De copyshop op je universiteit.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Rookert, wat is een goede plek in Leiden om een boek te kopiëren?
Anders kan je het boek net zo goed kopen en doorverkopen aan een aankomende eerstejaars.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
@wik geen idee.
Maar goed als je 300 pagina's kopieert moet je toch echt onder een 10 cent zitten wil je niet superduur uitkomen.
Oh.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertaling:
'Wat een mooi en lief meisje!'
Het is nergens meer te krijgen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders kan je het boek net zo goed kopen en doorverkopen aan een aankomende eerstejaars.
wat schattigquote:Op zondag 30 mei 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
500 kopieën ¤ 25,00
Dan kan ik als het goed is ergens op de uni kopiëren, maar ik denk dat ze me wel raar gaan vinden daar.
Bij ons staan er aan het begin van het trimester 500 Chinezen bij de kopieermachines om al hun boeken te kopieren, dus het lijkt me sterk dat je de enige bent.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
500 kopieën ¤ 25,00
Dan kan ik als het goed is ergens op de uni kopiëren, maar ik denk dat ze me wel raar gaan vinden daar.
Moet je bij de Erasmus leerling zijn om wat te mogen kopieëren bij de copyshop?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij ons staan er aan het begin van het trimester 500 Chinezen bij de kopieermachines om al hun boeken te kopieren, dus het lijkt me sterk dat je de enige bent.
Welk boek is het?
Denk het niet, het is gewoon een apart bedrijf dat die tent runt.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet je bij de Erasmus leerling zijn om wat te mogen kopieëren bij de copyshop?
Kan je hem niet annuleren en bij Doner/Selexyz halen?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)005731775/index.html
En er staat nog steeds 3-4 werkdagen.
Al geprobeerd.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan je hem niet annuleren en bij Doner/Selexyz halen?
Denk dat je het beste kan vragen bij UB (waar ik trouwens nog nooit ben geweest, faculteit heeft zelf chille biebquote:Op zondag 30 mei 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
Rookert, wat is een goede plek in Leiden om een boek te kopiëren?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Ik ga slapen dan kunnen jullie over leuke dingetjes praten.
Welterusten.
Hij gaat af en toe te ver, maar wel ontwapenend en kan daarom bijna alles wel zeggen omdat je toch niet weet of hij het meent of nietquote:
Eindexamen?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Zo...Dat waren dan de examens
Nu 2 weken chillen
Nee, nu niet meer denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:14 schreef AryaMehr het volgende:
Kan Erdogan of in de toekomst een ander Turks premier aan het volk nog uitleggen dat men nog goede contacten met Israël blijft behouden?
Hoe groot is de kans dat dit een bewuste actie is geweest van Erdogan,quote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer denk ik.
Maar Erdogan en Basbug (Hoogste generaal in Turkije) zijn dan ook best pissed off. Momenteel zijn vrijwel alle activiteiten geannuleerd. Ik gok dat Israël vandaag te ver is gegaan...
Je bedoelt dat Erdogan de Israëliërs heeft gedwongen dat schip te enteren?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat dit een bewuste actie is geweest van Erdogan,
dat hij wist van de vijandigheden op het schip, dat hij op deze manier het land probeert te verenigen tegen een zelfde vijand en misschien zelfs het Midden-Oosten? Het is toch opvallend hoe in korte tijd zo'n bondgenootschap verdwijnt nietwaar tsja.
Nee, ik bedoel dat Erdogan of wie dan ook in zijn regering/partij ervoor heeft gezorgd dat de commando's met geweld werden begroet, in de hoop op een dergelijke reactie waar Erdogan weer van kan profiteren.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Erdogan de Israëliërs heeft gedwongen dat schip te enteren?
Nee...Ze hebben het zelf uitgelokt. Nu mogen ze lekker geïsoleerd verder leven
Hoe begroet jij commando's die een schip vanuit de lucht enteren?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat Erdogan of wie dan ook in zijn regering/partij ervoor heeft gezorgd dat de commando's met geweld werden begroet, in de hoop op een dergelijke reactie waar Erdogan weer van kan profiteren.
Daar zitten allemaal rare mensenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef IHVK het volgende:
Hallo!![]()
Israel #7 - Waar Palestijnen altijd slachtoffer zijn
Daar kun je vrolijk verder.
Ik zou ze niet aanvallen in ieder geval lol.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hoe begroet jij commando's die een schip vanuit de lucht enteren?
Nee, wij hadden wel zo´n statistiekplugin voor Excel, maar het tentamen gaat gewoon met de hand dus heb ik er geen gebruik van gemaaktquote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef IHVK het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen het boek via de vereniging.
En ik heb kennis gemaakt met R voor Excel. Enige ervaring mee wik?
En sommige reacties op dit forum over dit onderwerp...quote:
we zijn hier op fok kennelijk ook al een paar paranoide turken rijker, bizim millette eksik olmazquote:Op maandag 31 mei 2010 18:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat Erdogan of wie dan ook in zijn regering/partij ervoor heeft gezorgd dat de commando's met geweld werden begroet, in de hoop op een dergelijke reactie waar Erdogan weer van kan profiteren.
DeParo is niet Turks.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
we zijn hier op fok kennelijk ook al een paar paranoide turken rijker, bizim millette eksik olmaz![]()
![]()
wat zou een Turkse soldaat doen als ie een schip entert en gelyncht dreigt te worden door Koerden?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hoe begroet jij commando's die een schip vanuit de lucht enteren?
internationaal heeft turkije nog nooit zoveel aanzien gehad in zijn moderne geschiedenis als tijdens recep tayyip erdoganquote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef Thanaz het volgende:
yobaz Tayyip yine basimizi belaya soktu.. weer een darbe voor BuZa.. ik word er niet goed van..
al die beelden op TV, lijkt alsof Turkije een Arabisch land is geworden..![]()
araplara sahip ciktiga kadar, kendi ülkesine sahip cikmiyor.. wegstemmen die gast.
selam alles goed voor de rest..![]()
Tenzij ze wapens hebben zou je ze als soldaat gewoon een tik kunnen verkopen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Thanaz het volgende:
[..]
wat zou een Turkse soldaat doen als ie een schip entert en gelyncht dreigt te worden door Koerden?
Maar stiekem verdenk ik Israëlische soldaten er wel van om af en toe maar wat te graag het vuur te openen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Of rubberen kogels. Of ander niet dodelijk afschrikmiddel.
Je ziet ze al gauw afdruipen hoor, die mensen, maar goed dan is het al te laat..
oh das dan beterquote:
dat gaat ook niet gebeuren, hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
En ik blijft het raar vinden dat er buitenproportioneel aandacht is voor dit conflict terwijl er zoveel conflicten zijn op de wereld. Ja de Gaza blokkade is absurd.
Maar is het het waard om een heel land mogelijk een oorlog in te sleuren. Erdogan moet zich dat serieus afvragen.
notorious aanzien bedoel je.. onze imago is naar de klote.. als ik naar CNN kijk zie ik niet de republiek Turkije maar een groep hoofddoeken en haatbaarden uit Fatih/Istanbul.. met Arabische tekstbandjes om hun hoofd.. beetje zoals Taliban in een Turks jasje.. wordt er niet goed van.. onze relaties met Israel zijn geschaad. Israel kan je beter als bondgenoot hebben, vanwege hun lobbyinvloed in heel de wereld en met name in Amerika een land die hele grote invloed heeft op de wereldpolitiek... nog even en we zitten in de Axis of Evil..quote:Op maandag 31 mei 2010 21:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
internationaal heeft turkije nog nooit zoveel aanzien gehad in zijn moderne geschiedenis als tijdens recep tayyip erdogan
Dat is waar, maar veel mensen vinden zich hier 'persoonlijk' bij betrokken, deels vanwege religie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
En ik blijft het raar vinden dat er buitenproportioneel aandacht is voor dit conflict terwijl er zoveel conflicten zijn op de wereld. Ja de Gaza blokkade is absurd.
Maar is het het waard om een heel land mogelijk een oorlog in te sleuren. Erdogan moet zich dat serieus afvragen.
Niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat gaat ook niet gebeuren, hoe kom je daarbij?
hey wous!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
ooff oof wat zijn we daar allemaal blij mee
Precies. En dat maakt het toch weer dubbel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel mensen vinden zich hier 'persoonlijk' bij betrokken, deels vanwege religie.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Thanaz het volgende:
waarom hoor je Saudi Arabie niet of die andere Arabische landen.. wat komt Tayyip voor ze op.. Onze vlag wordt gezwaaid in Hamasland.. Bayragimiz bile 5 paralik ettiler..
Al helemaal aangezien er volgens mij meer dan genoeg dodelijke conflicten zijn (geweest) in Afrika. Maar misschien zijn Afrikanen minder zielig dan andere volken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies. En dat maakt het toch weer dubbel.
Die houden zich liever rustig zodat ze kunnen handelen in het zwarte goud.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Thanaz het volgende:
waarom hoor je Saudi Arabie niet of die andere Arabische landen.. wat komt Tayyip voor ze op.. Onze vlag wordt gezwaaid in Hamasland.. Bayragimiz bile 5 paralik ettiler..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |