quote:
ja mij ook. Ik hou wel van gezelligheid, maar ik wil het ook wel kunnen volgen allemaal. Gelukkig hebben we nog een alternatiefquote:
Als jullie hier gaan zitten dan verplaats ik me hier ook maar naartoe... ik heb meer met jullie dan met de andere (nieuwelingen)quote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja mij ook. Ik hou wel van gezelligheid, maar ik wil het ook wel kunnen volgen allemaal. Gelukkig hebben we nog een alternatief
ik kom soms nog wel even posten hoorquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hier gaat het in ieder geval niet om de minuut over seks....
Precies! Seks, ik zou het iedereen aanraden maar dat geouwehoer erover de hele tijd en die stomme dubbelzinnigheden...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou wel van sex, maar hallo, elke minuut van de dag daarover praten gaat me te ver
OKeequote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaa nou er zijn ook wel ouderen die net zo hard mee doen
Weltrusten c_aquote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er vandoor, even de laatste aflevering van Tru Calling kijken. Dan zit dat er ook weer op
Weltrusten
Slaap lekker c_a!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er vandoor, even de laatste aflevering van Tru Calling kijken. Dan zit dat er ook weer op
Weltrusten
Neuken ?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou wel van sex, maar hallo, elke minuut van de dag daarover praten gaat me te ver
en TOng had je vader kunnen zijn, notabenequote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en TOng had je vader kunnen zijn, notabene
Hij heeft het met Marlalala's moeder gedaan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en TOng had je vader kunnen zijn, notabene
TOng is een jaar of 26 ouder dan jou dus... qua leeftijd zou het mogelijk zijn geweest.quote:
IN theorie had hij haar vader kunnen zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het met Marlalala's moeder gedaan?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het met Marlalala's moeder gedaan?
Owwwwwwquote:Op zondag 6 juni 2010 23:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IN theorie had hij haar vader kunnen zijn
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOng is een jaar of 26 ouder dan jou dus... qua leeftijd zou het mogelijk zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |