Tof. Nu nog een werkende kabelmodem.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens DJ_ in het PS3 topic, staat ie er op
THE HELL?!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:21 schreef badboynova het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik moet het opbiechten.
Al jaren heb IK een kloon, maar door dat ik me zo onzeker voel, door me onzekerheid is er een 2de kloon erbij gekomen.
Jaren lang heb ik de kloon AQ gebruikt om tof over games en de beurs te doen, maar de laatste tijd wil ik ook tof zijn om als mens de grootste fail in de historie bekend te worden.
het spijt me vrienden, maar ik kon er niet meer mee leven met dit geheim.
ME 2DE KLOON IS FLODDER.
p.s
als flodder zijnde, ga ik me eerste scheer beurt over dwars houden op me pols.
P.s2
me eerste kloon (AQ) is best wel een aardige.
Nja kwam er achter dat ik de stroomkabel van de PS3 nog steeds kwijt ben. Nu maar 1tje van onze oude tv gepakt, en jawel moet weer eens updatenquote:
Hoaxquote:
Neef van Re Tardi?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
yup,de waarheid is hard
we zijn allemaal één en de zelfde
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat leuk. Vind ik tijdens het opruimen nog een originele, mint-conditie bootleg LP van Metallica
En Webberquote:
Dat is gewoon ps3 misbruik! Heb je zo'n mooi apparaat gebruik je hem voor dat soort meuk...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kwam er achter dat ik de stroomkabel van de PS3 nog steeds kwijt ben. Nu maar 1tje van onze oude tv gepakt, en jawel moet weer eens updaten
Dan ff FF9 binnen halen
Meukquote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is gewoon ps3 misbruik! Heb je zo'n mooi apparaat gebruik je hem voor dat soort meuk...
En waar is bij onsquote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Reintji het volgende:
de Belg is zeer goed (bij ons)
[ afbeelding ]
Ik heb niet 123 op die toren geletquote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Daar waar Lenny en Morthill ook wonen! Je herkent de toren niet?
Vaker hoog inzetten en niet bang zijn om te bluffen. Ze folden tenzij ze ECHT goede kaarten hebben best snel dus bluffen werkt goed.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:37 schreef Morthill het volgende:
ik ben echt zo klaar met dat pokeren in RDRik krijg 20 keer op rij schijtkaarten en dan krijg je eens een goede hand is alles wat er op tafel valt ruk. Tegenstanders scoren ondertussen moeiteloos altijd two pair of meer. Ben gvd 3 uur bezig om die tegenstanders te verslaan op dit tempo.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vaker hoog inzetten en niet bang zijn om te bluffen. Ze folden tenzij ze ECHT goede kaarten hebben best snel dus bluffen werkt goed.
lol, jij zit nu in breda en ik zit nu in leidenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef GameBabe het volgende:
Net lekker gelunched in Breda
Dat dobbelstenen-spel daarentegen is echt zo makkelijk als de pestquote:Op zondag 30 mei 2010 15:37 schreef Morthill het volgende:
ik ben echt zo klaar met dat pokeren in RDRik krijg 20 keer op rij schijtkaarten en dan krijg je eens een goede hand is alles wat er op tafel valt ruk. Tegenstanders scoren ondertussen moeiteloos altijd two pair of meer. Ben gvd 3 uur bezig om die tegenstanders te verslaan op dit tempo.
Bowlen was een sure thing methode om een strike te gooien, dus dat suckte ook en darts gooide je standaard triple 20.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Rockstar kan ZO geen minigames maken. In GTA IV: Dat Qubiq (of hoe het ook heet) liep voor geen meter, het biljarten werkte TOTAAL niet, bleven alleen darten over en het bowlen dat nog een beetje ging.
Dat zeker, al had ik het helemaal tof gevonden als Button en Hamilton ook elkaar eraf hadden geredenquote:
Toch wel de Ruyter mag ik hopen?quote:
Hagel ook nog? Hier is het op het moment weer droog en de zon breekt zelfs door. Zo maar even een frisse neus halen, de hele dag aan een onderzoeksverslag werken is ook niksquote:
's ochtends regen, toen klaarde het op en nu hagel, regen en onweer hierquote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hagel ook nog? Hier is het op het moment weer droog en de zon breekt zelfs door. Zo maar even een frisse neus halen, de hele dag aan een onderzoeksverslag werken is ook niks
ik heb een buitendag van scouting. vanmorgen tijdens het opbouwen was het rotweer, tijdens de qctiviteiten zelf was het droog en zelfs nog zon, en het is afgelopen en het barst weer losquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Tain het volgende:
[..]
's ochtends regen, toen klaarde het op en nu hagel, regen en onweer hier
Jammer van het opbouwen wel, maar toch de beste combi dit!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef koei het volgende:
[..]
ik heb een buitendag van scouting. vanmorgen tijdens het opbouwen was het rotweer, tijdens de qctiviteiten zelf was het droog en zelfs nog zon, en het is afgelopen en het barst weer los
erg goede timing dus!
Hier in Breda begon ook de zon door te breken, nu richting Rotterdam lijkt het steeds bewolkter te worden...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hagel ook nog? Hier is het op het moment weer droog en de zon breekt zelfs door. Zo maar even een frisse neus halen, de hele dag aan een onderzoeksverslag werken is ook niks
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat een rare bedoening
ben ik zo'n beetje de hele dag niet op FOK!,wordt dr niet gepost in de SC
Het regent hier inmiddels ook weer. Klassieke zondag vandaagquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Tain het volgende:
[..]
's ochtends regen, toen klaarde het op en nu hagel, regen en onweer hier
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Tain het volgende:
Over onweer gesproken: bij onweer moet je tellen. Dan moet je tellen vanaf het moment waarop je de flits ziet tot het moment waarop je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, weet je precies hoe snel je geteld hebt!
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:02 schreef Morthill het volgende:
Kat is in de rui en vindt het nog steeds niet leuk als ik haar borstel
Ja, mijn kat is raarquote:Op zondag 30 mei 2010 17:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]je kat klopt niet, ze horen het juist lekker te vinden om geborsteld te worden!
Herman Finkers!!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Tain het volgende:
Over onweer gesproken: bij onweer moet je tellen. Dan moet je tellen vanaf het moment waarop je de flits ziet tot het moment waarop je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, weet je precies hoe snel je geteld hebt!
Het is echt weer om op de bank te hangen en te knuffelenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het regent hier inmiddels ook weer. Klassieke zondag vandaag
Ik heb nog niemand om mee te knuffelenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is echt weer om op de bank te hangen en te knuffelen![]()
Net een stemwijzer gedaan, nu weet ik het nog minder
Ja die vermeed ik ook altijd tot nu toe. De 2 partijen die ik capabel genoeg vind komen ongeveer gelijk, dus daar heb ik weer niets aan. Nu kijken bij welke van de twee partijen de kans het groots is op een kabinet zonder PvdA en PVV...quote:Op zondag 30 mei 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand om mee te knuffelen![]()
Ik ga ook maar eens een stemwijzer doen, heb die dingen tot nu toe vermeden
Heb de stemwijzer gedaan en ik kom op een wat verrassende uitslag. De D66 staat helemaal onderaan bij mijquote:Op zondag 30 mei 2010 17:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja die vermeed ik ook altijd tot nu toe. De 2 partijen die ik capabel genoeg vind komen ongeveer gelijk, dus daar heb ik weer niets aan. Nu kijken bij welke van de twee partijen de kans het groots is op een kabinet zonder PvdA en PVV...
En snel een knuffelvriendinnetje zoeken dan![]()
Hier nu ookquote:
Bedoening? Dat is hetzelfde als gebakken trapleuningquote:Op zondag 30 mei 2010 16:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat een rare bedoening
ben ik zo'n beetje de hele dag niet op FOK!,wordt dr niet gepost in de SC
Pssstquote:Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bedoening? Dat is hetzelfde als gebakken trapleuning?
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is echt weer om op de bank te hangen en te knuffelen![]()
Van jou had ik meer verwacht Gamebabe...quote:
Jep, altijd supergezellig op de grote marktquote:Op zondag 30 mei 2010 16:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hier in Breda begon ook de zon door te breken, nu richting Rotterdam lijkt het steeds bewolkter te worden...
Best een leuke stad trouwens Ross, dat plein bij de kerk is denk ik best wel toffig als het lekker weer is
Herman Finkersquote:Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Tain het volgende:
Zo herkenbaarquote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef koei het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwacht Gamebabe...
En ik ben weer droog thuis! En ik ben nu erg jaloers op de waterscouts waar ik vanmiddag geweest ben. Echt een groot nieuwbouw eigen clubhuis hebben zij en dan ook nog een flinke lading staf en leiding. Zo luxe als je dat allemaal hebt
Kom op, je zit in Groningen. Zoveel kun je daar sowieso niet verwachten... En wat voor faciliteiten heb je uberhaupt nodig? Foldermateriaal en alles krijg je aangeleverd lijkt me en verder moet je gewoon de straat op natuurlijk!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo herkenbaarCampagne voeren hier voor D66 is ook echt treurig. Het pand is niet groter dan de gemiddelde studentenkamer, de enige voorziening is een oude koelkast en daarom een senseo. Het zit in een semi-kelder en het uitzich is dus ruk. Volgens mij heeft de VVD heel wat betere mogelijkheden
Het was flodder he, nja AQ dan, oh nee het was BBNquote:
Dat is best wel tof.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Een 1 gamerscore omdat ik Ned heb gemold
Die zag je vast niet aankomen of wel?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Divine Divity 2 had dat ook zo gaar met 1 GS en 99 GS
Doet me denken aan Sexy & The City 2, heb ik gisteren gezien, film is slechter dan je zou verwachten!quote:
Waarom?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Doet me denken aan Sexy & The City 2, heb ik gisteren gezien,
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:12 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker voor RedBull en Vettel wat een huilie![]()
Hamilton
Oe deel hem met ons Spank!quote:
quote:
zo 30 mei 2010 20:34u door AQuila360quote:
Uhm, wie gebruikt dat nog?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:03 schreef lkb9000 het volgende:
Stomme fat32
Wat ben je toch Sweet Spankquote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
zo 30 mei 2010 20:34u door AQuila360
Spank het kan dus nog erger!
Doom 2 is echt niet te spelen, zo'n verouderde rotzooi!
Was het maar zo tof als Duke Nukem 3D!
LOL?quote:
De mensen die ons op het werk een mailtje sturen om de e-mail instellen te verkrijgen terwijl ze gewoon internet hebben en niet kunnen googelen. Het staat ook gewoon op de website.quote:
Hij probeerd het welquote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
LOL?
Van de ene kant zelf gaan lopen zieken en baggeren en aan de andere kant willen dat mensen normaal tegen je doen?![]()
![]()
misschienquote:Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
KLB meet Groningen juni of juli.
Flodder gaat naar een meet.
??quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
HAX
het is nog maar 21:11
en in die PB staat dat het verzonden is om 23:17
Waarom?quote:
Dat was het probleem inderdaadquote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
FAT32 is een kutformaat. Maar 4GB data per keer en al
Convert gewoon naar NTFS
Lol ik had hem net gepost in het Xbox 360 topicquote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij hebt het ook alleen maar over games.
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
HAX
het is nog maar 21:11
en in die PB staat dat het verzonden is om 23:17
Dat spel is een van de meeste bazige ooit!!quote:
Pm's openbaar maken kan ban opleveren hequote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
zo 30 mei 2010 20:34u door AQuila360
Spank het kan dus nog erger!
Doom 2 is echt niet te spelen, zo'n verouderde rotzooi!
Was het maar zo tof als Duke Nukem 3D!
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
KLB meet Groningen juni of juli.
Flodder gaat naar een meet.
Heel tof idd en ook best eng toenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat spel is een van de meeste bazige ooit!!
(Heb hem hier nog ergens liggen)
Dit was een neppequote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pm's openbaar maken kan ban opleveren he
Als hij naar de GAM meet gaat dan komt die op de BBQ terecht Koeiquote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef koei het volgende:
[..]
Wel naar een KLB-meet gaan, maar niet naar de GAM SC-meet
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heel tof idd en ook best eng toen![]()
Ik zou die games allemaal graag op xbla zien
Ik graag nog meer games zien op xbla, zoals FFquote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heel tof idd en ook best eng toen![]()
Ik zou die games allemaal graag op xbla zien
Hmm die BBQ is dus eigenlijk een verkapte meet? Of meatquote:Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef koei het volgende:
[..]
Wel naar een KLB-meet gaan, maar niet naar de GAM SC-meet
We gaan een beetje een heilige plek voor spareribs en steaks vernaggelen, ik dacht het nietquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als hij naar de GAM meet gaat dan komt die op de BBQ terecht Koei![]()
Nee, iedereen komt een stukje vlees halen en gaat dan direct terug naar huis. Ritse moet nog even een schema maken waarop staat in welk tijdvak je jouw stukje vlees kan komen halen. Andere mensen meetenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm die BBQ is dus eigenlijk een verkapte meet? Of meat?
Koei jij kwam ook toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, iedereen komt een stukje vlees halen en gaat dan direct terug naar huis. Ritse moet nog even een schema maken waarop staat in welk tijdvak je jouw stukje vlees kan komen halen. Andere mensen meeten
Ach, het is niet alsof het in broadway is ofzo...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
We gaan een beetje een heilige plek voor spareribs en steaks vernaggelen, ik dacht het niet
Als het in Biddinghuizen is wel! Sterker nog, dan kom ik gewoon vrijdag al en blijf ik gezellig het hele weekendquote:
Trek je nu een conclusiequote:Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, iedereen komt een stukje vlees halen en gaat dan direct terug naar huis. Ritse moet nog even een schema maken waarop staat in welk tijdvak je jouw stukje vlees kan komen halen. Andere mensen meeten
Vriendin zou ook met een paar meiden gaan gister maar ze had afgezegdquote:Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Doet me denken aan Sexy & The City 2, heb ik gisteren gezien, film is slechter dan je zou verwachten!
Wat een baasquote:Op zondag 30 mei 2010 22:59 schreef koei het volgende:
Ik zit een programma te kijken over een echtpaar waarvan de man blind is. Zij ontmoeten een aantal oude vrienden weer na een hele lange tijd en het eerste wat die blinde man (serieus) zegt tegen zo'n oude vriend is "Hé, wat zie je er goed uit kerel!"
Blinden hebben vaak best een goed gevoel voor humor wat dat betreft. Ik ken ook iemand die blind was en toen ik die weer eens zag zei 'ie "lang niet gezien kerel!'quote:Op zondag 30 mei 2010 22:59 schreef koei het volgende:
Ik zit een programma te kijken over een echtpaar waarvan de man blind is. Zij ontmoeten een aantal oude vrienden weer na een hele lange tijd en het eerste wat die blinde man (serieus) zegt tegen zo'n oude vriend is "Hé, wat zie je er goed uit kerel!"
Dat is vaak hun manier om er mee om te gaan, anders zou je helemaal gek worden.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Blinden hebben vaak best een goed gevoel voor humor wat dat betreft. Ik ken ook iemand die blind was en toen ik die weer eens zag zei 'ie "lang niet gezien kerel!'
Tof iddquote:Op maandag 31 mei 2010 00:35 schreef Reintji het volgende:
Rings of canals - Amsterdam, Holland. http://twitpic.com/1sk434
toch wel grappig dat twitter. Heeft me al een boek opgeleverd bij een selexyz actie en de japanse astronaut die in het ISS zit te twitteren doet blijkbaar aan verzoekjes. Hij post regelmatig plaatjes van bovenaf en een verzoekje om een plaarje van NL wordt binnen 8h getweet. Nice!
Dat... is verdomd willekeurig inderdaad...!quote:Op maandag 31 mei 2010 01:53 schreef koei het volgende:
*knip*
Ik snap niet waarom deze grap in mijn boek over lichaamstaal staat...
Fixed...quote:
Hier ookquote:
Voor 100 euro zou ik als jouw baas best even een oogje dicht kunnen knijpenquote:Op maandag 31 mei 2010 07:58 schreef GameBabe het volgende:
BedIk zou ongeveer 100 euro over hebben om nu nog 3 uur het bed in te duiken...
Als je maar niet snurkt, want ik wil wel slapenquote:
Ik zit bij de klant dus ik hoor me te gedragenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Voor 100 euro zou ik als jouw baas best even een oogje dicht kunnen knijpen
Alsof de Nederlandse reclames nog normaal zijn. Zingende fristidruppels, bvquote:Op zondag 30 mei 2010 23:42 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)x-fist-of-the/100728
Waar het toch mis is gegaan met de Japanse reclames....
Volgens mij zijn er maar weinig mensen fris en fruitig vandaagquote:Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef Poit het volgende:
Mogguh.. kapotjes vandaag.. Zal een enerverende dag worden vandaag
Valt bij mij enigzins nog mee, kon aardig gemakkelijk uit bed.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:32 schreef GameBabe het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig mensen fris en fruitig vandaag![]()
Misschien hadden we er nationale uitslaapdag van moeten maken
Huppeltee!quote:Op maandag 31 mei 2010 09:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
ok, heb diep adem gehaald en mijn werkmail geopend.... 219 mailtjes
Nee helaasquote:Op maandag 31 mei 2010 09:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Huppeltee!
Ik mag hopen voor je dat je veel spam ontvangt?
Hendig datquote:Op maandag 31 mei 2010 09:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee helaas, omg ik ga vandaag dus mail wegwerken en acties uitzetten en kijken hoe ik de week moet gaan indelen
.
edit: een mailtje van systeembeheer dat mijn postvak in te groot is![]()
vrijdagmiddag is weekendquote:
En in Zeeland? (het dorp)quote:
Zeg dat tegen mijn baas.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef GameBabe het volgende:
Hopelijk ook warm, hoe minder kleren hoe beter
Hou er rekening mee dat wij mannen ook gevoel hebben he!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef GameBabe het volgende:
Hopelijk ook warm, hoe minder kleren hoe beter
Jullie moeten weinig kleren aan, niet ikquote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat wij mannen ook gevoel hebben he!
Oh zoquote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jullie moeten weinig kleren aan, niet ik
En ik misschien ook wel, om te testen of jullie gevoelens hebbenquote:
Wat een vertrouwen ook in de medefokmens.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef GameBabe het volgende:
En ik misschien ook wel, om te testen of jullie gevoelens hebbenDaar geloof ik namelijk niets van
Ik ga wel weer stil in een hoedje zitten..quote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ik misschien ook wel, om te testen of jullie gevoelens hebbenDaar geloof ik namelijk niets van
Wij doen louter aan emotieloosquote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent wel schattig hoor als je een tikje verlegen bentquote:Op maandag 31 mei 2010 10:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga wel weer stil in een hoedje zitten..
in een hoedje zitten is juist hip, in een hoekje is voor verlegen mensenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent wel schattig hoor als je een tikje verlegen bent
Dan kun je uit de hoed komen ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
in een hoedje zitten is juist hip, in een hoekje is voor verlegen mensen
Toch handig hoe een type in je voordeel kan werkenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
in een hoedje zitten is juist hip, in een hoekje is voor verlegen mensen
Goochelen is toch en iedereen kan een konijn uit een hoed toveren, maar jezelf uit een hoed toveren, volgens mij vallen vrouwen bij bosjes als je dat kanquote:Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan kun je uit de hoed komen ofzo![]()
En jongens die verlegen van je worden zijn
Komt mij bekend voor, had net mail terug gekregen naar 20 stuks. Staat nu alweer op 45.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
mail teruggebracht naar 140 krijg ik nu ineens een reply golf en sta ik weer op 180
quote:
Hč maar... moet jij nog afstuderen dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef GameBabe het volgende:
Hier is het ook echt een chaos, patienten zitten zo lang te wachten dat er woede-aanvallen en jankbuien zijn. Voor mij op zich wel prima, daar ik dit probleem wil oplossen met mijn afstudeeronderzoek
Ik ben inderdaad zo gek geweest om naast mijn werk nog een master bedrijfswiskunde en informatica op te startenquote:
Props!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
Doctor of the Peggle Arts
Gained explodius fame! Blue ribbons for every level!
30
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mezelf
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
krijg een cadeautje van Iceberg Interactive
http://www.iceberg-intera(...)ition-gone-gold.html
GOTY!!quote:press buttons, rotate knobs
Ja, ik lag hier ook praktisch in een scheur toen ik dat lasquote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]wat een spel! Hier is een officiële uitleg van de gameplay!
[..]
GOTY!!
Space shuttle mission! Hoe zou een game nog awesomer kunnen zijn voor iemand als ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
Ze hebben opzich best een paar leuke titelsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
Misschien mag je ook wel je eigen brandstof mengen in de game!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Space shuttle mission! Hoe zou een game nog awesomer kunnen zijn voor iemand als ikik ben vet jaloers Morthy!
Jahoor. Geloof er niets van..quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien mag je ook wel je eigen brandstof mengen in de game!
Dat lukt me nooitquote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]misschien mag je dan ook weer op knoppen drukken en knoppen draaien! Misschien zelfs wel ventielen draaien! Of helemaal ultiem, een knop drukken én draaien!
SPANNING EN SENSATIE!!
Klinkt geil, wanneer komt ie voor de mac? En anders toch maar een windows laptop regelen, dit mag ik niet missen!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]misschien mag je dan ook weer op knoppen drukken en knoppen draaien! Misschien zelfs wel ventielen draaien! Of helemaal ultiem, een knop drukken én draaien!
SPANNING EN SENSATIE!!
Mooi zo! Zoals het hoortquote:Op maandag 31 mei 2010 13:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Was het wel. Bij de prodigy helemaal naar de klote
Of Rossdale, die doet dit voor zn werk!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit
Krijg thuis ook nooit de dop van de chloorfles af.. Moet ik weer m'n moeder bellen enzo
Zodra ie in Steam staat komt ie ook naar de Mac!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt geil, wanneer komt ie voor de mac? En anders toch maar een windows laptop regelen, dit mag ik niet missen!
Ik ben een beetje bang voor Rossdale.. Hij liet ook al m'n buurvrouw schrikken! Straks doet hij dat ook bij mij!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Of Rossdale, die doet dit voor zn werk!
Ik heb ze gevraagd, maar ze wilden niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi zo! Zoals het hoort
Volgende week bij jou toch ook Prodigy?
Harder vragen!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb ze gevraagd, maar ze wilden niet.
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor Rossdale.. Hij liet ook al m'n buurvrouw schrikken! Straks doet hij dat ook bij mij!
quote:
Dan moet je hem wat meer aaien en koekjes geven, net als een eyepet... Dan kan je misschien over je angst heenkomenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor Rossdale.. Hij liet ook al m'n buurvrouw schrikken! Straks doet hij dat ook bij mij!
I knowquote:Op maandag 31 mei 2010 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Leuke buuf trouwens
Heb in de straat van mijn nieuwe huis ook al een apetijtelijk uitziende jonge dame gespot in de 18 jarige regionen
Eye petquote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan moet je hem wat meer aaien en koekjes geven, net als een eyepet... Dan kan je misschien over je angst heenkomen
Waarom zou hij dat niet waarderen... Wie wil er nou niet door jou onder de douche gezet wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Eye pet
Ik denk alleen niet dat Rossjeflossje het kan waarderen als ik hem onder de douche zet etc..
Die een of twee grijze haren mag hij best verven hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 13:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat niet waarderen... Wie wil er nou niet door jou onder de douche gezet worden![]()
Ik denk dat hij het verven van zijn haren minder op prijs stelt
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die een of twee grijze haren mag hij best verven hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Deal!
Jammer dat je er niet bij bent de 5eIk denk dat ik maar jonge jongens ga scoren, die van mijn leeftijd worden allemaal kaal of grijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Ik heb al mijn haar nog zonder verkleuring... tis alleen wel een beetje kort...quote:Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar jonge jongens ga scoren, die van mijn leeftijd worden allemaal kaal of grijs
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Deal!
Jammer dat je er niet bij bent de 5eIk heb een grijze haar in mijn sik en Ymke heeft er onlangs eentje uit mijn bakkebaard getrokken. Dus ik had er iig 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest ben ik verre van grijs, duurt nog wel een hele tijd volgens mij
Kaal wordt ik nu iig niet, want heb nog steeds belachelijk veel haar (zoals mijn kapster het zo mooi verwoordde)
Please sir. When moon? When Mustang?
Oooh, dus jij blijft nog wel even de mooi boy die je bentquote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een grijze haar in mijn sik en Ymke heeft er onlangs eentje uit mijn bakkebaard getrokken. Dus ik had er iig 2Voor de rest ben ik verre van grijs, duurt nog wel een hele tijd volgens mij
Kaal wordt ik nu iig niet, want heb nog steeds belachelijk veel haar (zoals mijn kapster het zo mooi verwoordde)
En hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb al mijn haar nog zonder verkleuring... tis alleen wel een beetje kort...
30quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En hoe oud ben je dan?
Gelukkig, dan is er toch nog hoop
30 is heel niet zo erg broeder!quote:
vind je?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, dus jij blijft nog wel even de mooi boy die je bent![]()
Even wat anders:
[ afbeelding ]
Death Note + Cosplay = Epic *FAB*
Mwah, eigenlijk niet echt.. Maar ben een beetje jippig vandaag.. Dan is het al snel epic fabquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk niet echt.. Maar ben een beetje jippig vandaag.. Dan is het al snel epic fab
En ik had eerst een andere afbeelding die leuker was maar ik niet aan de praat kreeg...
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:45 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Die zocht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoax, Ritse was al lang terug!quote:
Dat is best kut eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:
Oké, ik ben ook al drie uur terug. Maar alleen omdat een stel idioten met megafoons kwamen schreeuwen dat we moesten oprotten om een uur of acht 's ochtends
RammsteinMando Diao
C-Mon and Kypski
The Prodigy
2many dj's
Florence
Toen motörhead begon, bleek dat ik ineens midden in de pit stond. Portemonnee kwijt. Later wel teruggevonden bij de Info-balie, maar alles waardevol er uit gestript... zoals mijn toegangskaartje.Bij de balie adviseerden ze om de grote wisseltruc met kaartjes te doen, maar ja, dat gaat wat lastiger als je met zijn tweeën bent.
Met hulp van Ome Spankersquote:Op maandag 31 mei 2010 15:11 schreef Gamer_V het volgende:
Uiteindelijk ben ik zaterdagochtend 50 minuten aan het lopen geweest van camping B naar D omdat ik wist dat daar ergens een goede vriend van me stond, die ik niet mobiel kon bereiken want smartphonebatterijen zijn niet gemaakt voor festivals.Nog een half uur rondgelopen (en nog aan mensen gevraagd of ze zijn tent hadden gezien, want ik kon een plaatje tevoorschijn halen op mijn mobiel) toen ik hem toevallig tegen het lijf liep.
Als je eenmaal binnen bent, is het geen probleem meer.
Het wanhoopsplan was om Ritse te bellen
Bewaar hem dan beter Rund!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:
Oké, ik ben ook al drie uur terug. Maar alleen omdat een stel idioten met megafoons kwamen schreeuwen dat we moesten oprotten om een uur of acht 's ochtends
RammsteinMando Diao
C-Mon and Kypski
The Prodigy
2many dj's
Florence
Toen motörhead begon, bleek dat ik ineens midden in de pit stond. Portemonnee kwijt. Later wel teruggevonden bij de Info-balie, maar alles waardevol er uit gestript... zoals mijn toegangskaartje.Bij de balie adviseerden ze om de grote wisseltruc met kaartjes te doen, maar ja, dat gaat wat lastiger als je met zijn tweeën bent.
Held!quote:
Ik las in het Pinkpoptopic dat hij met Juicyhill mee ging. Lijkt me een interessant kampquote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef RitseB het volgende:
Ik heb MrManiak trouwens nog heel ff gesproken.
quote:
Heb je heeeel zondag een paar gasten gezien die iemand in plee papier hadden gewikkeld?quote:
Hmm, nee. Maar de plek waar die foto is gemaakt werd later ons hele uitzicht verpest door een vrijgezellenfeestje van een boel Belgen, dus overzicht was er niet meerquote:Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heb je heeeel zondag een paar gasten gezien die iemand in plee papier hadden gewikkeld?
Heb je bij Vincent in de tent gelegen Victor?quote:
Dat wordt afstand houden bij de BBQ!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je bij Vincent in de tent gelegen Victor?
Zelfs ik zie er nog 5 jaar ouder uit dan die chickquote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk niet echt.. Maar ben een beetje jippig vandaag.. Dan is het al snel epic fab
En ik had eerst een andere afbeelding die leuker was maar ik niet aan de praat kreeg...
Hey, m'n naam is niet voor niets Peter "Pedo Bear" Poitquote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zelfs ik zie er nog 5 jaar ouder uit dan die chickIk vind het wel een beetje twijfelachtig
![]()
En jippig, diegene die dat woord heeft verzonnen moeten ze in de ballen trappen
whehehe!quote:
ik kom dan uit op partij voor de dierenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef lkb9000 het volgende:
http://babalin.com/kieskompas/
fuck de stemwijzer, ik doe dit
Zoals bij ELKE stemwijzervorm eindig ik ook hier weer in niemandslandquote:Op maandag 31 mei 2010 16:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik kom dan uit op partij voor de dieren
Goede kwaliteittiet stofzuigerquote:Op maandag 31 mei 2010 16:18 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
WWE
[ afbeelding ]
Naise tietjes!!! Damn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |