abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82166378
Ik denk dat veel Turken ook ontevreden zijn met die beelden die nu rond de wereld gaan met die protesten.
Het is niet het meest liberale deel van Turkije dat vandaag in Taksim aan het protesteren was.

Ik blijft het dubbel vinden, en zonde van de mensenlevens, maar ook weer goed dat er aandacht is voor de blokkade in Gaza.
pi_82166456
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Thanaz het volgende:

[..]

notorious aanzien bedoel je.. onze imago is naar de klote.. als ik naar CNN kijk zie ik niet de republiek Turkije maar een groep hoofddoeken en haatbaarden uit Fatih/Istanbul.. met Arabische tekstbandjes om hun hoofd.. beetje zoals Taliban in een Turks jasje.. wordt er niet goed van.. onze relaties met Israel zijn geschaad. Israel kan je beter als bondgenoot hebben, vanwege hun lobbyinvloed in heel de wereld en met name in Amerika een land die hele grote invloed heeft op de wereldpolitiek... nog even en we zitten in de Axis of Evil.. Thanks Tayyip... voor een woestijnvolk die ons een eeuw geleden in ons rug heeft gestoken op te komen worden we een oorlog mee ingesleurd.. tayyip denkt niet aan Turkije, hij denkt aan de Islam.. laat die gast lekker in een moskee prediken.

ik zou me schamen om met zon land bevriend te zijn, jij kennelijk niet, ik denk dat dat komt doordat jij een heel ander wereld beeld het dan ik

dat woestijnvolk retoriek is zoooo 1900 vind je niet?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_82166466
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Al helemaal aangezien er volgens mij meer dan genoeg dodelijke conflicten zijn (geweest) in Afrika. Maar misschien zijn Afrikanen minder zielig dan andere volken.
Ja maar goed een Palestijns familie in Gaza zal de gemiddelde Turk wel meer aanspreken dan een Afrikaanse familie natuurlijk.
Ik denk dat je verbonden voelt als je zoiets hebt van 'dit had ik ook kunnen zijn'.
pi_82166486
die Gandhi Kemal is ook een mongool.. ipv dat ie muhalefet voert tegen Tayyip en zegt dat hij beter moet opkomen voor eigen volk, zoals die doden in Iskenderun, zegt ie ik sta achter de regering.. Turkije is naar de knoppen..
pi_82166505
thanaz ik heb een voorgevoel dat zegt dat ik je ken
Ik ben een pure Turk.
pi_82166608
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
thanaz ik heb een voorgevoel dat zegt dat ik je ken
we hebben ooit sex gehad.
pi_82166686
ok m'n voorgevoel klopt niet
maar iemand die ik ken zou zich hier registreren
Ik ben een pure Turk.
pi_82166725
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Thanaz het volgende:
waarom hoor je Saudi Arabie niet of die andere Arabische landen.. wat komt Tayyip voor ze op.. Onze vlag wordt gezwaaid in Hamasland.. Bayragimiz bile 5 paralik ettiler..
omdat saudi in loondienst is van de VS, de grootste financier van Israel

ons vlag wordt in hamasland gezwaaid, omdat Tayyip een van de weinige regeringsleider van de islamitische wereld is die zich zo openlijk kritisch uit naar israel

dat ons vlag wordt gezwaaid is iets om trots op te zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_82166730
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
iemand met wie je geen sex heb gehad bedoel je?
  maandag 31 mei 2010 @ 22:01:50 #110
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82166760
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Thanaz is trifko.
Cool story, Hansel.
pi_82166787
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Thanaz het volgende:

[..]

iemand met wie je geen sex heb gehad bedoel je?
ja
Ik ben een pure Turk.
pi_82166790
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Thanaz het volgende:
Knoop dit goed in je oren, wij zijn een ander ras, wij zijn geen fucking Arabieren..
je bent duidelijk racist
-Rabia Al-Basri
pi_82166800
VS heeft zowel goede banden met Turkije als met Israël.

Israël zal natuurlijk wel de voorkeur genieten, maar ik vraag me af hoe ze dit gaan proberen op te lossen.
pi_82166802
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Thanaz is trifko.
??
Ik ben een pure Turk.
pi_82166804
quote:

[..]

Thanaz is trifko.
of die ene andere
pi_82166830
quote:

[..]

Thanaz is trifko.
En waarschijnlijk gaat hij binnenkort naar de kliko.

#rijmen
  maandag 31 mei 2010 @ 22:03:02 #117
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82166837
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

je bent duidelijk racist
Hij is duidelijk niet al te snugger.
Cool story, Hansel.
pi_82166871
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

je bent duidelijk racist
dat zijn moslims
Ik ben een pure Turk.
pi_82166909
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

omdat saudi in loondienst is van de VS, de grootste financier van Israel

ons vlag wordt in hamasland gezwaaid, omdat Tayyip een van de weinige regeringsleider van de islamitische wereld is die zich zo openlijk kritisch uit naar israel

dat ons vlag wordt gezwaaid is iets om trots op te zijn
onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..
pi_82166980
en de betekenis van de Palestijnse vlag... halloooo
Ik ben een pure Turk.
  maandag 31 mei 2010 @ 22:06:28 #121
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82167059
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Thanaz het volgende:

[..]

onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..
Heb jij voor Turkije gevochten dan? Of wapper jij niet met je vlag rond als Turkije een voetbalwedstrijd wint?
Cool story, Hansel.
pi_82167151
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
VS heeft zowel goede banden met Turkije als met Israël.

Israël zal natuurlijk wel de voorkeur genieten, maar ik vraag me af hoe ze dit gaan proberen op te lossen.
laat me niet lachen dude.. VS = Israel..
Turkije is alleen partner vanwege de geografische ligging, thats it.. wanneer heeft de VS ooit iets voor ons gedaan..
pi_82167207
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Heb jij voor Turkije gevochten dan? Of wapper jij niet met je vlag rond als Turkije een voetbalwedstrijd wint?
ik niet maar wel mijn opa.. en in zijn testament staat dat ik met de vlag mag wapperen..
  maandag 31 mei 2010 @ 22:09:27 #124
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82167272
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Thanaz het volgende:

[..]

ik niet maar wel mijn opa.. en in zijn testament staat dat ik met de vlag mag wapperen..
Grapjas.
Cool story, Hansel.
pi_82167299
laat maar het is nog te vers voor grapjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')