Ach, zolang er geen persoonlijk letsel is (zoals bij hem blijkbaar ook). En daarnaast: 't zal ongetwijfeld een leasebak zijn...quote:
Ja maar dat was aan je zelf te danken. Ik weet niet hoe Coen z'n achterkant in 't puin (of een bescheiden deukje) heeft laten rijden, maar als het net als bij mij veroorzaakt werd door weer zo'n gast die z'n auto ziet als het verlengde van z'n te kleine pimmel en denkt dat ie heer en meester op de weg is en overal schijt aan mag hebben omdat hij een dure bak rijdt en dus extra heeft betaald voor het zich veroorloven van het negeren van standaard verkeersregels, ja dan heb ik medelijden met degene die het dupe is van dat soort fratsen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, zolang er geen persoonlijk letsel is (zoals bij hem blijkbaar ook). En daarnaast: 't zal ongetwijfeld een leasebak zijn...
Zelf ooit m'n auto op een slecht verlichte weg tussen een paar paaltjes een fietspad op proberen te rijden... Resultaat: alle plaatwerk vervangen behalve de achterkant.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dat was aan je zelf te danken. Ik weet niet hoe Coen z'n achterkant in 't puin (of een bescheiden deukje) heeft laten rijden, maar als het net als bij mij veroorzaakt werd door weer zo'n gast die z'n auto ziet als het verlengde van z'n te kleine pimmel en denkt dat ie heer en meester op de weg is en overal schijt aan mag hebben omdat hij een dure bak rijdt en dus extra heeft betaald voor het zich veroorloven van het negeren van standaard verkeersregels, ja dan heb ik medelijden met degene die het dupe is van dat soort fratsen.
Zo, dat zat nog hoog, dat was een lange zin.
Van een stagiair kan je ook niet verwachten dat 'ie heel hard werkt, want daar wordt 'ie ook naar betaald.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG
Ik haat pauper stagiairesDoordat die mongool niet door heeft gewerkt, moest ik in het magazijn om aanvoer van 2 dagen weg te scannen
Toch nog snel gedaan, 5 uurtjes
Alleen 1,5 uur langer dan normaal
Ja, die 3 waren van mijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ik dacht dat Captain_Slow het heeft gedaan, ik werk altijd met asf / wmv.. hij met ogg
Hij krijgt maar 7 van de 32 uur betaaldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van een stagiair kan je ook niet verwachten dat 'ie heel hard werkt, want daar wordt 'ie ook naar betaald.
Al is het natuurlijk ook weer niet de bedoeling om de kantjes er vanaf te lopen, da's dan weer het andere uiterste.
Ah dat is zuur....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:36 schreef Paul-89 het volgende:
Haha Coen sinds gisteren een nieuwe auto nu al iemand achterop geknald.
Vandaag pas vanaf 18 uur...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat er live uitgezonden zou worden ?
Nee joh, tot die tijd Pinkpop live-optredens via Cultura.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Tot die tijd een spannend muziekje vanaf Spotiefie...
Ik heb nu al Metallica live vanaf PP 2008 opstaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, tot die tijd Pinkpop live-optredens via Cultura.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |