Gelukkig zijn mijn boxen stuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik überhaubt een poging waagde om te luisteren..
Kun je ook eens scoren als iemand die veel postst gaat plaatsen.quote:
wie-wat-waar? ik?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je ook eens scoren als iemand die veel postst gaat plaatsen.
Allen ja, want we zijn weer in grote getale aanwezigquote:
Hoe komt het?quote:
Wel gezond, het fietsen danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laat gaan slapen en 6 uur wekkerDaarna 1 uur en 5 minuten gefietst naar me werk
half 11 naar bed gegaan, maar ik sliep pas om kwart voor 12, ik kon niet in slaap komenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel gezond, het fietsen dan![]()
Had je maar eerder moeten gaan slapen
Gister gelezen dat dat door stress op het werk kan komen. En als je op zondag slechts slaapt komt dat meestal doordat je in het weekend een ander ritme hebt. Dus kies maar welke van de twee het isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 11 naar bed gegaan, maar ik sliep pas om kwart voor 12, ik kon niet in slaap komen
Stress op het werk niet. Dus blijft er maar 1 overquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gister gelezen dat dat door stress op het werk kan komen. En als je op zondag slechts slaapt komt dat meestal doordat je in het weekend een ander ritme hebt. Dus kies maar welke van de twee het is![]()
Ik slaap op zondag wel altijd slecht maar dat zou goed eens met het ritme te maken kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stress op het werk niet. Dus blijft er maar 1 over
Vrijdag lag ik om 0:00 uur op bedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Had je vrijdag en zaterdag maar niet tot half 6 in de kroeg moeten blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |