Er is (bijna) niets over te vinden op het net , dus zal er wel niet meer zijn of (heel) weinig voorstellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:17 schreef Horloge het volgende:
Is er nog campingradio dit weekend? Of is dat concept helemaal afgeschaft?
Dit ziggo weer in zo'n betaal pakket moet drukken terwijl er de rest van het jaar niks nuttigs is te vinden en waardoor ik het dus niet hebquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:19 schreef Sirolf het volgende:
maar ook op het digitale kanaal Cultura 24.
De Cultura livestream kan je gewoon nog pakken . . .quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:19 schreef Mdrop het volgende:
Dit ziggo weer in zo'n betaal pakket moet drukken terwijl er de rest van het jaar niks nuttigs is te vinden en waardoor ik het dus niet heb!
Ook goeiemorgenquote:
dit is vanuit de studio op het pinkpop terrein.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vanaf 1300 op de live pagina van 3v12 dacht ik.
En waar luisteren we nou na dan, opname of gewoon vanuit een andere studio?
Klopt, maar TV gaat boven PC om dat soort dingen te kijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:22 schreef ThunderChild het volgende:
De Cultura livestream kan je gewoon nog pakken . . .
Heeft gij dan geen lijntje tussen ertussen dan ??quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:24 schreef Mdrop het volgende:
Klopt, maar TV gaat boven PC om dat soort dingen te kijken.
Jawel hoor en natuurlijk zon netwerk player, is kijken zo of ik daar die stream werkend krijg, maar kwaliteit is altijd lager danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:27 schreef ThunderChild het volgende:
Heeft gij dan geen lijntje tussen ertussen dan ??
Goed bezig !quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Hee drie wijnen uit ZAF. Ook een aantal rose's gehaald
Bij de G&G het ZAF wijnpakket opgehaaldquote:
Voor mij niet meer. Gigantisch dood gedraaid toen het pas uitkwam . . .quote:
Ben zelf geen wijn liefhebber maar ik moet straks nog wel even de stad in dus misschien dat ik wel zo'n pakket haal. Altijd handig om zoiets in huis te hebben. Het komt altijd wel een keer van pasquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij de G&G het ZAF wijnpakket opgehaald. Rose ook, allemaal in de aanbieding
Klopt, wel erg vaak gehoord maar om zo af en toe te horen vind ik eigenlijk nog steeds wel erg prettigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voor mij niet meer. Gigantisch dood gedraaid toen het pas uitkwam . . .
echte nederlanderquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben zelf geen wijn liefhebber maar ik moet straks nog wel even de stad in dus misschien dat ik wel zo'n pakket haal. Altijd handig om zoiets in huis te hebben. Het komt altijd wel een keer van pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |