abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84910135
Dat mensen in die tijd ook al zo oud konden worden verwacht je niet ... :D
pi_85077195
Mooi topic.
pi_85080727
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef piepie het volgende:
Nog enger is als je je dat realiseert dat die mensen waarschijnlijk qua gesteldheid een stuk gezonder waren dan de huidige hoogbejaarden. De gezondheidszorg kon toen totaal nog niet tippen aan wat er nu mogelijk is, noem maar zoiets eenvoudigs als antibiotica, mensen stierven toen als ratten aan eenvoudige infecties. ;( Als je het in die tijd voor elkaar kon krijgen om zo oud te worden dan was je echt gezond en had je tevens heel wat geluksengeltjes op je schouder zitten. Valt trouwens ook op de tegenwoordige oudste mensen ter wereld niet echt veel ouder zijn dan in die tijd ondanks al onze moderne technieken en medicijnen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_85080855
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:28 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Geert Boomgaard, op de foto 107 jaar oud, geboren 1788. Erkend als oudste mens ter wereld in zijn tijd, 110 jaar oud geworden. Gediend in het leger van Napoleon.

[ afbeelding ]

Margaret Neve, geboren 1792, eveneens 110 jaar oud geworden en in 1903 nam ze het record over van Boomgaard. 1 van de weinige personen die geleefd hebben in de 18de, 19de en 20ste eeuw.

[ afbeelding ]

Eulalia Perez, een geclaimde leeftijd van 140 maar mogelijk 112 jaar oud geworden. In dat geval zou ze geboren zijn in 1766. Daarmee dus ook ouder geworden dan de vorige twee honderdplussers. Maar er is geen officieel vastgestelde leeftijd voor Perez.
Leuk om al in een nieuwsbericht van 1895 te lezen dat men toen ook al twijfels over roken had (alhoewel deze man dus duidelijk de uitzondering bevestigt de regel persoon is :') )....en nu beweren mensen nog steeds dat ze niet wisten dat roken een slecht idee is. :')
Optimist tot in de kist
pi_85174137
Deze foto's zijn wat minder oud, maar zeker de moeite waard

Kleurenfoto's uit een tijd dat de wereld nog zwart-wit was. Het blijft fascinerend. Alhier wat plaatjes uit Amerika tussen 1939 en 1943.

http://extras.denverpost.com/archive/captured.asp
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_85174453
Wel fraai maar heel veel minder oud en dat soort foto's zijn ook een stuk makkelijker te vinden dan foto's uit de begintijd van de fotografie. Zeker als het gaat om de oudste personen uit die tijd.
pi_85174701
Ik had m al eens gepost, maar vooruit, hier komt ie nog eens
betere site vind je niet ;)

http://www.old-picture.com/daguerreotypes-index-001.htm
pi_85174705
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:26 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

Kleurenfoto's uit een tijd dat de wereld nog zwart-wit was. Het blijft fascinerend. Alhier wat plaatjes uit Amerika tussen 1939 en 1943.

[ afbeelding ]

Erg mooie foto's!

Zo zie je hoe Amerikanen al spijkerbroeken en jeans droegen (kinderen ook), en op zwart-wit foto's ziet dat toch altijd nog 'oud' uit.
En de vele reclame al bij winkels. :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:32:51 #209
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_85433426
toffe foto's zeg! Trouwens, over die foto's van mogelijk overleden mensen: een standaard achter een persoon wil niet zeggen dat het meteen een dood persoon is die omhoog gehouden moet worden. Door de ontzettend lange sluitertijd hadden ze dat soort hulpmiddelen ook gewoon voor levenden, zodat ze goed stil konden staan/zitten.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:23:17 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_85435528
Ötzi (http://www.oetzi-bz.it/images/oetzi-l.jpg) is waarschijnlijk de oudste gefotografeerde mens. Alleen was-ie niet levend meer :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:00:48 #211
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_85437137
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ötzi (http://www.oetzi-bz.it/images/oetzi-l.jpg) is waarschijnlijk de oudste gefotografeerde mens. Alleen was-ie niet levend meer :P
En is dat de vraag? TT is: oudste foto van een mens, niet foto van de oudste mens.
pi_85437825
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 08:52 schreef Forgottenone het volgende:

[..]

Zijn er meer zulke foto's van dode mensen, ik vind het wel interessant.
Ja, ik ook als ik eerlijk ben! Ik hoef geen foto's van verrotte lijken te zien, maar zoiets als die foto van het meisje bij de ouders vind ik interessant
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:28:14 #213
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_85438345
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:00 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

En is dat de vraag? TT is: oudste foto van een mens, niet foto van de oudste mens.
Och och, wat serieus weer ~O>

Vindt het ook een fascinerend topic hoor. Heb veel Daguerrotypies voorbij zien komen tijdens de lessen fotografiegeschiedenis. De reeks hierboven van de tweede wereldoorlog wordt afgedaan als niet interessant, maar dat is-ie zeker wel. Ook op die foto's staan mensen die allang al niet meer leven, haarscherp en in kleur gefotografeerd. Een hele heldere blik in hoe de wereldbevolking toen leefde. En dat is denk ik het fascinerende van dit hele topic :)

Maar goed, mijn excuses voor de offtopic Ötzi ;)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_85438862
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Vindt het ook een fascinerend topic hoor. Heb veel Daguerrotypies voorbij zien komen tijdens de lessen fotografiegeschiedenis. De reeks hierboven van de tweede wereldoorlog wordt afgedaan als niet interessant, maar dat is-ie zeker wel. Ook op die foto's staan mensen die allang al niet meer leven, haarscherp en in kleur gefotografeerd. Een hele heldere blik in hoe de wereldbevolking toen leefde. En dat is denk ik het fascinerende van dit hele topic :)

Ik vind niet dat je je excuses hoeft aan te bieden voor jouw foto. De foto's van de overleden mensen horen in principe ook niet thuis hier, maar de meesten hier vinden ze toch reuze interessant waardoor ze gewoon gepost kunnen worden. Datzelfde vind ik ook van de foto van Ötzi die jij plaatste ^O^
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:52:12 #215
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_85439393
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Gekkie, excuses hoeft niet hoor. Maar er waren al meerdere foto's van mummies in dit topic verschenen, dus ik dacht, ik leg t even uit. :P

Hier trouwens meer van die foto's van overledenen. Zien eruit als oude foto's, maar details staan er niet echt bij.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:04:17 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_85439910
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:52 schreef egeltje1985 het volgende:

Hier trouwens meer van die foto's van overledenen. Zien eruit als oude foto's, maar details staan er niet echt bij.
Sinister, maar wel fascinerend. Sommigen lijken niet eens dood, door de manier waarop ze rechtop gezet zijn :o
pi_85440654
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:04 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Sinister, maar wel fascinerend. Sommigen lijken niet eens dood, door de manier waarop ze rechtop gezet zijn :o
Ja, en bij sommigen zie je het weer wel duidelijk.

Trouwens, die ene foto van die hele familie op dat bed. Zijn die vermoord, de gezichten zien er zo gehavend uit...
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:01:20 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_85442290
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, en bij sommigen zie je het weer wel duidelijk.

Trouwens, die ene foto van die hele familie op dat bed. Zijn die vermoord, de gezichten zien er zo gehavend uit...
Lijken geëxecuteerd oid, omdat ze allemaal op dezelfde plaats in het hoofd geschoten zijn :{
pi_85442408
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Lijken geëxecuteerd oid, omdat ze allemaal op dezelfde plaats in het hoofd geschoten zijn :{
Wat zou het verhaal erachter zijn?
Dat ze dat zelfs bij kinderen hebben gedaan....
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:08:39 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_85442582
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat zou het verhaal erachter zijn?
Dat ze dat zelfs bij kinderen hebben gedaan....
Er staat verder helemaal geen info bij... zelfs geen datering, dus dat zal wel altijd een mysterie blijven...
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:16:39 #221
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_85442891
Ik vind het persoonlijk best frustrerend als ik een oude foto vind zonder datering of info. Alsof de foto niet helemaal compleet is.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_85446346
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:08 schreef SEMTEX het volgende:
Er staat verder helemaal geen info bij... zelfs geen datering, dus dat zal wel altijd een mysterie blijven...

This is a photograph of Carrie L. Parsons, wife and three children, who were murdered by Joseph Hamilton about two miles east of Success, MO on friday October 12th, 1906. Parsons had sold his crop to young Hamilton. On the day of the murder, Parsons loaded his family and household effects in his wagon and started for Miller Co, MO when about two miles east of Success, at what is known as the old Vance Place, he was murdered. This was at about 2 o'clock in the day. The wagon was then driven into thicket of brush and was left there until about midnight. That night when young Hamilton returned, he drove to Piney River and threw all of the bodies into the water. Two of the children were found by a fishers within one hour after they were thrown in. Hamilton was arrested two days later while trying to make his escape. He made a full confession of his crime. He was tried in the November term of Court and sentenced to be hanged on December the 21st. His father came down and made quite an effort to have his sentence commuted to life imprisonment - but to no avail. He was hanged at 11 o'clock, December 21st, 1906 in Houston, MO. Young Hamilton was 21 years old and a son of J. Bill Hamilton, who was said to have been the preacher at the New Church.
pi_85446441
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:26 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[ afbeelding ]

Mooie site ^O^
pi_85446516
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

This is a photograph of Carrie L. Parsons, wife and three children, who were murdered by Joseph Hamilton about two miles east of Success, MO on friday October 12th, 1906. Parsons had sold his crop to young Hamilton. On the day of the murder, Parsons loaded his family and household effects in his wagon and started for Miller Co, MO when about two miles east of Success, at what is known as the old Vance Place, he was murdered. This was at about 2 o'clock in the day. The wagon was then driven into thicket of brush and was left there until about midnight. That night when young Hamilton returned, he drove to Piney River and threw all of the bodies into the water. Two of the children were found by a fishers within one hour after they were thrown in. Hamilton was arrested two days later while trying to make his escape. He made a full confession of his crime. He was tried in the November term of Court and sentenced to be hanged on December the 21st. His father came down and made quite an effort to have his sentence commuted to life imprisonment - but to no avail. He was hanged at 11 o'clock, December 21st, 1906 in Houston, MO. Young Hamilton was 21 years old and a son of J. Bill Hamilton, who was said to have been the preacher at the New Church.
Bah wat een tragisch verhaal ;(
Al moet ik wel zeggen dat het een beetje vaag geschreven is :{ 2 van de kinderen waren binnen een uur gevonden, maar wat is er met de derde gebeurd?
Naja met een beetje verbeeldingskracht kan je er wel een touw aan vastknopen.
pi_85446849
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:14 schreef DjinN het volgende:

[..]

Bah wat een tragisch verhaal ;(
Al moet ik wel zeggen dat het een beetje vaag geschreven is :{ 2 van de kinderen waren binnen een uur gevonden, maar wat is er met de derde gebeurd?
Naja met een beetje verbeeldingskracht kan je er wel een touw aan vastknopen.
Deze beschrijving stond bij de foto op Flickr. Ik heb even snel gezocht op "Carrie L. Parsons" en toen kwam uit ik op een pagina van een meisjesschool waar deze foto op staat. De Carrie op deze foto lijkt aardig wat op de vrouw uit de foto hierboven (zelfde kin en kaaklijn), wie weet is zij het wel en zijn de namen door elkaar gehaald.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:16:15 #226
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_85448791
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:08 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

donderdag 19 augustus 2010 @ 08:14:19 #227
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_85462243
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:23 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Deze beschrijving stond bij de foto op Flickr. Ik heb even snel gezocht op "Carrie L. Parsons" en toen kwam uit ik op een pagina van een meisjesschool waar deze foto op staat. De Carrie op deze foto lijkt aardig wat op de vrouw uit de foto hierboven (zelfde kin en kaaklijn), wie weet is zij het wel en zijn de namen door elkaar gehaald.
De man heet Carney Parsons, als daarop zoekt vind je nog wat andere sites.
pi_85463022

photo of Honovi-Walpi, a Hopi Snake Priest, with Totkya. It was made in 1910 by Edward S. Curtis.

Above we show a majestic photo of White Shield, an Indian Chief. It was made in 1908 by Edward S. Curtis.

You are viewing an impressive image of Ah Chee Lo, a Young Indian Child. It was taken in 1905 by Edward S. Curtis.

Here for your perusal is a highly creative photograph of Maricopa Girl Half-length Portrait Standing. It was created in 1907 by Edward S. Curtis

An old picture of Sioux Indian Warriors in a Parley. It was created in 1908 by Edward S. Curtis.

an aesthetic picture of Slow Bull Praying to the Great Spirit. It was created in 1907 by Edward S. Curtis.

a grand photo of Two Zuni Indian Girls. It was made in 1903 by Edward S. Curtis.

Here we present a dramatic image of a Sioux War Party. It was taken in 1907 by Edward S. Curtis

Here for your enjoyment is an exciting photograph called "The Smoke". It was made in Montan in 1905 by Edward S. Curtis.

Here for your browsing pleasure is a grand photo of an Indian Village. It was made in 1905 by Edward S. Curtis.

an extraordinary photo of Cayuse Mother and Child. It was made in 1910 by Edward S. Curtis.

an educational picture of Nayenezgani. It was taken in 1904 by Edward S. Curtis
pi_85463940
Mooie foto's hoor! Wel een vreemde, die laatste!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:30:33 #230
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_85466717
deze wil ik terugvinden :s)
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:31:35 #231
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_85466752
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 09:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[ afbeelding ]
photo of Honovi-Walpi, a Hopi Snake Priest, with Totkya. It was made in 1910 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
Above we show a majestic photo of White Shield, an Indian Chief. It was made in 1908 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
You are viewing an impressive image of Ah Chee Lo, a Young Indian Child. It was taken in 1905 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
Here for your perusal is a highly creative photograph of Maricopa Girl Half-length Portrait Standing. It was created in 1907 by Edward S. Curtis

[ afbeelding ]
An old picture of Sioux Indian Warriors in a Parley. It was created in 1908 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
an aesthetic picture of Slow Bull Praying to the Great Spirit. It was created in 1907 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
a grand photo of Two Zuni Indian Girls. It was made in 1903 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
Here we present a dramatic image of a Sioux War Party. It was taken in 1907 by Edward S. Curtis

[ afbeelding ]
Here for your enjoyment is an exciting photograph called "The Smoke". It was made in Montan in 1905 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
Here for your browsing pleasure is a grand photo of an Indian Village. It was made in 1905 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
an extraordinary photo of Cayuse Mother and Child. It was made in 1910 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
Wow.. Goede foto's! ^O^
pi_85483878
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:31 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Wow.. Goede foto's! ^O^
nog een paar dan :)

a collectible photograph of an Indian Policeman. It was created in 1904 by Edward S. Curtis.

a dramatic picture of Atsina Indians On the War Path. It was created in 1908 by Edward S. Curtis.

an old picture of Yebichai, Indian War Gods. It was created in 1904 by Edward S. Curtis.

an absorbing photograph of Masked Dancers. It was created in 1914 by Edward S. Curtis.

an extraordinary photo of Moki Melon Eaters. It was made in 1900 by Edward S. Curtis.

an extraordinary photo of Big Mouth Spring, an Indian wearing a scalp on his jacket. It was made in 1910 by Edward S. Curtis

Koskimo person wearing full-body fur garment, oversized gloves and mask of Hami ("dangerous thing") during the numhlim ceremony. It was made in 1914 by Edward S. Curtis

The photograph illustrates a Man dressed in a full-body bear costume. The bear had the duty of guarding the dance house. It was created in 1914 by Edward S. Curtis

The image shows Sisiutl, one of the main dancers in the Winter Dance ceremonies, wearing a double-headed serpent mask and shirt made of hemlock boughs. It was taken in 1914 by Edward S. Curtis.

[img][img]http://www.old-picture.com/indians/pictures/Indian-Lodge-Interior.jpg[/img][/img]a majestic photo of the Interior of an Indian Lodge. It was made in 1910 by Edward S. Curtis.

Here for your perusal is an original photograph of Indians Dancing to Restore Eclipsed Moon. It was created in 1914 by Edward S. Curtis.

The illustration documents Kwakiutl wedding party, bride in center, hired dancers on each side, her father on far left, all standing on platform, with plank wall behind them and flanked by two totem poles. Groom's father on the right behind man with a box-drum.
It was made in 1914 by Edward S. Curtis.

an absorbing photograph of Two Whistles, a Crow Man. It was made in 1908 by Edward S. Curtis.

an impressive image of Nakoaktok Warrior. It was taken in 1914 by Edward S. Curtis

The picture presents Ceremonial dancer, full-length portrait, standing, wearing mask and a fur garments during the Winter Dance ceremony. It was taken in 1914 by Edward S. Curtis.

a majestic photo of an Indian Eagle Catcher. It was made in 1908 by Edward S. Curtis.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:03:07 #233
310990 Granduppaaaaah
Dolfijnen Reiki Specialist
pi_85484092
Heb het topic niet gelezen maar vind oude foto's altijd wel interessant, vooral deze hebben impact gemaakt:

http://pinktentacle.com/2(...)oviews-of-old-japan/

Zijn zo met je viewmaster te bekijken, maar hier geanimeerd dus.
pi_85937698
Ook hier inderdaad wel op zijn plaats.
Er zijn een aantal foto's van Rusland online geplaatst van 1909 tot 1912, in kleur.
Misschien intressant en nieuw? ;)

http://www.boston.com/big(...)r_a_century_ago.html
  vrijdag 3 september 2010 @ 02:39:45 #235
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_86010145
quote:
Op woensdag 1 september 2010 03:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook hier inderdaad wel op zijn plaats.
Er zijn een aantal foto's van Rusland online geplaatst van 1909 tot 1912, in kleur.
Misschien intressant en nieuw? ;)

http://www.boston.com/big(...)r_a_century_ago.html
Die waren inderdaad erg mooi, Zou bijna niet zeggen dat het van 100 jaar terug is.
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
pi_89794714
Zijn er ook foto's uit Nederland ? Liefst van oude locaties (pre 1900) of oude klederdracht ? :@
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:28:18 #237
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_89795015
Krijg hoofdpijn van die Gifs...de orginelen op Flickr vind ik zelf mooier.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:46:52 #238
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_89801054
tvpeetje hiero, mooie foto`s :D
pi_89802379
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 08:27 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn er ook foto's uit Nederland ? Liefst van oude locaties (pre 1900) of oude klederdracht ? :@
Er schiet me deze site te binnen; het gaat weliswaar om de panden maar er staan ook regelmatig mensen op.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gwywen op 11-12-2010 14:35:32 ]
pi_89804680
Geweldig, die jochies op klompen.. :D
pi_89824908
quote:

Klederdracht uit Axel (waar dat ook mag liggen)

Suriname, 1885 (destijds nog een onderdeel van Nederland ;) )

De Veluwe

Hier een hele site met klederdrachten.
http://www.inoudeansichte(...)se-klederdracht.html

Een site waarop je oude foto's van diverse plaatsen in Nederland kunt bekijken. ^O^
http://www.postcardsfrom.(...)=&x=10&y=7&vankaart=

Plaats is hier willekeurig gekozen. :P
Optimist tot in de kist
pi_89868496
Zomaar wat willekeurige ouwe foto's, omdat 't zo intrigerend blijft

Louis Jacques Mandé Daguerre, 1837, uitvinder van daguerrotype

1837 Dorothy Draper

1840

Thomas Chalmers 1780-1847

1847 Stonewall Jackson

Tolstoj in 1848

Joseph and Mary Ogle Zumwalt -1849

Gold Rush Californië 1849

5 zussen, 1850

1852 William Charles Windeyer

Koningin Victoria + familie, 1857
  maandag 13 december 2010 @ 13:11:31 #243
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_89870747
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:55 schreef Gwywen het volgende:
1847 Stonewall Jackson
[ afbeelding ]
Stonewall Jackson heeft best een interessant geschiedenis. Deze foto vind ik persoonlijk erg cool van hem:

pi_89877054
Als er ooit een film over die man wordt gemaakt moeten ze Rufus Sewell de hoofdrol maar geven.
  maandag 13 december 2010 @ 16:13:30 #245
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89877853
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:55 schreef Gwywen het volgende:
Als er ooit een film over die man wordt gemaakt moeten ze Rufus Sewell de hoofdrol maar geven.
Denk niet dat ze zo staan te trappelen een film te maken waarin naar voren komt dat ze bijna de helft van het grondgebied van de VS op Mexico veroveren.
Grappig trouwens dat hij op beide fotos hier een US Army uniform aanheeft (waar hij in diende) maar we hem vooral kennen als Confederate Generaal
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89878704
Axel ligt trouwens in Zeeuwsch-Vlaanderen.
Ron Paul 2012
pi_89884487

quote:
Zaro Ağa (Mutki, Bitlis, Ottoman Empire, 1774 or 1777 - İstanbul, Turkey, 29 June 1934, allegedly aged 157 when he died, is claimed to be one of the longest-lived humans in the history of mankind.
There is a debate as to his actual age when he died. In his 1976 book Arthur C. Custance cites a News Review article from 22 December 1938, wherein a number of instances of individuals who survived to remarkable ages were given, among whom was a Kurdish man named Zaro Ağa who died in the United States in 1933 at the age of 164 years. Nevertheless, according to the death certificate given by his doctor, Zaro Ağa's age was 157. He died in Istanbul, although there exists some confusion about the death place, probably because the body was sent to the U.S. right after his death.
He was born in Bitlis, Mutki, Gundê Meydan, Kurdish, Ottoman Turkey, worked as a construction worker when he was young, and then moved to Istanbul, where he worked as a porter for more than 100 years and finally retired as a janitor. He was a major attraction to press during his last years as the world's oldest living man and one who had traveled to many countries, including the United States, the United Kingdom, Italy and France. His body was sent to the U.S. for research purposes after he died.

Bron: Wikipedia
  woensdag 15 december 2010 @ 14:42:10 #248
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_89958373
quote:

De foto komt uit 1890 maar het is een ouder schilderij.

Gemeente Soest heeft veel foto's op zijn website staan vanaf +/-1890.
Leuk detail, veel foto's zijn door mijn overgrootvader gemaakt. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_89984077
Ik heb nog een aantal postmortem foto's op mn computer staan. Ik zag ze hier al voorbij komen, dus mogen ze ook gepost worden? Het zijn geen rotten.com-achtige taferelen hoor. Eigenlijk net als die foto waar de overleden dochter tussen de ouders ligt.
  donderdag 16 december 2010 @ 06:12:57 #250
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_89987681
134...makkelijk als je je geboortebewijs kwijt raakt.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 16 december 2010 @ 08:46:38 #251
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_89988578
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:45 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog een aantal postmortem foto's op mn computer staan. Ik zag ze hier al voorbij komen, dus mogen ze ook gepost worden? Het zijn geen rotten.com-achtige taferelen hoor. Eigenlijk net als die foto waar de overleden dochter tussen de ouders ligt.
Die zijn hier al een keer voorbijgekomen dus ik denk dat het wel gewoon mag. :Y
pi_89988697
1http://www.shorpy.com
Weliswaar misschien niet de oudste foto's maar wel heeel veel oude foto's . Goed voor uren kijkplezier
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89993573
quote:
Zet ze wel even in een spoilertje... ik heb eng gedroomd van die andere PMfoto's :@ :')

Edit: Schiedam heeft ook een online beeldbank, met 50.000 foto's.
KLIK
pi_90000645
quote:
Ik ben wel geïntereseerd
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 16 december 2010 @ 15:47:37 #255
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_90002759
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Zet ze wel even in een spoilertje... ik heb eng gedroomd van die andere PMfoto's :@ :')

Edit: Schiedam heeft ook een online beeldbank, met 50.000 foto's.
KLIK
:')
Nog nooit ergere foto`s gezien ? :')
pi_90036697
Natuurlijk wel, maar van die postmortemfoto's ging ik eng dromen, en van die andere niet :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:23:27 #257
47102 Elvi
miemkwien
pi_90052421
Ik zal ze vanavond posten en onder een spoiler-tag zetten :)

De foto's komen van The Thanatos Archive, maar je moet een abbonement hebben om ze daar te zien (ze hebben wel een aantal previews die iedereen kan zien). Ik had een 24-uurs abbo gewonnen via Twitter dus meteen de interesantste opgeslagen :P
pi_90290868
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 18:23 schreef Elvi het volgende:
Ik zal ze vanavond posten en onder een spoiler-tag zetten :)

De foto's komen van The Thanatos Archive, maar je moet een abbonement hebben om ze daar te zien (ze hebben wel een aantal previews die iedereen kan zien). Ik had een 24-uurs abbo gewonnen via Twitter dus meteen de interesantste opgeslagen :P
"Vanavond" is nu al een aantal dagen geleden hoor. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90306051
Ik heb deadline-issues. Hier komen ze ;-)

Edit: Ik doe ze even per stuk omdat ik de achtergrond info weer apart ergens heb staan :')
pi_90306196
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een postmortem van een jongetje. Het is een tintype en is met de hand ingekleurd om het jongetje er gezond en levend uit te laten zien. Zoals je ziet is dat dus niet gelukt ;) Met name de ogen zien er vreemd uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een daguerrotype uit 1850. Moeder en dochter. De bloem op de kraag van de moeder is ingekleurd en bij het meisje zijn de wangen ingekleurd zodat het eruit ziet alsof ze slaapt.
pi_90311539
Interessante foto's, maar er zijn hier engere voorbij gekomen hoor ;)
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90311852
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Kimbell het volgende:
Interessante foto's, maar er zijn hier engere voorbij gekomen hoor ;)
Nou en, het belangrijkste is toch dat ze foto's plaatst
pi_90313334
Het ging niet om het enge maar om het interesante? En niet iedereen is ervan gecharmeerd dus vandaar dat ze onder een spoiler staan. Ik heb ook wel engere postmortem foto's gezien (van een vader die eruit zag alsof ze m hadden opgegraven zodat hij met zn overleden dochter op de foto kon... ) maar dat zou erg offtopic zijn. Dan kan er beter een nieuw topic daarover worden gestart.
pi_90313476
Dank voor de foto's. ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90343474
Bedankt dat je ze onder een spoilertje hebt gezet :)
Ik kan best veel hebben maar van postmortemfoto's word ik niet goed.
  donderdag 23 december 2010 @ 15:06:52 #266
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90343656
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Elvi het volgende:
SPOILER
Dit is een postmortem van een jongetje. Het is een tintype en is met de hand ingekleurd om het jongetje er gezond en levend uit te laten zien. Zoals je ziet is dat dus niet gelukt ;) Met name de ogen zien er vreemd uit.

SPOILER
Een daguerrotype uit 1850. Moeder en dochter. De bloem op de kraag van de moeder is ingekleurd en bij het meisje zijn de wangen ingekleurd zodat het eruit ziet alsof ze slaapt.
Erg indrukwekkend.
pi_97381065
Zeer mooi topic om te lezen!

Tussen de spullen van mijn overleden oma heb ik deze foto gevonden.
Mijn moeder heeft er toen een foto van gemaakt, en ik nu ook. dus het is een foto van een foto van een foto :')
Echter weet ik niet of dit een foto is of iets wat lijkt op een schilderij.

Maar dit schijnt dus familie geweest te zijn van mij.

I are Baboon
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:43:50 #268
40566 Ericr
Livewrong
pi_97381116
1812, dan is het een schilderij.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:49:42 #269
45206 Pietverdriet
pi_97381351
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2010 05:16 schreef trovey het volgende:

[ afbeelding ]
De Veluwe

Lijk mij een moderne foto, ze lachen, en dat deed men vroeger niet op fotos.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 03:18:36 #270
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97968831
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2010 09:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een geweldige foto's! (super topic ook!)

Ik dacht trouwens altijd dat de Indianen van vroeger niet op de foto wilde omdat ze dachten dat de ziel op die manier werd gestolen of iets dergelijks :?
Krekker is de bom!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:01:06 #271
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97971767
Ik heb zoiets ook wel eens gehoord maar ik weet niet of dat bij de Indianen was of bij een ander volk.
Ik herinner me wel een film die wij ooit op school te zien hadden gekregen van een stam op Papoea-Nieuw-Guinea, die nog nooit een blanke hadden gezien. Deze stam was toen gefilmd, en dertig of veertig jaar later gingen ze terug en lieten die films aan diezelfde stam zien.
Die mensen werden helemaal gek omdat ze verwanten zagen (bewegend nota bene!) die allang dood waren, of zichzelf en hun vrienden als kind, of hun moeder als jonge vrouw.
Heel bizar.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:09:17 #272
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_97995440
Er zijn genoeg foto's van Indianen hoor. :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:18:37 #273
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_97995848
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Krijg hoofdpijn van die Gifs...de orginelen op Flickr vind ik zelf mooier.
ik moet er ook niet te lang naar kijken :P
maar het 3d effect is wel mooi :Y
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_105174906
Even een onbeschaamde schop. :)
  zondag 4 december 2011 @ 21:36:28 #275
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105185199
Misschien een rare vraag, en denk wat jullie willen. Maar een aantal weken geleden heb ik interesse gekregen in het verzamelen van oude foto's. Bijvoorbeeld mensen die lang geleden geboren zijn, WO1, WO2 en ga zo maar verder.

Wat denken jullie hiervan? Ben hier ook leuke interessante foto's tegengekomen. :P
pi_105189779
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Jellereppe het volgende:
Misschien een rare vraag, en denk wat jullie willen. Maar een aantal weken geleden heb ik interesse gekregen in het verzamelen van oude foto's. Bijvoorbeeld mensen die lang geleden geboren zijn, WO1, WO2 en ga zo maar verder.

Wat denken jullie hiervan? Ben hier ook leuke interessante foto's tegengekomen. :P
Dat je een heel interessante interesse gevonden hebt en vooral daar mee bezig mag blijven :) :) :) :). Deel je bevindingen in dit topic stel ik voor.
Haha
  zondag 4 december 2011 @ 23:44:07 #277
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_105193104
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Jellereppe het volgende:

Niks mis mee, je conserveert immers een stukje geschiedenis. Heb zelf een tijd Nederlandse foto's uit de mobilisatietijd verzameld, inmiddels grotendeels weer verkocht helaas.
  zondag 4 december 2011 @ 23:51:37 #278
47102 Elvi
miemkwien
pi_105193465

quote:
Jonathan Harrington was the youngest member of the Lexington militia company at sixteen years old when he played the fife at the Battle of Lexington in 1775. He was also the last survivor, dying at the age of 95 in 1854, and the only witness of the first shot of the Revolution to be photographed.
Hier gevonden.
  maandag 5 december 2011 @ 00:11:46 #279
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105194387
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Dat je een heel interessante interesse gevonden hebt en vooral daar mee bezig mag blijven :) :) :) :). Deel je bevindingen in dit topic stel ik voor.
Ik weet niet hoe ik het ga aanpakken? Heb helemaal geen ervaring met fotógraferen of foto's uitprinten op fotopapier.

Wil gewoon de foto's gaan opslaan op een USB-Stick en als ik honderden interessante foto's heb verzamelt er een grote fotoalbum van maken. En onder elke foto wil ik een stukje tekst wat het voor foto is.

Lijkt mij vet om zoiets te kunnen doorbladeren, :P.
  maandag 5 december 2011 @ 00:13:43 #280
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105194467
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Niks mis mee, je conserveert immers een stukje geschiedenis. Heb zelf een tijd Nederlandse foto's uit de mobilisatietijd verzameld, inmiddels grotendeels weer verkocht helaas.
Haha, thanks. Ik wil eerst de foto's opslaan op mijn USB-stick. En als ik honderden foto's heb verzameld er een grote fotoalbum van samenstellen. Met een ouderwetse kaft en al. Wat vind je daarvan? :P
pi_105194619
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:11 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik het ga aanpakken? Heb helemaal geen ervaring met fotógraferen of foto's uitprinten op fotopapier.

Wil gewoon de foto's gaan opslaan op een USB-Stick en als ik honderden interessante foto's heb verzamelt er een grote fotoalbum van maken. En onder elke foto wil ik een stukje tekst wat het voor foto is.

Lijkt mij vet om zoiets te kunnen doorbladeren, :P.
Haha dat is zeker vet. Maar op internet is er al genoeg informatie te vinden over hoe je kan beginnen denk ik en ook in dit topic en als je het weet hoe deel het aub in dit topic haha.
Haha
  maandag 5 december 2011 @ 00:23:09 #282
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105194797
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:17 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Haha dat is zeker vet. Maar op internet is er al genoeg informatie te vinden over hoe je kan beginnen denk ik en ook in dit topic en als je het weet hoe deel het aub in dit topic haha.
Ik zal mij erin gaan verdiepen. En zal beginnen met foto's opslaan en informatie zoeken over verzamelaars. En zal het zeker delen met jullie als ik iets interessants tegenkom. :Y
pi_105194893
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:23 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik zal mij erin gaan verdiepen. En zal beginnen met foto's opslaan en informatie zoeken over verzamelaars. En zal het zeker delen met jullie als ik iets interessants tegenkom. :Y
Haha ik ben benieuwd.
Ik ga binnenkort eens langs het archief in Eindhoven.
Haha
  maandag 5 december 2011 @ 17:25:35 #284
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105215832
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Haha ik ben benieuwd.
Ik ga binnenkort eens langs het archief in Eindhoven.
Ik ook, ik ga een reuzealbum met interessante foto's samenstellen. Helaas, heb ik het druk, maar in het weekend ga ik er eens rustig voor zitten. Moet zometeen gaan werken bij mijn bijbaan. :)

Archief, mag je daar foto's maken van het archief? Dan ben ik ook wel benieuwd. Niet nu, het net biedt voorlopig meer dan genoeg info. Maar wie weet over een maand of wat.
pi_105218213
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik ook, ik ga een reuzealbum met interessante foto's samenstellen. Helaas, heb ik het druk, maar in het weekend ga ik er eens rustig voor zitten. Moet zometeen gaan werken bij mijn bijbaan. :)

Archief, mag je daar foto's maken van het archief? Dan ben ik ook wel benieuwd. Niet nu, het net biedt voorlopig meer dan genoeg info. Maar wie weet over een maand of wat.
Je kan daar foto's kopiëren/scannen/ of informatie zoeken waar je meer kan vinden.
Probeer ook eens de zolder bij oudere mensen levert ook vaak wat op.
Haha
  maandag 5 december 2011 @ 23:22:36 #286
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105234581
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Je kan daar foto's kopiëren/scannen/ of informatie zoeken waar je meer kan vinden.
Probeer ook eens de zolder bij oudere mensen levert ook vaak wat op.
Mooi, hier in Tiel hebben we ook een archief. Ga binnenkort zeker even kijken. Eerst wat info op het net zoeken over het regionale archief in mijn woonplaats.

Helaas ken ik geen oudere mensen die mij toegang willen verschaffen tot hun zolder. Mijn vriendencategorie zit in de leeftijd 16 t/m 24.
pi_105234843
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:22 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Mooi, hier in Tiel hebben we ook een archief. Ga binnenkort zeker even kijken. Eerst wat info op het net zoeken over het regionale archief in mijn woonplaats.

Helaas ken ik geen oudere mensen die mij toegang willen verschaffen tot hun zolder. Mijn vriendencategorie zit in de leeftijd 16 t/m 24.
Die van mij ook maar oudere mensen delen graag met jongeren hun verleden ook die van hun familie. Kijk maar eens bij een bejaardenhuis, een beetje gezelschap, vinden ze fantastisch.
Haha
  maandag 5 december 2011 @ 23:45:17 #288
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105235654
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:27 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Die van mij ook maar oudere mensen delen graag met jongeren hun verleden ook die van hun familie. Kijk maar eens bij een bejaardenhuis, een beetje gezelschap, vinden ze fantastisch.
Oké, misschien niet een al te snuggere vraag. Maar hoe krijg ik contact met deze mensen? Wil best een wederdienst doen in het weekend als ik in hun zolder mag snuffelen. :Y Koffie drinken, een ommetje maken, boodschappen voor ze halen etc.
pi_105235741
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:45 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oké, misschien niet een al te snuggere vraag. Maar hoe krijg ik contact met deze mensen. Wil best een wederdienst doen in het weekend als ik in hun zolder mag snuffelen. :Y Koffie drinken, een ommetje maken, boodschappen voor ze halen etc.
Klop aan bij een willekeurig bejaardenhuis in jouw buurt, en niet te snel teleurgesteld zijn, misschien hebben ze niet meteen foto's en boeken maar vormen hun verhalen wel een aanleiding tot een verdere speurtocht of gewoon om lekker te luisteren. Je kan ook als je het de eerste keer spannend vindt gewoon een mail sturen of een keer bellen of je een keer langs kan komen.
Haha
  maandag 5 december 2011 @ 23:52:26 #290
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105235961
:)
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Klop aan bij een willekeurig bejaardenhuis in jouw buurt, en niet te snel teleurgesteld zijn, misschien hebben ze niet meteen foto's en boeken maar vormen hun verhalen wel een aanleiding tot een verdere speurtocht of gewoon om lekker te luisteren. Je kan ook als je het de eerste keer spannend vindt gewoon een mail sturen of een keer bellen of je een keer langs kan komen.
Haha, inderdaad. Waarom denkt mijn grijze brei niet verder dan de zolderkamer waar ik nu zit? Ik zal het zeker ook gaan doen, die album wil ik gaan samenstellen. Neem er rustig 3 a 4 maanden de tijd voor. Het wordt een bijzondere dikke album. Wel een mix, maar dat maakt niet uit, vind ik.
pi_105236314
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
:)

[..]

Haha, inderdaad. Waarom denkt mijn grijze brei niet verder dan de zolderkamer waar ik nu zit? Ik zal het zeker ook gaan doen, die album wil ik gaan samenstellen. Neem er rustig 3 a 4 maanden de tijd voor. Het wordt een bijzondere dikke album. Wel een mix, maar dat maakt niet uit, vind ik.
Hoe oud ben je? Niet zo oud toch volgens mij? Je hebt nog jaren genoeg om ons te vermaken haha. Neem de tijd.
Haha
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:03:21 #292
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105236362
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:01 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Niet zo oud toch volgens mij? Je hebt nog jaren genoeg om ons te vermaken haha. Neem de tijd.
21 jaar. Dus heb zeker nog tijd. :Y
pi_105236428
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:03 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

21 jaar. Dus heb zeker nog tijd. :Y
Ben je maar een jaar jonger dan ik ben.
Moet je nagaan haha.
Haha
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:09:08 #294
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105236564
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:05 schreef Joker89 het volgende:

[..]

Ben je maar een jaar jonger dan ik ben.
Moet je nagaan haha.
Jij bent inderdaad wat verder. ;)

Heb een aantal foto's van dit topic opgeslagen. Die foto van de stokoude man in de OP vind ik het bijzonderste. Dat heeft te maken dat het iemand uit 1759 betreft en dingen heeft meegemaakt die nu geschiedenis zijn, onafhankelijkheidsoorlog, slavernij etc.
pi_105237448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:09 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Jij bent inderdaad wat verder. ;)

Heb een aantal foto's van dit topic opgeslagen. Die foto van de stokoude man in de OP vind ik het bijzonderste. Dat heeft te maken dat het iemand uit 1759 betreft en dingen heeft meegemaakt die nu geschiedenis zijn, onafhankelijkheidsoorlog, slavernij etc.
Nou ja, echt ver wil ik ook niet zeggen dat ik hiermee ben haha, maar ik betwijfel of je dat met een blik op de Geschiedenis dat ook echt kan zijn. Ik ben nu bezig met archieven door te bladeren.
Haha
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:27:17 #296
47102 Elvi
miemkwien
pi_105264994
Minder slowchat, meer foto's. Volgens mij heb ik ook gewonnen met mn laatste foto.
pi_105265429
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Elvi het volgende:
Minder slowchat.
Dat dus.
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:41:21 #298
45206 Pietverdriet
pi_105265797
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2010 21:23 schreef piepie het volgende:
Ze werden niet zoveel minder oud dan tegenwoordig, dat de gemiddelde leeftijd zo is toegenomen komt vooral door het terugdringen van de kindersterfte
pi_105397704
Ok.
Ok.
Haha
pi_105483070
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat dus.
Gelijk heb je, als iedereen gaat zitten slowchatten is het topic zo vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')