Hoe zit het met de kosten?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Was gisteren nog in de KPN winkel en ze zeiden dat ik op een goede locatie zit. Dus dat zit dus dan goed hé.
Staat niets bij dat 'ie certificed is, dus ik vertrouw het bron nog nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
RT @ceoSteveJobs: The iPhone you'll see June 7th will be unlike anything you've seen before.
Wie wilt nu SBS6 in HD zien?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:32 schreef borisz het volgende:
Ziggo gaat geld vragen voor SBS in HDWat een onzin.
Mnn, bij mij loopt hij niet lipsyncquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, dus het kijken via http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb kan beginnen.
Idd jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Sirolf het volgende:
De camera zoomde net in op Annemieke die glunderend bij Moke staat te kijken!
Was idd wel humorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Sirolf het volgende:
De camera zoomde net in op Annemieke die glunderend bij Moke staat te kijken!![]()
bij mij is ie ook niet lipsyncquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
refreshen? Kijk je überhaupt via silverlight?
Canal digitaal heeft ook ITVquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ziggo heeft op de een of andere manier een ernstig gebrek aan ruimte voor extra zenders... en die zenders vragen ook geld aan de kabelboeren om dat door te geven, dus dat berekenen ze door.
Tijd om over te stappen naar Canal Digitaal, 25 zenders in HD.
quote:
Of Net5 met hun series . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:54 schreef FlorentijnH het volgende:
Veronica misschien?
net5 kijk ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Of Net5 met hun series . . .
En dat dan in HD hèquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's het zelfde als achterom kijken voordat je de wc doortrekt.
Kuik, kuik, kuik, ik ben een kuikentjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:11 schreef borisz het volgende:
Evenop Tim Kuik. Ik kijk nu het downloaddebat terug.
Ik dacht dat die afstanden die zij geven ook daadwerkelijke kabellengtes zijn. Heeft weer met het één en ander te maken . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef Sirolf het volgende:
Mja, da's natuurlijk hemelsbreed. De kabel kan natuurlijk een flinke omweg maken via de andere kant van de wijk en weer terug.![]()
Tim Kuik is een labiele schaakgrootmeester die in zijn aanval vergeet zijn eigen koning te beschermen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:11 schreef borisz het volgende:
Evenop Tim Kuik. Ik kijk nu het downloaddebat terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |