uiteindelijk toch nog 4-1quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
2-1 nou wta zit ik er naast
KUYT BTW ENGINE
quote:Op woensdag 2 juni 2010 06:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteindelijk toch nog 4-1
En een nieuw record, 18 wedstrijden ongeslagen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
2-1 nou wta zit ik er naast
KUYT BTW ENGINE
Nah echt een mooie wedstrijd was het ook weer niet. Ghana met veel mensen op eigen helft eigenlijk de hele wedstrijd. En ik vond de Nederlanders lomper in de duels als de Ghanezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:00 schreef Symphonic het volgende:
Dus de wedstrijd was wel om aan te zien?
Ik heb bewust niet gekeken, ik verwachtte eigenlijk een enorme schoppartij zoals tegen Mexico.
Nederland speelt de volgende groepswedstrijden:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef Dynd het volgende:
Kan iemand mij de naam van het stadium vertellen waar in gespeeld gaat worden?
haha wel geinig weerquote:
Op Harry zeker?quote:
7 juni toch pas?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
Maar als ik dus vanmiddag naar de AH fiets, kan ik dan al Beesies scoren?
Niet dat ik van plan ben om ze te gaan verzamelen.
wel een klote tijdstip op 14 juniquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:33 schreef frank010 het volgende:
[..]
Nederland speelt de volgende groepswedstrijden:
14 Juni 2010 om 13.30 uur: Nederland - Denemarken in Soccer City in Johannesburg
19 Juni 2010 om 13.30 uur: Nederland - Japan in het Moses Madiba Stadium in Durban
24 Juni 2010 om 20.30 uur: Nederland - Kameroen in het Greenpoint Stadium in Kaapstad
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee op de beesies
(en Van Persieen Fabregas
)
Oh zou goed kunnen. Ik weet het niet, daarom vroeg ik het.quote:
Ik vind de 19e veel vervelender. 14e kan ik wel vrij vragen maar 19e word moeilijker. Denk dat ik dan om 7 uur begin ipv 9 en dan mag ik hopelijk op tijd naar huis.quote:
Klinkt goed. Als je het maar niet te druk met bakken hebt zodat je nog alles mistquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
19 juni dat wordt een BBQ denk ikmet bier en voetbal
BBQ na de wedstrijd, bier naast me in de coolboxquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Als je het maar niet te druk met bakken hebt zodat je nog alles mist
dat wordt het voor mij zekerquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
19 juni dat wordt een BBQ denk ikmet bier en voetbal
Morgen tong.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Sinds lang niet naar een interland kunnen kijken.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan dat topic waar je een oranje kleurtje kunt aanvragen niet meer vindenIs het er niet meer of ben ik scheel?
Nu ik een oranje ava heb hoort daar ook een oranje username bij natuurlijk
Kan nooit een zware opleiding zijn met je 700 posts per dag.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb examen, maar ik werk daar wel omheen
Das alleen in het weekendquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan nooit een zware opleiding zijn met je 700 posts per dag.
Okquote:
van Detta? Jij heks!quote:
Niet zo kwaad kijken hoor. Daar wordt de Sint niet blij van.quote:
Mijn hoogste ooit was iets van 500. Ging ik tot diep in de nacht door en stond vroeg op. Ik merkte toen dat ik veel posts had en ben er voor gegaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef ThaTim het volgende:
Pff, 700 posts per dag.
Met een hele dag slowchat kom ik daar niet eens aan.
Wedden dat het zelfs jou zou lukkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef ThaTim het volgende:
Pff, 700 posts per dag.
Ik heb een keer iets van 300 gehaald, maar dat was de XFA finale samen met het ESSF.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef ThaTim het volgende:
Pff, 700 posts per dag.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet zo kwaad kijken hoor. Daar wordt de Sint niet blij van.
Ik maakte maar een grapje.
Tijdens de examens heb ik hele dagen achter de EXA SC gezeten, ik kon constant F5'n en toen kwam ik maar tot 400 ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |