abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82095926

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd. HE'S BACK in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
  zondag 30 mei 2010 @ 12:59:58 #2
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82096008
Hoi
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 30 mei 2010 @ 13:01:55 #3
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_82096077
Gras.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_82096122
aloha
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_82096194
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Volgens DJ_ in het PS3 topic, staat ie er op
Tof. Nu nog een werkende kabelmodem.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_82096389
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_82096824
HALLO
pi_82097031
BBN.
Wat bedoel je met deze tekst?
quote:
als god komt, kreunt hy dan (6) xboxlive: dnova79
pi_82097079
Bonjour
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 30 mei 2010 @ 13:53:15 #10
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_82097953
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:21 schreef badboynova het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik moet het opbiechten.

Al jaren heb IK een kloon, maar door dat ik me zo onzeker voel, door me onzekerheid is er een 2de kloon erbij gekomen.
Jaren lang heb ik de kloon AQ gebruikt om tof over games en de beurs te doen, maar de laatste tijd wil ik ook tof zijn om als mens de grootste fail in de historie bekend te worden.

het spijt me vrienden, maar ik kon er niet meer mee leven met dit geheim.

ME 2DE KLOON IS FLODDER.

p.s
als flodder zijnde, ga ik me eerste scheer beurt over dwars houden op me pols .

P.s2

me eerste kloon (AQ) is best wel een aardige.
THE HELL?!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_82098002
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tof. Nu nog een werkende kabelmodem.
Nja kwam er achter dat ik de stroomkabel van de PS3 nog steeds kwijt ben. Nu maar 1tje van onze oude tv gepakt, en jawel moet weer eens updaten

Dan ff FF9 binnen halen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 30 mei 2010 @ 14:07:16 #12
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_82098524
tvp
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_82098637
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef Fallen het volgende:

[..]

THE HELL?!
Hoax
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zondag 30 mei 2010 @ 14:11:03 #14
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_82098663
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef Fallen het volgende:

[..]

THE HELL?!
yup,de waarheid is hard

we zijn allemaal één en de zelfde
pi_82098696
Hai.
  zondag 30 mei 2010 @ 14:12:36 #16
111656 Poit
12-08-12
pi_82098736
hoi ik ben nieuw hier
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  zondag 30 mei 2010 @ 14:13:19 #17
187674 Sigmund666
pi_82098774
Hoi. Ik heb net een CCR lp aangemikt en mijn Technics weer eens op de receiver aangesloten
pi_82099639
Bon tardi
  zondag 30 mei 2010 @ 14:34:55 #19
187674 Sigmund666
pi_82099697
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:33 schreef Reintji het volgende:
Bon tardi
Neef van Re Tardi?
  zondag 30 mei 2010 @ 14:40:20 #20
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82099933
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:11 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

yup,de waarheid is hard

we zijn allemaal één en de zelfde
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 30 mei 2010 @ 14:49:17 #21
187674 Sigmund666
pi_82100292
Wat leuk. Vind ik tijdens het opruimen nog een originele, mint-conditie bootleg LP van Metallica
  zondag 30 mei 2010 @ 15:02:28 #22
111656 Poit
12-08-12
pi_82100827
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat leuk. Vind ik tijdens het opruimen nog een originele, mint-conditie bootleg LP van Metallica
Nice
  zondag 30 mei 2010 @ 15:03:31 #23
187674 Sigmund666
pi_82100860
Jep. Geen idee wat ie waard is, maar hij blijft lekker in de kast staan
pi_82101079
OMG, F1 race
pi_82101083
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:34 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Neef van Re Tardi?
Nee, familie van conjo en ze is vies patrick
pi_82101101
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
OMG, F1 race
Vettel
pi_82101134
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:08 schreef Reintji het volgende:

[..]

Vettel
En Webber
  zondag 30 mei 2010 @ 15:10:37 #28
187674 Sigmund666
pi_82101196
Mariane Webber!
pi_82101242
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja kwam er achter dat ik de stroomkabel van de PS3 nog steeds kwijt ben. Nu maar 1tje van onze oude tv gepakt, en jawel moet weer eens updaten

Dan ff FF9 binnen halen
Dat is gewoon ps3 misbruik! Heb je zo'n mooi apparaat gebruik je hem voor dat soort meuk...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_82101320
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef koei het volgende:

[..]

Dat is gewoon ps3 misbruik! Heb je zo'n mooi apparaat gebruik je hem voor dat soort meuk...
Meuk ? Get real
pi_82101355
"We zijn aan boord bij Michael Schumacher en we zien dat er druppels vallen"
pi_82101413
Gelukkig hier op de belg staan , want RTL7
pi_82101627
Ohja, goeie tip. Meestal kijk ik BBC. Waarom vandaag niet, geen idee.
pi_82101779
BBC is ook goed! Maar ik probeer het een keer met de belg
pi_82101924
de Belg is zeer goed (bij ons)

pi_82102070
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Reintji het volgende:
de Belg is zeer goed (bij ons)

[ afbeelding ]
En waar is bij ons ?
pi_82102154
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En waar is bij ons ?
Daar waar Lenny en Morthill ook wonen! Je herkent de toren niet?
pi_82102430
ik ben echt zo klaar met dat pokeren in RDR ik krijg 20 keer op rij schijtkaarten en dan krijg je eens een goede hand is alles wat er op tafel valt ruk. Tegenstanders scoren ondertussen moeiteloos altijd two pair of meer. Ben gvd 3 uur bezig om die tegenstanders te verslaan op dit tempo.
pi_82102491
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Reintji het volgende:

[..]

Daar waar Lenny en Morthill ook wonen! Je herkent de toren niet?
Ik heb niet 123 op die toren gelet En heb er al genoeg gezien
pi_82102569
Net lekker gelunched in Breda
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  zondag 30 mei 2010 @ 15:39:47 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82102584
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:37 schreef Morthill het volgende:
ik ben echt zo klaar met dat pokeren in RDR ik krijg 20 keer op rij schijtkaarten en dan krijg je eens een goede hand is alles wat er op tafel valt ruk. Tegenstanders scoren ondertussen moeiteloos altijd two pair of meer. Ben gvd 3 uur bezig om die tegenstanders te verslaan op dit tempo.
Vaker hoog inzetten en niet bang zijn om te bluffen. Ze folden tenzij ze ECHT goede kaarten hebben best snel dus bluffen werkt goed.
pi_82102646
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Vaker hoog inzetten en niet bang zijn om te bluffen. Ze folden tenzij ze ECHT goede kaarten hebben best snel dus bluffen werkt goed.
ja dat werkte dus alleen nog maar meer averechts. Elke keer als ik hoog inzet kreeg ik dat keihard terug in mijn gezicht en als ik bluf verloor ik ook elke keer.
  zondag 30 mei 2010 @ 15:40:59 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82102651
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef GameBabe het volgende:
Net lekker gelunched in Breda
lol, jij zit nu in breda en ik zit nu in leiden klopt niet echt
pi_82102767
Wel de race gezien Ross?
pi_82102812
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:37 schreef Morthill het volgende:
Dat dobbelstenen-spel daarentegen is echt zo makkelijk als de pest
  zondag 30 mei 2010 @ 15:49:23 #46
187674 Sigmund666
pi_82103046
Rockstar kan ZO geen minigames maken. In GTA IV: Dat Qubiq (of hoe het ook heet) liep voor geen meter, het biljarten werkte TOTAAL niet, bleven alleen darten over en het bowlen dat nog een beetje ging.
pi_82103169
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Rockstar kan ZO geen minigames maken. In GTA IV: Dat Qubiq (of hoe het ook heet) liep voor geen meter, het biljarten werkte TOTAAL niet, bleven alleen darten over en het bowlen dat nog een beetje ging.
Bowlen was een sure thing methode om een strike te gooien, dus dat suckte ook en darts gooide je standaard triple 20.

Sowieso vind ik Red Dead Redemption geen bijzonder indrukwekkende titel momenteel. Tis vermakelijk, maar het kan me echt niet zo bekoren als andere games. Rockstar is toch een beetje zijn magische touch verloren wmb.
  zondag 30 mei 2010 @ 15:54:08 #48
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82103266
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel de race gezien Ross?
Tuurlijk!

Dom van Vettel
pi_82103513
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:54 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Tuurlijk!

Dom van Vettel
Dat zeker, al had ik het helemaal tof gevonden als Button en Hamilton ook elkaar eraf hadden gereden
  zondag 30 mei 2010 @ 16:12:11 #50
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82104090
Lekker voor RedBull en Vettel wat een huilie

Hamilton
pi_82104271
Damn wat een hagel hierzo zeg
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 30 mei 2010 @ 16:17:41 #52
187674 Sigmund666
pi_82104329
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef Tain het volgende:
Toch wel de Ruyter mag ik hopen?
pi_82104393
quote:
Hagel ook nog? Hier is het op het moment weer droog en de zon breekt zelfs door. Zo maar even een frisse neus halen, de hele dag aan een onderzoeksverslag werken is ook niks
pi_82104526
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Toch wel de Ruyter mag ik hopen?
Jammer genoeg niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82104556
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hagel ook nog? Hier is het op het moment weer droog en de zon breekt zelfs door. Zo maar even een frisse neus halen, de hele dag aan een onderzoeksverslag werken is ook niks
's ochtends regen, toen klaarde het op en nu hagel, regen en onweer hier
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82104671
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef Tain het volgende:

[..]

Jammer genoeg niet
pi_82104709
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Tain het volgende:

[..]

ik heb een buitendag van scouting. vanmorgen tijdens het opbouwen was het rotweer, tijdens de qctiviteiten zelf was het droog en zelfs nog zon, en het is afgelopen en het barst weer los
erg goede timing dus!
  zondag 30 mei 2010 @ 16:35:53 #58
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82105091
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef koei het volgende:

[..]

ik heb een buitendag van scouting. vanmorgen tijdens het opbouwen was het rotweer, tijdens de qctiviteiten zelf was het droog en zelfs nog zon, en het is afgelopen en het barst weer los
erg goede timing dus!
Jammer van het opbouwen wel, maar toch de beste combi dit!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_82105590
Over onweer gesproken: bij onweer moet je tellen. Dan moet je tellen vanaf het moment waarop je de flits ziet tot het moment waarop je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, weet je precies hoe snel je geteld hebt!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82105624
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hier in Breda begon ook de zon door te breken, nu richting Rotterdam lijkt het steeds bewolkter te worden...

Best een leuke stad trouwens Ross, dat plein bij de kerk is denk ik best wel toffig als het lekker weer is
  zondag 30 mei 2010 @ 16:52:48 #61
270524 Flodder450
pi_82105775
wat een rare bedoening

ben ik zo'n beetje de hele dag niet op FOK!,wordt dr niet gepost in de SC
pi_82106017
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat een rare bedoening

Gelukkig ben je er de hele dag nog niet geweest, nog nog de rest van je leven.
pi_82106041
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Tain het volgende:

[..]

Het regent hier inmiddels ook weer. Klassieke zondag vandaag
pi_82106063
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:48 schreef Tain het volgende:
Over onweer gesproken: bij onweer moet je tellen. Dan moet je tellen vanaf het moment waarop je de flits ziet tot het moment waarop je de donder hoort. En als je dan het aantal tellen deelt door de afstand waarop het onweer van je verwijderd is, weet je precies hoe snel je geteld hebt!
pi_82106160
Kat is in de rui en vindt het nog steeds niet leuk als ik haar borstel
  zondag 30 mei 2010 @ 17:07:07 #66
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82106334
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:02 schreef Morthill het volgende:
Kat is in de rui en vindt het nog steeds niet leuk als ik haar borstel
je kat klopt niet, ze horen het juist lekker te vinden om geborsteld te worden!
  zondag 30 mei 2010 @ 17:09:21 #67
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82106424
Die van mij zit trouwens op mn schoot zichzelf luid smakkend te likken, af en toe krijgt ze n tikje op dr neus als ze dr hechtingen bijt..

Trouwens, gisteren was ik in A'dam bij de World Press Photo 2010, waren best een paar schitterende foto's bij! Ook weer gruwelijke, zoals een steniging
pi_82106582
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:07 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

je kat klopt niet, ze horen het juist lekker te vinden om geborsteld te worden!
Ja, mijn kat is raar
  zondag 30 mei 2010 @ 17:15:52 #69
111656 Poit
12-08-12
pi_82106704
quote:
Herman Finkers!!
pi_82106783
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:00 schreef Nebo het volgende:

[..]

Het regent hier inmiddels ook weer. Klassieke zondag vandaag
Het is echt weer om op de bank te hangen en te knuffelen

Net een stemwijzer gedaan, nu weet ik het nog minder
  zondag 30 mei 2010 @ 17:19:58 #71
111656 Poit
12-08-12
pi_82106854
Zo RDR maar weer eens opstarten.. Of eyepet
pi_82106908
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Net een stemwijzer gedaan, nu weet ik het nog minder
Ik heb nog niemand om mee te knuffelen

Ik ga ook maar eens een stemwijzer doen, heb die dingen tot nu toe vermeden
pi_82107000
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik heb nog niemand om mee te knuffelen

Ik ga ook maar eens een stemwijzer doen, heb die dingen tot nu toe vermeden
Ja die vermeed ik ook altijd tot nu toe. De 2 partijen die ik capabel genoeg vind komen ongeveer gelijk, dus daar heb ik weer niets aan. Nu kijken bij welke van de twee partijen de kans het groots is op een kabinet zonder PvdA en PVV...

En snel een knuffelvriendinnetje zoeken dan
pi_82107159
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:23 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ja die vermeed ik ook altijd tot nu toe. De 2 partijen die ik capabel genoeg vind komen ongeveer gelijk, dus daar heb ik weer niets aan. Nu kijken bij welke van de twee partijen de kans het groots is op een kabinet zonder PvdA en PVV...

En snel een knuffelvriendinnetje zoeken dan
Heb de stemwijzer gedaan en ik kom op een wat verrassende uitslag. De D66 staat helemaal onderaan bij mij

Working on it!
pi_82107210
quote:
Hier nu ook
pi_82107276
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:52 schreef Flodder450 het volgende:
wat een rare bedoening

Bedoening? Dat is hetzelfde als gebakken trapleuning ?
  zondag 30 mei 2010 @ 17:31:28 #77
258885 Solique
I Kill You !
pi_82107327
Zo ben weer terug onder de levenden, gisteren 6 films in bios daarna wat wezen drinken t/m 09:00. Daarna naar huis gegaan en net uit coma gekomen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 30 mei 2010 @ 17:32:06 #78
111656 Poit
12-08-12
pi_82107349
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Bedoening? Dat is hetzelfde als gebakken trapleuning ?
Pssst
pi_82107501
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:32 schreef Poit het volgende:

[..]

Pssst

Ik kende het woord ook niet
pi_82107955
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:17 schreef GameBabe het volgende:

[..]

pi_82108688
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik kende het woord ook niet
Van jou had ik meer verwacht Gamebabe...

En ik ben weer droog thuis! En ik ben nu erg jaloers op de waterscouts waar ik vanmiddag geweest ben. Echt een groot nieuwbouw eigen clubhuis hebben zij en dan ook nog een flinke lading staf en leiding. Zo luxe als je dat allemaal hebt
  zondag 30 mei 2010 @ 18:14:23 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82108885
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:49 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hier in Breda begon ook de zon door te breken, nu richting Rotterdam lijkt het steeds bewolkter te worden...

Best een leuke stad trouwens Ross, dat plein bij de kerk is denk ik best wel toffig als het lekker weer is
Jep, altijd supergezellig op de grote markt
  zondag 30 mei 2010 @ 18:15:17 #83
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82108916
quote:
Herman Finkers
pi_82108920
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef koei het volgende:

[..]

Van jou had ik meer verwacht Gamebabe...

En ik ben weer droog thuis! En ik ben nu erg jaloers op de waterscouts waar ik vanmiddag geweest ben. Echt een groot nieuwbouw eigen clubhuis hebben zij en dan ook nog een flinke lading staf en leiding. Zo luxe als je dat allemaal hebt
Zo herkenbaar Campagne voeren hier voor D66 is ook echt treurig. Het pand is niet groter dan de gemiddelde studentenkamer, de enige voorziening is een oude koelkast en daarom een senseo. Het zit in een semi-kelder en het uitzich is dus ruk. Volgens mij heeft de VVD heel wat betere mogelijkheden
  zondag 30 mei 2010 @ 18:18:36 #85
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82109034
Ach, als je superluxe zou zitten geeft dat ook een verkeerd beeld natuurlijk

Ik zal echt geen D66 stemmen, maar dat vind ik eigenlijk wel goed
pi_82109537
xD
pi_82109643
Ik ga beginnen met Band of Brothers
  zondag 30 mei 2010 @ 18:37:55 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82109684
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:33 schreef Edwinuss het volgende:
xD
Ga je RDR topic trekjes overnemen?

pi_82109724
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ga je RDR topic trekjes overnemen?

Sorry.
pi_82110145
Zo, ik voel me trots. Trots ja. Ik heb een prullenbak in een keukenkastje onder het aanrecht geknutseld. En dat zonder door het keukenkastdeurtje of aanrecht te boren, de prullenbak op de kop erin te hebben gehangen of door in het geheel verkeerde kastje bezig te zijn.

Trots zeg ik je.
pi_82110356
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:15 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zo herkenbaar Campagne voeren hier voor D66 is ook echt treurig. Het pand is niet groter dan de gemiddelde studentenkamer, de enige voorziening is een oude koelkast en daarom een senseo. Het zit in een semi-kelder en het uitzich is dus ruk. Volgens mij heeft de VVD heel wat betere mogelijkheden
Kom op, je zit in Groningen. Zoveel kun je daar sowieso niet verwachten... En wat voor faciliteiten heb je uberhaupt nodig? Foldermateriaal en alles krijg je aangeleverd lijkt me en verder moet je gewoon de straat op natuurlijk!
  zondag 30 mei 2010 @ 19:22:26 #92
187674 Sigmund666
pi_82111560
Een 1 gamerscore omdat ik Ned heb gemold
pi_82111900
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:32 schreef Poit het volgende:

[..]

Pssst
Het was flodder he, nja AQ dan, oh nee het was BBN
pi_82111914
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Een 1 gamerscore omdat ik Ned heb gemold
Dat is best wel tof.
  zondag 30 mei 2010 @ 19:41:59 #95
187674 Sigmund666
pi_82112410
En 49 omdat ie nu dood is
pi_82112556
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Sigmund666 het volgende:
Die zag je vast niet aankomen of wel?
  zondag 30 mei 2010 @ 19:49:38 #97
111656 Poit
12-08-12
pi_82112791
pi_82113003
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Sigmund666 het volgende:
  zondag 30 mei 2010 @ 20:02:40 #99
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82113483
Divine Divity 2 had dat ook zo gaar met 1 GS en 99 GS
pi_82113703
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Divine Divity 2 had dat ook zo gaar met 1 GS en 99 GS

Wat een toeval, je had ook post 99.

Nu is dit post 100. Eng.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:19:37 #101
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82114237
Scary idd

zondag 30 mei 2010 @ 20:22:00 #102
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82114343
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Scary idd

[ afbeelding ]
Doet me denken aan Sexy & The City 2, heb ik gisteren gezien, film is slechter dan je zou verwachten!
pi_82114612
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Doet me denken aan Sexy & The City 2, heb ik gisteren gezien,
Waarom?
  zondag 30 mei 2010 @ 20:31:23 #104
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82114785
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom?
guilty pleasure... gedwongen door mn vriendin!!
  zondag 30 mei 2010 @ 20:34:54 #105
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82115001
Spank je hebt een PM
  zondag 30 mei 2010 @ 20:37:21 #106
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82115142
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:12 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker voor RedBull en Vettel wat een huilie

Hamilton
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_82115197
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
Spank je hebt een PM
Oe deel hem met ons Spank!
  zondag 30 mei 2010 @ 20:40:28 #108
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82115329
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef Nebo het volgende:

[..]

zondag 30 mei 2010 @ 20:47:10 #109
270524 Flodder450
pi_82115684
  zondag 30 mei 2010 @ 20:56:26 #110
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82116267
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef Nebo het volgende:

[..]

zo 30 mei 2010 20:34u door AQuila360

Spank het kan dus nog erger!

Doom 2 is echt niet te spelen, zo'n verouderde rotzooi!
Was het maar zo tof als Duke Nukem 3D!
pi_82116423
zo 30 mei 2010 13:17u door Flodder450

edwinnus ik wil je wat vragen
ka n je aljebieft ophouden met dat negatieve gedoe op mij in de topics ?

ik probeer er ook gewoon bij te horen dus laat me alsjeblieft mijn gang gaan ok.

[ Bericht 5% gewijzigd door Edwinuss op 30-05-2010 21:13:02 ]
pi_82116744
Stomme fat32
pi_82116854
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:03 schreef lkb9000 het volgende:
Stomme fat32
Uhm, wie gebruikt dat nog?
  zondag 30 mei 2010 @ 21:04:57 #114
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82116865
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wat ben je toch Sweet Spank
  zondag 30 mei 2010 @ 21:05:31 #115
187674 Sigmund666
pi_82116905
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:58 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Doei
LOL?
Van de ene kant zelf gaan lopen zieken en baggeren en aan de andere kant willen dat mensen normaal tegen je doen?

pi_82116922
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Blijkbaar m'n oude externe HD, had even wat ruimte nodig en daar zat nog een beetje vrij
pi_82116947
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

De mensen die ons op het werk een mailtje sturen om de e-mail instellen te verkrijgen terwijl ze gewoon internet hebben en niet kunnen googelen. Het staat ook gewoon op de website.
  zondag 30 mei 2010 @ 21:07:07 #118
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82117010
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

LOL?
Van de ene kant zelf gaan lopen zieken en baggeren en aan de andere kant willen dat mensen normaal tegen je doen?

Hij probeerd het wel

Maar als die dan weer meteen commetaar krijgt en hatelijke opmerkingen begint die weer te klote. Zelfs toen die kwam melden dat Portal een week gratis was o.i.d. werd die aangevallen.

Iets neutraler zou je sieren Sigmund.
pi_82117135
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:07 schreef AQuila360 het volgende:

Iets neutraler zou je sieren Sigmund.
  zondag 30 mei 2010 @ 21:10:49 #120
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82117269
pi_82117277
KLB meet Groningen juni of juli.

Flodder gaat naar een meet.
pi_82117311
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef AQuila360 het volgende:

Jij hebt het ook alleen maar over games.
  zondag 30 mei 2010 @ 21:11:37 #123
187674 Sigmund666
pi_82117331
FAT32 is een kutformaat. Maar 4GB data per keer en al

Convert gewoon naar NTFS
  zondag 30 mei 2010 @ 21:11:59 #124
270524 Flodder450
pi_82117356
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:58 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

HAX
het is nog maar 21:11

en in die PB staat dat het verzonden is om 23:17
  zondag 30 mei 2010 @ 21:12:57 #125
270524 Flodder450
pi_82117424
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef Edwinuss het volgende:

misschien
pi_82117440
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

HAX

??
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

misschien
Waarom?
pi_82117796
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Sigmund666 het volgende:
FAT32 is een kutformaat. Maar 4GB data per keer en al

Convert gewoon naar NTFS
Dat was het probleem inderdaad

Geen zin om te converten, zet 'm wel op m'n andere schijf, deze oude externe HD is toch vooral als dubbele backup voor belangrijk spul en nog wat extra zooi waar ik geen goede locatie voor heb
  zondag 30 mei 2010 @ 21:21:01 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82117919
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Jij hebt het ook alleen maar over games.
Lol ik had hem net gepost in het Xbox 360 topic
  zondag 30 mei 2010 @ 21:21:18 #129
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82117939
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

HAX

Dat had ik nog niet eens gezien
  zondag 30 mei 2010 @ 21:22:15 #130
187674 Sigmund666
pi_82118009
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef AQuila360 het volgende:

Dat spel is een van de meeste bazige ooit!!
(Heb hem hier nog ergens liggen)
pi_82118071
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Pm's openbaar maken kan ban opleveren he
pi_82118080
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef Edwinuss het volgende:

Wel naar een KLB-meet gaan, maar niet naar de GAM SC-meet
  zondag 30 mei 2010 @ 21:23:47 #133
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82118100
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dat spel is een van de meeste bazige ooit!!
(Heb hem hier nog ergens liggen)
Heel tof idd en ook best eng toen

Ik zou die games allemaal graag op xbla zien
  zondag 30 mei 2010 @ 21:24:33 #134
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82118151
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Pm's openbaar maken kan ban opleveren he
Dit was een neppe
  zondag 30 mei 2010 @ 21:25:41 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82118233
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef koei het volgende:

[..]

Als hij naar de GAM meet gaat dan komt die op de BBQ terecht Koei
  zondag 30 mei 2010 @ 21:28:27 #136
187674 Sigmund666
pi_82118455
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat heel Holland Limburgs lult MS dat spel op XBLA released
pi_82118481
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik graag nog meer games zien op xbla, zoals FF . Vandaag mijn ps3 maar speciaal voor aangesloten, en meteen op de psp go gezet
pi_82118497

pi_82118545
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:23 schreef koei het volgende:

[..]

Hmm die BBQ is dus eigenlijk een verkapte meet? Of meat ?
pi_82119778
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Als hij naar de GAM meet gaat dan komt die op de BBQ terecht Koei
We gaan een beetje een heilige plek voor spareribs en steaks vernaggelen, ik dacht het niet
pi_82119926
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm die BBQ is dus eigenlijk een verkapte meet? Of meat ?
Nee, iedereen komt een stukje vlees halen en gaat dan direct terug naar huis. Ritse moet nog even een schema maken waarop staat in welk tijdvak je jouw stukje vlees kan komen halen. Andere mensen meeten
pi_82120209
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, iedereen komt een stukje vlees halen en gaat dan direct terug naar huis. Ritse moet nog even een schema maken waarop staat in welk tijdvak je jouw stukje vlees kan komen halen. Andere mensen meeten
Koei jij kwam ook toch?
pi_82120344
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef Nebo het volgende:

[..]

We gaan een beetje een heilige plek voor spareribs en steaks vernaggelen, ik dacht het niet
Ach, het is niet alsof het in broadway is ofzo...

Ik heb mijn vervangende bbq een week later pas...
pi_82120426
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:54 schreef Nebo het volgende:

[..]

Koei jij kwam ook toch?
Als het in Biddinghuizen is wel! Sterker nog, dan kom ik gewoon vrijdag al en blijf ik gezellig het hele weekend
pi_82122561
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82122611
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:50 schreef koei het volgende:

[..]

Trek je nu een conclusie ? Want vooral die laatste zin is onnodig
  zondag 30 mei 2010 @ 22:38:21 #147
270524 Flodder450
pi_82123513
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
  zondag 30 mei 2010 @ 22:43:04 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82123831
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Doet me denken aan Sexy & The City 2, heb ik gisteren gezien, film is slechter dan je zou verwachten!
Vriendin zou ook met een paar meiden gaan gister maar ze had afgezegd Ze had wel gelachen denk ik als ze jou daar had gezien
pi_82124735
pi_82124790
Ik zit een programma te kijken over een echtpaar waarvan de man blind is. Zij ontmoeten een aantal oude vrienden weer na een hele lange tijd en het eerste wat die blinde man (serieus) zegt tegen zo'n oude vriend is "Hé, wat zie je er goed uit kerel!"
pi_82124870
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Goddamn. tetten.
pi_82124993
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:59 schreef koei het volgende:
Ik zit een programma te kijken over een echtpaar waarvan de man blind is. Zij ontmoeten een aantal oude vrienden weer na een hele lange tijd en het eerste wat die blinde man (serieus) zegt tegen zo'n oude vriend is "Hé, wat zie je er goed uit kerel!"
Wat een baas
pi_82125490
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:59 schreef koei het volgende:
Blinden hebben vaak best een goed gevoel voor humor wat dat betreft. Ik ken ook iemand die blind was en toen ik die weer eens zag zei 'ie "lang niet gezien kerel!'
  zondag 30 mei 2010 @ 23:21:35 #154
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82125917
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef Nebo het volgende:

[..]

Blinden hebben vaak best een goed gevoel voor humor wat dat betreft. Ik ken ook iemand die blind was en toen ik die weer eens zag zei 'ie "lang niet gezien kerel!'
Dat is vaak hun manier om er mee om te gaan, anders zou je helemaal gek worden.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_82126097
zo, tweede deel van de Die Hard marathon achter de rug, deel 3 en 4 gekeken prima avondje, zo naar bed en dan morgen aan de studie
pi_82126642
http://www.gametrailers.c(...)x-fist-of-the/100728

Waar het toch mis is gegaan met de Japanse reclames....
  zondag 30 mei 2010 @ 23:59:37 #157
111656 Poit
12-08-12
pi_82127267
Ben KAPOT
Nog even RDR spelen en dan naar bed
pi_82127695
Bah weekend is weer eens voorbij . Tijd om maar eens te gaan slapen

Night
pi_82128495
Rings of canals - Amsterdam, Holland. http://twitpic.com/1sk434

toch wel grappig dat twitter. Heeft me al een boek opgeleverd bij een selexyz actie en de japanse astronaut die in het ISS zit te twitteren doet blijkbaar aan verzoekjes. Hij post regelmatig plaatjes van bovenaf en een verzoekje om een plaarje van NL wordt binnen 8h getweet. Nice!
pi_82128870
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:35 schreef Reintji het volgende:
Rings of canals - Amsterdam, Holland. http://twitpic.com/1sk434

toch wel grappig dat twitter. Heeft me al een boek opgeleverd bij een selexyz actie en de japanse astronaut die in het ISS zit te twitteren doet blijkbaar aan verzoekjes. Hij post regelmatig plaatjes van bovenaf en een verzoekje om een plaarje van NL wordt binnen 8h getweet. Nice!
Tof idd Die wolken maken het toch wat echter dan google earth!
pi_82130088
Er lopen twee mannen door het bos en opeens komen te een diep gat tegen. "zo, dat is een diep gat" zegt de een. "zullen we er iets in gooien om te kijken hoe diep het is?" zegt de ander, en pakt vervolgens een kleine steen en gooit die in het gat. De mannen luisteren aandachtig maar horen de steen niet neervallen. Ze besluiten een grote steen te pakken en het daarmee nog een keer te proberen, maar nog steeds horen ze niks als ze de steen erin gegooid hebben. Eén van de mannen ziet dan opeens een biels van een treinspoor liggen en ze besluiten om deze in het gat te gooien. Weer horen ze een tijd lang helemaal niets, totdat er opeens geritsel uit de bosjes achter hen klinkt. Uit het struikgewas komt een geit aangerend die zo tussen de mannen door het gat in springt. De mannen staan nog een beetje verbaasd te kijken wat er nou precies gebeurde als er een boer langs komt. "Hebben jullie misschien mijn geit gezien? Die liep hier ergens rond" Een van de mannen reageert daarop door te zeggen dat er zojuist een geit het gat in is gesprongen. "Dat kan mijn geit niet zijn" zegt de boer "mijn geit zat vast aan een spoorbiels"

Ik snap niet waarom deze grap in mijn boek over lichaamstaal staat...
  maandag 31 mei 2010 @ 01:55:53 #162
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82130108
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:53 schreef koei het volgende:
*knip*

Ik snap niet waarom deze grap in mijn boek over lichaamstaal staat...
Dat... is verdomd willekeurig inderdaad...!
  maandag 31 mei 2010 @ 04:11:24 #163
187674 Sigmund666
pi_82130699
Zo. Goeiemorgen mensen!
pi_82130867
Verdomme. Slechte nacht gehad.
pi_82131107
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef Poit het volgende:
Ben KAPOT
Wat zou ik graag terug naar bed gaan
Fixed...

Goede
morgen
pi_82131236
quote:
Op maandag 31 mei 2010 06:31 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme. Slechte nacht gehad.
Hier ook . Gvd wat zou ik graag terug naar bed gaan
pi_82131337
Bed Ik zou ongeveer 100 euro over hebben om nu nog 3 uur het bed in te duiken...
pi_82131370
Mag ik dan mee als ik er 100 voor betaal?
pi_82131387
Wel voor 3 uren dan hea!
  maandag 31 mei 2010 @ 08:07:33 #170
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82131422
pi_82131473
quote:
Op maandag 31 mei 2010 07:58 schreef GameBabe het volgende:
Bed Ik zou ongeveer 100 euro over hebben om nu nog 3 uur het bed in te duiken...
Voor 100 euro zou ik als jouw baas best even een oogje dicht kunnen knijpen
  maandag 31 mei 2010 @ 08:27:39 #172
270524 Flodder450
pi_82131635
goeiemorgen
pi_82131794
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:04 schreef Edwinuss het volgende:
Wel voor 3 uren dan hea!
Als je maar niet snurkt, want ik wil wel slapen
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:11 schreef Nebo het volgende:

[..]

Voor 100 euro zou ik als jouw baas best even een oogje dicht kunnen knijpen
Ik zit bij de klant dus ik hoor me te gedragen
pi_82131877
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:42 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)x-fist-of-the/100728

Waar het toch mis is gegaan met de Japanse reclames....
Alsof de Nederlandse reclames nog normaal zijn. Zingende fristidruppels, bv
pi_82132041
Ik moet in het weekend ook niet om 8 uur wakker worden
  maandag 31 mei 2010 @ 09:09:41 #176
258885 Solique
I Kill You !
pi_82132267
Goedemorgen
pi_82132326
Mogguh
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82132384
Ook mogguh mannen
  maandag 31 mei 2010 @ 09:19:01 #179
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_82132430
Ook goede morgen gewenst.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:30:45 #180
111656 Poit
12-08-12
pi_82132669
Mogguh.. kapotjes vandaag.. Zal een enerverende dag worden vandaag
  maandag 31 mei 2010 @ 09:31:53 #181
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82132689
ben al 1,5 uur aan het internetten, kan gewoon niet starten na de vakantie.

thuiswerkdag heeft ook zo zijn nadelen
pi_82132703
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef Poit het volgende:
Mogguh.. kapotjes vandaag.. Zal een enerverende dag worden vandaag
Volgens mij zijn er maar weinig mensen fris en fruitig vandaag

Misschien hadden we er nationale uitslaapdag van moeten maken
  maandag 31 mei 2010 @ 09:35:07 #183
258885 Solique
I Kill You !
pi_82132759
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:32 schreef GameBabe het volgende:

Volgens mij zijn er maar weinig mensen fris en fruitig vandaag

Misschien hadden we er nationale uitslaapdag van moeten maken
Valt bij mij enigzins nog mee, kon aardig gemakkelijk uit bed.
Maar uitslapen zou ik geen nee tegen zeggen.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:36:17 #184
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82132789
ok, heb diep adem gehaald en mijn werkmail geopend.... 219 mailtjes
  maandag 31 mei 2010 @ 09:36:55 #185
111656 Poit
12-08-12
pi_82132807
Ik ben voor Babe..
Brakke harry in da house

Heb wel weer zin om RDR verder te spelen
  maandag 31 mei 2010 @ 09:37:43 #186
111656 Poit
12-08-12
pi_82132830
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
ok, heb diep adem gehaald en mijn werkmail geopend.... 219 mailtjes
Huppeltee!
Ik mag hopen voor je dat je veel spam ontvangt?
  maandag 31 mei 2010 @ 09:40:20 #187
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82132895
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:37 schreef Poit het volgende:

[..]

Huppeltee!
Ik mag hopen voor je dat je veel spam ontvangt?
Nee helaas , omg ik ga vandaag dus mail wegwerken en acties uitzetten en kijken hoe ik de week moet gaan indelen .

edit: een mailtje van systeembeheer dat mijn postvak in te groot is
pi_82132929
KUT UPC. En nog niets he. Lijers
pi_82132966
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:40 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Nee helaas , omg ik ga vandaag dus mail wegwerken en acties uitzetten en kijken hoe ik de week moet gaan indelen .

edit: een mailtje van systeembeheer dat mijn postvak in te groot is
Hendig dat

gmail toch wel fijn, bijna nooit te vol
pi_82133191

weekend ziet er goed uit
pi_82133247
Ik vind vrijdag ook wel aardig.
pi_82133283
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:55 schreef Pheno het volgende:
Ik vind vrijdag ook wel aardig.
vrijdagmiddag is weekend
  maandag 31 mei 2010 @ 10:20:58 #193
111656 Poit
12-08-12
pi_82133814
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:52 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]

weekend ziet er goed uit
En in Zeeland? (het dorp)
pi_82133856
Hopelijk ook warm, hoe minder kleren hoe beter
pi_82133868
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

vrijdagmiddag is weekend
Zeg dat tegen mijn baas.
pi_82133877
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef GameBabe het volgende:
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82133933
Komt die monteur pas op dinsdag. De poep.
Nou ja, ik sluit mijn telefoon af en ga boodschappen doen. En dan Yakuza 4 uitspelen
  maandag 31 mei 2010 @ 10:26:12 #198
111656 Poit
12-08-12
pi_82133952
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef GameBabe het volgende:
Hou er rekening mee dat wij mannen ook gevoel hebben he!
pi_82134032
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef Poit het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat wij mannen ook gevoel hebben he!
Jullie moeten weinig kleren aan, niet ik
  maandag 31 mei 2010 @ 10:30:37 #200
111656 Poit
12-08-12
pi_82134062
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Jullie moeten weinig kleren aan, niet ik
Oh zo
pi_82134083
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef Poit het volgende:

[..]

Oh zo
En ik misschien ook wel, om te testen of jullie gevoelens hebben Daar geloof ik namelijk niets van
  maandag 31 mei 2010 @ 10:38:09 #202
258885 Solique
I Kill You !
pi_82134249
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef GameBabe het volgende:

En ik misschien ook wel, om te testen of jullie gevoelens hebben Daar geloof ik namelijk niets van
Wat een vertrouwen ook in de medefokmens.
  maandag 31 mei 2010 @ 10:40:26 #203
111656 Poit
12-08-12
pi_82134308
quote:

[..]

Ik ga wel weer stil in een hoedje zitten..
pi_82134503
quote:

[..]

Wij doen louter aan emotieloos
pi_82134528
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:40 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ga wel weer stil in een hoedje zitten..
Je bent wel schattig hoor als je een tikje verlegen bent
pi_82134596
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je bent wel schattig hoor als je een tikje verlegen bent
in een hoedje zitten is juist hip, in een hoekje is voor verlegen mensen
pi_82134675
Zit ik nu in de verkeerde SC?
pi_82134699
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:02:56 #209
187674 Sigmund666
pi_82134936
pi_82135118
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dan kun je uit de hoed komen ofzo

En jongens die verlegen van je worden zijn
  maandag 31 mei 2010 @ 11:13:57 #211
111656 Poit
12-08-12
pi_82135296
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Toch handig hoe een type in je voordeel kan werken
pi_82135311
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dan kun je uit de hoed komen ofzo

En jongens die verlegen van je worden zijn
Goochelen is toch en iedereen kan een konijn uit een hoed toveren, maar jezelf uit een hoed toveren, volgens mij vallen vrouwen bij bosjes als je dat kan
  maandag 31 mei 2010 @ 11:20:25 #213
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82135493
mail teruggebracht naar 140 krijg ik nu ineens een reply golf en sta ik weer op 180
  maandag 31 mei 2010 @ 11:29:24 #214
258885 Solique
I Kill You !
pi_82135793
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
mail teruggebracht naar 140 krijg ik nu ineens een reply golf en sta ik weer op 180
Komt mij bekend voor, had net mail terug gekregen naar 20 stuks. Staat nu alweer op 45.
pi_82136705
Hier is het ook echt een chaos, patienten zitten zo lang te wachten dat er woede-aanvallen en jankbuien zijn. Voor mij op zich wel prima, daar ik dit probleem wil oplossen met mijn afstudeeronderzoek
pi_82136816
zo, zometeen maar ontbijten
  maandag 31 mei 2010 @ 12:05:02 #217
111656 Poit
12-08-12
pi_82137214
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:56 schreef Morthill het volgende:
zo, zometeen maar ontbijten
pi_82137221
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef GameBabe het volgende:
Hier is het ook echt een chaos, patienten zitten zo lang te wachten dat er woede-aanvallen en jankbuien zijn. Voor mij op zich wel prima, daar ik dit probleem wil oplossen met mijn afstudeeronderzoek
Hč maar... moet jij nog afstuderen dan?
pi_82137305
De bouwvakkers zijn gearriveerd in het huis van mn buren Dat wordt niet meer uitslapen de komende tijd Ik had verwacht dat ik nog wel een 'waarschuwing' zou krijgen aangezien er nog spul in hun huis stond (oude tv, klein trappetje etc) en nog post (oa de stemkaarten). Maar helaas...
pi_82137388
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hč maar... moet jij nog afstuderen dan?
Ik ben inderdaad zo gek geweest om naast mijn werk nog een master bedrijfswiskunde en informatica op te starten Op zich wel prima hoor, de baas betaald de studie en ik krijg studiepunten voor werken... maar in combinatie met een fulltime baan en een eigen bedrijf is het soms wel afzien... zeker daar het echt geen makkelijke studie is...

Maar ja, het bleek heel nuttig bij het maken van games en ik ben hier echt mooie dingen voor de wereld aan aan het doen nu
pi_82137696
Doctor of the Peggle Arts
Gained explodius fame! Blue ribbons for every level!
30
voor mezelf
  maandag 31 mei 2010 @ 12:18:54 #222
111656 Poit
12-08-12
pi_82137751
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
Doctor of the Peggle Arts
Gained explodius fame! Blue ribbons for every level!
30
voor mezelf
Props!
pi_82137779
krijg een cadeautje van Iceberg Interactive

http://www.iceberg-intera(...)ition-gone-gold.html
  maandag 31 mei 2010 @ 12:24:02 #224
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82137968
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:

wat een spel! Hier is een officiële uitleg van de gameplay!
quote:
press buttons, rotate knobs
GOTY!!
pi_82138106
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

wat een spel! Hier is een officiële uitleg van de gameplay!
[..]

GOTY!!
Ja, ik lag hier ook praktisch in een scheur toen ik dat las
pi_82138253
ziet er wel spectaculair uit idd Sterkte met het spelen Morthill!
  maandag 31 mei 2010 @ 12:45:32 #227
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82138796
Hey Koei, ik ben net langs je zwembad gereden ik moest bij TNO Ypenburg zijn en het hofbad wordt daar dus naast gebouwd
  maandag 31 mei 2010 @ 12:49:19 #228
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82138967
quote:

Space shuttle mission! Hoe zou een game nog awesomer kunnen zijn voor iemand als ik ik ben vet jaloers Morthy!
pi_82139250
quote:

Ze hebben opzich best een paar leuke titels
pi_82139417
Restaurant Empire 2

Euro Price:
¤29.99

Klik je op de link, kom je op de iceberg shop en daar staat ie voor ¤14.99

maandag 31 mei 2010 @ 13:14:29 #231
111656 Poit
12-08-12
pi_82139950
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Space shuttle mission! Hoe zou een game nog awesomer kunnen zijn voor iemand als ik ik ben vet jaloers Morthy!
Misschien mag je ook wel je eigen brandstof mengen in de game!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:17:12 #232
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_82140053
Hoi, PP was dope
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 31 mei 2010 @ 13:21:27 #233
111656 Poit
12-08-12
pi_82140211
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef RitseB het volgende:
Hoi, PP was dope
Jahoor. Geloof er niets van..
  maandag 31 mei 2010 @ 13:22:40 #234
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82140255
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef Poit het volgende:

[..]

Misschien mag je ook wel je eigen brandstof mengen in de game!
misschien mag je dan ook weer op knoppen drukken en knoppen draaien! Misschien zelfs wel ventielen draaien! Of helemaal ultiem, een knop drukken én draaien! SPANNING EN SENSATIE!!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:23:39 #235
111656 Poit
12-08-12
pi_82140285
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

misschien mag je dan ook weer op knoppen drukken en knoppen draaien! Misschien zelfs wel ventielen draaien! Of helemaal ultiem, een knop drukken én draaien! SPANNING EN SENSATIE!!
Dat lukt me nooit
Krijg thuis ook nooit de dop van de chloorfles af.. Moet ik weer m'n moeder bellen enzo
  maandag 31 mei 2010 @ 13:24:38 #236
182714 RitseB
pi_82140319
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef Poit het volgende:

[..]

Jahoor. Geloof er niets van..
Was het wel. Bij de prodigy helemaal naar de klote
pi_82140352
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Klinkt geil, wanneer komt ie voor de mac? En anders toch maar een windows laptop regelen, dit mag ik niet missen!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:26:03 #238
111656 Poit
12-08-12
pi_82140371
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:24 schreef RitseB het volgende:

[..]

Was het wel. Bij de prodigy helemaal naar de klote
Mooi zo! Zoals het hoort
Volgende week bij jou toch ook Prodigy?
  maandag 31 mei 2010 @ 13:27:03 #239
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82140418
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat lukt me nooit
Krijg thuis ook nooit de dop van de chloorfles af.. Moet ik weer m'n moeder bellen enzo
Of Rossdale, die doet dit voor zn werk!
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Klinkt geil, wanneer komt ie voor de mac? En anders toch maar een windows laptop regelen, dit mag ik niet missen!
Zodra ie in Steam staat komt ie ook naar de Mac!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:28:49 #240
111656 Poit
12-08-12
pi_82140488
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Of Rossdale, die doet dit voor zn werk!
Ik ben een beetje bang voor Rossdale.. Hij liet ook al m'n buurvrouw schrikken! Straks doet hij dat ook bij mij!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:29:37 #241
182714 RitseB
pi_82140516
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef Poit het volgende:

[..]

Mooi zo! Zoals het hoort
Volgende week bij jou toch ook Prodigy?
Ik heb ze gevraagd, maar ze wilden niet.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:30:12 #242
111656 Poit
12-08-12
pi_82140544
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:29 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik heb ze gevraagd, maar ze wilden niet.
Harder vragen!

-edit: Pendulum mag ook!!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:38:26 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82140892
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik ben een beetje bang voor Rossdale.. Hij liet ook al m'n buurvrouw schrikken! Straks doet hij dat ook bij mij!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:41:11 #244
111656 Poit
12-08-12
pi_82140994
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

maandag 31 mei 2010 @ 13:47:52 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82141223
Leuke buuf trouwens

Heb in de straat van mijn nieuwe huis ook al een apetijtelijk uitziende jonge dame gespot in de 18 jarige regionen
pi_82141274
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Poit het volgende:

[..]

Dan moet je hem wat meer aaien en koekjes geven, net als een eyepet... Dan kan je misschien over je angst heenkomen
  maandag 31 mei 2010 @ 13:54:56 #247
111656 Poit
12-08-12
pi_82141475
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Leuke buuf trouwens

Heb in de straat van mijn nieuwe huis ook al een apetijtelijk uitziende jonge dame gespot in de 18 jarige regionen
I know

Kom ik binnenkort jou buurvrouwen laten schrikken
  maandag 31 mei 2010 @ 13:57:28 #248
111656 Poit
12-08-12
pi_82141582
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dan moet je hem wat meer aaien en koekjes geven, net als een eyepet... Dan kan je misschien over je angst heenkomen
Eye pet
Ik denk alleen niet dat Rossjeflossje het kan waarderen als ik hem onder de douche zet etc..
pi_82141655
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:57 schreef Poit het volgende:

[..]

Eye pet
Ik denk alleen niet dat Rossjeflossje het kan waarderen als ik hem onder de douche zet etc..
Waarom zou hij dat niet waarderen... Wie wil er nou niet door jou onder de douche gezet worden

Ik denk dat hij het verven van zijn haren minder op prijs stelt
  maandag 31 mei 2010 @ 14:01:57 #250
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82141748
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:59 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat niet waarderen... Wie wil er nou niet door jou onder de douche gezet worden

Ik denk dat hij het verven van zijn haren minder op prijs stelt
Die een of twee grijze haren mag hij best verven hoor
  maandag 31 mei 2010 @ 14:04:34 #251
111656 Poit
12-08-12
pi_82141867
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die een of twee grijze haren mag hij best verven hoor

Deal!
Jammer dat je er niet bij bent de 5e
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82141987
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Poit het volgende:

[..]

Deal!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik maar jonge jongens ga scoren, die van mijn leeftijd worden allemaal kaal of grijs
pi_82142058
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar jonge jongens ga scoren, die van mijn leeftijd worden allemaal kaal of grijs
Ik heb al mijn haar nog zonder verkleuring... tis alleen wel een beetje kort...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:09:59 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82142076
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Poit het volgende:

[..]

Deal!
SPOILER
Ik heb een grijze haar in mijn sik en Ymke heeft er onlangs eentje uit mijn bakkebaard getrokken. Dus ik had er iig 2 Voor de rest ben ik verre van grijs, duurt nog wel een hele tijd volgens mij

Kaal wordt ik nu iig niet, want heb nog steeds belachelijk veel haar (zoals mijn kapster het zo mooi verwoordde )
  maandag 31 mei 2010 @ 14:11:51 #255
111656 Poit
12-08-12
pi_82142158
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb een grijze haar in mijn sik en Ymke heeft er onlangs eentje uit mijn bakkebaard getrokken. Dus ik had er iig 2 Voor de rest ben ik verre van grijs, duurt nog wel een hele tijd volgens mij

Kaal wordt ik nu iig niet, want heb nog steeds belachelijk veel haar (zoals mijn kapster het zo mooi verwoordde )
Oooh, dus jij blijft nog wel even de mooi boy die je bent

Even wat anders:

Death Note + Cosplay = Epic *FAB*

[ Bericht 6% gewijzigd door Poit op 31-05-2010 14:20:02 ]
pi_82142161
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik heb al mijn haar nog zonder verkleuring... tis alleen wel een beetje kort...
En hoe oud ben je dan?

Gelukkig, dan is er toch nog hoop
pi_82142265
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

En hoe oud ben je dan?

Gelukkig, dan is er toch nog hoop
30
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:20:25 #258
111656 Poit
12-08-12
pi_82142482
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:14 schreef Tain het volgende:

[..]

30
30 is heel niet zo erg broeder!
pi_82142548
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef Poit het volgende:

[..]

Oooh, dus jij blijft nog wel even de mooi boy die je bent

Even wat anders:
[ afbeelding ]
Death Note + Cosplay = Epic *FAB*

vind je?
  maandag 31 mei 2010 @ 14:27:07 #260
111656 Poit
12-08-12
pi_82142747
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

vind je?
Mwah, eigenlijk niet echt.. Maar ben een beetje jippig vandaag.. Dan is het al snel epic fab
En ik had eerst een andere afbeelding die leuker was maar ik niet aan de praat kreeg...
  maandag 31 mei 2010 @ 14:27:49 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82142769
Ik vind het niks Poit
pi_82142804
wat Rossdale zegt
pi_82142841
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:

[..]

Mwah, eigenlijk niet echt.. Maar ben een beetje jippig vandaag.. Dan is het al snel epic fab
En ik had eerst een andere afbeelding die leuker was maar ik niet aan de praat kreeg...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:44:12 #264
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82143476
Staat de flodder450 crewfoto al online?
  maandag 31 mei 2010 @ 14:45:09 #265
111656 Poit
12-08-12
pi_82143516

Die zocht ik

maandag 31 mei 2010 @ 14:46:52 #266
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82143587
Picachu ik kies jou !!%$#!
pi_82143641
Pika Pika
pi_82143938
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:45 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Die zocht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:58:44 #269
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82144082
Zo. Terug. Pinkpop was Awesome
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  maandag 31 mei 2010 @ 15:00:42 #270
111656 Poit
12-08-12
pi_82144163
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef Gamer_V het volgende:
Hoax, Ritse was al lang terug!
  maandag 31 mei 2010 @ 15:07:45 #271
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82144504
Oké, ik ben ook al drie uur terug. Maar alleen omdat een stel idioten met megafoons kwamen schreeuwen dat we moesten oprotten om een uur of acht 's ochtends

Rammstein Mando Diao C-Mon and Kypski The Prodigy 2many dj's Florence

Toen motörhead begon, bleek dat ik ineens midden in de pit stond. Portemonnee kwijt. Later wel teruggevonden bij de Info-balie, maar alles waardevol er uit gestript... zoals mijn toegangskaartje. Bij de balie adviseerden ze om de grote wisseltruc met kaartjes te doen, maar ja, dat gaat wat lastiger als je met zijn tweeën bent.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_82144554
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:
Oké, ik ben ook al drie uur terug. Maar alleen omdat een stel idioten met megafoons kwamen schreeuwen dat we moesten oprotten om een uur of acht 's ochtends

Toen motörhead begon, bleek dat ik ineens midden in de pit stond. Portemonnee kwijt. Later wel teruggevonden bij de Info-balie, maar alles waardevol er uit gestript... zoals mijn toegangskaartje. Bij de balie adviseerden ze om de grote wisseltruc met kaartjes te doen, maar ja, dat gaat wat lastiger als je met zijn tweeën bent.
Dat is best kut eigenlijk
pi_82144667
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef Gamer_V het volgende:
  maandag 31 mei 2010 @ 15:11:56 #274
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82144703
Uiteindelijk ben ik zaterdagochtend 50 minuten aan het lopen geweest van camping B naar D omdat ik wist dat daar ergens een goede vriend van me stond, die ik niet mobiel kon bereiken want smartphonebatterijen zijn niet gemaakt voor festivals. Nog een half uur rondgelopen (en nog aan mensen gevraagd of ze zijn tent hadden gezien, want ik kon een plaatje tevoorschijn halen op mijn mobiel) toen ik hem toevallig tegen het lijf liep. Als je eenmaal binnen bent, is het geen probleem meer.

Het wanhoopsplan was om Ritse te bellen
  maandag 31 mei 2010 @ 15:15:53 #275
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82144893
Overigens, die Silent Disco is echt het tofste concept ooit. Voor wie het niet weet: je krijgt een koptelefoon waar je muziek op uitgezonden wordt. Je kan alleen wel kiezen tussen twee kanelen. Ben jij keihard aan het springen op Riverside Motherfucker, is de andere helft van de zaal polonaise aan het doen op Zachte G, harde L

De DJ na YMCA "en voor alle mensen met een koptelefoon op: denk eraan, met een koptelefoon hoort niemand je zingen!" Echt geweldig om te zien
  maandag 31 mei 2010 @ 15:16:45 #276
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82144942
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:11 schreef Gamer_V het volgende:
Uiteindelijk ben ik zaterdagochtend 50 minuten aan het lopen geweest van camping B naar D omdat ik wist dat daar ergens een goede vriend van me stond, die ik niet mobiel kon bereiken want smartphonebatterijen zijn niet gemaakt voor festivals. Nog een half uur rondgelopen (en nog aan mensen gevraagd of ze zijn tent hadden gezien, want ik kon een plaatje tevoorschijn halen op mijn mobiel) toen ik hem toevallig tegen het lijf liep. Als je eenmaal binnen bent, is het geen probleem meer.

Het wanhoopsplan was om Ritse te bellen
Met hulp van Ome Spankers
  maandag 31 mei 2010 @ 15:16:55 #277
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82144950
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:

Bewaar hem dan beter Rund!
  maandag 31 mei 2010 @ 15:17:27 #278
182714 RitseB
pi_82144972
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Liep jij er ook rond
  maandag 31 mei 2010 @ 15:18:14 #279
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82145004
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Held!
  maandag 31 mei 2010 @ 15:18:43 #280
182714 RitseB
pi_82145021
Ik heb MrManiak trouwens nog heel ff gesproken.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:20:59 #281
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82145114

Bienveneu au Chez Vincent!
  maandag 31 mei 2010 @ 15:22:36 #282
182714 RitseB
pi_82145198
Vinnie, stond jij op B?
  maandag 31 mei 2010 @ 15:23:11 #283
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82145217
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef RitseB het volgende:
Ik heb MrManiak trouwens nog heel ff gesproken.
Ik las in het Pinkpoptopic dat hij met Juicyhill mee ging. Lijkt me een interessant kamp
  maandag 31 mei 2010 @ 15:23:50 #284
182714 RitseB
pi_82145258
Ik heb gelukkig alleen MrManiak gezien.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:24:00 #285
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82145266
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef RitseB het volgende:
Vinnie, stond jij op B?
  maandag 31 mei 2010 @ 15:24:48 #286
182714 RitseB
pi_82145306
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Heb je heeeel zondag een paar gasten gezien die iemand in plee papier hadden gewikkeld?
  maandag 31 mei 2010 @ 15:28:03 #287
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82145452
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef RitseB het volgende:

[..]

Heb je heeeel zondag een paar gasten gezien die iemand in plee papier hadden gewikkeld?
Hmm, nee. Maar de plek waar die foto is gemaakt werd later ons hele uitzicht verpest door een vrijgezellenfeestje van een boel Belgen, dus overzicht was er niet meer

Een zo'n Belg was zelfs nog van de camping afgegooid en gearresteerd door de politie. Bandje afgepakt enzo, toen heeft ie het hele weekend in zijn tent moeten zitten , na door de bossen gelopen te zijn, want hij kwam de camping niet eens meer op zonder bandje. Kan je niet bij je eigen spullen
  maandag 31 mei 2010 @ 15:30:16 #288
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82145561
Afijn, ik ben hier bijna walls of text aan het typen. Even wat boodschappen doen
  maandag 31 mei 2010 @ 15:32:00 #289
111656 Poit
12-08-12
pi_82145643
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:20 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]

Bienveneu au Chez Vincent!
Heb je bij Vincent in de tent gelegen Victor?
  maandag 31 mei 2010 @ 15:40:11 #290
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82146019
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Poit het volgende:

[..]

Heb je bij Vincent in de tent gelegen Victor?
Dat wordt afstand houden bij de BBQ!
pi_82146565
pi_82146653
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:

[..]

Zelfs ik zie er nog 5 jaar ouder uit dan die chick Ik vind het wel een beetje twijfelachtig

En jippig, diegene die dat woord heeft verzonnen moeten ze in de ballen trappen
  maandag 31 mei 2010 @ 15:58:37 #293
111656 Poit
12-08-12
pi_82146930
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Zelfs ik zie er nog 5 jaar ouder uit dan die chick Ik vind het wel een beetje twijfelachtig

En jippig, diegene die dat woord heeft verzonnen moeten ze in de ballen trappen
Hey, m'n naam is niet voor niets Peter "Pedo Bear" Poit
En er wordt helemaal niemand in de ballen getrapt.. Iemand in de kut schoppen daarentegen, da's geen probleem

En ik denk dat je Paul Jambers verantwoordelijk mag houden voor het introduceren van het woord Jippig in mijn vocabulaire
  maandag 31 mei 2010 @ 16:05:38 #294
187674 Sigmund666
pi_82147276
  maandag 31 mei 2010 @ 16:12:02 #295
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_82147625
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
whehehe!
pi_82147871
http://babalin.com/kieskompas/

fuck de stemwijzer, ik doe dit
pi_82147934
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef lkb9000 het volgende:
http://babalin.com/kieskompas/

fuck de stemwijzer, ik doe dit
ik kom dan uit op partij voor de dieren
  maandag 31 mei 2010 @ 16:18:19 #298
111656 Poit
12-08-12
pi_82147944

WWE

Naise tietjes!!! Damn!!
pi_82148202
holy fuck, ik moet donderdag om 5.45 beginnen met werken dat betekent uiterlijk 4.00 opstaan en waarschijnlijk nog wat eerder
  maandag 31 mei 2010 @ 16:25:58 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82148373
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik kom dan uit op partij voor de dieren
Zoals bij ELKE stemwijzervorm eindig ik ook hier weer in niemandsland