Heul welquote:
Met rood en geel zeker?quote:
Als we wereldkampioen worden neem ik een oranje tagje.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah dus we worden dit keer wel kampioen!![]()
Nee hoor, hoewel ik het niet zo heel erg zou vinden als de Duitsers kampioen zouden worden. Tenzij ze in de finale van Nederland winnen.quote:
Volgens mij was ik 2 jaar geleden ook zwart. Vier jaar geleden had ik hetzelfde kleurtje oranje als jijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah dus we worden dit keer wel kampioen!![]()
als we kampioen worden ga ik vragen of iedereen, echt iedereen standaard een week op oranje kanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen worden neem ik een oranje tagje.
Als we wereldkampioen worden wil ik die houdenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen worden neem ik een oranje tagje.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als we wereldkampioen worden wil ik die houden
Het hoeft niet hoor. Je kan ook in XFA of V&A blijven hoorquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor. Je kan ook in XFA of V&A blijven hoor
Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Rupsebeest het volgende:
Vast een hele domme vraag.. maar hoe word je oranje?
Anyway, zaterdag naar Nederland-Hongarije @ Amsterdam.
Via NOS stream sowieso jaquote:
Die stream heb ik zelf geblokkeerdquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 04:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook!!! Nu weer verder slapen
Jaapquote:Op zondag 30 mei 2010 17:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Hoi![]()
Jeej voor LenaWie heeft X-factor gewonnen?
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
Dirk Kuijt nummer 7![]()
Ik hoop dat van Marwijk in ieder geval tegen Ghana van de Vaart het laat proberen.
Ja het zou toch laf zijn om het niet eens een keer met de "grote vier" te proberen.quote:
Rugnummers zeggen toch niks meer tegenwoordig..quote:Op maandag 31 mei 2010 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
Dirk Kuijt nummer 7![]()
Ik hoop dat van Marwijk in ieder geval tegen Ghana van de Vaart het laat proberen.
Dat ik überhaubt een poging waagde om te luisteren..quote:
Gelukkig zijn mijn boxen stuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik überhaubt een poging waagde om te luisteren..
Kun je ook eens scoren als iemand die veel postst gaat plaatsen.quote:
wie-wat-waar? ik?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je ook eens scoren als iemand die veel postst gaat plaatsen.
Allen ja, want we zijn weer in grote getale aanwezigquote:
Hoe komt het?quote:
Wel gezond, het fietsen danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laat gaan slapen en 6 uur wekkerDaarna 1 uur en 5 minuten gefietst naar me werk
half 11 naar bed gegaan, maar ik sliep pas om kwart voor 12, ik kon niet in slaap komenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel gezond, het fietsen dan![]()
Had je maar eerder moeten gaan slapen
Gister gelezen dat dat door stress op het werk kan komen. En als je op zondag slechts slaapt komt dat meestal doordat je in het weekend een ander ritme hebt. Dus kies maar welke van de twee het isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
half 11 naar bed gegaan, maar ik sliep pas om kwart voor 12, ik kon niet in slaap komen
Stress op het werk niet. Dus blijft er maar 1 overquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gister gelezen dat dat door stress op het werk kan komen. En als je op zondag slechts slaapt komt dat meestal doordat je in het weekend een ander ritme hebt. Dus kies maar welke van de twee het is![]()
Ik slaap op zondag wel altijd slecht maar dat zou goed eens met het ritme te maken kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stress op het werk niet. Dus blijft er maar 1 over
Vrijdag lag ik om 0:00 uur op bedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Had je vrijdag en zaterdag maar niet tot half 6 in de kroeg moeten blijven hangen.
Eigenlijk wel, maar ik kwam op dat feestje en het was saai, dus toen goot ik veel drank naar binnen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:05 schreef eNGine10 het volgende:
En dacht je aan het begin van de avond ook "vanavond ga ik het een beetje rustig aan doen"?
quote:
Hey tongquote:
Leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey tong![]()
Inmiddels ongeveer 3 verschillende slingers van in totaal iets meer als 40 meter gehaald dus komt helemaal goed.
Ga jij de hut ook versieren of dat niet?quote:
Tijd voor nieuwe dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef tong80 het volgende:
Ik had rood wit blauwe slingers en een vlag.
Ooit uitgeleend aan iemand en nooit meer teruggekregen.
Ik ga die zooi niet kopen. Slingers waren van pa en de vlag heb ik dronken 's nachts gestolen na de finale van het EK-88quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe dus
En stoppen met uitlenen.
nee we zijn aan het verbouwenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga jij de hut ook versieren of dat niet?
Tong wel zeker?
ik ook, ik woon alleen in een supersaaie straatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik vind die versieringen echt mooi altijd
Ik niet, sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Kan iemand mij de naam van het stadium vertellen waar in gespeeld gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |