quote:Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die een of twee grijze haren mag hij best verven hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Deal!
Jammer dat je er niet bij bent de 5eIk denk dat ik maar jonge jongens ga scoren, die van mijn leeftijd worden allemaal kaal of grijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
Ik heb al mijn haar nog zonder verkleuring... tis alleen wel een beetje kort...quote:Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar jonge jongens ga scoren, die van mijn leeftijd worden allemaal kaal of grijs
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Deal!
Jammer dat je er niet bij bent de 5eIk heb een grijze haar in mijn sik en Ymke heeft er onlangs eentje uit mijn bakkebaard getrokken. Dus ik had er iig 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest ben ik verre van grijs, duurt nog wel een hele tijd volgens mij
Kaal wordt ik nu iig niet, want heb nog steeds belachelijk veel haar (zoals mijn kapster het zo mooi verwoordde)
Please sir. When moon? When Mustang?
Oooh, dus jij blijft nog wel even de mooi boy die je bentquote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een grijze haar in mijn sik en Ymke heeft er onlangs eentje uit mijn bakkebaard getrokken. Dus ik had er iig 2Voor de rest ben ik verre van grijs, duurt nog wel een hele tijd volgens mij
Kaal wordt ik nu iig niet, want heb nog steeds belachelijk veel haar (zoals mijn kapster het zo mooi verwoordde)
En hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb al mijn haar nog zonder verkleuring... tis alleen wel een beetje kort...
30quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En hoe oud ben je dan?
Gelukkig, dan is er toch nog hoop
30 is heel niet zo erg broeder!quote:
vind je?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, dus jij blijft nog wel even de mooi boy die je bent![]()
Even wat anders:
[ afbeelding ]
Death Note + Cosplay = Epic *FAB*
Mwah, eigenlijk niet echt.. Maar ben een beetje jippig vandaag.. Dan is het al snel epic fabquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk niet echt.. Maar ben een beetje jippig vandaag.. Dan is het al snel epic fab
En ik had eerst een andere afbeelding die leuker was maar ik niet aan de praat kreeg...
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:45 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Die zocht ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoax, Ritse was al lang terug!quote:
Dat is best kut eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:
Oké, ik ben ook al drie uur terug. Maar alleen omdat een stel idioten met megafoons kwamen schreeuwen dat we moesten oprotten om een uur of acht 's ochtends
RammsteinMando Diao
C-Mon and Kypski
The Prodigy
2many dj's
Florence
Toen motörhead begon, bleek dat ik ineens midden in de pit stond. Portemonnee kwijt. Later wel teruggevonden bij de Info-balie, maar alles waardevol er uit gestript... zoals mijn toegangskaartje.Bij de balie adviseerden ze om de grote wisseltruc met kaartjes te doen, maar ja, dat gaat wat lastiger als je met zijn tweeën bent.
Met hulp van Ome Spankersquote:Op maandag 31 mei 2010 15:11 schreef Gamer_V het volgende:
Uiteindelijk ben ik zaterdagochtend 50 minuten aan het lopen geweest van camping B naar D omdat ik wist dat daar ergens een goede vriend van me stond, die ik niet mobiel kon bereiken want smartphonebatterijen zijn niet gemaakt voor festivals.Nog een half uur rondgelopen (en nog aan mensen gevraagd of ze zijn tent hadden gezien, want ik kon een plaatje tevoorschijn halen op mijn mobiel) toen ik hem toevallig tegen het lijf liep.
Als je eenmaal binnen bent, is het geen probleem meer.
Het wanhoopsplan was om Ritse te bellen
Bewaar hem dan beter Rund!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:
Oké, ik ben ook al drie uur terug. Maar alleen omdat een stel idioten met megafoons kwamen schreeuwen dat we moesten oprotten om een uur of acht 's ochtends
RammsteinMando Diao
C-Mon and Kypski
The Prodigy
2many dj's
Florence
Toen motörhead begon, bleek dat ik ineens midden in de pit stond. Portemonnee kwijt. Later wel teruggevonden bij de Info-balie, maar alles waardevol er uit gestript... zoals mijn toegangskaartje.Bij de balie adviseerden ze om de grote wisseltruc met kaartjes te doen, maar ja, dat gaat wat lastiger als je met zijn tweeën bent.
Held!quote:
Ik las in het Pinkpoptopic dat hij met Juicyhill mee ging. Lijkt me een interessant kampquote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef RitseB het volgende:
Ik heb MrManiak trouwens nog heel ff gesproken.
quote:
Heb je heeeel zondag een paar gasten gezien die iemand in plee papier hadden gewikkeld?quote:
Hmm, nee. Maar de plek waar die foto is gemaakt werd later ons hele uitzicht verpest door een vrijgezellenfeestje van een boel Belgen, dus overzicht was er niet meerquote:Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heb je heeeel zondag een paar gasten gezien die iemand in plee papier hadden gewikkeld?
Heb je bij Vincent in de tent gelegen Victor?quote:
Dat wordt afstand houden bij de BBQ!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je bij Vincent in de tent gelegen Victor?
Zelfs ik zie er nog 5 jaar ouder uit dan die chickquote:Op maandag 31 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk niet echt.. Maar ben een beetje jippig vandaag.. Dan is het al snel epic fab
En ik had eerst een andere afbeelding die leuker was maar ik niet aan de praat kreeg...
Hey, m'n naam is niet voor niets Peter "Pedo Bear" Poitquote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zelfs ik zie er nog 5 jaar ouder uit dan die chickIk vind het wel een beetje twijfelachtig
![]()
En jippig, diegene die dat woord heeft verzonnen moeten ze in de ballen trappen
whehehe!quote:
ik kom dan uit op partij voor de dierenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef lkb9000 het volgende:
http://babalin.com/kieskompas/
fuck de stemwijzer, ik doe dit
Zoals bij ELKE stemwijzervorm eindig ik ook hier weer in niemandslandquote:Op maandag 31 mei 2010 16:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik kom dan uit op partij voor de dieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |