Jodenhaters?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:53 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Israel heeft het recht om terroristen uit te schakelen. Jodenhaters bekijken alles zo eenzijdig.
Tja, Israel heeft dan ook simpelweg gebied ingepikt hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:07 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de sympathisanten van Hamas. Je weet wel die Arabische jodenverdelgers.
Je bedoelt die dorre woestijn waar voorheen geiteneu .... euh -hoeders zich zaten te vervelen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tja, Israel heeft dan ook simpelweg gebied ingepikt hè.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:42 schreef Opmaat het volgende:
Laten we hopen op een ontzettend rechtse coalitie die de boel gaat uitmesten van 40 jaar linkse dictatuur.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:42 schreef Opmaat het volgende:
Laten we hopen op een ontzettend rechtse coalitie die de boel gaat uitmesten van 40 jaar linkse dictatuur.
Klopt, Wilders is daarentegen een moslimhater.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:51 schreef Opmaat het volgende:
Ik ben blij dat Geert Wilders geen jodenhater is zoals de meeste linksen. Het zou wat moois zijn als Israellische soldaten zich niet mogen verdedigen tegen moordenaars en terroristen.
Islamhater hooguit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, Wilders is daarentegen een moslimhater.
Dus? Geeft dat het recht het zomaar in te nemen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:57 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Je bedoelt die dorre woestijn waar voorheen geiteneu .... euh -hoeders zich zaten te vervelen?
Het neo-conservatieve zwart-wit denken houdt de Wildersstemmer in zijn greep. Dat weet je toch, ethiraseth?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dus? Geeft dat het recht het zomaar in te nemen?
Ik moest lachen.quote:
Dat zijn allemaal vragen die kinderen stellen. Ik zou zeggen stuur Willem Wever een brief.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:44 schreef McRaVaN het volgende:
De PVV is de enige partij die consequente anti-racistische houding heeft.
Ze beschermt de burgers van Nederland en haar humane cultuur. Waarom moeten ouderen 24 uur in een poepluier liggen?
Waarom wordt er niks gedaan aan de straatcriminaliteit?
Waarom komen er elk decennia 1,2 miljoen buitenlanders bij, terwijl we de problemen met de vorige generatie-immigranten niet eens hebben opgelost?
Allemaal valide en relevante vragen.
Neuh ... een islamhater. Een hater van een verderfelijke en achterlijke veroveringsleer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, Wilders is daarentegen een moslimhater.
Ja, die achterlijke Arabieren deden toch niks met dat stukje land.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dus? Geeft dat het recht het zomaar in te nemen?
Links haat mensen en joden? Leg uit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Neuh ... een islamhater. Een hater van een verderfelijke en achterlijke veroveringsleer.
Linksen daarentegen haten mensen/ joden.
Alweer zo'n prachtpost.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Ja, die achterlijke Arabieren deden toch niks met dat stukje land.
Linksen haten mensen?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef Opmaat het volgende:
Ja, die achterlijke Arabieren deden toch niks met dat stukje land.
Ik weet dat het misschien enorm veel vergt van je hersencapaciteit, en de kans is groot dat je deze vraag maar gewoon negeert, maarre.....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:51 schreef Opmaat het volgende:
Ik ben blij dat Geert Wilders geen jodenhater is zoals de meeste linksen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links haat mensen en joden? Leg uit.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Linksen haten mensen?
Met de manier waarom jij je manifesteert in deze topic reeks..... breng je de gemiddelde intelligentie van de rechtsen hier wel enorm omlaag met dit soort idiote opmerkingen.
Oh, ik zie ook wel een paar goede punten staan in Wilders z'n programma hoor.... maar wat Wilders over de gehele linie wil met de Nederlandse samenleving, is gewoon eng.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Zomaar hoor. Want als ik Wilders op 1 punt verdedig, ben ik volgens die uberlinkschen ook meteen een Wilders adept. (over niveau gesproken waar links altijd mee schermt)
Welnee maar wel een nazi, racist, fascist, xenofoob enz.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Zomaar hoor. Want als ik Wilders op 1 punt verdedig, ben ik volgens die uberlinkschen ook meteen een Wilders adept. (over niveau gesproken waar links altijd mee schermt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |