abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2010 @ 08:46:38 #251
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_89988578
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:45 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog een aantal postmortem foto's op mn computer staan. Ik zag ze hier al voorbij komen, dus mogen ze ook gepost worden? Het zijn geen rotten.com-achtige taferelen hoor. Eigenlijk net als die foto waar de overleden dochter tussen de ouders ligt.
Die zijn hier al een keer voorbijgekomen dus ik denk dat het wel gewoon mag. :Y
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_89988697
1http://www.shorpy.com
Weliswaar misschien niet de oudste foto's maar wel heeel veel oude foto's . Goed voor uren kijkplezier
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89993573
quote:
Ik heb nog een aantal postmortem foto's op mn computer staan. Ik zag ze hier al voorbij komen, dus mogen ze ook gepost worden? Het zijn geen rotten.com-achtige taferelen hoor. Eigenlijk net als die foto waar de overleden dochter tussen de ouders ligt.
Zet ze wel even in een spoilertje... ik heb eng gedroomd van die andere PMfoto's :@ :')

Edit: Schiedam heeft ook een online beeldbank, met 50.000 foto's.
KLIK
pi_90000645
quote:
Ik ben wel geïntereseerd
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 16 december 2010 @ 15:47:37 #255
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_90002759
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Zet ze wel even in een spoilertje... ik heb eng gedroomd van die andere PMfoto's :@ :')

Edit: Schiedam heeft ook een online beeldbank, met 50.000 foto's.
KLIK
:')
Nog nooit ergere foto`s gezien ? :')
pi_90036697
Natuurlijk wel, maar van die postmortemfoto's ging ik eng dromen, en van die andere niet :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:23:27 #257
47102 Elvi
miemkwien
pi_90052421
Ik zal ze vanavond posten en onder een spoiler-tag zetten :)

De foto's komen van The Thanatos Archive, maar je moet een abbonement hebben om ze daar te zien (ze hebben wel een aantal previews die iedereen kan zien). Ik had een 24-uurs abbo gewonnen via Twitter dus meteen de interesantste opgeslagen :P
pi_90290868
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 18:23 schreef Elvi het volgende:
Ik zal ze vanavond posten en onder een spoiler-tag zetten :)

De foto's komen van The Thanatos Archive, maar je moet een abbonement hebben om ze daar te zien (ze hebben wel een aantal previews die iedereen kan zien). Ik had een 24-uurs abbo gewonnen via Twitter dus meteen de interesantste opgeslagen :P
"Vanavond" is nu al een aantal dagen geleden hoor. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90306051
Ik heb deadline-issues. Hier komen ze ;-)

Edit: Ik doe ze even per stuk omdat ik de achtergrond info weer apart ergens heb staan :')
pi_90306196
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een postmortem van een jongetje. Het is een tintype en is met de hand ingekleurd om het jongetje er gezond en levend uit te laten zien. Zoals je ziet is dat dus niet gelukt ;) Met name de ogen zien er vreemd uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een daguerrotype uit 1850. Moeder en dochter. De bloem op de kraag van de moeder is ingekleurd en bij het meisje zijn de wangen ingekleurd zodat het eruit ziet alsof ze slaapt.
pi_90311539
Interessante foto's, maar er zijn hier engere voorbij gekomen hoor ;)
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_90311852
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Kimbell het volgende:
Interessante foto's, maar er zijn hier engere voorbij gekomen hoor ;)
Nou en, het belangrijkste is toch dat ze foto's plaatst
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_90313334
Het ging niet om het enge maar om het interesante? En niet iedereen is ervan gecharmeerd dus vandaar dat ze onder een spoiler staan. Ik heb ook wel engere postmortem foto's gezien (van een vader die eruit zag alsof ze m hadden opgegraven zodat hij met zn overleden dochter op de foto kon... ) maar dat zou erg offtopic zijn. Dan kan er beter een nieuw topic daarover worden gestart.
pi_90313476
Dank voor de foto's. ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90343474
Bedankt dat je ze onder een spoilertje hebt gezet :)
Ik kan best veel hebben maar van postmortemfoto's word ik niet goed.
  donderdag 23 december 2010 @ 15:06:52 #266
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_90343656
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Elvi het volgende:
SPOILER
Dit is een postmortem van een jongetje. Het is een tintype en is met de hand ingekleurd om het jongetje er gezond en levend uit te laten zien. Zoals je ziet is dat dus niet gelukt ;) Met name de ogen zien er vreemd uit.

SPOILER
Een daguerrotype uit 1850. Moeder en dochter. De bloem op de kraag van de moeder is ingekleurd en bij het meisje zijn de wangen ingekleurd zodat het eruit ziet alsof ze slaapt.
Erg indrukwekkend.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97381065
Zeer mooi topic om te lezen!

Tussen de spullen van mijn overleden oma heb ik deze foto gevonden.
Mijn moeder heeft er toen een foto van gemaakt, en ik nu ook. dus het is een foto van een foto van een foto :')
Echter weet ik niet of dit een foto is of iets wat lijkt op een schilderij.

Maar dit schijnt dus familie geweest te zijn van mij.

I are Baboon
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:43:50 #268
40566 Ericr
Livewrong
pi_97381116
1812, dan is het een schilderij.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:49:42 #269
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_97381351
quote:
0s.gif Op zondag 12 december 2010 05:16 schreef trovey het volgende:

[ afbeelding ]
De Veluwe

Lijk mij een moderne foto, ze lachen, en dat deed men vroeger niet op fotos.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 03:18:36 #270
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_97968831
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2010 09:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[ afbeelding ]
photo of Honovi-Walpi, a Hopi Snake Priest, with Totkya. It was made in 1910 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
Above we show a majestic photo of White Shield, an Indian Chief. It was made in 1908 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
You are viewing an impressive image of Ah Chee Lo, a Young Indian Child. It was taken in 1905 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
Here for your perusal is a highly creative photograph of Maricopa Girl Half-length Portrait Standing. It was created in 1907 by Edward S. Curtis

[ afbeelding ]
An old picture of Sioux Indian Warriors in a Parley. It was created in 1908 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
an aesthetic picture of Slow Bull Praying to the Great Spirit. It was created in 1907 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
a grand photo of Two Zuni Indian Girls. It was made in 1903 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
Here we present a dramatic image of a Sioux War Party. It was taken in 1907 by Edward S. Curtis

[ afbeelding ]
Here for your enjoyment is an exciting photograph called "The Smoke". It was made in Montan in 1905 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
Here for your browsing pleasure is a grand photo of an Indian Village. It was made in 1905 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
an extraordinary photo of Cayuse Mother and Child. It was made in 1910 by Edward S. Curtis.

[ afbeelding ]
an educational picture of Nayenezgani. It was taken in 1904 by Edward S. Curtis
Wat een geweldige foto's! (super topic ook!)

Ik dacht trouwens altijd dat de Indianen van vroeger niet op de foto wilde omdat ze dachten dat de ziel op die manier werd gestolen of iets dergelijks :?
Krekker is de bom!
  vrijdag 10 juni 2011 @ 10:01:06 #271
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_97971767
Ik heb zoiets ook wel eens gehoord maar ik weet niet of dat bij de Indianen was of bij een ander volk.
Ik herinner me wel een film die wij ooit op school te zien hadden gekregen van een stam op Papoea-Nieuw-Guinea, die nog nooit een blanke hadden gezien. Deze stam was toen gefilmd, en dertig of veertig jaar later gingen ze terug en lieten die films aan diezelfde stam zien.
Die mensen werden helemaal gek omdat ze verwanten zagen (bewegend nota bene!) die allang dood waren, of zichzelf en hun vrienden als kind, of hun moeder als jonge vrouw.
Heel bizar.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:09:17 #272
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_97995440
Er zijn genoeg foto's van Indianen hoor. :)
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:18:37 #273
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_97995848
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2010 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Krijg hoofdpijn van die Gifs...de orginelen op Flickr vind ik zelf mooier.
ik moet er ook niet te lang naar kijken :P
maar het 3d effect is wel mooi :Y
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_105174906
Even een onbeschaamde schop. :)
  zondag 4 december 2011 @ 21:36:28 #275
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_105185199
Misschien een rare vraag, en denk wat jullie willen. Maar een aantal weken geleden heb ik interesse gekregen in het verzamelen van oude foto's. Bijvoorbeeld mensen die lang geleden geboren zijn, WO1, WO2 en ga zo maar verder.

Wat denken jullie hiervan? Ben hier ook leuke interessante foto's tegengekomen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')