En het vervolgens niet kwijt kunnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:50 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
echte nederlanderals iets in de aanbieding is het gelijk gaan kopen ook al heb je het niet nodig
Hier wel een wijnliefhebberquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben zelf geen wijn liefhebber maar ik moet straks nog wel even de stad in dus misschien dat ik wel zo'n pakket haal. Altijd handig om zoiets in huis te hebben. Het komt altijd wel een keer van pas.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:56 schreef borisz het volgende:
Hier wel een wijnbierliefhebber. Ik ben nog steeds een noob qua [s]wijn[/b]bierkennis, maar weet zelf wel wat ik echt lekker vind.
Hopelijk gaat dat verder dan alleen pilsquote:
Premium Pilsner is goed tijdens uitgaan maar als ik tijd heb komen de belgen uit de kastquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
Hopelijk gaat dat verder dan alleen pils.
Hier ook een bierliefhebber die vooral speciale biertjes drinkt.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef borisz het volgende:
Hee drie wijnen uit ZAF. Ook een aantal rose's gehaald
Zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Premium Pilsner is goed tijdens uitgaan maar als ik tijd heb komen de belgen uit de kast.
Ben zelf meer van het bierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier wel een wijnliefhebber. Ik ben nog steeds een noob qua wijnkennis, maar weet zelf wel wat ik echt lekker vind.
Zijn er maar weinig volgens mij die direct de eerste slok kunnen waarderenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:11 schreef -Hans- het volgende:
Bij bier viel het kwartje ook niet direct.
quote:
Koffie was lastiger dan bier en wijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben zelf meer van het bier. Wijn moet je leren drinken dus misschien moet ik daar maar eens mee beginnen
. Bij bier viel het kwartje ook niet direct.
Nieuwe Caro. Wat een track!![]()
Haha volgens mij ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig volgens mij die direct de eerste slok kunnen waarderen.
[..]
![]()
Koffie, gadver! Drink ik ook nog steeds niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Koffie was lastiger dan bier en wijn.
Weinig bekend, maar MOET er zoveel veranderen dan?, zie geen problemen of gaan er echt lui weg?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:15 schreef Sirolf het volgende:
Wat een kansloze hyve is dit zeg: http://actie3fm.hyves.nl/
Actie gaan voeren tegen de wijzigingen in de programmering van 3FM... nog voordat die bekend zijn!
Zie editquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Koffie, gadver! Drink ik ook nog steeds niet.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:15 schreef Sirolf het volgende:
Wat een kansloze hyve is dit zeg: http://actie3fm.hyves.nl/
Actie gaan voeren tegen de wijzigingen in de programmering van 3FM... nog voordat die bekend zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |