abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82167302
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Grapjas.
Biertje...
pi_82167458
Aan de ene kant hebben jullie ook wel gelijk hoor.. die Israeliers hebben daar niets te zoeken in internationale wateren.. maar ja paar van die domme turken op de boot probeerden de held uit te hangen.. ja dan krijg je klappen of kogels..
pi_82167604
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Thanaz het volgende:

[..]

onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_82167665
Slayage je bent hier te oud voor denk ik
ga maar weg
Ik ben een pure Turk.
pi_82167671
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

je hebt een doos op je hoofd..
pi_82167786
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage je bent hier te oud voor denk ik
ga maar weg
haklisin emel, allaha emanet olun, kendinize iyi bakin
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_82167877
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

kendine iyi bak, yahudi ye fazla çatma, adamlar seni kursuna dizer ya da zehirler.. die gasten zijn tehlikeli madde.
pi_82167918
Hey slayage ken je nog een leuk ps3 spel?
pi_82167920
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

Sende allaha emanet abi

wel af en toe terug komen om me op de hoogte te houden over je leven als.... parkeerwachter
Ik ben een pure Turk.
pi_82168054
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Hey slayage ken je nog een leuk ps3 spel?
tuurlijk!
-Rabia Al-Basri
pi_82168081
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Sende allaha emanet abi

wel af en toe terug komen om me op de hoogte te houden over je leven als.... parkeerwachter
doen we!
-Rabia Al-Basri
pi_82168129
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

tuurlijk!
welke dan?
pi_82168205
Ik ga lezen en slapen.
pi_82168431
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
Ik ga lezen en slapen.
Daar gaat je streetcredit bradda
pi_82168585
pi_82170498
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:22 schreef Ayca het volgende:

[..]

welke dan?
ik weet niet wat jij leuk vindt, maarwat ik recent heb gespeeld is, god of war 3 (deze moet je alleen spelen als je deel 1 en 2 ook hebt gespeeld), heavy rain, dit was eigenlijk meer een film dan een game maar echt briljant gedaan vind, heel origineel iig, daarna heb ik final fantasy 13 gespeeld, rpg veel vechten tegen monsters en de mooiste graphix die ik ooit heb gezien, little big planet is een hele toffe platformer en ben nu bezig met brutal legend wel leuk maar niet zo heel bijzonder

heavy rain, final fantasy en little big planet zijn wel aanraders vind ik, binnenkort ga ik beginnen aan super mario galaxy 2, maar dan op de wii uiteraard
-Rabia Al-Basri
pi_82170934
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik weet niet wat jij leuk vindt, maarwat ik recent heb gespeeld is, god of war 3 (deze moet je alleen spelen als je deel 1 en 2 ook hebt gespeeld), heavy rain, dit was eigenlijk meer een film dan een game maar echt briljant gedaan vind, heel origineel iig, daarna heb ik final fantasy 13 gespeeld, rpg veel vechten tegen monsters en de mooiste graphix die ik ooit heb gezien, little big planet is een hele toffe platformer en ben nu bezig met brutal legend wel leuk maar niet zo heel bijzonder

heavy rain, final fantasy en little big planet zijn wel aanraders vind ik, binnenkort ga ik beginnen aan super mario galaxy 2, maar dan op de wii uiteraard
Hm oke, ben niet zo van de schietspellen lbp lijkt me ook wel leuk ja had laatst skate2 gekocht maar kan er echt niet aan wennen

Ik heb nu dus totaal geen spel wat ik op de ps3 kan/wil spelen vandaar dat ik het vroeg

super mario galaxy 2 lijkt me ook wel tof ja maar ik heb al super mario bros, dus eerst die nog even een tijdje spelen

Mwah weet je wat, ik ga gewoon tekken kopen altijd leuk

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 23:13:57 ]
pi_82171010
wat gebruik ik veel smileys
pi_82171028
ik ga slapen btw

iyi geceler

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 23:14:47 ]
pi_82171151
okej by!
pi_82171253
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:12 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hm oke, ben niet zo van de schietspellen lbp lijkt me ook wel leuk ja had laatst skate2 gekocht maar kan er echt niet aan wennen

Ik heb nu dus totaal geen spel wat ik op de ps3 kan/wil spelen vandaar dat ik het vroeg

super mario galaxy 2 lijkt me ook wel tof ja maar ik heb al super mario bros, dus eerst die nog even een tijdje spelen

Mwah weet je wat, ik ga gewoon tekken kopen altijd leuk
ik heb een hele tijd doa gespeeld, tekken is wel wat ingewikkelder, had een keer ik meen deel 3 gespeeld, maar vond wel lastig, ik denk dat ik street fighter wel een keer ga spelen, en ufc schijnt heel goed te zijn

super mario brothers heb ik hier ook liggen maar daar ben ik nog niet aan begonnen, smg is een van de beste games die ik ooit heb gespeeld en deel 2 schijnt zelfs beter te zijn
-Rabia Al-Basri
  maandag 31 mei 2010 @ 23:24:55 #147
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82171557
Welterusten degenen die gaan slapen.

Ik ga nog even een hoofdstuk doornemen, één aflevering van Entourage kijken en dan misschien slapen.
Cool story, Hansel.
  maandag 31 mei 2010 @ 23:29:32 #148
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82171770
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Welterusten degenen die gaan slapen.

Ik ga nog even een hoofdstuk doornemen, één aflevering van Entourage kijken en dan misschien slapen.
Ga je morgen naar de bieb?
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:03:05 #149
284290 GenusButeo
Ook Azeriaat
pi_82173174

The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:05:35 #150
155506 wikwakka2