abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:25:22 #201
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82338323
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
Waar bemoei jij je mee? Je mag niet eens stemmen
Ik ook niet, want ik heb mijn registratieformulier niet op tijd ingestuurd........
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:32:55 #202
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82338564
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je raaskalt zoveel, wat wil je weten knul? En nogmaals, wat is er zo geweldig aan de islam als je het zo goed meent te weten?
Je doet hier alsof iets "geweldig" moet zijn voordat het ook toegestaan mag worden. De Islam is een Godsdienst en heeft naast een zeer kleine groep extremisten, een enorme meerderheid aan vredelievende volgelingen. Net als het Christendom trouwens....

Moet een religie eerst "geweldig" of "goed" zijn voordat mensen de vrijheid mogen hebben deze religie te volgen? De vraag kan namelijk ook andersom gesteld worden, wat is er geweldig aan het Jodendom bijvoorbeeld?

Met zo'n vraagstelling doe je het voorkomen dat als het niet geheel goed is, of niet geweldig is in jouw oogbeeld dat het het daarom wel verboden, danwel aangepakt zou moeten worden. Het is een beetje een uitlokkende vraagstelling, waarmee je aangeeft dat als er geen direct antwoord is op hoe geweldig de islam is, dat er DUS iets verkeerd mee moet zijn.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:38:38 #203
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82338756
quote:
Je bent gewoon i.m.o. een moslimjankbuil die er niet tegen kan dat een ander niets van de islam moet hebben.
Je haalt hier precies aan waar het om gaat. Ik denk dat niemand er een probleem mee heeft dat een individu een bepaalde mening heeft jegens moslims. Je haat moslims? Prima, die mening mag je hebben in Nederland.

Het wordt echter een ander verhaal als ALLE moslims per wet minder rechten zouden krijgen dan anderen in dit land.

Er is nogal een verschil tussen het hebben van een mening, en wetten willen invoeren die in de praktijk sterk lijken op een vorm van Apartheid.

Schreeuw wat je wil over moslims, we zijn een vrij land.... maar blijf van de Grondwet af die iedereen in Nederland gelijkstelt, ongeacht afkomst of religie.
-
pi_82349587
quote:

[..]

Je raaskalt zoveel, wat wil je weten knul?
Dit:
quote:
voor mij is er in ieder geval niets goed aan.
quote:
Oké, want?
quote:
En nogmaals, wat is er zo geweldig aan de islam als je het zo goed meent te weten?
Zoals Maartena al zegt: de islam is niet 'geweldig', voor zover er al sprake is van 'de islam'. Ik heb dat ook nooit willen suggereren.
quote:
Ik kan mij vergissen maar ik dacht niet dat ik aan wie dan ook verantwoording verschuldigd ben waarom ik de islam kut vind en zeker niet aan puberale knulletjes die al meerdere malen blijk hebben gegeven het niet zo nauw te nemen met valse beschuldigingen.
Tjongejonge... puberale knulletjes nog wel.
quote:
Oh, en je bent wel een kenner zoals jij je opwerpt die meent dat een ander ook zijn mening moet delen? Eerlijk gezegd geloof ik geen moer van je verhaaltje. Je bent gewoon i.m.o. een moslimjankbuil die er niet tegen kan dat een ander niets van de islam moet hebben.
Dan toch niet? Als je je eigen geloofwaardigheid hoog te houden hebt kan ik me die houding wel voorstellen, ja.
quote:
Wat jij niet of wel ziet is niet relevant voor mij.
Nou ja, dat zie ik anders je vindt 't in ieder geval nog zo relevant dat je er energie in steekt.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:01:26 #205
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82350241
Nu wil Wilders weer "staatsterreureenheden", die door een "minister van Veiligheid" willekeurig kan worden ingezet....

Geweldig, Nederlands eigen Orpo's!

-
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:32:10 #206
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_82351692
Heh, in laatste peiling van de politieke barometer is VVD/CDA/PVV niet meer mogelijk.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 00:08:23 #207
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82353184
Prima...

Ik hoop zelf nog altijd op Paars 3: VVD/PvdA/D'66

Maar dat zit er ook niet in.
-
pi_82353228
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:32 schreef ethiraseth het volgende:
Heh, in laatste peiling van de politieke barometer is VVD/CDA/PVV niet meer mogelijk.
Volgens Maurice de Hond kan het wel. Maar de kans bestaat dat Roemer nog een paar zetels van de PVV snoept.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:20:03 #209
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82364782
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 08:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je laat ook geen gelegenheid voorbijgaan om de PVV te bashen.
en de PVV moet ook niet gebasht worden,.maar moet worden aangemerkt als criminele terroristische organisatie. Ze staan buiten de wet, door hun illegale standpunten.
Wilders is 'n racist die onwettige/illegale dingen wilt. Door als kwart-Indo racistisch te zijn, EN door zijn blonde haar, hoopt hij te scoren bij de witten. Zielug!Schiet 'em aub niet dood, anders krijgt ie 26 zetels!
pi_82366082
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 00:09 schreef Picchia het volgende:

[..]

Volgens Maurice de Hond kan het wel.
Iets met wens en vader van gedachte?
pi_82366150
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:20 schreef h4ck3rn00b het volgende:

[..]

en de PVV moet ook niet gebasht worden,.maar moet worden aangemerkt als criminele terroristische organisatie. Ze staan buiten de wet, door hun illegale standpunten.
Dat is toch wel de domste opmerking die ik vandaag tot nu toe heb gelezen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_82370254
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:10 schreef huhggh het volgende:

[..]

pi_82371301
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef maartena het volgende:
Nu wil Wilders weer "staatsterreureenheden", die door een "minister van Veiligheid" willekeurig kan worden ingezet....

Geweldig, Nederlands eigen Orpo's!

Zegt FBI, CIA je niets? En dan nog niet vermeld de vele andere geheime organisaties tot special forces. Echt geweldig die VS en dan maar mekkeren wat er in NL voorgesteld wordt.

En jij bent aan het janken over NL?

Oh wacht, het komt van de PVV.
pi_82372127
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zegt FBI, CIA je niets? En dan nog niet vermeld de vele andere geheime organisaties tot special forces. Echt geweldig die VS en dan maar mekkeren wat er in NL voorgesteld wordt.

En jij bent aan het janken over NL?

Oh wacht, het komt van de PVV.
FBI en CIA willen vergelijken met "staatsterreureenheden".
pi_82372244
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

FBI en CIA willen vergelijken met "staatsterreureenheden".
Bovendien is Nederland met Amerika vergelijken een verhaal van appels en peren. Nederland kent zijn eigen problematiekgeschiedenis en die is wat betreft maffiacriminaliteit en terrorisme behoorlijk minder intens dan die van Amerika.

Ach ja 't is Nikita he?
pi_82372585
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:38 schreef maartena het volgende:

[..]

Je haalt hier precies aan waar het om gaat. Ik denk dat niemand er een probleem mee heeft dat een individu een bepaalde mening heeft jegens moslims
Blijkbaar wel.
quote:
. Je haat moslims?
Wouw, je kent mij beter dan dat dat ik mezelf ken. Heb je eigenlijk wel alles op een rijtje dat je dergelijke dingen vraagt?
quote:
Prima, die mening mag je hebben in Nederland.
Pff, mag dat zomaar een mening hebben? Oh, wacht. zolang je maar de islam lief vindt. Fijn hoor. Erg bedankt voor je gulheid.
quote:
Het wordt echter een ander verhaal als ALLE moslims per wet minder rechten zouden krijgen dan anderen in dit land.
Waar heb je het over met 'dit land', de VS of NL?
quote:
Er is nogal een verschil tussen het hebben van een mening, en wetten willen invoeren die in de praktijk sterk lijken op een vorm van Apartheid.
Heb je het nu over aparte loketten voor mannen en vrouwen of aparte zitplaatsen in de schouwburg of over aparte artsen voor moslima's of aparte zwemuurtjes in teletubbiepakjes of aparte hoofddoekscholen of aparte sportscholen enz. Wees eens wat concreter over apartheid.want naar mijn weten is er geen vorm van apartheid in NL voor vrouwen en mannen behalve voor openbare toiletten.
quote:
Schreeuw wat je wil over moslims, we zijn een vrij land....
Wederom, over welk land heb jij het daar je in 'we' vorm praat en jij in de VS woont? Maargoed, je linkerduim wordt weer dikker terwijl je fantasie gelijktijdig een loopje met je neemt.
quote:
maar blijf van de Grondwet af die iedereen in Nederland gelijkstelt, ongeacht afkomst of religie.
Huh, ik heb geen enkele macht of zeggenschap over de grondwet, Je raaskalt weer eens.. En ohja, heb je de grondwet wel goed gelezen?
pi_82372820
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:44 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Ach ja 't is Nikita he?
Blijkbaar.
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
[..]

Wouw, je kent mij beter dan dat dat ik mezelf ken. Heb je eigenlijk wel alles op een rijtje dat je dergelijke dingen vraagt?
[..]

Pff, mag dat zomaar een mening hebben? Oh, wacht. zolang je maar de islam lief vindt. Fijn hoor. Erg bedankt voor je gulheid.
[..]

[..]

Heb je het nu over aparte loketten voor mannen en vrouwen of aparte zitplaatsen in de schouwburg of over aparte artsen voor moslima's of aparte zwemuurtjes in teletubbiepakjes of aparte hoofddoekscholen of aparte sportscholen enz. Wees eens wat concreter over apartheid.want naar mijn weten is er geen vorm van apartheid in NL voor vrouwen en mannen behalve voor openbare toiletten.
[..]

Wederom, over welk land heb jij het daar je in 'we' vorm praat en jij in de VS woont? Maargoed, je linkerduim wordt weer dikker terwijl je fantasie gelijktijdig een loopje met je neemt.
[..]

Huh, ik heb geen enkele macht of zeggenschap over de grondwet, Je raaskalt weer eens.. En ohja, heb je de grondwet wel goed gelezen?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:35:37 #218
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82376901
quote:
Blijkbaar wel.
Nee hoor. Er is een groot verschil tussen het hebben van een mening, en het wettelijk willen invoeren van beperkende maatregelen. Dat verschil schijn je niet goed te snappen.
quote:
Ook hier geef je weer duidelijk aan dat je een probleem hebt met begrijpend lezen. Nergens heb ik namelijk gezegd dat je de Islam perse lief moet vinden, noch heb ik gezegd dat je andere religies zoals het Christendom perse lief moet vinden. Geef eens even precies aan waar ik heb gezegd dat er totaal geen commentaar zou mogen zijn op de Islam?

En wederom: Je mag een mening hebben, maar er is nog al een verschil tussen het hebben van een mening, en de wet aan te passen op zo'n manier dat bepaalde groepen minder rechten krijgen.
quote:
Nederland. In de VS zijn we de Apartheid intussen ontgroeit.
quote:
Ik heb het over een wetswijziging die alle moslims het verbied de Koran te bezitten zoals Wilders wil, en die het verbied een moskee te openen.

Als moslims een eigen sportschool of zwembad willen openen..... dat mogen ze van mij best, zolang ze het maar zelf bepalen. Verder is dat ook een wereld verwijderd van wettelijke verplichting, ik bedoel je mag als man ook niet zomaar meedoen met het zwemmen van zwangere vrouwen.

Er is NOG geen vorm van Apartheid in Nederland..... maar met Wilders en zijn wens om de Koran te verbieden, en religieuze scholen van de ene religie wel, en de andere niet toe te laten is het wel mogelijk dat een dergelijke apartheid gaat komen.

En laat het duidelijk zijn..... ik ben tegen aparte loketten en aparte zitplaatsen uit ons gemeenschappelijk belastinggeld. Je gaat maar gewoon in dezelfde rij als de rest van Nederland. Maar als een particuliere instelling iets wil doen wat onder de wet kan..... dan mogen ze die vrijheid hebben van me.
quote:
Ik heb het altijd over Nederland. In de VS hebben we geen gekken rondlopen die bazelen over dubbele paspoorten en dat soort ongein. Genoeg tegen immigratie hier, maar niemand die mensen die onderscheid wil maken al in de VS wonen op de manier zoals Wilders dat wil doen.
quote:
Als er iemand is die met regelmaat raaskalt, dan ben jij het wel, miss zuurpruimpje. En ja, ik heb de grondwet gelezen.... en die is goed zoals die nu is. Een nieuwe grondwet met een "Joods-Christelijk" karakter, waarin moslims minder rechten krijgen zie ik echt niet zitten.

Jij wel?
-
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:37:00 #219
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82376938
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
De FBI en CIA zijn geen Ordungspolizei zoals die straat-terreur-eenheden van Wilders.
-
pi_82377036
quote:
Ik zou maar beter op je bloeddruk letten -dit kan nooit goed zijn-, want gezond komt dit niet over. Gewoon menselijke bezorgdheid. Het staat er heel duidelijk, en het is wat apart dat je er zo over begint te schreeuwen: "O je haat moslims? Die mening mag je hebben." Gewoon rustig aan doen en rustig lezen wat anderen schrijven.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 21:46:01 #221
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82377208
Nikita is erg goed in het verdraaien van woorden, maar erg slecht in het onderbouwen ervan.
-
pi_82379950
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:10 schreef huhggh het volgende:

[..]

mn scanman1-kloon scanner ging zojuist weer eens af .
pi_82427466
PVV'ers, doe nog even hier mee De GROTE moral politics test 2010

We hebben daar echt nog te weinig PVV-stemmers om het in kaart te kunnen brengen
pi_82428743
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:35 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee hoor. Er is een groot verschil tussen het hebben van een mening, en het wettelijk willen invoeren van beperkende maatregelen. Dat verschil schijn je niet goed te snappen.
[..]
Dus, je jankt voordat je geslagen wordt-
quote:
Ook hier geef je weer duidelijk aan dat je een probleem hebt met begrijpend lezen.
Komkom. wees eens niet zo overdreven en interpreteer niet alles even dramatisch.
quote:
Nergens heb ik namelijk gezegd dat je de Islam perse lief moet vinden, noch heb ik gezegd dat je andere religies zoals het Christendom perse lief moet vinden. Geef eens even precies aan waar ik heb gezegd dat er totaal geen commentaar zou mogen zijn op de Islam?
Proest, werkelijk. Zo gauw men zich hier op Fok! maar iets negatief uitlaat over de islam staan -tig idioten als jij in rij om met bakken stront te gooien, hoe slecht je wel bent en dat steeds verder overdrijvend tot het absurde.
quote:
En wederom: Je mag een mening hebben, maar er is nog al een verschil tussen het hebben van een mening, en de wet aan te passen op zo'n manier dat bepaalde groepen minder rechten krijgen.
[..]
Wederom, doe niet zo dramatisch. Je lijkt wel een moslim met je dramageleuter die over een fucking spotprente over de warlord in staat is om iemand de nek te breken.
quote:
Nederland.
Wees dan duidelijker aangezien je niet in NL woont.
quote:
In de VS zijn we de Apartheid intussen ontgroeit.
[..]

Ohja, en discrimatie ook
quote:
Ik heb het over een wetswijziging die alle moslims het verbied de Koran te bezitten zoals Wilders wil, en die het verbied een moskee te openen.
Nogmaals, wat wilders wil is niet mogelijk. Blijf je aan het zeiken om te kunnen zeiken?
quote:
Als moslims een eigen sportschool of zwembad willen openen..... dat mogen ze van mij best,
Ho even,. Over lezen gesproken.
quote:
zolang ze het maar zelf bepalen. Verder is dat ook een wereld verwijderd van wettelijke verplichting, ik bedoel je mag als man ook niet zomaar meedoen met het zwemmen van zwangere vrouwen.
Nee in de VS niet maar wat wil je nou ook verwachten van de vele schijnheiligen en zogenaamde christelijke ooraannaaiers.
quote:
Er is NOG geen vorm van Apartheid in Nederland.....
En dat zal er ook niet komen behalve onder de moslims zelf. Daar IS al eeuwen een enorme apartheid.
quote:
maar met Wilders en zijn wens om de Koran te verbieden, en religieuze scholen van de ene religie wel, en de andere niet toe te laten is het wel mogelijk dat een dergelijke apartheid gaat komen.
Je valt in herhalingen.
quote:
En laat het duidelijk zijn..... ik ben tegen aparte loketten en aparte zitplaatsen uit ons gemeenschappelijk belastinggeld.
Dat gebeurt wel knul en dat is het hem juist.
quote:
Je gaat maar gewoon in dezelfde rij als de rest van Nederland.
Nee zeg, ik val van m'n stoel. Daar heb ik het altijd over.
quote:
Maar als een particuliere instelling iets wil doen wat onder de wet kan..... dan mogen ze die vrijheid hebben van me.
[..]
Waarom jankt jouw blinde soort dan als een particuliere sportschool een hoofddoekdraagster weigert?
quote:
Ik heb het altijd over Nederland.
Als je staat te schreeuwen uit de VS van 'we zijn in een vrij land' en je bedoelt NL dan ben je aardig schizofreen.
quote:
In de VS hebben we geen gekken rondlopen die bazelen over dubbele paspoorten en dat soort ongein.
Nee, klopt, je hebt heel andere gekken. Die plegen veel mildere dingen zoals moorden.
quote:
Genoeg tegen immigratie hier, maar niemand die mensen die onderscheid wil maken al in de VS wonen op de manier zoals Wilders dat wil doen.
[..]
En dat met droge ogen?
quote:
Als er iemand is die met regelmaat raaskalt, dan ben jij het wel, miss zuurpruimpje.
Vertel eens dominee Jim jones wát raaskal ik eigenlijk?
quote:
En ja, ik heb de grondwet gelezen.... en die is goed zoals die nu is. Een nieuwe grondwet met een "Joods-Christelijk" karakter, waarin moslims minder rechten krijgen zie ik echt niet zitten.

Jij wel?
Joh, daar doeldde ik helemaal niet op maar zo slim ben je ook weer niet om te begrijpen dat artikel 1 al jaren door de overheid met de voeten getreden wordt.
pi_82428813
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:37 schreef maartena het volgende:

[..]

De FBI en CIA zijn geen Ordungspolizei zoals die straat-terreur-eenheden van Wilders.
Kijk, daar ga je alweer met verdraaien en dan het negatief brengen, zodanig beladen dat het zelfs een eigen leven gaat leiden onder de simpelen van Fok!. Ben je achterlijk of laat je je liefde weer eens blijken voor je grote goeroe AH?

Staatsterreureenheden simpele ziel zoals bijna elk land dat heeft. De VS nog vele malen meer dan Europese landen met hun achtervolgingswaanzin.
  maandag 7 juni 2010 @ 07:32:14 #226
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82428816
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Proest, werkelijk. Zo gauw men zich hier op Fok! maar iets negatief uitlaat over de islam staan -tig idioten als jij in rij om met bakken stront te gooien, hoe slecht je wel bent en dat steeds verder overdrijvend tot het absurde.

Wederom, doe niet zo dramatisch. Je lijkt wel een moslim met je dramageleuter die over een fucking spotprente over de warlord in staat is om iemand de nek te breken.
Je moet echt beter leren lezen. Het enige wat ik altijd heb verdedigd is dat elke mens, ongeacht religie gelijk behandeld dient te worden. Ik geef geen preferentie aan een bepaalde religie, en zeker niet de Islam.

Jij verdraait constant woorden, je leest niet, en je gedraagt je echt enorm onvolwassen in elke discussie rondom dit onderwerp. Dat kleuter-gedrag van je moet echt eens afgelopen zijn.
quote:
Vertel eens dominee Jim jones wát raaskal ik eigenlijk?
En dat is wel het grootste voorbeeld van je onvolwassenheid...... andere Fok!kers willen vergelijken met Jim Jones laat goed zien dat je hersencapaciteit ver onder het gemiddelde ligt. Beetje niveau Opmaat zou ik willen zeggen.....
-
  maandag 7 juni 2010 @ 07:33:13 #227
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82428825
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
staatsterreureenheden simpele ziel zoals bijna elk land dat heeft. De VS nog vele malen meer dan Europese landen met hun achtervolgingswaanzin.
De VS heeft geen "straatterreureenheden" zoals de Orpo's van Wilders.
-
pi_82428892
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 21:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik zou maar beter op je bloeddruk letten -dit kan nooit goed zijn-, want gezond komt dit niet over.
Bedankt voor je bezorgheid maar de laatste keer was mijn bloeddruk optimaal.
quote:
Gewoon menselijke bezorgdheid.
Schat je jezelf niet te hoog in of zit je nog steeds hoog in de klapperboom?
quote:
Het staat er heel duidelijk, en het is wat apart dat je er zo over begint te schreeuwen:
Wouw, nog wel schreeuwen. Als je neus langer zou worden van het liegen had je nu al inmiddels een grote boom aan hangen.
quote:
"O je haat moslims? Die mening mag je hebben."
Dat meen jij te moeten opmaken uit mijn woorden. Dat mag, fantaseren is niet verboden.

Leg je achterneef woorden in de mond want nu kom je toch wel deerniswekkend over.
quote:
Gewoon rustig aan doen en rustig lezen wat anderen schrijven.
Yep, de waarheid die via Fok! verkondigd wordt door schoolkinderen.
pi_82428922
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:32 schreef maartena het volgende:

[..]

Je moet echt beter leren lezen. Het enige wat ik altijd heb verdedigd is dat elke mens, ongeacht religie gelijk behandeld dient te worden. Ik geef geen preferentie aan een bepaalde religie, en zeker niet de Islam.

Jij verdraait constant woorden, je leest niet, en je gedraagt je echt enorm onvolwassen in elke discussie rondom dit onderwerp. Dat kleuter-gedrag van je moet echt eens afgelopen zijn.
[..]

En dat is wel het grootste voorbeeld van je onvolwassenheid...... andere Fok!kers willen vergelijken met Jim Jones laat goed zien dat je hersencapaciteit ver onder het gemiddelde ligt. Beetje niveau Opmaat zou ik willen zeggen.....
Nee paardenaanhangsel, wie kaatst kan de bal terugverwachten maar dat ben jij niet gewend dat een vrouw ook van zich kan afbijten.
pi_82428947
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:33 schreef maartena het volgende:

[..]

De VS heeft geen "straatterreureenheden" zoals de Orpo's van Wilders.
Wat is het nou? STRAAT of STAAT?
  maandag 7 juni 2010 @ 08:12:33 #231
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82429133
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef maartena het volgende:

[..]

Je doet hier alsof iets "geweldig" moet zijn voordat het ook toegestaan mag worden. De Islam is een Godsdienst en heeft naast een zeer kleine groep extremisten, een enorme meerderheid aan vredelievende volgelingen. Net als het Christendom trouwens....

Moet een religie eerst "geweldig" of "goed" zijn voordat mensen de vrijheid mogen hebben deze religie te volgen? De vraag kan namelijk ook andersom gesteld worden, wat is er geweldig aan het Jodendom bijvoorbeeld?

Met zo'n vraagstelling doe je het voorkomen dat als het niet geheel goed is, of niet geweldig is in jouw oogbeeld dat het het daarom wel verboden, danwel aangepakt zou moeten worden. Het is een beetje een uitlokkende vraagstelling, waarmee je aangeeft dat als er geen direct antwoord is op hoe geweldig de islam is, dat er DUS iets verkeerd mee moet zijn.
De Islam is gewoon een hartstikke foute religie. Het streeft naar wereldheerschappij en de onderdrukking van andersgelovigen. De islam dient met wortel en tak te worden verwijderd uit Nederland.
  maandag 7 juni 2010 @ 08:14:47 #232
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_82429156
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:12 schreef Opmaat het volgende:

[..]

De Islam is gewoon een hartstikke foute religie. Het streeft naar wereldheerschappij en de onderdrukking van andersgelovigen. De islam dient met wortel en tak te worden verwijderd uit Nederland.
lol.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:07:40 #233
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82429916
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:14 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

lol.
Sufferd.
quote:
Moslimjongeren gewelddadiger, christenen vredelievender
http://www.stern.de/panor(...)eigt-eher-zu-gewalt-
http://welingelichtekring(...)-gewelddadiger.html
zondag 6 juni 2010

Hoe religieuzer, des te gevaarlijker: in Duitsland blijken gelovige moslimjongeren veel gewelddadiger dan de jeugd van andere allochtone afkomst. En het verschil is het grootst tussen jonge gelovige moslims en jonge gelovige christenen. Die laatste doen zelden een vlieg kwaad.

Criminologen hebben een onderzoek gedaan onder 45.000 jongeren tussen de 14 en 16. Tienduizend van hen waren van allochtone afkomst. De jongeren werd onder meer gevraagd wat het geloof voor hen betekende en of ze actief deelname aan hun geloof. Daarnaast werd van de jongeren bekeken welke een strafblad hadden en wie niet.

Bij moslimjongeren die opgaven dat het geloof erg belangrijk voor hen was was het aantal geweldplegingen veel hoger dan gemiddeld. Bij christenen, met name uit het voormalig Oostblok, was de relatie precies andersom. Veel geloof betekent dan weinig geweld.

De onderzoeker denkt dat de verklaring moet worden gezocht in de machocultuur van de Islam. Gelovige moslims, die in de moskee horen wat de rol van mannen en vrouwen is, raken de kluts kwijt als ze om hen heen zien dat vrouwen een heel andere plaats hebben, dan hen is geleerd. Dat leidt tot ontsporing.

De onderzoekers denken dat de imams ook een grote rol spelen. De meerderheid van de imams in Turkije zijn Turken die geen benul hebben van de Duitse cultuur, taal en gewoonten. Die prediken alsof hun kudde zich nog achter de schapen bevindt. Dan is voor de jongeren de confrontatie met de grote westerse wereld verwarrend.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:08:53 #234
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82429948
De Islam is dus de pest voor een Westerse samenleving. Wilders ziet dat heel goed.. PvdA, Groenlinks en d66 zijn dus landverradelijke partijen die een gevaar zijn voor de staat.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:10:39 #235
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_82429985
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef Opmaat het volgende:
De Islam is dus de pest voor een Westerse samenleving.
Je weet dat in de jaren 30 dezelfde retoriek werd gebruikt m.b.t. het Jodendom, he?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 7 juni 2010 @ 09:11:41 #236
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82430013
...

[ Bericht 100% gewijzigd door Opmaat op 07-06-2010 10:06:08 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 09:13:14 #237
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82430052
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je weet dat in de jaren 30 dezelfde retoriek werd gebruikt m.b.t. het Jodendom, he?
Op mensen ja.

De Islam is geen mens maar een idee, een verwerpelijk idee. Ideeën mogen in een vrij en democratisch land altijd bekritiseerd worden. Zo vind ik ook het linkse gedachtegoed, vies en achterlijk.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:14:59 #238
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_82430086
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:13 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Op mensen ja.
Nee, op de religie. Verdiep je er eens in. Zeer verhelderend. Je kunt het bijna 1:1 projecteren op jouw uitspraken in dit topic en andere topics.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 7 juni 2010 @ 09:16:53 #239
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82430122
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, op de religie. Verdiep je er eens in. Zeer verhelderend. Je kunt het bijna 1:1 projecteren op jouw uitspraken in dit topic en andere topics.
Nee, op mensen gek.

Denk je nu echt dat Hitler een godsdienstfanaat was?

Wat een sukkel ben je toch.

Enfin,de Islam is het meest achterlijke idee dat ooit uit het menselijk brein ontsproten is.
  maandag 7 juni 2010 @ 09:39:09 #240
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82430655
Sociaal-democratie en dierenwelzijn-zelotisme zijn ook gevaarlijke ideeën die net als de Islam bestreden moeten worden. Het wordt tijd dat men gaat inzien dat de PvdD er gevaarlijke gedachten op nahoudt.
pi_82431664
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, die had ik een tijdje niet gehoord.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:31:59 #242
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_82432374
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:16 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Nee, op mensen gek.

Denk je nu echt dat Hitler een godsdienstfanaat was?

Wat een sukkel ben je toch.

Enfin,de Islam is het meest achterlijke idee dat ooit uit het menselijk brein ontsproten is.
Ik denk dat al jouw meningen toch nog net wat achterlijker zijn.
pi_82432693
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:13 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Op mensen ja.

De Islam is geen mens maar een idee, een verwerpelijk idee. Ideeën mogen in een vrij en democratisch land altijd bekritiseerd worden. Zo vind ik ook het linkse gedachtegoed, vies en achterlijk.
Blabla. In het door jou geciteerde artikel speelt de cultuur een veel grotere rol dan de islam zelf. Die speelt hier geen oorzakelijke factor in.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:42:12 #244
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_82432739
RT @TonElias: Vanmorgen Rutte zwart op wit in De Telegraaf: afstand VVD tot PvdA net zo groot als tot PVV. Weer een PvdA-fabeltje om zeep.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_82432957
quote:
Op maandag 7 juni 2010 07:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
En dat zal er ook niet komen behalve onder de moslims zelf. Daar IS al eeuwen een enorme apartheid.
Hoe bedoel je dit precies?

Overigens ben ik nog steeds benieuwd waarom de islam in jouw ogen nu, vergeleken met andere religies, verwerpelijk, slecht en debiel is. Goed, goed, zulke bewoordingen heb je ongetwijfeld nooit letterlijk gebruikt, maar je begrijpt de vraagstelling hopelijk wel.
pi_82433449
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:42 schreef Christiaan het volgende:
RT @TonElias: Vanmorgen Rutte zwart op wit in De Telegraaf: afstand VVD tot PvdA net zo groot als tot PVV. Weer een PvdA-fabeltje om zeep.

Rutte vertelde eerder nog dat de afstand tot PvdA groter is dan die tot de PVV.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:12:18 #247
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_82433846
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:42 schreef Christiaan het volgende:
Wat een mongolen bij de VVD ook hè.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:13:04 #248
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_82433864
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:12 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Wat een mongolen bij de VVD ook hè.
Want? Op economisch vlak is de afstand zelfs groter.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_82434713
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Geweldig. Kan mij een scene uit Der Ewige Jude nog voor de geest halen. Er werd gesmeten met citaten uit de Talmud (of hoe heet dat apparaat). En de voice-over vermeldde dat de joden de wereld willen veroveren. Geeft toch te denken...
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 7 juni 2010 @ 15:30:52 #250
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82445237
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:12 schreef Opmaat het volgende:
De islam dient met wortel en tak te worden verwijderd uit Nederland.
Zet de treinen maar vast klaar.
-
pi_82446432
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geweldig. Kan mij een scene uit Der Ewige Jude nog voor de geest halen. Er werd gesmeten met citaten uit de Talmud (of hoe heet dat apparaat). En de voice-over vermeldde dat de joden de wereld willen veroveren. Geeft toch te denken...
Je weet dat in een islamitische staat niet-moslims een jodenster (d.w.z. ze dienen zich in kleding te onderscheiden van de moslims) moeten dragen?
  maandag 7 juni 2010 @ 16:31:53 #252
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82448697
De Islam is het slechtste wat de mensheid ooit heeft voortgebracht. De Islam is ondemocratisch en staat haaks op de Universele Rechten van de Mens. Het dient zo snel mogelijk naar het afvoerputje van de geschiedenis te worden afgevoerd. Het idee van de Islam (dus niet de mensen die het beoefenen) dient spreekwoordelijk aan het gas te worden gezet en met wortel en tak te worden uitgeroeid.
pi_82448995
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je weet dat in een islamitische staat niet-moslims een jodenster (d.w.z. ze dienen zich in kleding te onderscheiden van de moslims) moeten dragen?
Je weet dat ik geen ene reet heb te schaften met een of andere islamitische stinkstaat? Omdat islamieten ergens aan de andere kant van de wereld onaardig doen tegen joden, moeten wij hen ook gaan behandelen als tweederangs burgers? Ik heb dat argument vaker voorbij zien komen. "Ja, maar christenen mogen ook geen kerk bouwen in Saoudi-Arabie." Ja, dat is een flinke klotestreek, maar ik woon in Nederland en niet in een of ander intolerant kutoord.
pi_82449021
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Opmaat het volgende:
De Islam is het slechtste wat de mensheid ooit heeft voortgebracht. De Islam is ondemocratisch en staat haaks op de Universele Rechten van de Mens. Het dient zo snel mogelijk naar het afvoerputje van de geschiedenis te worden afgevoerd. Het idee van de Islam (dus niet de mensen die het beoefenen) dient spreekwoordelijk aan het gas te worden gezet en met wortel en tak te worden uitgeroeid.
Zoek een hobby ofzo
  maandag 7 juni 2010 @ 16:42:00 #255
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82449257
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Opmaat het volgende:
Het idee van de Islam (dus niet de mensen die het beoefenen) dient spreekwoordelijk aan het gas te worden gezet en met wortel en tak te worden uitgeroeid.
Je zegt het nog net niet.....

Maar ik gok dat jij er geen enkel probleem mee zou hebben als al die islamieten WEL aan het gas worden gezet.
-
pi_82449409
He Opmaat, als jij nou gewoon ons land verlaat. Niemand zit namelijk te wachten op dat intolerante, IQ-loze gelul van je. Je bent geen haar beter dan een moslimextremist.
  maandag 7 juni 2010 @ 16:45:14 #257
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82449433
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef Zienswijze het volgende:
Ja, er zijn wel meer slechte dingen die Islamieten doen in allerlei andere landen. (In welk land is dat trouwens zo, dat ze een jodenster moeten dragen?)

Maar het gaat hier toch echt over Nederland, en Islamieten in Nederland..... We gaan Chinezen in Nederland toch ook niet extra hard aanpakken omdat Chinezen in China zich niet aan de mensenrechten houden?
-
pi_82449880
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat ik geen ene reet heb te schaften met een of andere islamitische stinkstaat? Omdat islamieten ergens aan de andere kant van de wereld onaardig doen tegen joden, moeten wij hen ook gaan behandelen als tweederangs burgers? Ik heb dat argument vaker voorbij zien komen. "Ja, maar christenen mogen ook geen kerk bouwen in Saoudi-Arabie." Ja, dat is een flinke klotestreek, maar ik woon in Nederland en niet in een of ander intolerant kutoord.
Jij wil zo graag over vergelijkingen met (de opkomst van) Hitler spreken. Ik gaf je alleen een voorbeeld daarvan.
pi_82450142
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:53 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Jij wil zo graag over vergelijkingen met (de opkomst van) Hitler spreken. Ik gaf je alleen een voorbeeld daarvan.
Jij mag een vergelijking maken met Hilter. En misschien is die zelfs gerechtvaardigd. Durf het niet te zeggen want ik woon in Nederland. Als joden inderdaad als tweederangs burgers worden behandeld dan spreek ik mij daar tegenuit en zal dat met stelligheid veroordelen. Het is voor mij echter geen reden om af te dalen tot hetzelfde niveau. En dat is de denkfout die figuren als jij veelal maken.
pi_82450328
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:45 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja, er zijn wel meer slechte dingen die Islamieten doen in allerlei andere landen. (In welk land is dat trouwens zo, dat ze een jodenster moeten dragen?).
Taliban deed dit in Afghanistan: http://english.people.com(...)g20010523_70812.html
Wel netjes trouwens dat Amerika dit veroordeelde Het linkse Europa hoor je natuurlijk weer niet.
quote:
Maar het gaat hier toch echt over Nederland, en Islamieten in Nederland..... We gaan Chinezen in Nederland toch ook niet extra hard aanpakken omdat Chinezen in China zich niet aan de mensenrechten houden?
Fout.
Er is een verschil tussen een ideologie opvolgen en toepassen (islam) aan de ene kant en aan de andere kant beleid toepassen dat op geen enkele ideologie is gebasseerd (China).
Deze 'jodenster' komt rechtstreeks voor uit islamitisch dhimmi wetten: "dragen van speciale kleding die zich onderscheidde van die van moslims" http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi

Overigens heeft de islam in Nederland geen macht nu. Als de islam wel macht heeft en islamitische wetten toegepast worden, zal de situatie er anders uitzien. Met de PvdA en co. wordt de islamitische invloed in Europa alleen maar verder gestimuleerd.
pi_82450433
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Zienswijze het volgende:
Overigens heeft de islam in Nederland geen macht nu. Als de islam wel macht heeft en islamitische wetten toegepast worden, zal de situatie er anders uitzien. Met de PvdA en co. wordt de islamitische invloed in Europa alleen maar verder gestimuleerd.
Boehoe tsunami We worden straks onderdrukt door de moslim-minderheid. Alle moslims hebben namelijk een verborgen agenda. Ze zeggen a, maar willen stiekem b.

Ga lekker ergens anders die onzin verkopen.
pi_82450896
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij mag een vergelijking maken met Hilter. En misschien is die zelfs gerechtvaardigd. Durf het niet te zeggen want ik woon in Nederland. Als joden inderdaad als tweederangs burgers worden behandeld dan spreek ik mij daar tegenuit en zal dat met stelligheid veroordelen. Het is voor mij echter geen reden om af te dalen tot hetzelfde niveau. En dat is de denkfout die figuren als jij veelal maken.
In Afghanistan vroeger had je ook geen islam. Nu wel, na jarenlange islamisering. En kijk wat er gebeurt.
Denk je dat Nederland altijd atheistisch-christelijk-humanistisch zal blijven zolang PvdA en co. bezig is om iedereen maar binnen te laten?

Wist je dat Europa al eerder had kennis gemaakt met de islam? In Spanje welteverstaan. En hoe moesten de oorspronkelijke inwoners, christenen en joden, zich gedragen? Als tweederangs burgers in eigen land, geheel volgens islamitische wetten.
pi_82450996
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Boehoe tsunami We worden straks onderdrukt door de moslim-minderheid. Alle moslims hebben namelijk een verborgen agenda. Ze zeggen a, maar willen stiekem b.

Ga lekker ergens anders die onzin verkopen.
Jij bent dit alleen aan jezelf aan het verkopen, want jij bent de enige die dit letterlijk zegt. Wilders zegt iets anders, evenals de organisatie Sharia4Belgium of de Al-Tawheed moskee in Amsterdam die iets anders zegt.
pi_82451780
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

In Afghanistan vroeger had je ook geen islam. Nu wel, na jarenlange islamisering. En kijk wat er gebeurt.
Denk je dat Nederland altijd atheistisch-christelijk-humanistisch zal blijven zolang PvdA en co. bezig is om iedereen maar binnen te laten?

Wist je dat Europa al eerder had kennis gemaakt met de islam? In Spanje welteverstaan. En hoe moesten de oorspronkelijke inwoners, christenen en joden, zich gedragen? Als tweederangs burgers in eigen land, geheel volgens islamitische wetten.
De middeleeuwen zijn voorbij. Dus omdat een groepje doorgeflipte moslims de idiote wenst koestert om het westen te domineren moeten we hen maar gaan behandelen als tweederangs burgers. Hoe maakt ons dat een haar beter dan hen? Als jij intolerantie wenst te beantwoorden met intolerante dan ga je maar lekker in Saoudi-Arabie wonen.
pi_82451900
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ach, salafistische moslims zijn er nauwelijks, en de moslims hier liberaliseren zo ongeveer nog harder dan christelijk Nederland.
pi_82452114
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De middeleeuwen zijn voorbij. Dus omdat een groepje doorgeflipte moslims de idiote wenst koestert om het westen te domineren moeten we hen maar gaan behandelen als tweederangs burgers. Hoe maakt ons dat een haar beter dan hen? Als jij intolerantie wenst te beantwoorden met intolerante dan ga je maar lekker in Saoudi-Arabie wonen.
Wat een manier van redeneren heb jij. Zeg ik ergens dat moslims als 2e rangs burgers moeten worden behandeld?
pi_82452142
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat een manier van redeneren heb jij. Zeg ik ergens dat moslims als 2e rangs burgers moeten worden behandeld?
Nee, maar je blonde held wel.
pi_82452210
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ach, salafistische moslims zijn er nauwelijks, en de moslims hier liberaliseren zo ongeveer nog harder dan christelijk Nederland.
Zeiden Zoroatristen in Iran vroeger ook. Kijk wat er nu met Iran is gebeurt en hoe de Zoroatristen in eigen land moeten leven.

Of wat dacht je van Turkije? Waar seculiere Turken dondersgoed de kwade kanten van de politeke aspecten van de islam kennen? Daar zijn ze echt niet zo naief als links West-Europa.
pi_82452267
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, maar je blonde held wel.
Doe nou niet zo kinderachtig. Ik zeg toch ook niet dat Mohammed je grote held is.
En de plannen van Wilders zijn borrelnootjes vergeleken hoe niet-moslims volgens islamitische wetgeving dienen te leven. Dus je bewering slaat nergens op.
  maandag 7 juni 2010 @ 17:50:37 #270
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82452750
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef maartena het volgende:

[..]

Je zegt het nog net niet.....

Maar ik gok dat jij er geen enkel probleem mee zou hebben als al die islamieten WEL aan het gas worden gezet.
Ik zou dat vreselijk vinden, Ik zou mij er gewapend tegen verzetten. Ideeën mogen worden uitgeroeid, mensen niet.

De Islam mag van mij dus aan het Zyklon-B.

Hetzelfde geldt voor socialisme: kapot maken dat achterlijke gedachtegoed ... maar - indachtig de politiek van GeertWilders - blijf van de socialisten af.
pi_82452969
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Doe nou niet zo kinderachtig. Ik zeg toch ook niet dat Mohammed je grote held is.
En de plannen van Wilders zijn borrelnootjes vergeleken hoe niet-moslims volgens islamitische wetgeving dienen te leven. Dus je bewering slaat nergens op.
Ik weet niet, maar dit is het centrale Wilders-topic. Jij bent zo overtuigd van het islamitische gevaar? Dan neem ik aan dat je op een lijn zit met Wilders.
pi_82453529
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar dit is het centrale Wilders-topic. Jij bent zo overtuigd van het islamitische gevaar? Dan neem ik aan dat je op een lijn zit met Wilders.
Er is toch helemaal geen islamitiesch gevaar. Die paar islamaanhangers die de boel in Spanje, London, Moskou, Twin Towers, Pentagon. Istanboel enz. opbliezen tellen niet mee.

Waar kletsen we toch over, een handje vol verdwaalde moslims die maar kwajongensstreken uithalen zijn echt geen gevaar.
pi_82453843
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Er is toch helemaal geen islamitiesch gevaar. Die paar islamaanhangers die de boel in Spanje, London, Moskou, Twin Towers, Pentagon. Istanboel enz. opbliezen tellen niet mee.

Waar kletsen we toch over, een handje vol verdwaalde moslims die maar kwajongensstreken uithalen zijn echt geen gevaar.
Boehoe, ik ben bang. Bescherm mij Geert
pi_82454001
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:38 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zeiden Zoroatristen in Iran vroeger ook. Kijk wat er nu met Iran is gebeurt en hoe de Zoroatristen in eigen land moeten leven.

Of wat dacht je van Turkije? Waar seculiere Turken dondersgoed de kwade kanten van de politeke aspecten van de islam kennen? Daar zijn ze echt niet zo naief als links West-Europa.
De politieke aspecten van de islam zullen hier nauwelijks voet aan wal kunnen zetten, hooguit voor zover dat binnen de kaders van de huidige wetgeving en kaders mogelijk is.
pi_82454279
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

/yawn

Alsof de Al Qaida een representatief deel vertegenwoordigt van de islam en moslims hier juichend door de straten rijden zodra er een aanslag is gepleegd.

Laten we hier dan ook maar alle christenen wegschoppen nu de Tamil Tijgers ook de terrorist uit hangen.
pi_82454320
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De politieke aspecten van de islam zullen hier nauwelijks voet aan wal kunnen zetten, hooguit voor zover dat binnen de kaders van de huidige wetgeving en kaders mogelijk is.
Hoho Wat te denken van die 150 moslims in de Tweede Kamer. Die zijn natuurlijk al snode plannetjes aan het broeden om de grondwet te wijzigen, wat ik je brom!
pi_82454362
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:50 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Ik zou dat vreselijk vinden, Ik zou mij er gewapend tegen verzetten. Ideeën mogen worden uitgeroeid, mensen niet.

De Islam mag van mij dus aan het Zyklon-B.

Hetzelfde geldt voor socialisme: kapot maken dat achterlijke gedachtegoed ... maar - indachtig de politiek van GeertWilders - blijf van de socialisten af.
Lol. Jij bent grappig. Alsof "de islam" (voor zover daar al sprake van is) alleen maar bestaat uit orthodox, fundamentalistische dogma's en godsbeelden.
pi_82454550
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho Wat te denken van die 150 moslims in de Tweede Kamer. Die zijn natuurlijk al snode plannetjes aan het broeden om de grondwet te wijzigen, wat ik je brom!

En wat te denken van al die moslims hier, die in plaats van een avondje voetbal kijken, een avondje zich verlekkeren op de bank bij het zien van de beelden van 9/11? Om nog maar niet over al die islamitische jongeren te spreken die kreunend tot een orgasme komen - tijdens een debat - bij het zien van zoveel naiëviteit.
  maandag 7 juni 2010 @ 19:22:25 #279
303427 h4ck3rn00b
www.watwilwilders.nl
pi_82457881
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En wat te denken van al die moslims hier, die in plaats van een avondje voetbal kijken, een avondje zich verlekkeren op de bank bij het zien van de beelden van 9/11? Om nog maar niet over al die islamitische jongeren te spreken die kreunend tot een orgasme komen - tijdens een debat - bij het zien van zoveel naiëviteit.
wat een goeie link in je sig!!!!

ik heb me kapotgelachen!!
Wilders is 'n racist die onwettige/illegale dingen wilt. Door als kwart-Indo racistisch te zijn, EN door zijn blonde haar, hoopt hij te scoren bij de witten. Zielug!Schiet 'em aub niet dood, anders krijgt ie 26 zetels!
pi_82458093
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Boehoe, ik ben bang. Bescherm mij Geert
Sterk antwoord van een geestelijk gehandicapte.
pi_82459608
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kom niet met het islamitisch gevaar. Dat wordt notabene uit de islamitische hoek zelf geroepen

En waarom denk je dat ex-moslims uit het MIdden-Oosten en in Nederland waarschuwen voor het gevaar van de islam? Denk je dat ze dat voor de lol doen? Zij hebben wel ff iets meer ervaring betreffende de islam dan de hele PvdA en Groenlinks kliek bij elkaar.
Onder de andere religies heb je nauwelijks of geen ex-religieuzen die op politiek niveau voortdurend waarschuwen voor hun voormalige religie. Bij ex-moslims en de islam heb je dat wel. Dat zegt toch ook wel wat?
  maandag 7 juni 2010 @ 19:48:08 #282
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_82460000
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef dylany het volgende:
[..]
Ik denk het wel. De meeste politici zijn hypocriet en gaan voor zichzelf. Kijk maar naar Femke Halsema met haar milieu terwijl ze in een benzineverslindende auto rondrijdt. Een stunt is het dan weer wel, dat geef ik toe.
ben absoluut geen Halsema fan, maar die ophef rondom de auto van haar vriend vind ik wel zo ontzettend GS/Telegraaf journalistiek. Halsema gaat elke dag met de trein naar het werk dus is wel degelijk groen bezig. Niet dat ik er iets om geef hoe ze naar haar werk gaat (al rijd ze een hummer). Maar om zulke telegraaf journalistiek (als je het al journalistiek durft te noemen) te gebruiken is natuurlijk wel heel zwak.
Lege virente, virent cuncta
pi_82460830
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De politieke aspecten van de islam zullen hier nauwelijks voet aan wal kunnen zetten,
En jij bent de waarzegger van de toekomst?
quote:
hooguit voor zover dat binnen de kaders van de huidige wetgeving en kaders mogelijk is.
Wetten bieden geen houvast, wetten kan je namelijk omver werpen.

Dat de Zoroatristen in Iran vroeger weinig aan de aspecten van de islam hebben gedaan, is ze duur komen te staan. Kijk maar hoe de Zoroatristen in eigen land nu onderdrukt worden. Of de Kopten in Egypte. Of de boeddhisten in Afghanistan. Of de ....... de lijst is eindeloos.
pi_82463585
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik kom niet met het islamitisch gevaar. Dat wordt notabene uit de islamitische hoek zelf geroepen

En waarom denk je dat ex-moslims uit het MIdden-Oosten en in Nederland waarschuwen voor het gevaar van de islam? Denk je dat ze dat voor de lol doen? Zij hebben wel ff iets meer ervaring betreffende de islam dan de hele PvdA en Groenlinks kliek bij elkaar.
Onder de andere religies heb je nauwelijks of geen ex-religieuzen die op politiek niveau voortdurend waarschuwen voor hun voormalige religie. Bij ex-moslims en de islam heb je dat wel. Dat zegt toch ook wel wat?
Zoals welke geluiden? En wat maakt die geluiden betrouwbaar?
pi_82464410
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:59 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En jij bent de waarzegger van de toekomst?
Neuh, maar pak er voor de grap eens statistieken bij. De verwachting is ook niet bepaald dat het aantal moslims in Nederland nog drastisch zal verhogen, integendeel. De laatste jaren hebben een lichte daling laten zien. Op de lange termijn zullen er ook geen bijzondere stijgingen te zien zijn, gok ik.
quote:
Wetten bieden geen houvast, wetten kan je namelijk omver werpen.
Theoretisch gezien, ja. Maar in de praktijk is dat nauwelijks haalbaar. Zeker niet zolang moslims maar zo'n 5% van de bevolking uitmaken.
quote:
Dat de Zoroatristen in Iran vroeger weinig aan de aspecten van de islam hebben gedaan, is ze duur komen te staan. Kijk maar hoe de Zoroatristen in eigen land nu onderdrukt worden. Of de Kopten in Egypte. Of de boeddhisten in Afghanistan. Of de ....... de lijst is eindeloos.
Het zoroatrisme noemen in een discussie over islamisering in Europa anno de 21 eeuw vind ik een beetje een zwaktebod. De saksenoorlogen noemen om te waarschuwen voor een kerstening gaat ook wat ver, nietwaar? Je overige vergelijkingen zijn niet 1 op 1 over te zetten.
pi_82464827
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sterk antwoord van een geestelijk gehandicapte.
Wat een reactie. Een volwassen Hongaarse vrouw die naar eigen zeggen een onderneming leidt en doctorsgraad op zak heeft. Laat me niet lachen. De enige onderneming die jij leidt is de viskraam op de weekmarkt in Uddel. Met je achterlijke geblaat.
pi_82466611
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, maar pak er voor de grap eens statistieken bij. De verwachting is ook niet bepaald dat het aantal moslims in Nederland nog drastisch zal verhogen, integendeel. De laatste jaren hebben een lichte daling laten zien. Op de lange termijn zullen er ook geen bijzondere stijgingen te zien zijn, gok ik.

Theoretisch gezien, ja. Maar in de praktijk is dat nauwelijks haalbaar. Zeker niet zolang moslims maar zo'n 5% van de bevolking uitmaken.
Nooit van de umma gehoord? Uit de hele wereld komen mensen om de islamitische belangen te behartigen. Zie bijv. de strijders uit Europa en Amerika die afgelopen zomer naar Nigeria gingen om te proberen om de sharia in heel het land in te voeren. Of Engelse moslims die al duidelijk maken de sharia voor Nederland te willen.
quote:
Het zoroatrisme noemen in een discussie over islamisering in Europa anno de 21 eeuw vind ik een beetje een zwaktebod. De saksenoorlogen noemen om te waarschuwen voor een kerstening gaat ook wat ver, nietwaar? Je overige vergelijkingen zijn niet 1 op 1 over te zetten.
Je begrijpt kennelijk de overeenkomsten tussen kerstening en islamisering niet. Christenen en moslims hebben hun religie over de halve wereld verspreid. Kerstening hebben we al gehad in Europa. De islamisering nog niet. Denk je dat fanatieke islamaanhangers Europa met rust zullen laten o.i..d.?
pi_82466980
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een reactie. Een volwassen Hongaarse vrouw die naar eigen zeggen een onderneming leidt en doctorsgraad op zak heeft. Laat me niet lachen. De enige onderneming die jij leidt is de viskraam op de weekmarkt in Uddel. Met je achterlijke geblaat.
Heeft ze heus beweerd een doctorsgraad op zak te hebben?
pi_82467010
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zoals welke geluiden? En wat maakt die geluiden betrouwbaar?
Ehsan Jami.
Hirsi Ali.
Wafa Sultan.
Afshin Ellian.

En wat maakt die geluiden betrouwbaar? Zij hebben de islam aan den lijve ondervonden, iets wat je van autochtone PvdA en GL-stemmers niet kan zeggen. PvdA en GL stemmers zien de islam als een ver-van-mijn-bed-show en nemen daarom dan ook niet de moeite om zich in de islam te verdiepen.
pi_82467466
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Heeft ze heus beweerd een doctorsgraad op zak te hebben?
Ja, waarschijnlijk gekregen bij drie zakken stressballen.
pi_82467773
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:26 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nooit van de umma gehoord? Uit de hele wereld komen mensen om de islamitische belangen te behartigen. Zie bijv. de strijders uit Europa en Amerika die afgelopen zomer naar Nigeria gingen om te proberen om de sharia in heel het land in te voeren. Of Engelse moslims die al duidelijk maken de sharia voor Nederland te willen.
Je negeert m'n punt. Los daarvan: de sharia botst vooralsnog niet met onze huidige wetgeving omdat het niet bindend is en het enkel en alleen gebruikt wordt wanneer 2 partijen de weg van de bemiddeling zoeken en zich daarbij richten op de sharia. Ik zie het probleem niet. Overigens wordt er in Nederland ook al op die manier aan bemiddeling (of mediation) gedaan.
quote:
Je begrijpt kennelijk de overeenkomsten tussen kerstening en islamisering niet.
Wat begrijp ik er niet aan?

Jij grijpt het zoroastrisme aan om te stellen dat 'ons' nog wel een flinke portie islamisering te wachten staat ('men' heeft dat in het verleden immers ook gedaan). Dat is echter een drogreden.
quote:
Christenen en moslims hebben hun religie over de halve wereld verspreid.
Oké.
quote:
Kerstening hebben we al gehad in Europa. De islamisering nog niet.
Wacht even... omdat we dat nog niet hebben gehad, krijgen we dat nog, ja? Tjonge, geldt dat ook voor je persoonlijke leven?
quote:
Denk je dat fanatieke islamaanhangers Europa met rust zullen laten o.i..d.?
Ja, zie m'n vorige post. Welke reden heb je om daar aan te twijfelen?

Wil je nu zeggen dat, omdat hier nog geen sprake is geweest van islamitisering, 'ons' dat nog wel te wachten staat? Hoe reëel is die gedachte,

[ Bericht 0% gewijzigd door Xa1pt op 07-06-2010 21:59:54 ]
pi_82468558
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ehsan Jami.
Hirsi Ali.
Wafa Sultan.
Afshin Ellian.
quote:
En wat maakt die geluiden betrouwbaar? Zij hebben de islam aan den lijve ondervonden, iets wat je van autochtone PvdA en GL-stemmers niet kan zeggen. PvdA en GL stemmers zien de islam als een ver-van-mijn-bed-show en nemen daarom dan ook niet de moeite om zich in de islam te verdiepen.
Dat maakt ze - imo - niet per sé betrouwbaar, juist omdat ze "de islam" aan den lijve ondervonden hebben en daardoor niet meer onbevangen kunnen kijken.

Neem bijvoorbeeld Ehsan Jami:
'Een verschrikkelijke man, iemand die mooie woorden spreekt maar achter je rug een mes tevoorschijn haalt om je neer te steken,' aldus Jami, 'het was een deceptie te ontdekken wie Mohammed werkelijk is. Mijn enorme bewondering is omgeslagen in diepe minachting.'

Niets ten nadele van zijn persoonlijke ervaringen, maar de deceptie en diepe minachting is puur een projectie op de overtuiging zelf die hij eens zo leek te koesteren, en waar hij nu met afkeer naar kijkt. Weinig betrouwbaars aan dus. Tenzij je die ervaringen en overtuigingen met hem deelt.
pi_82468692
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je negeert m'n punt.
Nee, ik ging over je punt - lichte daling van moslims in NL - heen, omdat ik meteen wees naar de umma. Het maakt niet uit of moslims in NL licht in aantal dalen of stijgen, het gaat om het algehele plaatje. Want de wereldwijde umma zal de islamitische belangen blijven behartigen. Ik gaf je net een link waar Engelse moslims voor de sharia in Nederland pleiten. Dat bedoel ik met wereldwijde umma.
quote:
Los daarvan: de sharia botst vooralsnog niet met onze huidige wetgeving omdat het niet bindend is en het enkel en alleen gebruikt wordt wanneer 2 partijen de weg van de bemiddeling zoeken en zich daarbij richten op de sharia. Ik zie het probleem niet. Overigens wordt er in Nederland ook al op die manier aan bemiddeling (of mediation) gedaan.
Jij beschrijft de light versie van de sharia. Het uiteindelijke doel van islamisten is om de gehele versie van de sharia in te voeren. En die botst wel met de Europese normen en waarden.
quote:
Wat begrijp ik er niet aan?

Jij grijpt het zoroastrisme aan om te stellen dat 'ons' nog wel een flinke portie islamisering te wachten staat ('men' heeft dat in het verleden immers ook gedaan). Dat is echter een drogreden.
De Zoroatriusten kwamen uit een vorige post. Namelijk dat zij ook niet allemaal wisten wat de islam in zijn geheel inhoudt; en daar proeven zij nu de wrange vruchten van.
quote:
Oké.
[..]

Wacht even... omdat we dat nog niet hebben gehad, krijgen we dat nog, ja? Tjonge, geldt dat ook voor je persoonlijke leven?
[..]

Ja, zie m'n vorige post. Welke reden heb je om daar aan te twijfelen?

Wil je nu zeggen dat, omdat hier nog geen sprake is geweest van islamitisering, 'ons' dat nog wel te wachten staat? Hoe reëel is die gedachte,
Het jodendom bijvoorbeeld doet niet aan bekering en zij willen geen joodse wereldheerschappij. Christenen en moslims hebben hun religie over de halve wereld verspreid. De christelijke versie hebben we al gehad. De islam is tot delen van Oost-Europa en tot Noord-Afrika verspreid. Denk je dat islamisten echt West-Europa zullen overslaan?

De Libische leider Khadaffi heeft bijv. gezegd dat de islam Europa zal veroveren. Maar ook in het Midden-Oosten wordt daartoe
Of wat dacht je van deze moskee: El Taweed moskee in Amsterdam wil islamitische staat vestigen
pi_82469306
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Dat maakt ze - imo - niet per sé betrouwbaar, juist omdat ze "de islam" aan den lijve ondervonden hebben en daardoor niet meer onbevangen kunnen kijken.

Neem bijvoorbeeld Ehsan Jami:
'Een verschrikkelijke man, iemand die mooie woorden spreekt maar achter je rug een mes tevoorschijn haalt om je neer te steken,' aldus Jami, 'het was een deceptie te ontdekken wie Mohammed werkelijk is. Mijn enorme bewondering is omgeslagen in diepe minachting.'

Niets ten nadele van zijn persoonlijke ervaringen, maar de deceptie en diepe minachting is puur een projectie op de overtuiging zelf die hij eens zo leek te koesteren, en waar hij nu met afkeer naar kijkt. Weinig betrouwbaars aan dus. Tenzij je die ervaringen en overtuigingen met hem deelt.
En toch zegt dat meer over de gemiddelde PvdA en GL-stemmer die de islam als een ver-van-mijn-bed-show ziet. Wie zou beter kunnen beoordelen? Niet-moslims uit moslimlanden, waar de islam toegepast wordt, of PvdA of GL-stemmers?

Of lees de artikelen van Afshin Ellian. Hij komt uit Iran. En hij waarschuwt Nederland voor de politiek aspecten van de islam. Of ga met seculieren in Turkije praten; zij zullen je ook attenderen over de politieke aspecten van de islam. Op dit gebied loopt links West-Europa ver achter; simpelweg omdat men alle islamkritiek wegwuift.
pi_82469727
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En toch zegt dat meer over de gemiddelde PvdA en GL-stemmer die de islam als een ver-van-mijn-bed-show ziet. Wie zou beter kunnen beoordelen? Niet-moslims uit moslimlanden, waar de islam toegepast wordt, of PvdA of GL-stemmers?
Beste Zienswijze,

Jij snapt nog steeds het punt niet dat ik, en gelijkgezinden op FOK!, probeer te maken. Natuurlijk is het afschuwelijk wat er in sommige islamitische landen gebeurt. Laat ik ook voorop stellen dat ik de islam geen warm hart toedraag. Maar ik heb dan ook sowieso niks met religie. De uitwassen van de islam moeten worden bestreden. Dat staat als een paal boven water. Echter, die uitwassen hebben ook geen plek in onze maatschappij aangezien die in strijd zijn met onze Grondwet.

Dat betekent echter niet dat de islam als geheel moet worden ingedamd. Zolang een Nederlandse moslim niet met bomgordels in de metro zit en er geen homo's van daken worden geflikkerd is er wat mij betreft niets aan de hand. Laat die mensen lekker elke week de moskee bezoeken. Gelukkig kan dat gewoon in Nederland en dat moeten we ook zo houden. Daarom ben ik blij om hier te wonen. Mensen hebben de vrijheid om te doen wat zij willen (tot op zekere hoogte uiteraard).

Laat moslims lekker de koran lezen.Laat ze een tweede paspoort houden. Laat ze lekker een hoofddoek dragen (overal). Dat moet allemaal gewoon kunnen in Nederland. En ja, dat straattuig moet worden aangepakt maar dat heeft naar mijn idee weinig van doen met de islam.
pi_82470060
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef Zienswijze het volgende:

Nee, ik ging over je punt - lichte daling van moslims in NL - heen, omdat ik meteen wees naar de umma. Het maakt niet uit of moslims in NL licht in aantal dalen of stijgen, het gaat om het algehele plaatje. Want de wereldwijde umma zal de islamitische belangen blijven behartigen. Ik gaf je net een link waar Engelse moslims voor de sharia in Nederland pleiten. Dat bedoel ik met wereldwijde umma.
Uhu. Maar goed, hoe hard er ook gepleit wordt; zonder een sterke stijging van het aantal moslims in Nederland raakt dat kan noch wal natuurlijk. Dus echt reden om dat soort berichten serieus te nemen is er gewoonweg niet.
quote:
Jij beschrijft de light versie van de sharia. Het uiteindelijke doel van islamisten is om de gehele versie van de sharia in te voeren. En die botst wel met de Europese normen en waarden.
Een nogal irreëel doel. Want: 5% enzo. Dus veel reden om dat soort berichtgeving serieus te nemen is er niet. De islamisten die zich hier bevinden worden voornamelijk door de AIVD in de gaten gehouden.

Oh ja, de SPG bijvoorbeeld streeft ook een theocratie na.
quote:
De Zoroatriusten kwamen uit een vorige post. Namelijk dat zij ook niet allemaal wisten wat de islam in zijn geheel inhoudt; en daar proeven zij nu de wrange vruchten van.
De islam bestaat ook niet als "geheel".
quote:
Het jodendom bijvoorbeeld doet niet aan bekering en zij willen geen joodse wereldheerschappij. Christenen en moslims hebben hun religie over de halve wereld verspreid. De christelijke versie hebben we al gehad. De islam is tot delen van Oost-Europa en tot Noord-Afrika verspreid. Denk je dat islamisten echt West-Europa zullen overslaan?
Ja. Want: 5% enzo. Welke concrete aanleidingen heb je dat islamisten West-Europa willen islamiseren?
quote:
De Libische leider Khadaffi heeft bijv. gezegd dat de islam Europa zal veroveren. Maar ook in het Midden-Oosten wordt daartoe
Die man is inmiddels wel een toontje lager gaan zingen geloof ik.
quote:
Tiswah.
pi_82475909
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef Xa1pt het volgende:

Tiswah.
Wat en dooddoener zeg. Wanneer is iets wel noemenswaardig?
pi_82476719
quote:
Op maandag 7 juni 2010 23:59 schreef poon het volgende:

[..]

Wat en dooddoener zeg. Wanneer is iets wel noemenswaardig?
Wat zou dit artikel noemenswaardig moeten maken? De politie is al lange tijd bezig met het monitoren van dergelijke figuren. Vrijuit een (significante en gevaarlijke) invloed uitoefenen op salafisten kan dus niet.
pi_82477803
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat zou dit artikel noemenswaardig moeten maken? De politie is al lange tijd bezig met het monitoren van dergelijke figuren. Vrijuit een (significante en gevaarlijke) invloed uitoefenen op salafisten kan dus niet.
Het gaat er om dat de politie uberhaupt moet monitoren.
pi_82478066
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef poon het volgende:

[..]

Het gaat er om dat de politie uberhaupt moet monitoren.
Tja, in een (naiëf) rechts paradijs waarin de mens volledig autonoom is kan ik me zo'n argument nog voorstellen, nu begrijp ik 'm echter niet. Er blijven immers weinig andere opties over en het is in de hand te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')