jij ook 2 meterquote:
Waarom zou je er dan naar willen kijken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
En mensen vergeet niet, altijd naar de moeder kijken als je een meisje geil vindt. D'r moeder staat in het achtergrondkoortje, dusssss....
Sprong een kerel op het podium die er niet hoorde. Ging er gewoon tussen staan en zittenquote:
Primaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:35 schreef Cee het volgende:
TT
Wil iemand een seintje geven als X Factor winnaar bekend wordt gemaakt?
De manier van zingen..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef Steve het volgende:
Duitsland is leuk, maar op een of andere manier is er 'iets' waardoor het niet zo'n succes gaat worden denk ik...
ik snap het ook nietquote:
Duitsers en mode, ze zullen het nooit leren. Dat geldt ook voor Engels...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Jezus wie heeft die make-up en dat gothic dingetje in d'r hals uitgekozen?
Wat een onzin. Waarom zou iemand van 22 er niet zo uit kunnen zien?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik vind het niet geweldig maar het is beter dan die plastieke vertoning van net.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Duitsers en mode, ze zullen het nooit leren. Dat geldt ook voor Engels...
Dat is het leuke aan dit jaar... er ZIJN ook veel nummer een kanshebber!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef ChatGirl het volgende:
Die Daniel vind wel heel veel nummers een kanshebber voor de overwinning, is het niet?
Klinkt ook door die vreselijke zwarte kleding.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef livelink het volgende:
In haar youtube clip sprankelde ze zo lekker. Dat komt er nu veel minder uit. Dat is wel erg jammer
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
komt omdat het live is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef livelink het volgende:
In haar youtube clip sprankelde ze zo lekker. Dat komt er nu veel minder uit. Dat is wel erg jammer
Poupee!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
France Gall, DIE was lief en onschuldig.
Ke$ha wat ik al zei.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze probeert teveel een stemmetje op te zetten.
In het "Aan wie geef jij je punten" topic heb ik duitsland 12 punten gegevenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo live toch niet zo leuk als ik had gedacht
De mensen die in de Duitse winkelstraten in een trainingspak lopen zijn doorgaans Nederlandersquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
je bent de letters SL vergetenquote:
ik hou van moldavie hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef raptorix het volgende:
Nogmaals, vonden jullie Moldavie dan niks? Ik vond dat echt een heel aardig en modern nummert.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:38 schreef Mylene het volgende:
Dit lijkt op Ke$ha.
Precies.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het stuntelige juist zo.. 'gemaakt'
Ja nou minstens driekwart van ESF liedjes is gewoon niet origineel..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Alle nummers lijken op een ander nummer, volgens die presentatoren
Dekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Alle nummers lijken op een ander nummer, volgens die presentatoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |