![]()
Je weet best wat ik daarmee bedoel![]()
Ehm nee![]()
Hmnou oke
Of juist alleen maar zesjes. Ligt eraan hoe je hem wilt aftroeven natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef IHVK het volgende:
Volgend jaar haal je hele hoge cijfers om hem af te troeven Ayca! Maar in de vakantie gewoon chillen natuurlijk!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of juist alleen maar zesjes. Ligt eraan hoe je hem wilt aftroeven natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef IHVK het volgende:
Volgend jaar haal je hele hoge cijfers om hem af te troeven Ayca! Maar in de vakantie gewoon chillen natuurlijk!
Oh het is zo eentjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Hij maakt wel vaker rare opmerkingen, maar dat doet hij tegen iedereen niet alleen tegen mij
Zoals een keer toen moest ik naar de tandarts dus ik mocht eerder weg, ik zo mijn tas inpakken enzo, wil ik weggaan,
zegt hij 'in ONZE cultuur zwaaien we als we weggaan'
Sommige wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Docenten met humor zijn wel toppie () anders hoor.
Dat nummer staat bovenaan op de onlangs afgespeeld lijst van mijn iPhonequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Ayca het volgende:
Ik denk steeds dat er 'we could be the shame' staat![]()
had ook een leuk lied kunnen worden btw
lolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat nummer staat bovenaan op de onlangs afgespeeld lijst van mijn iPhone.
Ik wacht nog altijd op mijn loon.quote:
Nee.quote:
Ik ookquote:
Ja, popje.quote:
vieze koerd wollahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef MrChill007 het volgende:
manier van praten dan. maar wat ik zei meen ik wel.!
Als grap is het wel geniaal ja .quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Docenten met humor zijn wel toppie () anders hoor.
Wiskundedocenten zijn of heel tof of heel saai. Er is geen tussenin mogelijk,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als grap is het wel geniaal ja .
Maar ik heb het idee hier van niet. Maar ik heb nu statistiek
docenten. Saaiste ooit.
je komt maar hoor ookal ben ik een meisjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
tegen wie zeg jij koerd? moet je een klap op je neus ofzo?
Vechtersbaas.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je komt maar hoor ookal ben ik een meisje
Ik sla alleen koerden, armenen, bulgaren, marokkanen. en al dat onnodige tuig dat vijandelijke prakrijken vericht naar Turken toe. Als je niet onder die categoriën valt, voel je dan niet aangesproken SCHATquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je komt maar hoor ookal ben ik een meisje
Tamam canikooooooooquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik sla alleen koerden, armenen, bulgaren, marokkanen. en al dat onnodige tuig dat vijandelijke prakrijken vericht naar Turken toe. Als je niet onder die categoriën valt, voel je dan niet aangesproken SCHAT
Een pure Turk zou niet verliefd worden op een koerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
IK BEN EEN TURK
SAF TURK KANI
PURE TURK
dat is een leugenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Een pure Turk zou niet verliefd worden op een koerd
"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik sla alleen koerden, armenen, bulgaren, marokkanen. en al dat onnodige tuig dat vijandelijke prakrijken vericht naar Turken toe. Als je niet onder die categoriën valt, voel je dan niet aangesproken SCHAT
Meestal niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet altijd of ik de posters hier nou serieus moet nemen of niet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef MrChill007 het volgende:
ik begin te poepen als ik een helicopter hoor. is dat normaal? denken jullie wat k denkżżżż
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:13 schreef MrChill007 het volgende:
ik zou me een verader voelen als ik ooit verliefd op een koerd ga worden.
ik hou van jouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet altijd of ik de posters hier nou serieus moet nemen of niet.
Zou je denke? na al me vorige reacties?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
MrChill is toch zelf Koerdisch
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Zou je denke? na al me vorige reacties?
ik ben een koerd, ne var bunda?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik hoop voor onze toekomst dat je geen koerd bent, anders kunnen we niet trouwen lief
Ik zou je geloven als je het kan bewijzen met de link van de topicquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.
Jij postte ook laatst Turken en Koerden zijn broeders plaatjes o.a.
Ja dikke doei, zoek zelf maar op luilak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik zou je geloven als je het kan bewijzen met de link van de topic
wie zegt dat ik manuel heet? jullie geloven alles wat van andere komen, terwijl jullie me niet eens kennenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Koerd die Manuel heet? Wel een uniek persoon dan.
Weet ik veel, ik dacht dat je BRTCNM en GB 'kende'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik manuel heet? jullie geloven alles wat van andere komen, terwijl jullie me niet eens kennen
nee, ken hun niet!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht dat je BRTCNM en GB 'kende'.
Klinkt aannemelijk..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies, maar misschien is dat haram dus liegt hij erover.
Ik heb een paar weken geleden al m'n laatste college gehad.quote:
Ik heb er nog twee plus mogelijke herkansingen te gaan. Herkansingen zijn in juli, wat een handige tijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden al m'n laatste college gehad.
En inmiddels al halverwege met de tentamens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |