KLOPT ! hoorde het tijdens het 18:00 journaalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG, van dat hele verhaal is dus niks waar...
de nieuwste silverlight wordt ook niet goed ondersteund door IE6.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
In FF3 doet 'ie het, in IE6 niet![]()
Wie deed dat ??quote:
Terusten (als gij gaat slapen)quote:
En ik had hetzelfde maar dan andersom. Ik vond het een mooie naam en dacht dat 'ie toch niet gebruikt zou worden, dus registreerde ik 'm maar voor persoonlijke doeleinden en zodat niet iemand anders 'm alsnog in zou kunnen nemen, en na een opmerking tussen neus en lippen door (meer als grap bedoeld) blijken mensen er opeens voor te gaan kiezen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik maak eerst een account aan, omdat het gevraagd werd eenmaal gedaan. komt sirolf opeens met 3fmfannl en nu lijkt iedereen daarvoor te kiezen.
Dat wordt upgraden...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
In FF3 doet 'ie het, in IE6 niet![]()
Ik dacht al, straks was het Epica of The Opposites die dat ff tussen gooidequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:05 schreef FlorentijnH het volgende:
iets voor 12 uur kwam rudy een paar mensen tegen die dat de hele tijd zingen![]()
Ja, doei!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat wordt upgraden...
Terustenquote:
even vorige topic quotenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik had hetzelfde maar dan andersom. Ik vond het een mooie naam en dacht dat 'ie toch niet gebruikt zou worden, dus registreerde ik 'm maar voor persoonlijke doeleinden en zodat niet iemand anders 'm alsnog in zou kunnen nemen, en na een opmerking tussen neus en lippen door (meer als grap bedoeld) blijken mensen er opeens voor te gaan kiezen.
Raaaaaaaare gang van zaken dus.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef gerbenp het volgende:
Wie maakt het account even aan? Ik weet even niet zo wat ik als email moet gebruiken (anno 2010 moet je per email inloggen)
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ok, krijgen we wel het password ook hé?
dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik dacht al, straks was het Epica of The Opposites die dat ff tussen gooide![]()
Dat bedoel ik ook. Dit account was ook eigenlijk niet bedoeld om door anderen zaken op te posten, maar opeens kwamen er massaal verzoeken voor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
even vorige topic quoten
[..]
[..]
[..]
inderdaad zegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:11 schreef ThunderChild het volgende:
Ik krijg spontaan trek in friet . . .![]()
ze gunnen je gewoon wat reclame voor je sitequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Dit account was ook eigenlijk niet bedoeld om door anderen zaken op te posten, maar opeens kwamen er massaal verzoeken voor.
Het maakt mij niet uit wat de naam is, maar die naam wilde ik gewoon ivm die site gewoon zelf even hebben, dus eigenlijk helemaal niet voor dit doeleinde.
Vorig jaar zat ik de eerste band te bekijken via Pinkpop mashup. Schande dat vandaag niets wordt uitgezonden, 3voor12, Cultura & Ned3.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:19 schreef ThunderChild het volgende:
Ik hoop zo dat ze dit ook zondag doen (en dan gewoon WEL met een livestream)![]()
Dat ook, en het YT-account was al helemaal gestyledquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze gunnen je gewoon wat reclame voor je site
En daar betaal je dan 80 euro voorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:27 schreef FlorentijnH het volgende:
Haha, allemaal mensen die helemaal geen optreden hebben gezien
ja idd, duur weekendje om alleen bier te zuipen enzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 80 euro voor
Edit: meer zelfs, want ze staan op een camping
voor bier zuipen valt het nog mee, maar dit is nog exclusief bierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:36 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
ja idd, duur weekendje om alleen bier te zuipen enzo
het mocht wat kosten, he!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
voor bier zuipen valt het nog mee, maar dit is nog exclusief bier
3fmvideo is ook gestyledquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ook, en het YT-account was al helemaal gestyled
Vraag me af hoelang hij het nog blijft doen . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:28 schreef hole1988 het volgende:
mr pinkpop in da house
uhh tot dat hij er dood bij neer valt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang hij het nog blijft doen . . .
quote:
Ik ook, nu dusquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:14 schreef FlorentijnH het volgende:
Rammstein!
en hierna ga ik echt pitten
Ik heb de uuropener, uit het raam en het geheime woord maar op 3FMFanNL gezet..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:31 schreef gerbenp het volgende:
Mogguh.
At is het account nou? Zijn we d'r nou al over uit?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze kan beter de microfoon wegdraaien.
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ze al verteld hoe dronken ze was gister?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Even verbeterd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Vanaf 6 uur krijgen we pas al Pinkpop
Wat een polsendoorsnijdend nummer was dat zeg. Ah, ze zei 'uitbrakken'! Het turven kan beginnen!quote:
En dan nog zijn de platen niet via dalet te zienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:39 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... Annemieke blijkt er niet eens te zitten. Via het beeldscherm op de webcam zie ik Timur, die zit te roken in de studio!
Vanaf 1300 op de live pagina van 3v12 dacht ik.quote:
Geen idee waar dit vandaan komt...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanaf 1300 op de live pagina van 3v12 dacht ik.
En waar luisteren we nou na dan, opname of gewoon vanuit een andere studio?
Ja, vanavond tussen 23 en 1 uur.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:17 schreef Horloge het volgende:
Is er nog campingradio dit weekend? Of is dat concept helemaal afgeschaft?
Er is (bijna) niets over te vinden op het net , dus zal er wel niet meer zijn of (heel) weinig voorstellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:17 schreef Horloge het volgende:
Is er nog campingradio dit weekend? Of is dat concept helemaal afgeschaft?
Dit ziggo weer in zo'n betaal pakket moet drukken terwijl er de rest van het jaar niks nuttigs is te vinden en waardoor ik het dus niet hebquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:19 schreef Sirolf het volgende:
maar ook op het digitale kanaal Cultura 24.
De Cultura livestream kan je gewoon nog pakken . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:19 schreef Mdrop het volgende:
Dit ziggo weer in zo'n betaal pakket moet drukken terwijl er de rest van het jaar niks nuttigs is te vinden en waardoor ik het dus niet heb!
Ook goeiemorgenquote:
dit is vanuit de studio op het pinkpop terrein.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanaf 1300 op de live pagina van 3v12 dacht ik.
En waar luisteren we nou na dan, opname of gewoon vanuit een andere studio?
Klopt, maar TV gaat boven PC om dat soort dingen te kijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:22 schreef ThunderChild het volgende:
De Cultura livestream kan je gewoon nog pakken . . .
Heeft gij dan geen lijntje tussen ertussen dan ??quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:24 schreef Mdrop het volgende:
Klopt, maar TV gaat boven PC om dat soort dingen te kijken.
Jawel hoor en natuurlijk zon netwerk player, is kijken zo of ik daar die stream werkend krijg, maar kwaliteit is altijd lager danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:27 schreef ThunderChild het volgende:
Heeft gij dan geen lijntje tussen ertussen dan ??
Goed bezig !quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Hee drie wijnen uit ZAF. Ook een aantal rose's gehaald
Bij de G&G het ZAF wijnpakket opgehaaldquote:
Voor mij niet meer. Gigantisch dood gedraaid toen het pas uitkwam . . .quote:
Ben zelf geen wijn liefhebber maar ik moet straks nog wel even de stad in dus misschien dat ik wel zo'n pakket haal. Altijd handig om zoiets in huis te hebben. Het komt altijd wel een keer van pasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de G&G het ZAF wijnpakket opgehaald. Rose ook, allemaal in de aanbieding
Klopt, wel erg vaak gehoord maar om zo af en toe te horen vind ik eigenlijk nog steeds wel erg prettigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voor mij niet meer. Gigantisch dood gedraaid toen het pas uitkwam . . .
echte nederlanderquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben zelf geen wijn liefhebber maar ik moet straks nog wel even de stad in dus misschien dat ik wel zo'n pakket haal. Altijd handig om zoiets in huis te hebben. Het komt altijd wel een keer van pas.
En het vervolgens niet kwijt kunnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:50 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
echte nederlanderals iets in de aanbieding is het gelijk gaan kopen ook al heb je het niet nodig
Hier wel een wijnliefhebberquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben zelf geen wijn liefhebber maar ik moet straks nog wel even de stad in dus misschien dat ik wel zo'n pakket haal. Altijd handig om zoiets in huis te hebben. Het komt altijd wel een keer van pas.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:56 schreef borisz het volgende:
Hier wel een wijnbierliefhebber. Ik ben nog steeds een noob qua [s]wijn[/b]bierkennis, maar weet zelf wel wat ik echt lekker vind.
Hopelijk gaat dat verder dan alleen pilsquote:
Premium Pilsner is goed tijdens uitgaan maar als ik tijd heb komen de belgen uit de kastquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Hopelijk gaat dat verder dan alleen pils.
Hier ook een bierliefhebber die vooral speciale biertjes drinkt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Hee drie wijnen uit ZAF. Ook een aantal rose's gehaald
Zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Premium Pilsner is goed tijdens uitgaan maar als ik tijd heb komen de belgen uit de kast.
Ben zelf meer van het bierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier wel een wijnliefhebber. Ik ben nog steeds een noob qua wijnkennis, maar weet zelf wel wat ik echt lekker vind.
Zijn er maar weinig volgens mij die direct de eerste slok kunnen waarderenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:11 schreef -Hans- het volgende:
Bij bier viel het kwartje ook niet direct.
quote:
Koffie was lastiger dan bier en wijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben zelf meer van het bier. Wijn moet je leren drinken dus misschien moet ik daar maar eens mee beginnen
. Bij bier viel het kwartje ook niet direct.
Nieuwe Caro. Wat een track!![]()
Haha volgens mij ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig volgens mij die direct de eerste slok kunnen waarderen.
[..]
![]()
Koffie, gadver! Drink ik ook nog steeds niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Koffie was lastiger dan bier en wijn.
Weinig bekend, maar MOET er zoveel veranderen dan?, zie geen problemen of gaan er echt lui weg?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:15 schreef Sirolf het volgende:
Wat een kansloze hyve is dit zeg: http://actie3fm.hyves.nl/
Actie gaan voeren tegen de wijzigingen in de programmering van 3FM... nog voordat die bekend zijn!
Zie editquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Koffie, gadver! Drink ik ook nog steeds niet.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:15 schreef Sirolf het volgende:
Wat een kansloze hyve is dit zeg: http://actie3fm.hyves.nl/
Actie gaan voeren tegen de wijzigingen in de programmering van 3FM... nog voordat die bekend zijn!
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:49 schreef FlorentijnH het volgende:
zanger van Kasabian @ pinkpop:' You Fok!kers!'
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hoi!
Ik luister al een poos maar zet nu pas de pc aan
quote:
Complete websites van de publieke omroep liggen eruit. Dat wordt dus geen livestream vandaag . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
pinkpop site van 3v12 enzo wil niet laden![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Complete websites van de publieke omroep liggen eruit. Dat wordt dus geen livestream vandaag . . .![]()
Agh, als de livestream het om 14:50 maar weer doetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Complete websites van de publieke omroep liggen eruit. Dat wordt dus geen livestream vandaag . . .![]()
Ah, het ligt dus niet aan mij. De 3FM-site doet het trouwens wel enigszins, maar enkele omroep.nl-dingen die daarop staan (de navigatiebalk bovenaan bijv.) doen het niet, dus die is ook nogal traag...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, als de livestream het om 14:50 maar weer doet
Wel een beetje iddquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Vonden jullie ook niet dat Annemieke schaamteloos t bandje van dr vent zat te promoten
Er zit geen enkel verschil tussen vorig jaar en dit jaar in de vorm van techniek hoor. In beide gevallen loopt de stream via de NPO streamservers, en die liggen dus nu o.a. plat. Het is dus alleen een andere stream op dezelfde server, waarbij het in de vorm van uptime helemaal niets uit had gemaakt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.
Ze hadden het gewoon zoals vorig jaar moeten doen, direct via de 3voor12 stream zelf. Veel makkelijker en zonder gedoe te pakken . . .
Nice, webcam streams lopen hier nog wel gewoonquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef Sirolf het volgende:
Er zit geen enkel verschil tussen vorig jaar en dit jaar in de vorm van techniek hoor. In beide gevallen loopt de stream via de NPO streamservers, en die liggen dus nu o.a. plat. Het is dus alleen een andere stream op dezelfde server, waarbij het in de vorm van uptime helemaal niets uit had gemaakt.
* Sirolf heeft balk.omroep.nl tijdelijk even weggehaald van de 3FM Pinkpop-site, dus die werkt nu iig weer redelijk.
Mja, ik heb geen Cultura 24 hier op digiTV, want daar moet je extra voor betalen...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Cultura24 is toch te ontvangen via digitale TV, eveneens 101TV enzo? Kan iemand niet even via de TV naar internet streamen?
Is het wel, maar moet je weer voor gaan betalen. Ik krijg een E19 melding als ik daarop afstemquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
Cultura24 is toch te ontvangen via digitale TV, eveneens 101TV enzo? Kan iemand niet even via de TV naar internet streamen?
Maar in de omroepgebouwen kunnen ze toch wel een verbinding maken? Via een externe server dus...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen Cultura 24 hier op digiTV, want daar moet je extra voor betalen...
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:17 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Ligt de server eruit. Nog steeds niets gezien van Pinkpop..
Wat ik trouwens best belachelijk vind, betalen voor Nederland 4 zenders. Dat is trouwens toch alleen bij Ziggo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen Cultura 24 hier op digiTV, want daar moet je extra voor betalen...
Dude, het is zaterdag en het zijn semi-ambtenaren die binnenkort weg bezuinigd worden. Denk jij dat ze op stel en sprong er wat aan gaan doen ??quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef naatje_1 het volgende:
Maar in de omroepgebouwen kunnen ze toch wel een verbinding maken? Via een externe server dus...
KPN ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat ik trouwens best belachelijk vind, betalen voor Nederland 4 zenders. Dat is trouwens toch alleen bij Ziggo?
Nou, ik heb anders zeer weinig met 101TV, als daar vervolgens niet meer voor betaald gaat worden, moeten ze de kosten via de belastingbetaler binnenhalen... Evenals met HollandDoc, Geschiedenis24 enz, het enige wat mij interesseert zijn de Live registraties van festivals, dat gebeurt toch ook voornamelijk via 3v12, kan dus ook buiten NL24 en ik kijk naar Ekstra Weekend op 101TV, maar dat is eigenlijk toch voor de radio bedoeld, dus als het weer van 101 afging zou ik het niet opvatten als straf...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat ik trouwens best belachelijk vind, betalen voor Nederland 4 zenders. Dat is trouwens toch alleen bij Ziggo?
Volgens gerbenp bij KPN ook, en bij UPC trouwens ook. Al blijft het raar idd...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dude, het is zaterdag en het zijn semi-ambtenaren die binnenkort weg bezuinigd worden. Denk jij dat ze op stel en sprong er wat aan gaan doen ??
Ze hebben vast een SLA waar ze zich aan moeten houden, dus ze hebben weinig keus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dude, het is zaterdag en het zijn semi-ambtenaren die binnenkort weg bezuinigd worden. Denk jij dat ze op stel en sprong er wat aan gaan doen ??
Commercieel... omdat er geen enkele reclame op te zien is? Riiiiiiiiiight...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
NL24 is de commerciële aftakking van de NPO
Nee, omdat het de zenders zijn waar de belastingbetaler hopelijk niet voor betaald...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Commercieel... omdat er geen enkele reclame op te zien is? Riiiiiiiiiight...
Bij het pluspakket zit dat (¤10,-) extra en je hebt 101TV enzovoort ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens gerbenp bij KPN ook, en bij UPC trouwens ook. Al blijft het raar idd...
Ziggo heeft op de een of andere manier een ernstig gebrek aan ruimte voor extra zenders... en die zenders vragen ook geld aan de kabelboeren om dat door te geven, dus dat berekenen ze door.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:32 schreef borisz het volgende:
Ziggo gaat geld vragen voor SBS in HDWat een onzin.
Ook zoiets, ja . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:32 schreef borisz het volgende:
Dat is niet mis dat aanbod, maar ik wil geen turk zijn met een schotelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ziggo heeft op de een of andere manier een ernstig gebrek aan ruimte voor extra zenders... en die zenders vragen ook geld aan de kabelboeren om dat door te geven, dus dat berekenen ze door.
Tijd om over te stappen naar Canal Digitaal, 25 zenders in HD.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:39 schreef themauster het volgende:
Verdorie hebben ze hier elk jaar een prachtig popfestival genaamd Eemspop, hebben ze voor dit jaar extra grote artiesten beloofd voor de jubileumeditie komen Djumbo,Miss Montreal en Kane![]()
Die kende ik nog niet, die is goed!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben een stinkdier![]()
Ah een nieuwe mama appelsap
Wel makkelijk in de clubs/disco herkende je meteen de paupers als dit nummer gedraaid werd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, die is goed!
"De koe zei ik rij wel",Wat een kutlied is dat toch.
Dat hoop je dan maar, want het wordt uiteindelijk bepaald bij wat voor een server je in de buurt zit... Want je kan worden aangeboden een verbinding van 40mb te hebben en vervolgens maar 7 hebben...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp blij ei zijn, krijg binnenkort een upgrade-internet, 16 mb download en 2 mb upload
Ik woon er niet zo ver vandaan, 575 meterquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar, want het wordt uiteindelijk bepaald bij wat voor een server je in de buurt zit... Want je kan worden aangeboden een verbinding van 40mb te hebben en vervolgens maar 7 hebben...
Stereo komt ook dat is dan wel weer goed, de rest van de line-up wordt binnenkort bekend gemaakt er gaan namen rond van Marco Borsato,Guus Meeuwis en Ilse de Langequote:
eens!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:Happy
Song
![]()
wat nou happy?
T nr wordt kutter en kutter
Dan zit het wel snorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik woon er niet zo ver vandaan, 575 meter
Mja, da's natuurlijk hemelsbreed. De kabel kan natuurlijk een flinke omweg maken via de andere kant van de wijk en weer terug.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik woon er niet zo ver vandaan, 575 meter
Was gisteren nog in de KPN winkel en ze zeiden dat ik op een goede locatie zit. Dus dat zit dus dan goed hé.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, da's natuurlijk hemelsbreed. De kabel kan natuurlijk een flinke omweg maken via de andere kant van de wijk en weer terug.
Hoe zit het met de kosten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Was gisteren nog in de KPN winkel en ze zeiden dat ik op een goede locatie zit. Dus dat zit dus dan goed hé.
Staat niets bij dat 'ie certificed is, dus ik vertrouw het bron nog nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
RT @ceoSteveJobs: The iPhone you'll see June 7th will be unlike anything you've seen before.
Wie wilt nu SBS6 in HD zien?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:32 schreef borisz het volgende:
Mnn, bij mij loopt hij niet lipsyncquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, dus het kijken via http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb kan beginnen.
Idd jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Sirolf het volgende:
De camera zoomde net in op Annemieke die glunderend bij Moke staat te kijken!
Was idd wel humorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Sirolf het volgende:
De camera zoomde net in op Annemieke die glunderend bij Moke staat te kijken!![]()
bij mij is ie ook niet lipsyncquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
refreshen? Kijk je überhaupt via silverlight?
Canal digitaal heeft ook ITVquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ziggo heeft op de een of andere manier een ernstig gebrek aan ruimte voor extra zenders... en die zenders vragen ook geld aan de kabelboeren om dat door te geven, dus dat berekenen ze door.
Tijd om over te stappen naar Canal Digitaal, 25 zenders in HD.
quote:
Of Net5 met hun series . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:54 schreef FlorentijnH het volgende:
Veronica misschien?
net5 kijk ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Of Net5 met hun series . . .
En dat dan in HD hèquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's het zelfde als achterom kijken voordat je de wc doortrekt.
Kuik, kuik, kuik, ik ben een kuikentjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:11 schreef borisz het volgende:
Evenop Tim Kuik. Ik kijk nu het downloaddebat terug.
Ik dacht dat die afstanden die zij geven ook daadwerkelijke kabellengtes zijn. Heeft weer met het één en ander te maken . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef Sirolf het volgende:
Mja, da's natuurlijk hemelsbreed. De kabel kan natuurlijk een flinke omweg maken via de andere kant van de wijk en weer terug.![]()
Tim Kuik is een labiele schaakgrootmeester die in zijn aanval vergeet zijn eigen koning te beschermen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:11 schreef borisz het volgende:
Evenop Tim Kuik. Ik kijk nu het downloaddebat terug.
Ik, omdat die van jou out of sync liep.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef gerbenp het volgende:
Wie heeft uit het raam geupload op 3FMFanNL?
Ik heb helemaal geen uit het raam erop gezetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik, omdat die van jou out of sync liep.
Heb die van jou dus zojuist even op privé gezet.
Over welke stream heb je het nu eigenlijk. Er zijn er een stuk of 3 dit weekend namelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:29 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg Sirolf, haal eens die L die in het beeld van de stream staat weg!
Volgens mij gaat hij daar niet overquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:29 schreef 3FMaster het volgende:
Zeg Sirolf, haal eens die L die in het beeld van de stream staat weg!
Ah, dan was het iemand anders.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen uit het raam erop gezet?
Op de stream van Culturaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over welke stream heb je het nu eigenlijk. Er zijn er een stuk of 3 dit weekend namelijk.
ik dacht dat Captain_Slow het heeft gedaan, ik werk altijd met asf / wmv.. hij met oggquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dan was het iemand anders.
Moet je nagaan, nu al verwarring!
En mijn uploads zijn meestal te herkennen aan een naam als 3FM_20100529_143200_001.cutUitHetRaam.wmv.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ik dacht dat Captain_Slow het heeft gedaan, ik werk altijd met asf / wmv.. hij met ogg
Meen je nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
Haha Coen sinds gisteren een nieuwe auto nu al iemand achterop geknald.
Dat had ik vorig jaar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind dat leuk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ach, zolang er geen persoonlijk letsel is (zoals bij hem blijkbaar ook). En daarnaast: 't zal ongetwijfeld een leasebak zijn...quote:
Ja maar dat was aan je zelf te danken. Ik weet niet hoe Coen z'n achterkant in 't puin (of een bescheiden deukje) heeft laten rijden, maar als het net als bij mij veroorzaakt werd door weer zo'n gast die z'n auto ziet als het verlengde van z'n te kleine pimmel en denkt dat ie heer en meester op de weg is en overal schijt aan mag hebben omdat hij een dure bak rijdt en dus extra heeft betaald voor het zich veroorloven van het negeren van standaard verkeersregels, ja dan heb ik medelijden met degene die het dupe is van dat soort fratsen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, zolang er geen persoonlijk letsel is (zoals bij hem blijkbaar ook). En daarnaast: 't zal ongetwijfeld een leasebak zijn...
Zelf ooit m'n auto op een slecht verlichte weg tussen een paar paaltjes een fietspad op proberen te rijden... Resultaat: alle plaatwerk vervangen behalve de achterkant.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dat was aan je zelf te danken. Ik weet niet hoe Coen z'n achterkant in 't puin (of een bescheiden deukje) heeft laten rijden, maar als het net als bij mij veroorzaakt werd door weer zo'n gast die z'n auto ziet als het verlengde van z'n te kleine pimmel en denkt dat ie heer en meester op de weg is en overal schijt aan mag hebben omdat hij een dure bak rijdt en dus extra heeft betaald voor het zich veroorloven van het negeren van standaard verkeersregels, ja dan heb ik medelijden met degene die het dupe is van dat soort fratsen.
Zo, dat zat nog hoog, dat was een lange zin.
Van een stagiair kan je ook niet verwachten dat 'ie heel hard werkt, want daar wordt 'ie ook naar betaald.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG
Ik haat pauper stagiairesDoordat die mongool niet door heeft gewerkt, moest ik in het magazijn om aanvoer van 2 dagen weg te scannen
Toch nog snel gedaan, 5 uurtjes
Alleen 1,5 uur langer dan normaal
Ja, die 3 waren van mijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ik dacht dat Captain_Slow het heeft gedaan, ik werk altijd met asf / wmv.. hij met ogg
Hij krijgt maar 7 van de 32 uur betaaldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van een stagiair kan je ook niet verwachten dat 'ie heel hard werkt, want daar wordt 'ie ook naar betaald.
Al is het natuurlijk ook weer niet de bedoeling om de kantjes er vanaf te lopen, da's dan weer het andere uiterste.
Ah dat is zuur....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
Vandaag pas vanaf 18 uur...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat er live uitgezonden zou worden ?
Nee joh, tot die tijd Pinkpop live-optredens via Cultura.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Tot die tijd een spannend muziekje vanaf Spotiefie...
Ik heb nu al Metallica live vanaf PP 2008 opstaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, tot die tijd Pinkpop live-optredens via Cultura.
Tnx man!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
Pinkpop 2010 #10 - Waar de NPO last heeft van storingen
voor live verslag op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |