jij ook 2 meterquote:
Waarom zou je er dan naar willen kijken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
En mensen vergeet niet, altijd naar de moeder kijken als je een meisje geil vindt. D'r moeder staat in het achtergrondkoortje, dusssss....
Sprong een kerel op het podium die er niet hoorde. Ging er gewoon tussen staan en zittenquote:
Primaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
TT
Wil iemand een seintje geven als X Factor winnaar bekend wordt gemaakt?
De manier van zingen..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef Steve het volgende:
Duitsland is leuk, maar op een of andere manier is er 'iets' waardoor het niet zo'n succes gaat worden denk ik...
ik snap het ook nietquote:
Duitsers en mode, ze zullen het nooit leren. Dat geldt ook voor Engels...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus wie heeft die make-up en dat gothic dingetje in d'r hals uitgekozen?
Wat een onzin. Waarom zou iemand van 22 er niet zo uit kunnen zien?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik vind het niet geweldig maar het is beter dan die plastieke vertoning van net.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Duitsers en mode, ze zullen het nooit leren. Dat geldt ook voor Engels...
Dat is het leuke aan dit jaar... er ZIJN ook veel nummer een kanshebber!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
Die Daniel vind wel heel veel nummers een kanshebber voor de overwinning, is het niet?
Klinkt ook door die vreselijke zwarte kleding.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef livelink het volgende:
In haar youtube clip sprankelde ze zo lekker. Dat komt er nu veel minder uit. Dat is wel erg jammer
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
komt omdat het live is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef livelink het volgende:
In haar youtube clip sprankelde ze zo lekker. Dat komt er nu veel minder uit. Dat is wel erg jammer
Poupee!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
France Gall, DIE was lief en onschuldig.
Ke$ha wat ik al zei.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze probeert teveel een stemmetje op te zetten.
In het "Aan wie geef jij je punten" topic heb ik duitsland 12 punten gegevenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo live toch niet zo leuk als ik had gedacht
De mensen die in de Duitse winkelstraten in een trainingspak lopen zijn doorgaans Nederlandersquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
ik hou van moldavie hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef raptorix het volgende:
Nogmaals, vonden jullie Moldavie dan niks? Ik vond dat echt een heel aardig en modern nummert.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Mylene het volgende:
Dit lijkt op Ke$ha.
Precies.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het stuntelige juist zo.. 'gemaakt'
Ja nou minstens driekwart van ESF liedjes is gewoon niet origineel..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Alle nummers lijken op een ander nummer, volgens die presentatoren
Dekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Alle nummers lijken op een ander nummer, volgens die presentatoren
Jaaaa todo lalalalala (weet de tekst nietquote:
Zo erg?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat er iemand is die het Nederlandse commentaarshokje gauw op slot doet. En over een maand of zes pas open.
Ik tot nu toe:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:39 schreef Schiphol het volgende:
[..]
In het "Aan wie geef jij je punten" topic heb ik duitsland 12 punten gegeven![]()
Onvoorstelbaar slechte uitvoering live..
Mijn 12 punten gaan naar Roemenië
10 naar Turkije
8 naar Griekenland
Duitsland, ik moet huilen..
Dat heb ik met zoveel nummers dit jaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef MisterO het volgende:
Wat een ripoff! ik weet alleen niet meer waarvan..
Je hebt gelijk, maar ik heb het zo ongeveer bij élk nummer gehoord tot nu toe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan dit jaar... er ZIJN ook veel nummer een kanshebber!
Hij heeft gelijk, dat zeg ik niet snel
Dit is een retespannend Songfestival, heel veel kanshebbers!
Schakel dan naar België of de UK, beide goed commentaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat er iemand is die het Nederlandse commentaarshokje gauw op slot doet. En over een maand of zes pas open.
Zo'n ballad van Christina Aguilera. En alle andere powerballads.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef MisterO het volgende:
Wat een ripoff! ik weet alleen niet meer waarvan..
Ze zingt geen Engels hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef raptorix het volgende:
Snap niet waarom Portugal in engels zingt, portugees is een prachtige taal, die prettig klinkt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef henrydg het volgende:
Dit klinkt als het thema van Sims 3.
Daarom!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
waarom vinden jullie een leuk nummer?
Nou, je kan veel over dat meisje zeggen. Maar onschuldig is ze nietquote:
Inderdaad , daar kan je zoveel moois mee doenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef raptorix het volgende:
Snap niet waarom Portugal in engels zingt, portugees is een prachtige taal, die prettig klinkt.
En voor iemand die gevoelig is voor cariës.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
Zo komt Israel voor iemand die naar de wc moet.
oh fap fap mijn chanoeka boyquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef Bep het volgende:
Zal Israel straks weer zo vreselijk vals zijn
Doe maar nooit en laat ze adverteren in de kranten dat ze naar nieuwe ESF-commentatoren op zoek zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben nu alweer vergeten wie nou wie wasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Mijn 12 punten blijven voor Roemenië
Kan ik mooi even naar 4 zappenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
Zo komt Israel voor iemand die naar de wc moet.
israelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef Bep het volgende:
Het accent, haar charmant stuntelige uitstraling, het liedje...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het stuntelige juist zo.. 'gemaakt'
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef raptorix het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef Muis006 het volgende:
Volgens mij heeft ze ergens pijn.
Of ze moet poepen.
ik ben trots op jequote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
Hallelujah vond ik zo'n leuk nummer van Israel, maar dit is drie keer niets.
dat verwacht ik bijna al eigenlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:41 schreef Bep het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het accent, haar charmant stuntelige uitstraling, het liedje...Yep, ik zie het wel.
wattequote:
quote:
vanwege dat iemand het podium opliep en 'mee ging doen'quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
even tussendoor, waarom moet Spanje over?
Ja, en terecht.quote:
als ik eht begrepen heb is het optreden verstoord door een idiootquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
even tussendoor, waarom moet Spanje over?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Ik hoop ook ECHT niet dat Portugal gaat winnen
En Israël mag ook niet winnen. Kom nou toch.
Het is een mooie jongen, een mooi nummer, maar toch wel vrij saai.
Eensch!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en terecht.
Met zo'n idioot uit het publiek die er tussendoor ging kloten op het podium.
omdat ze in Azië nergens mee mogen doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Szura het volgende:
Waarom doet Israël hier sowieso aan mee, ligt niet eens in Europa.
Zelfde met Georgië Armenie en Azerbeidzjan
Whahahaha echt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de Duitse jury live op tv Shalalie heeft gezongenZe balen ervan dat Sieneke eruit is.
Niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en terecht.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Szura het volgende:
Bijna niemand hier heeft er iets van gemerktquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik eht begrepen heb is het optreden verstoord door een idioot
Best een mooi liedje hoor, maar dit is toch geen winnaar?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef tochweerhenk het volgende:
wat een mongool denkt ie dat israel wint![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hm net als met het voetbal dusquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
omdat ze in Azië nergens mee mogen doen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Szura het volgende:
Ze zijn lid van Eurovision. Eurovision is geen Europese instelling.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Szura het volgende:
triest, echt heel triestquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en terecht.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Israël wel aardig.
Kijken de Palestijnen ook mee?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
brb verblijfsvergunningen voor Israël, Cyprus en Noorwegen aanvragen. België ga ik op de fiets naartoe.
Mij ook nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef Fokski het volgende:
Israel is toch wel top!
[..]
Niet eens opgevallen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaume_Marquet_Cotquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en terecht.
Ja echtquote:
Toch wel dusquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:46 schreef VerseKoffie het volgende:
heeft harel vanavond nu wel of niet zijn butplug uit zijn aars gehaald? tot nu toch nog niet vals.. of zometeen toch wel?
Moet wel, de meeste Palestijnen zijn Israëlische staatsburgers geworden aangezien het zinloos is om in een oorlogsgebied te blijven leven. Even offtopic maar goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:45 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Israël wel aardig.
Kijken de Palestijnen ook mee?
Is het niet heur. Ech nie!quote:
dat was ik aan het typen en toen vloog hij de bocht uit net als nuquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Hij zingt wel beter dan van de week, maar het is nog steeds een kutnummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |