Hehe is cool.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmmm, zij en ik zijn gewoon beste matties. PM me maar wanneer je ooit wil en kan. Mijn sectretaresse Marokkaanse18 zal dit wel afhandelen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb zin in 't WK.Nog maar 10 nachtjes slapen.
Typisch hoor, naar de bieb gaan om te socializenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
Ik zit hier nu in de bieb met Marokkaanse18. Ik moest van haar voor jullie heel veel de groeten doen.
Zij en ik vroegen ons af wat je nou precies met de born bedoelt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Typisch hoor, naar de born gaan om te socializen
Dalal vraagt aan je hoe het is in Egypte nadat ik haar vertelde dat je daar zit en watvoor avatar je nou weer hebt.quote:
Zijn jouw ouders terug in NL? Wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Lees je mijn berichten wel? Ok zit in drenthe niet cairo
.
Goed dat je het woord 'studeren' niet gebruikt, want dat is natuurlijk niet van toepassingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
Ik zit hier nu in de bieb met Marokkaanse18. Ik moest van haar voor jullie heel veel de groeten doen.
Ik moest van Dalal zeggen dat ze keihard aan het leren is, met drie zinnen markeren. Wat ze eigenlijk dus helemaal niet doet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed dat je het woord 'studeren' niet gebruikt, want dat is natuurlijk niet van toepassing
Zeg maar dat als ze haar tijd die ze besteedt aan eten aan markeren zou besteden die hele bibliotheek zou fluoresceren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moest van Dalal zeggen dat ze keihard aan het leren is, met drie zinnen markeren. Wat ze eigenlijk dus helemaal niet doet.
Niet, het werkt goed, alleen moet je soms een nieuw woord even toevoegen door erop te drukken, zodat hij het niet meer automatisch verandert.quote:
Dat is toch irritantquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet, het werkt goed, alleen moet je soms een nieuw woord even toevoegen door erop te drukken, zodat hij het niet meer automatisch verandert.
Oh ja, die is ook irritant. Iphony doet dat ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is geen T9, maar iets van HTC zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |