In het begin nog wel vond ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vond dr sowieso niet echt onschuldig ogen
Ik dr videoclip had ik al zoiets van 'okkeeeeequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In het begin nog wel vond ik![]()
Jammer dat NL morgen 's middags is
Ik was in het stadion toen we van Duitsland wonnen in 88.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef Frutsel het volgende:
ik had net weer een zwaar kippenvel momentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen bijna aftellenEerst nog genieten van dit mooie weekend
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bijna? Ik was al begonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We kunnen bijna aftellenEerst nog genieten van dit mooie weekend
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
Laten we hopen dat het niets ergs is
Vanavond trouwens Ik Hou van Holland WK-editie op RTL4 [ afbeelding ]
Ik had ook vaak last van mijn hamstring. Korte snelle spieren. Bij plotselinge felle bewegingen gebeurt dit helaas als je er gevoelig voor bent.quote:
En zoals welbekend heeft Robben er vaker last vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had ook vaak last van mijn hamstring. Korte snelle spieren. Bij plotselinge felle bewegingen gebeurt dit helaas als je er gevoelig voor bent.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |