Die zijn hier al een keer voorbijgekomen dus ik denk dat het wel gewoon mag.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:45 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog een aantal postmortem foto's op mn computer staan. Ik zag ze hier al voorbij komen, dus mogen ze ook gepost worden? Het zijn geen rotten.com-achtige taferelen hoor. Eigenlijk net als die foto waar de overleden dochter tussen de ouders ligt.
| 1 | http://www.shorpy.com |
Zet ze wel even in een spoilertje... ik heb eng gedroomd van die andere PMfoto'squote:Op woensdag 15 december 2010 23:45 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog een aantal postmortem foto's op mn computer staan. Ik zag ze hier al voorbij komen, dus mogen ze ook gepost worden? Het zijn geen rotten.com-achtige taferelen hoor. Eigenlijk net als die foto waar de overleden dochter tussen de ouders ligt.
Ik ben wel geïntereseerdquote:Op woensdag 15 december 2010 23:45 schreef Elvi het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zet ze wel even in een spoilertje... ik heb eng gedroomd van die andere PMfoto's![]()
Edit: Schiedam heeft ook een online beeldbank, met 50.000 foto's.
KLIK
"Vanavond" is nu al een aantal dagen geleden hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:23 schreef Elvi het volgende:
Ik zal ze vanavond posten en onder een spoiler-tag zetten
De foto's komen van The Thanatos Archive, maar je moet een abbonement hebben om ze daar te zien (ze hebben wel een aantal previews die iedereen kan zien). Ik had een 24-uurs abbo gewonnen via Twitter dus meteen de interesantste opgeslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een postmortem van een jongetje. Het is een tintype en is met de hand ingekleurd om het jongetje er gezond en levend uit te laten zien. Zoals je ziet is dat dus niet geluktMet name de ogen zien er vreemd uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een daguerrotype uit 1850. Moeder en dochter. De bloem op de kraag van de moeder is ingekleurd en bij het meisje zijn de wangen ingekleurd zodat het eruit ziet alsof ze slaapt.
Nou en, het belangrijkste is toch dat ze foto's plaatstquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef Kimbell het volgende:
Interessante foto's, maar er zijn hier engere voorbij gekomen hoor
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Elvi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een postmortem van een jongetje. Het is een tintype en is met de hand ingekleurd om het jongetje er gezond en levend uit te laten zien. Zoals je ziet is dat dus niet geluktMet name de ogen zien er vreemd uit.
Erg indrukwekkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een daguerrotype uit 1850. Moeder en dochter. De bloem op de kraag van de moeder is ingekleurd en bij het meisje zijn de wangen ingekleurd zodat het eruit ziet alsof ze slaapt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Lijk mij een moderne foto, ze lachen, en dat deed men vroeger niet op fotos.quote:
Wat een geweldige foto's! (super topic ook!)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[ afbeelding ]
photo of Honovi-Walpi, a Hopi Snake Priest, with Totkya. It was made in 1910 by Edward S. Curtis.
[ afbeelding ]
Above we show a majestic photo of White Shield, an Indian Chief. It was made in 1908 by Edward S. Curtis.
[ afbeelding ]
You are viewing an impressive image of Ah Chee Lo, a Young Indian Child. It was taken in 1905 by Edward S. Curtis.
[ afbeelding ]
Here for your perusal is a highly creative photograph of Maricopa Girl Half-length Portrait Standing. It was created in 1907 by Edward S. Curtis
[ afbeelding ]
An old picture of Sioux Indian Warriors in a Parley. It was created in 1908 by Edward S. Curtis.
[ afbeelding ]
an aesthetic picture of Slow Bull Praying to the Great Spirit. It was created in 1907 by Edward S. Curtis.
[ afbeelding ]
a grand photo of Two Zuni Indian Girls. It was made in 1903 by Edward S. Curtis.
[ afbeelding ]
Here we present a dramatic image of a Sioux War Party. It was taken in 1907 by Edward S. Curtis
[ afbeelding ]
Here for your enjoyment is an exciting photograph called "The Smoke". It was made in Montan in 1905 by Edward S. Curtis.
[ afbeelding ]
Here for your browsing pleasure is a grand photo of an Indian Village. It was made in 1905 by Edward S. Curtis.
[ afbeelding ]
an extraordinary photo of Cayuse Mother and Child. It was made in 1910 by Edward S. Curtis.
[ afbeelding ]
an educational picture of Nayenezgani. It was taken in 1904 by Edward S. Curtis
ik moet er ook niet te lang naar kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Krijg hoofdpijn van die Gifs...de orginelen op Flickr vind ik zelf mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |