quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Thanaz het volgende:
[..]
notorious aanzien bedoel je.. onze imago is naar de klote.. als ik naar CNN kijk zie ik niet de republiek Turkije maar een groep hoofddoeken en haatbaarden uit Fatih/Istanbul.. met Arabische tekstbandjes om hun hoofd.. beetje zoals Taliban in een Turks jasje.. wordt er niet goed van.. onze relaties met Israel zijn geschaad. Israel kan je beter als bondgenoot hebben, vanwege hun lobbyinvloed in heel de wereld en met name in Amerika een land die hele grote invloed heeft op de wereldpolitiek... nog even en we zitten in de Axis of Evil..Thanks Tayyip... voor een woestijnvolk die ons een eeuw geleden in ons rug heeft gestoken op te komen worden we een oorlog mee ingesleurd.. tayyip denkt niet aan Turkije, hij denkt aan de Islam.. laat die gast lekker in een moskee prediken.
Ja maar goed een Palestijns familie in Gaza zal de gemiddelde Turk wel meer aanspreken dan een Afrikaanse familie natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al helemaal aangezien er volgens mij meer dan genoeg dodelijke conflicten zijn (geweest) in Afrika. Maar misschien zijn Afrikanen minder zielig dan andere volken.
we hebben ooit sex gehad.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
thanaz ik heb een voorgevoel dat zegt dat ik je ken
omdat saudi in loondienst is van de VS, de grootste financier van Israelquote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Thanaz het volgende:
waarom hoor je Saudi Arabie niet of die andere Arabische landen.. wat komt Tayyip voor ze op.. Onze vlag wordt gezwaaid in Hamasland.. Bayragimiz bile 5 paralik ettiler..
iemand met wie je geen sex heb gehad bedoel je?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ok m'n voorgevoel klopt niet
maar iemand die ik ken zou zich hier registreren
Thanaz is trifko.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ok m'n voorgevoel klopt niet
maar iemand die ik ken zou zich hier registreren
jaquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Thanaz het volgende:
[..]
iemand met wie je geen sex heb gehad bedoel je?
je bent duidelijk racistquote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Thanaz het volgende:
Knoop dit goed in je oren, wij zijn een ander ras, wij zijn geen fucking Arabieren..
onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat saudi in loondienst is van de VS, de grootste financier van Israel
ons vlag wordt in hamasland gezwaaid, omdat Tayyip een van de weinige regeringsleider van de islamitische wereld is die zich zo openlijk kritisch uit naar israel
dat ons vlag wordt gezwaaid is iets om trots op te zijn
Heb jij voor Turkije gevochten dan? Of wapper jij niet met je vlag rond als Turkije een voetbalwedstrijd wint?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Thanaz het volgende:
[..]
onze vlag wordt gezwaaid door schijnheiligen die met een mes in de ruggen van onze opa's hebben gestoken.. Arabieren zijn niet te vertrouwen.. tuurlijk zijn ze happy met ons, omdat we voor ze opkomen.. anders hadden ze nooit geweten waar Turkije op de map lag.. Turkse vlag mag alleen gewappert worden door mensen die hebben gevochten voor het land Turkije wat het nu is, en niet een stel terroristen.. Syrië jarenlang hebben ze ons genaaid met die vader van de huidige Essad, en nu zijn we opeens matties.. laat me niet lachen, al die landen in de omgeving zijn bang om aangevallen te worden door VS en Israel en dan komen ze schijnheilig onze reet likken en ons erbij betrekken.. Türkün Türkten baska dostu yoktur..![]()
laat me niet lachen dude.. VS = Israel..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
VS heeft zowel goede banden met Turkije als met Israël.
Israël zal natuurlijk wel de voorkeur genieten, maar ik vraag me af hoe ze dit gaan proberen op te lossen.
ik niet maar wel mijn opa.. en in zijn testament staat dat ik met de vlag mag wapperen..quote:Op maandag 31 mei 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij voor Turkije gevochten dan? Of wapper jij niet met je vlag rond als Turkije een voetbalwedstrijd wint?
Grapjas.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef Thanaz het volgende:
[..]
ik niet maar wel mijn opa.. en in zijn testament staat dat ik met de vlag mag wapperen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |