Klacht: 2 cognities die elkaar tegenwerken.quote:Scherper geformuleerd is het de perceptie van onverenigbaarheid tussen twee "cognities", waarbij een cognitie moet worden gezien als elk element van kennis, inclusief houding, emotie, geloof of gedrag
En die bueno erachter. Gadverdamme wat een vet mormel en maar blijven vreten he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die armenRanzig vet wijf man [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Trollface. het volgende:
ik zou r niet raken mattie [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
die zag ik nog niet eens, komt door d'r vette pensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En die bueno erachter. Gadverdamme wat een vet mormel en maar blijven vreten he.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Splutje het volgende:
Ik zou haar rakenhaha doe danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Splutje het volgende:
Ik zou haar rakenlulz xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
ultralulz xD xDquote:
epic winquote:
Ik heb oog voor detail.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
die zag ik nog niet eens, komt door d'r vette pens [ afbeelding ]
whaha ze heeft wel dikke uiers jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
ik zou niet geven maar wel even aan die tieten willen zitten gwn whaha[ afbeelding ]
whahah ej mattie jy begrypt gwn hoe t zit :p k zou die kklekkere boobies ook neit kunne weigere :p haha ok later manquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
ik zou niet geven maar wel even aan die tieten willen zitten gwn whaha[ afbeelding ]
zou jij dan niet ff dr aan wille zitte danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
whaha ze heeft wel dikke uiers ja [ afbeelding ]
jawel maar check die armen dangquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
zou jij dan niet ff dr aan wille zitte dan [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ] ђἂէḙȑṧ ցἀ₳ɳ ĥàτєᾕ [ afbeelding ]
boeie daar kijk ik dan wel niet na gewoon lekker ff friemele jwtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
jawel maar check die armen dang [ afbeelding ] ahaha
whaha alsof je met dr arme neukt haha k zweer jy bent raaar a mattiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ahaha ja heb dr op hyesv gekrabbeldt hahahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
boeie daar kijk ik dan wel niet na gewoon lekker ff friemele jwt [ afbeelding ]
haha maar dn kan je dr wel lekkr vastpakken hahahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
whaha jij neukt dus dikke wijven? xD whahaha kk flikkertjeeeeehquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha alsof je met dr arme neukt haha k zweer jy bent raaar a mattie [ afbeelding ]
mss alleen als je okselsex doet ofzo maja whaha xD
whaha ga je regelen danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ahaha ja heb dr op hyesv gekrabbeldt hahaha [ afbeelding ]
alleen ff aan de tiete sitten whahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
whaha ga je regelen dan [ afbeelding ]
whahaha k zeg eerlyk jullie zyn kk grappig hier, deze site is egt aaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
whaha jij neukt dus dikke wijven? xD whahaha kk flikkertjeeeeeh [ afbeelding ]
whaha je weet zelf kk lachenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whahaha k zeg eerlyk jullie zyn kk grappig hier, deze site is egt aaan [ afbeelding ] mar natuurlyk neit, k bn geen boeler, k neuk alleen die dunne wyven [ afbeelding ]
whaha zolang ze mar geen anarexia hebbe snapje xD
haha serieus swaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
alleen ff aan de tiete sitten whaha [ afbeelding ]
whahaha hoor deez nerdje prate, kk grapig hoe die praat xD xD ga spelen a zwerferquote:
weet jij nog kaolo goeie chat dan gaan we daar proberen tockquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:50 schreef Lakitu het volgende:
whaha bradda's k ga stukkoe hier agter mn comp xD maar zeg eerlyk zitte hier nog lekkre chimi's dann? [ afbeelding ]
k ga altyd op tmf chatquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
weet jij nog kaolo goeie chat dan gaan we daar proberen tock [ afbeelding ]
hahah ja so had ik deniise ook geregelt was wel lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
k ga altyd op tmf chat [ afbeelding ] mar laatste tyd gwn via hyves jwtoch hoe?? gwn krabbel sture ff later ligt ze met my te neuke xD
whaha deez man is kk grapig zn woordjes enzo zyn alemaal omgedraait xD hahah eerlyk jullie zyn wel aan hierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:51 schreef 9611Niels het volgende:
¿¿ ɟɐɐuɐʌ uɐp uəop ʇɐʍ ƃou ɹə ʇɐɐƃ əıʍ[ afbeelding ]
serieusquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
k ga altyd op tmf chat [ afbeelding ] mar laatste tyd gwn via hyves jwtoch hoe?? gwn krabbel sture ff later ligt ze met my te neuke xD
ħўṽёȑẑõҼҝҿή.ᾑɫ ɱȧṇɡquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef Fortitude het volgende:
Hoe vind je de hyves op basis van de URL? Ik ben het vergeten en kan het niet meer vinden.
hyfnerzeoken.nlquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef Fortitude het volgende:
Hoe vind je de hyves op basis van de URL? Ik ben het vergeten en kan het niet meer vinden.
we weten nou wel dat je die kaolo stoere internetapparaat heb geovnden man ga niet kk tof lopen doen nuquote:
k heb gwn die piccas met mn 6packquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
serieus [ afbeelding ] ik krabbel nooit alleen privé [ afbeelding ] ofja begin altijd met r+r chicks diggen dat jwt [ afbeelding ]
he meisjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
Haha ze kan zo niet eens normaal een boek lezen. Die moet ze steeds zo houden zodat tussen haar tieten door kan kijken.
whahah hoor deez meisje prate over beoekn xD kk grapigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:55 schreef Chai het volgende:
Haha ze kan zo niet eens normaal een boek lezen. Die moet ze steeds zo houden zodat tussen haar tieten door kan kijken.
Ik ga altijd naar Hyves.nl en klik op een random foto op de homepage, je komt dan op een pagina zoals: http://www.hyves.nl/fotos/uitgelicht/fotos/963534449/0/eaHw/.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:53 schreef Fortitude het volgende:
haha wajoo hij is slim jij doet seker havo ofsowquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
k heb gwn die piccas met mn 6pack [ afbeelding ] en dan geve die chickies r&r en dan pak ik ze gwn snapje xD
hahah kijk hem moelijk prate dan kk nerdjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Hyves.nl en klik op een random foto op de homepage, je komt dan op een pagina zoals: http://www.hyves.nl/fotos/uitgelicht/fotos/963534449/0/eaHw/.
Vervang daarna http://www.hyves.nl/fotos/uitgelicht/fotos/963534449/0/eaHw/ door dit: http://94.100.114.88/929500001-929550000/929544701-929544800/929544772_5_hXmp_6.jpeg uit de afbeeldings url, zodat je http://www.hyves.nl/fotos/uitgelicht/fotos/929544772/5/hXmp krijgt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
we weten nou wel dat je die kaolo stoere internetapparaat heb geovnden man ga niet kk tof lopen doen nu [ afbeelding ]
quote:
ahahquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
mja k ben chillen [ afbeelding ]
laters [ afbeelding ]
heb [ afbeelding ] mee
ligt eraan ben je aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:58 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
ook hoi sijn hir ook ngo donkere jongesn btje zoalsss usher ensow [ afbeelding ][ afbeelding ]
k doe havokansklas ja egt een nerdje tock? xDquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha wajoo hij is slim jij doet seker havo ofsow [ afbeelding ]
ahahh donker ben k ni naja beetje van turkijje vakantiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:58 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
ook hoi sijn hir ook ngo donkere jongesn btje zoalsss usher ensow [ afbeelding ][ afbeelding ]
whaha hey geef me r&r dan, babyquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:58 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Hyves.nl en klik op een random foto op de homepage, je komt dan op een pagina zoals: http://www.hyves.nl/fotos/uitgelicht/fotos/963534449/0/eaHw/.
Vervang daarna http://www.hyves.nl/fotos/uitgelicht/fotos/963534449/0/eaHw/ door dit: http://94.100.114.88/929500001-929550000/929544701-929544800/929544772_5_hXmp_6.jpeg uit de afbeeldings url, zodat je http://www.hyves.nl/fotos/uitgelicht/fotos/929544772/5/hXmp krijgt.
ahah heb je ook web cam dan??quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:02 schreef Mummiepak het volgende:
hihi okeee ik drop die r&r wle maaaar dan moetne julli ook wle droppennn bij mijjjjj!! [ afbeelding ]
niuwe pf is weer up he dusjah [ afbeelding ]
allen jongnes mogen mij wel op de msnn hoorrr hihi
ok mijn msn is ganja_boy_suri@hot..youknowthetrickquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:02 schreef Mummiepak het volgende:
hihi okeee ik drop die r&r wle maaaar dan moetne julli ook wle droppennn bij mijjjjj!! [ afbeelding ]
niuwe pf is weer up he dusjah [ afbeelding ]
allen jongnes mogen mij wel op de msnn hoorrr hihi
jaaaaa tuurlyk die doe ik wle aan hoor hihi missgien word het nog wel luekquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ahah heb je ook web cam dan?? [ afbeelding ]
kyk wel uit mss is het wel n vieserik of kkpedo,,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:15 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
jaaaaa tuurlyk die doe ik wle aan hoor hihi missgien word het nog wel luek [ afbeelding ]
je bent gwn jaloersquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
kyk wel uit mss is het wel n vieserik of kkpedo,, [ afbeelding ]
hou je kk bek mang ik wordt helemaal parra van jouwquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
kyk wel uit mss is het wel n vieserik of kkpedo,, [ afbeelding ]
Hoezoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is up hier met al die msn-emoticons.
nee mang focken met n moker is je rechstreekse doodslag . gwn waarschuwing voor die gaaste die fittie wille jwtquote:
haha neeejjj dacht ik al hoorrr niels je lijkt me wle een lueken chibi hoorr hihiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
hou je kk bek mang ik wordt helemaal parra van jouw [ afbeelding ]
kben geen pedo hoor sgat [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |