quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Thanaz het volgende:
[..]
notorious aanzien bedoel je.. onze imago is naar de klote.. als ik naar CNN kijk zie ik niet de republiek Turkije maar een groep hoofddoeken en haatbaarden uit Fatih/Istanbul.. met Arabische tekstbandjes om hun hoofd.. beetje zoals Taliban in een Turks jasje.. wordt er niet goed van.. onze relaties met Israel zijn geschaad. Israel kan je beter als bondgenoot hebben, vanwege hun lobbyinvloed in heel de wereld en met name in Amerika een land die hele grote invloed heeft op de wereldpolitiek... nog even en we zitten in de Axis of Evil..Thanks Tayyip... voor een woestijnvolk die ons een eeuw geleden in ons rug heeft gestoken op te komen worden we een oorlog mee ingesleurd.. tayyip denkt niet aan Turkije, hij denkt aan de Islam.. laat die gast lekker in een moskee prediken.
Ja maar goed een Palestijns familie in Gaza zal de gemiddelde Turk wel meer aanspreken dan een Afrikaanse familie natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al helemaal aangezien er volgens mij meer dan genoeg dodelijke conflicten zijn (geweest) in Afrika. Maar misschien zijn Afrikanen minder zielig dan andere volken.
we hebben ooit sex gehad.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
thanaz ik heb een voorgevoel dat zegt dat ik je ken
omdat saudi in loondienst is van de VS, de grootste financier van Israelquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Thanaz het volgende:
waarom hoor je Saudi Arabie niet of die andere Arabische landen.. wat komt Tayyip voor ze op.. Onze vlag wordt gezwaaid in Hamasland.. Bayragimiz bile 5 paralik ettiler..
iemand met wie je geen sex heb gehad bedoel je?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ok m'n voorgevoel klopt niet
maar iemand die ik ken zou zich hier registreren
Thanaz is trifko.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ok m'n voorgevoel klopt niet
maar iemand die ik ken zou zich hier registreren
jaquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Thanaz het volgende:
[..]
iemand met wie je geen sex heb gehad bedoel je?
je bent duidelijk racistquote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Thanaz het volgende:
Knoop dit goed in je oren, wij zijn een ander ras, wij zijn geen fucking Arabieren..
onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat saudi in loondienst is van de VS, de grootste financier van Israel
ons vlag wordt in hamasland gezwaaid, omdat Tayyip een van de weinige regeringsleider van de islamitische wereld is die zich zo openlijk kritisch uit naar israel
dat ons vlag wordt gezwaaid is iets om trots op te zijn
Heb jij voor Turkije gevochten dan? Of wapper jij niet met je vlag rond als Turkije een voetbalwedstrijd wint?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Thanaz het volgende:
[..]
onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..![]()
laat me niet lachen dude.. VS = Israel..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
VS heeft zowel goede banden met Turkije als met Israël.
Israël zal natuurlijk wel de voorkeur genieten, maar ik vraag me af hoe ze dit gaan proberen op te lossen.
ik niet maar wel mijn opa.. en in zijn testament staat dat ik met de vlag mag wapperen..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij voor Turkije gevochten dan? Of wapper jij niet met je vlag rond als Turkije een voetbalwedstrijd wint?
Grapjas.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Thanaz het volgende:
[..]
ik niet maar wel mijn opa.. en in zijn testament staat dat ik met de vlag mag wapperen..
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Thanaz het volgende:
[..]
onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..![]()
haklisin emel, allaha emanet olun, kendinize iyi bakinquote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage je bent hier te oud voor denk ik
ga maar weg
kendine iyi bak, yahudi ye fazla çatma, adamlar seni kursuna dizer ya da zehirler.. die gasten zijn tehlikeli madde.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
haklisin emel, allaha emanet olun, kendinize iyi bakin
Sende allaha emanet abiquote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
haklisin emel, allaha emanet olun, kendinize iyi bakin
tuurlijk!quote:
doen we!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sende allaha emanet abi![]()
wel af en toe terug komen om me op de hoogte te houden over je leven als.... parkeerwachter![]()
ik weet niet wat jij leuk vindt, maarwat ik recent heb gespeeld is, god of war 3 (deze moet je alleen spelen als je deel 1 en 2 ook hebt gespeeld), heavy rain, dit was eigenlijk meer een film dan een game maar echt briljant gedaan vind, heel origineel iig, daarna heb ik final fantasy 13 gespeeld, rpg veel vechten tegen monsters en de mooiste graphix die ik ooit heb gezien, little big planet is een hele toffe platformer en ben nu bezig met brutal legend wel leuk maar niet zo heel bijzonderquote:
Hm oke, ben niet zo van de schietspellenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij leuk vindt, maarwat ik recent heb gespeeld is, god of war 3 (deze moet je alleen spelen als je deel 1 en 2 ook hebt gespeeld), heavy rain, dit was eigenlijk meer een film dan een game maar echt briljant gedaan vind, heel origineel iig, daarna heb ik final fantasy 13 gespeeld, rpg veel vechten tegen monsters en de mooiste graphix die ik ooit heb gezien, little big planet is een hele toffe platformer en ben nu bezig met brutal legend wel leuk maar niet zo heel bijzonder
heavy rain, final fantasy en little big planet zijn wel aanraders vind ik, binnenkort ga ik beginnen aan super mario galaxy 2, maar dan op de wii uiteraard
ik heb een hele tijd doa gespeeld, tekken is wel wat ingewikkelder, had een keer ik meen deel 3 gespeeld, maar vond wel lastig, ik denk dat ik street fighter wel een keer ga spelen, en ufc schijnt heel goed te zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hm oke, ben niet zo van de schietspellenlbp lijkt me ook wel leuk ja
had laatst skate2 gekocht maar kan er echt niet aan wennen
![]()
Ik heb nu dus totaal geen spel wat ik op de ps3 kan/wil spelenvandaar dat ik het vroeg
super mario galaxy 2 lijkt me ook wel tof jamaar ik heb al super mario bros, dus eerst die nog even een tijdje spelen
Mwah weet je wat, ik ga gewoon tekken kopen altijd leuk![]()
Ga je morgen naar de bieb?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Welterusten degenen die gaan slapen.
Ik ga nog even een hoofdstuk doornemen, één aflevering van Entourage kijken en dan misschien slapen.
De persoonlijke lening die een looptijd heeft, dus een persoonlijke lening die een looptijd heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:30 schreef xminator het volgende:
Met een persoonlijke lening van ¤10.000,- dat een looptijd heeft van 48 maanden....
Is het DAT, DIE of WAT?
Dank je welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:44 schreef IHVK het volgende:
Gefeliciteerd !!!
Een speciale meet nog wel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Jammer, ik heb een special meet vandaag in de bieb.
Ik zit niet in Egypte, maar in het wonderschone Drenthe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik vertel het je wel als je terug komt uit al Masr.
Het is wel racisme dat ik niet ben uitgenodigd!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
Ik zit hier nu in de bieb met Marokkaanse18. Ik moest van haar voor jullie heel veel de groeten doen.
Hmmm, zij en ik zijn gewoon beste matties. PM me maar wanneer je ooit wil en kan. Mijn sectretaresse Marokkaanse18 zal dit wel afhandelen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is wel racisme dat ik niet ben uitgenodigd!
Jaaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb zin in 't WK.Nog maar 10 nachtjes slapen.
Lolquote:
Hehe is cool.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmmm, zij en ik zijn gewoon beste matties. PM me maar wanneer je ooit wil en kan. Mijn sectretaresse Marokkaanse18 zal dit wel afhandelen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb zin in 't WK.Nog maar 10 nachtjes slapen.
Typisch hoor, naar de bieb gaan om te socializenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
Ik zit hier nu in de bieb met Marokkaanse18. Ik moest van haar voor jullie heel veel de groeten doen.
Zij en ik vroegen ons af wat je nou precies met de born bedoelt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Typisch hoor, naar de born gaan om te socializen
Dalal vraagt aan je hoe het is in Egypte nadat ik haar vertelde dat je daar zit en watvoor avatar je nou weer hebt.quote:
Zijn jouw ouders terug in NL? Wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Lees je mijn berichten wel? Ok zit in drenthe niet cairo
.
Goed dat je het woord 'studeren' niet gebruikt, want dat is natuurlijk niet van toepassingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef o.us het volgende:
Ik moest van Dalal zeggen dat ze keihard aan het leren is, met drie zinnen markeren. Wat ze eigenlijk dus helemaal niet doet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed dat je het woord 'studeren' niet gebruikt, want dat is natuurlijk niet van toepassing
Zeg maar dat als ze haar tijd die ze besteedt aan eten aan markeren zou besteden die hele bibliotheek zou fluoresceren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moest van Dalal zeggen dat ze keihard aan het leren is, met drie zinnen markeren. Wat ze eigenlijk dus helemaal niet doet.
Niet, het werkt goed, alleen moet je soms een nieuw woord even toevoegen door erop te drukken, zodat hij het niet meer automatisch verandert.quote:
Dat is toch irritantquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet, het werkt goed, alleen moet je soms een nieuw woord even toevoegen door erop te drukken, zodat hij het niet meer automatisch verandert.
Oh ja, die is ook irritant. Iphony doet dat ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is geen T9, maar iets van HTC zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |