Heul welquote:
Met rood en geel zeker?quote:
Als we wereldkampioen worden neem ik een oranje tagje.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah dus we worden dit keer wel kampioen!![]()
Nee hoor, hoewel ik het niet zo heel erg zou vinden als de Duitsers kampioen zouden worden. Tenzij ze in de finale van Nederland winnen.quote:
Volgens mij was ik 2 jaar geleden ook zwart. Vier jaar geleden had ik hetzelfde kleurtje oranje als jijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah dus we worden dit keer wel kampioen!![]()
als we kampioen worden ga ik vragen of iedereen, echt iedereen standaard een week op oranje kanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen worden neem ik een oranje tagje.
Als we wereldkampioen worden wil ik die houdenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen worden neem ik een oranje tagje.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen worden wil ik die houden
Het hoeft niet hoor. Je kan ook in XFA of V&A blijven hoorquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor. Je kan ook in XFA of V&A blijven hoor
Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Rupsebeest het volgende:
Vast een hele domme vraag.. maar hoe word je oranje?
Anyway, zaterdag naar Nederland-Hongarije @ Amsterdam.
Via NOS stream sowieso jaquote:
Die stream heb ik zelf geblokkeerdquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 04:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook!!! Nu weer verder slapen
Jaapquote:Op zondag 30 mei 2010 17:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Hoi![]()
Jeej voor LenaWie heeft X-factor gewonnen?
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
Dirk Kuijt nummer 7![]()
Ik hoop dat van Marwijk in ieder geval tegen Ghana van de Vaart het laat proberen.
Ja het zou toch laf zijn om het niet eens een keer met de "grote vier" te proberen.quote:
Rugnummers zeggen toch niks meer tegenwoordig..quote:Op maandag 31 mei 2010 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
Dirk Kuijt nummer 7![]()
Ik hoop dat van Marwijk in ieder geval tegen Ghana van de Vaart het laat proberen.
Dat ik überhaubt een poging waagde om te luisteren..quote:
Gelukkig zijn mijn boxen stuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik überhaubt een poging waagde om te luisteren..
Kun je ook eens scoren als iemand die veel postst gaat plaatsen.quote:
wie-wat-waar? ik?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je ook eens scoren als iemand die veel postst gaat plaatsen.
Allen ja, want we zijn weer in grote getale aanwezigquote:
Hoe komt het?quote:
Wel gezond, het fietsen danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laat gaan slapen en 6 uur wekkerDaarna 1 uur en 5 minuten gefietst naar me werk
half 11 naar bed gegaan, maar ik sliep pas om kwart voor 12, ik kon niet in slaap komenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel gezond, het fietsen dan![]()
Had je maar eerder moeten gaan slapen
Gister gelezen dat dat door stress op het werk kan komen. En als je op zondag slechts slaapt komt dat meestal doordat je in het weekend een ander ritme hebt. Dus kies maar welke van de twee het isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 11 naar bed gegaan, maar ik sliep pas om kwart voor 12, ik kon niet in slaap komen
Stress op het werk niet. Dus blijft er maar 1 overquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gister gelezen dat dat door stress op het werk kan komen. En als je op zondag slechts slaapt komt dat meestal doordat je in het weekend een ander ritme hebt. Dus kies maar welke van de twee het is![]()
Ik slaap op zondag wel altijd slecht maar dat zou goed eens met het ritme te maken kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stress op het werk niet. Dus blijft er maar 1 over
Vrijdag lag ik om 0:00 uur op bedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Had je vrijdag en zaterdag maar niet tot half 6 in de kroeg moeten blijven hangen.
Eigenlijk wel, maar ik kwam op dat feestje en het was saai, dus toen goot ik veel drank naar binnen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:05 schreef eNGine10 het volgende:
En dacht je aan het begin van de avond ook "vanavond ga ik het een beetje rustig aan doen"?
quote:
Hey tongquote:
Leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey tong![]()
Inmiddels ongeveer 3 verschillende slingers van in totaal iets meer als 40 meter gehaald dus komt helemaal goed.
Ga jij de hut ook versieren of dat niet?quote:
Tijd voor nieuwe dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef tong80 het volgende:
Ik had rood wit blauwe slingers en een vlag.
Ooit uitgeleend aan iemand en nooit meer teruggekregen.
Ik ga die zooi niet kopen. Slingers waren van pa en de vlag heb ik dronken 's nachts gestolen na de finale van het EK-88quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe dus
En stoppen met uitlenen.
nee we zijn aan het verbouwenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga jij de hut ook versieren of dat niet?
Tong wel zeker?
ik ook, ik woon alleen in een supersaaie straatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vind die versieringen echt mooi altijd
Ik niet, sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Kan iemand mij de naam van het stadium vertellen waar in gespeeld gaat worden?
uiteindelijk toch nog 4-1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
2-1 nou wta zit ik er naast
KUYT BTW ENGINE
quote:Op woensdag 2 juni 2010 06:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteindelijk toch nog 4-1
En een nieuw record, 18 wedstrijden ongeslagen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
2-1 nou wta zit ik er naast
KUYT BTW ENGINE
Nah echt een mooie wedstrijd was het ook weer niet. Ghana met veel mensen op eigen helft eigenlijk de hele wedstrijd. En ik vond de Nederlanders lomper in de duels als de Ghanezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:00 schreef Symphonic het volgende:
Dus de wedstrijd was wel om aan te zien?
Ik heb bewust niet gekeken, ik verwachtte eigenlijk een enorme schoppartij zoals tegen Mexico.
Nederland speelt de volgende groepswedstrijden:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Kan iemand mij de naam van het stadium vertellen waar in gespeeld gaat worden?
haha wel geinig weerquote:
Op Harry zeker?quote:
7 juni toch pas?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
Maar als ik dus vanmiddag naar de AH fiets, kan ik dan al Beesies scoren?
Niet dat ik van plan ben om ze te gaan verzamelen.
wel een klote tijdstip op 14 juniquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:33 schreef frank010 het volgende:
[..]
Nederland speelt de volgende groepswedstrijden:
14 Juni 2010 om 13.30 uur: Nederland - Denemarken in Soccer City in Johannesburg
19 Juni 2010 om 13.30 uur: Nederland - Japan in het Moses Madiba Stadium in Durban
24 Juni 2010 om 20.30 uur: Nederland - Kameroen in het Greenpoint Stadium in Kaapstad
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee op de beesies
(en Van Persieen Fabregas
)
Oh zou goed kunnen. Ik weet het niet, daarom vroeg ik het.quote:
Ik vind de 19e veel vervelender. 14e kan ik wel vrij vragen maar 19e word moeilijker. Denk dat ik dan om 7 uur begin ipv 9 en dan mag ik hopelijk op tijd naar huis.quote:
Klinkt goed. Als je het maar niet te druk met bakken hebt zodat je nog alles mistquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
19 juni dat wordt een BBQ denk ikmet bier en voetbal
BBQ na de wedstrijd, bier naast me in de coolboxquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Als je het maar niet te druk met bakken hebt zodat je nog alles mist
dat wordt het voor mij zekerquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
19 juni dat wordt een BBQ denk ikmet bier en voetbal
Morgen tong.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Sinds lang niet naar een interland kunnen kijken.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan dat topic waar je een oranje kleurtje kunt aanvragen niet meer vindenIs het er niet meer of ben ik scheel?
Nu ik een oranje ava heb hoort daar ook een oranje username bij natuurlijk
Kan nooit een zware opleiding zijn met je 700 posts per dag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb examen, maar ik werk daar wel omheen
Das alleen in het weekendquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan nooit een zware opleiding zijn met je 700 posts per dag.
Okquote:
van Detta? Jij heks!quote:
Niet zo kwaad kijken hoor. Daar wordt de Sint niet blij van.quote:
Mijn hoogste ooit was iets van 500. Ging ik tot diep in de nacht door en stond vroeg op. Ik merkte toen dat ik veel posts had en ben er voor gegaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef ThaTim het volgende:
Pff, 700 posts per dag.
Met een hele dag slowchat kom ik daar niet eens aan.
Wedden dat het zelfs jou zou lukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef ThaTim het volgende:
Pff, 700 posts per dag.
Ik heb een keer iets van 300 gehaald, maar dat was de XFA finale samen met het ESSF.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef ThaTim het volgende:
Pff, 700 posts per dag.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo kwaad kijken hoor. Daar wordt de Sint niet blij van.
Ik maakte maar een grapje.
Tijdens de examens heb ik hele dagen achter de EXA SC gezeten, ik kon constant F5'n en toen kwam ik maar tot 400 ofzo.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan nooit een zware opleiding zijn met je 700 posts per dag.
Toen ging je idd los jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets van 300 gehaald, maar dat was de XFA finale samen met het ESSF.
Normaal kom ik daar in de verste verte niet in de buurt
Waar niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga daar in ieder geval niet posten. VInd het helemaal niets die oranje kleur, veel te onduidelijik.
Ik moest een keer 300 plus een heel klein beetje halen, om de 30.000 te halen. Ik heb me suf gepost, in MEN, in SC's, en weet ik het, maar ik had het maar op het nippertje gehaaldquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets van 300 gehaald, maar dat was de XFA finale samen met het ESSF.
Normaal kom ik daar in de verste verte niet in de buurt
Spanjequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
De (oefen)wedstrijden van vandaag [ afbeelding ]
18:00 Spanje - Zuid-Korea
19:15 Italië - Mexico
20:30 Duitsland - Bosnië-Herzegovina
Boeken ze daar even een dikke 1-0 overwinning tegen Zuid-Korea. Huldequote:
Ja inderdaad.quote:
EK 2008 gok ik?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef Frutsel het volgende:
ik had net weer een zwaar kippenvel momentje
Mijn UI wordt herkendquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Leuke UI trouwensHeb die cd geluisterd maar ik vind er naast satellite niet zoveel aan.
In dat geval -->quote:
Ik herken Lena nog als ze naakt onder de douche staatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn UI wordt herkend
nee, ik wilde het doen... maar vergeet het steeds
Ik moest wel ff meerdere keren kijken (quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik herken Lena nog als ze naakt onder de douche staat
Haha inderdaad. En ik vond het ergens ook wel een beetje jammer dat ze zoiets doet. Toch niet zo onschuldig als ze lijkt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest wel ff meerdere keren kijken () om te kijken of ze het wel was
Vond dr sowieso niet echt onschuldig ogenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha inderdaad. En ik vond het ergens ook wel een beetje jammer dat ze zoiets doet. Toch niet zo onschuldig als ze lijkt.
In het begin nog wel vond ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vond dr sowieso niet echt onschuldig ogen
Ik dr videoclip had ik al zoiets van 'okkeeeeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In het begin nog wel vond ik![]()
Jammer dat NL morgen 's middags is
Ik was in het stadion toen we van Duitsland wonnen in 88.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef Frutsel het volgende:
ik had net weer een zwaar kippenvel momentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen bijna aftellenEerst nog genieten van dit mooie weekend
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bijna? Ik was al begonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We kunnen bijna aftellenEerst nog genieten van dit mooie weekend
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
Laten we hopen dat het niets ergs is
Vanavond trouwens Ik Hou van Holland WK-editie op RTL4 [ afbeelding ]
Ik had ook vaak last van mijn hamstring. Korte snelle spieren. Bij plotselinge felle bewegingen gebeurt dit helaas als je er gevoelig voor bent.quote:
En zoals welbekend heeft Robben er vaker last vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had ook vaak last van mijn hamstring. Korte snelle spieren. Bij plotselinge felle bewegingen gebeurt dit helaas als je er gevoelig voor bent.
quote:
quote:
ja mij ook. Ik hou wel van gezelligheid, maar ik wil het ook wel kunnen volgen allemaal. Gelukkig hebben we nog een alternatiefquote:
Als jullie hier gaan zitten dan verplaats ik me hier ook maar naartoe... ik heb meer met jullie dan met de andere (nieuwelingen)quote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja mij ook. Ik hou wel van gezelligheid, maar ik wil het ook wel kunnen volgen allemaal. Gelukkig hebben we nog een alternatief
ik kom soms nog wel even posten hoorquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hier gaat het in ieder geval niet om de minuut over seks....
Precies! Seks, ik zou het iedereen aanraden maar dat geouwehoer erover de hele tijd en die stomme dubbelzinnigheden...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou wel van sex, maar hallo, elke minuut van de dag daarover praten gaat me te ver
OKeequote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaa nou er zijn ook wel ouderen die net zo hard mee doen
Weltrusten c_aquote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er vandoor, even de laatste aflevering van Tru Calling kijken. Dan zit dat er ook weer op
Weltrusten
Slaap lekker c_a!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er vandoor, even de laatste aflevering van Tru Calling kijken. Dan zit dat er ook weer op
Weltrusten
Neuken ?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou wel van sex, maar hallo, elke minuut van de dag daarover praten gaat me te ver
en TOng had je vader kunnen zijn, notabenequote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en TOng had je vader kunnen zijn, notabene
Hij heeft het met Marlalala's moeder gedaan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en TOng had je vader kunnen zijn, notabene
TOng is een jaar of 26 ouder dan jou dus... qua leeftijd zou het mogelijk zijn geweest.quote:
IN theorie had hij haar vader kunnen zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het met Marlalala's moeder gedaan?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het met Marlalala's moeder gedaan?
Owwwwwwquote:Op zondag 6 juni 2010 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IN theorie had hij haar vader kunnen zijn
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOng is een jaar of 26 ouder dan jou dus... qua leeftijd zou het mogelijk zijn geweest.
ik denk dat ie nog moet wennen aan het vaderschap, en wat daar allemaal wel of niet bij komt kijkenquote:
quote:
Ik ook kostte me 50 euro en het viel tegenquote:
Maar je vader heet wel tong.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Mijn moeder heet geen Yvonne en is ook geen Yvonne
hahahaquote:Op zondag 6 juni 2010 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook kostte me 50 euro en het viel tegen
Oja, remlof. dat was me wat.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef tong80 het volgende:
ik heb het wel met een andere Fa dan Yvonne gedaan.
Leer je Fokgeschiedenis kennen.
Remlof?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef tong80 het volgende:
ik heb het wel met een andere Fa dan Yvonne gedaan.
Leer je Fokgeschiedenis kennen.
Nee de mooiste vrouw van Fok waar iedereen verliefd op wordt na een meeting.quote:
Ow, Shmoopyquote:Op zondag 6 juni 2010 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de mooiste vrouw van Fok waar iedereen verliefd op wordt na een meeting.
shmoopyquote:Op zondag 6 juni 2010 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de mooiste vrouw van Fok waar iedereen verliefd op wordt na een meeting.
ben benieuwd hoe ze er uit ziet.quote:
Slaap lekker D.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Anyway, ik ga kijken of mijn bed er nog staat
(en er dan inliggen om te gaan slapen)
tot morgen
Zoekze! Slaap lekker Dirk!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:31 schreef D. het volgende:
Anyway, ik ga kijken of mijn bed er nog staat
(en er dan inliggen om te gaan slapen)
tot morgen
Okee, maar je bent wel 1 van de leukstequote:
jij kunt me ws wel schieten nu, maar je bent echt gewoon een van de leukste mensen op fok die ik ken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |