Wees blij dat je nog opstaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee, stond ermee op. Maar dit is niet best geloof ik
quote:
ik heb ook wel eens pijn als ik opsta, alleen dat klinkt in mijn oren fout op dit moment, alhoewel ik het niet zo bedoel. doch is deze zin zodanig geconstrueerd dat het impliceert en accentueert wat het tegenovergestelde zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hebt Parkinsonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
ik kan niet schaken, nouja, kan het wel, alleen ik verlies altijd, en dat is niet leukquote:
Kan ik niet bij, want bolle buik.quote:
ey dan kan ik eindelijk eens winnen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:47 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik kan niet schaken, nouja, kan het wel, alleen ik verlies altijd, en dat is niet leuk
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ey dan kan ik eindelijk eens winnen!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef tubacloud het volgende:
wanneer komen de nieuwe smileys in de smileybalk te staan?
Staan er al? Of zijn er nog meer nieuwe?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:49 schreef tubacloud het volgende:
wanneer komen de nieuwe smileys in de smileybalk te staan?
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens pijn als ik opsta, alleen dat klinkt in mijn oren fout op dit moment, alhoewel ik het niet zo bedoel. doch is deze zin zodanig geconstrueerd dat het impliceert en accentueert wat het tegenovergestelde zou moeten zijn.
/bored
die huilzwaaismiley zie ik niet staanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Staan er al? Of zijn er nog meer nieuwe?
waar haal je die vandaan?quote:
Ga naar een van je 53 andere sletjes?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik ben moe, wijs me nu eens op een normale manier af?
Ik begrijp dat er mensen zijn die zich aangetrokken voelen tot eenzelfde geslacht. Deze onderlinge aantrekkingskracht leidt vaak tot seksuele spanningen, waarna er zaken gebeuren waarvan Ik niet gedient ben. Hierbij verzoek ik u geen verder contact op te nemen aangaande het vertier dat u wenst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik ben moe, wijs me nu eens op een normale manier af?
Neem een ibuprofen of ga naar een huisartsenpost.quote:
Leuke meisjes wel ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflid=11010341
Die Eline![]()
Waarom kijk je lingo online?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
Die Eline![]()
Ik zag het laatst op TV en wilde haar de mannelijke PUB'ers niet onthouden.quote:
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik zag het laatst op TV en wilde haar de mannelijke PUB'ers niet onthouden.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
Die Eline![]()
Trustenquote:
Eline mag wel ff 2 ballen pakkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
Die Eline![]()
Weet ik veelquote:
Heb gedaan wat je zei, flink wat aspirine en naa huisartsenpost enzo. Zat zo'n meisje die van de scooter gelazerd was ookquote:
Die had zeker teveel gedronken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb gedaan wat je zei, flink wat aspirine en naa huisartsenpost enzo. Zat zo'n meisje die van de scooter gelazerd was ook
Oh alleen een ontsteking. Antibioticashit nu. Merk je dat trouwens?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die had zeker teveel gedronken?
En wat voor enge ziekte heb je?
Het is de bedoeling van wel jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh alleen een ontsteking. Antibioticashit nu. Merk je dat trouwens?
Ja maar ik bedoel is zoiets vermoeiend ofzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het is de bedoeling van wel ja
Pff ik dacht laatst dat ik een blindedarmontsteking had, mijn buik deed ontzettende pijn en ik kon totaal niet meer bewegen. Bleek uiteindelijk een fikse buikgriep te zijn geweest wat gelukkig verholpen is met wat pijnstillers
Meh, dat niet tot zover ik weet. Hoogstens wat diarree.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel is zoiets vermoeiend ofzo?
En ik zat straks helemaal te shaken van de pijn![]()
Ah men dat nummer is dan weer wel slechtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:26 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Meh, dat niet tot zover ik weet. Hoogstens wat diarree.
Als goedmakertje een vrolijk Vlaams zomerdeuntje met een lekker wijf:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ah men dat nummer is dan weer wel slecht![]()
Nog snel voor et slapen dan. Truste manquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Als goedmakertje een vrolijk Vlaams zomerdeuntje met een lekker wijf:
Ja, maar dat is een beetje ver rijden. Al ga ik misschien naar Tsjechië.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:57 schreef Ned_Bigby het volgende:
Als je echt goedkope alcohol wil, moet je naar polen/rusland/oostblok.
Hoe zit het nou met Verbeek, zit die nog op de bank vandaag of niet meer?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:00 schreef mstr het volgende:
Nee, maar ik ga naar Almelo om een wedstrijd te kijken.
Ik heb het niet over Heracles.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:09 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met Verbeek, zit die nog op de bank vandaag of niet meer?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:11 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
O, oke, dacht dat die vandaag ook speelden
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:11 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
O, oke, dacht dat die vandaag ook speelden
Teletubbies, kom maar gauw.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
Omdat hij met onzichtbare inkt is getypt.
En mijn volledige naam bevat
Mijn msn-adres bevat mijn usernaam.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:56 schreef Ned_Bigby het volgende:
Is wel best handig
Wo-oh-oh-oh everyboy's starry-eyed
En 2 jaar later hier het WKquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:01 schreef mstr het volgende:
EK 2016 in Frankrijk, dat is dan wel weer tof.
Oeh leuk, dan kan de nieuwe eigenaar je MSN jattenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Jammer dat het domein niet meer van mij is.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Oeh leuk, dan kan de nieuwe eigenaar je MSN jatten
Beetje onduidelijke foto eh.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gok de prijs! Top die prijs!
Ik hoop niet teveel geld.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Gok de prijs! Top die prijs!
Ik =/= Rikquote:
Ow, is ook zoquote:
Nee. Of jij moet bijbetalenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, is ook zo!
Maar maar maar LG... kan je hem nog ruilen voor een android?
Bijbetalen, kan je best doen ja!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Of jij moet bijbetalen. Ons mam wordt niet zo blij als ik telefoons van 2-300 euro uitkies.
Ja, dat laatste merk ik wel ja. Dat je iets harder moet duwen. Achja. Moet ergens tevreden mee zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bijbetalen, kan je best doen ja!
Ik zeg verder niets, maar ik hoop dat je geen spijt gaat krijgen van eentje met minder scherm alsin: touchscreen waarop je echt moet rammen om goede zinnen te krijgen!!! nvm verder, carry one
!
Die onderste twee vind ik er nog wel tof uitzien, die tweede vind ik sowieso niks en ik heb wel mooiere jasjes gezienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Colbert jasje
[ afbeelding ]
Overhemd van Cast Iron
[ afbeelding ]
2 lange overhemden
Betere foto's
Ben er in ieder geval blij mee!
Ik las net een R&P-achtig topic en dacht dat jij iets heel anders bedoelde met duwenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat laatste merk ik wel ja. Dat je iets harder moet duwen. Achja. Moet ergens tevreden mee zijn.
2 out of 4. Primaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die onderste twee vind ik er nog wel tof uitzien, die tweede vind ik sowieso niks en ik heb wel mooiere jasjes gezien
xDquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik las net een R&P-achtig topic en dacht dat jij iets heel anders bedoelde met duwen
Iets met gegeven en paard in de bek kijken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bijbetalen, kan je best doen ja!
Ik zeg verder niets, maar ik hoop dat je geen spijt gaat krijgen van eentje met minder scherm alsin: touchscreen waarop je echt moet rammen om goede zinnen te krijgen!!! nvm verder, carry one
!
Zal best... ik heb die 'fout' gemaakt met een mp3speler... En ik bedoel het niet lullig mind the 'quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Iets met gegeven en paard in de bek kijken.
Als ik zo 100 euro had, dan was het niet zo'n probleem geweest. Aangezien ik vanavond pas voor de eerste keer ga werken, heb ik die 100 niet zomaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal best... ik heb die 'fout' gemaakt met een mp3speler... En ik bedoel het niet lullig mind the '', maar wanneer je een duurzaam gebruiksvoorwerp koopt wil je denk ik ook eentje die lang mee gaat toch? Ik ben iemand die daar wel om geeft en liever dan zelf 100 euro bij betaald.
Zero niet, nou, prima toch?
Prima hoor. Maar je komt altijd ongelofelijk minachtend over als anderen een 'minder' product hebben.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal best... ik heb die 'fout' gemaakt met een mp3speler)... En ik bedoel het niet lullig mind the '', maar wanneer je een duurzaam gebruiksvoorwerp koopt wil je denk ik ook eentje die lang mee gaat toch? Ik ben iemand die daar wel om geeft en liever dan zelf 100 euro bij betaald.
Zero niet, nou, prima toch?
Gelukkig begrijpt Zero mijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar je komt altijd ongelofelijk minachtend over als anderen een 'minder' product hebben.
Ow, dacht dat je al werkte en zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik zo 100 euro had, dan was het niet zo'n probleem geweest. Aangezien ik vanavond pas voor de eerste keer ga werken, heb ik die 100 niet zomaar. Ik snap je punt wel, alleen viel dat niet te doen.
Wat is daar lekkerder aan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:01 schreef Renesite het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers... Een frikandel of zo!!! Met open ruggetje wel te verstaan
Waarvandaan vertrek je?quote:
Alles, frikandellen zijn heerlijkquote:
Wat moet ik anders.. Ik moet van al het lekkers in huis afblijven ivm. verjaardag morgenquote:
Nou, dat punt is hier aangebrokenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:07 schreef mstr het volgende:
Frikandellen vind ik alleen lekker als ik er zin in heb.
Bij mij ook, altijd op zaterdag.quote:
Zoals nuquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik altijd op momenten dat het niet uitkomt
ik heb airco!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:12 schreef mstr het volgende:
Ik ga m'n spullen pakken, tanken, wat te drinken daar meenemen en op weg naar Almelo. Lekker zweten in de auto, geen airco.
Ik krijg na het uitgaan altijd zin in doner en in aangeschoten toestand geef je al 5 euro uit voor zo'n ondingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik altijd op momenten dat het niet uitkomt
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:12 schreef mstr het volgende:
Ik ga m'n spullen pakken, tanken, wat te drinken daar meenemen en op weg naar Almelo. Lekker zweten in de auto, geen airco.
Hoe vaker ik het luister, hoe leuker zij en de muziek wordenquote:
Dan doe je iets niet goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:58 schreef livalo het volgende:
Ik heb er gister meer dan 5 uur over gedaan om van Monnickendam naar Nijmegen te komen.
lekker danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:58 schreef livalo het volgende:
Ik heb er gister meer dan 5 uur over gedaan om van Monnickendam naar Nijmegen te komen.
Huhquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker dan!!! Moet René niet zo ver wonen
Ja, ik moet 15 juni om half 7 in Luxemburg op de trein stappen om nog net op tijd te zijn voor mijn les om 13:05quote:
Luxemburg =/= NSquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Huh
[..]
Ja, ik moet 15 juni om half 7 in Luxemburg op de trein stappen om nog net op tijd te zijn voor mijn les om 13:05
De verbinding Arnhem - Nijmegen lag eruit, en pas na 4 uur besloten ze bussen in te zetten. 3 stomme bussen voor heul veul mensenquote:
Och, dat vind ik nog niet zo'n ramp. Kan ik in de trein aan school werken of lezen of gewoon even tot rust komen. Of hij komt gewoon naar mijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker dan!!! Moet René niet zo ver wonen
No shit, batmanquote:
Maar wat denk je?quote:
Ai, altijd weer watquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:10 schreef livalo het volgende:
[..]
De verbinding Arnhem - Nijmegen lag eruit, en pas na 4 uur besloten ze bussen in te zetten. 3 stomme bussen voor heul veul mensen.
Gooi... koudekutkakquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
No shit, batman
Maar het OV (en dan specifiek de Treinen) zijn vrijwel overal bagger. En ik betaal me scheel om vanaf Roosendaal terug in het Gooi te komen.
En het stomme is dat ik dus echt.. 4 uur heb gewacht voor een stukje wat met de trein of auto in een kwartiertje kan worden gereden.quote:
Jeej! Wat super zegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik dénk dat ik het wel gehaald heb.
Denk he. Alles hangt van wiskunde afquote:
Ooooh, dat komt dus wel goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk he. Alles hangt van wiskunde afMet heel streng tellen kwam ik erop uit dat ik minstens een 5,9 zou hebben. En ik heb een 6,2 nodig. Dan ben ik in 1 keer geslaagd in principe. Geloof ik.
Huh hoe wat waar wanneer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:17 schreef Jotcha het volgende:
Maar ik zie jou binnenkort toch wel op allerlei examenfeestjes geloof ik![]()
Cum Lauda?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik dénk dat ik het wel gehaald heb.
Best gezellig hier hoorquote:
Ik ken half FOK!quote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ken half FOK!.
Nja, Rik heeft bij mij in de klas gezeten de eerste 2 jaar, dus die ken ik al wat langer dan vandaag.
Ik had blijkbaar ooit tegen 'm gezegd dat de SC gezellig was. Dus hij was al een week aan het posten voordat ik erachter kwam dat ik 'm kendequote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
En jullie kwamen elkaar toevallig op Fok! tegen of andersom of of of?
En toen kwam ik Maik ook nog tegenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:25 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar ooit tegen 'm gezegd dat de SC gezellig was. Dus hij was al een week aan het posten voordat ik erachter kwam dat ik 'm kende.
Reichstag.quote:
Leuke omgeving met veel restaurants en andere horeca tenten en een strand midden in de stad is de studentenwijk Friedrichshain. Toen ik er was, was het erg gezellig daar.quote:
Bier wordt betaald door Mark?quote:
smatjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:28 schreef Renesite het volgende:
Werrum zie ik hier nooit je sma-tje meer, Mark?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:58 schreef Daniane het volgende:
hihi ik heb paranormal activity dvd binnen
heb ik gewonnen op fok.
ja ik ben blond ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
![]()
zeg, jij hebt toch ook blond haar?
* Marco001 wil opzich wel eens een fotoshoot doen met een blonde meid + classic Mustang conv.
Wat doe je voor werk?quote:
Keukenhulp.quote:
En je bent voor Ajaxquote:
Ja, is wel tofquote:
Dat is altijd wel het belangrijkstquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is wel tof. En aardige collega's
.
Jep.quote:
Hoeveel krijg je per uur?quote:
5 euro.quote:
Waarom ben je slecht dan? Tell mequote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:26 schreef -SG- het volgende:
Twee scholieren zijn net klaar met hun examen biologie.
De een vraagt:
En hoe ging ie bij jou?
Ja wel goed, alleen heb ik die laatste vraag over wat er in een cel zit fout.
Wat heb je geantwoord dan? vraagt de ander.
Turken en Marokkanen.
De een vraagt:
En hoe ging ie bij jou?
Turken en Marokkanen.
De een vraagt:
En hoe ging ie bij jou?
Turken en Marokkanen.
Ja. Met Ren-.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
What the fag, fiets is serieus naar die nagellak meet geweest
[Meet] Show hier je nagels meet, 8 mei. #3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Why on earth..quote:
Ja, weet ik veelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Why on earth..
Is dat de enige manier waarop hij vrouwelijke aandacht kan krijgen of wat?
Ja, niet normaal hé.quote:
Daar staat echt voor 3-400 euro nagellakquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja, niet normaal hé.
Ik vind die opplak dingen sowieso oerlelijk
Zulks een geldverneuking.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar staat echt voor 3-400 euro nagellak
Mwa. Als het je hobby isquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Why on earth..
Is dat de enige manier waarop hij vrouwelijke aandacht kan krijgen of wat?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:25 schreef Mirjam het volgende:
was het al duidelijk dat het women only was?
zo nee, bij deze
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ze worden wel eens ingezet voor rugkrab duty![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld?
Zeker geïnteresseerd is.
Dus toch, heb altijd al gedacht dat SF een geil wijf was.quote:
Hij is denk ik meegegaan met renrenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus toch, heb altijd al gedacht dat SF een geil wijf was.
quote:
Ja dat weet ik wel zeker. Maar waaromquote:
Hmhm.quote:
Had ik maar zulke mooie nagels. Ik heb van die lelijke afgeplukte dingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fiets zijn ringvinger en middelvinger van zijn rechterhandquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Had ik maar zulke mooie nagels. Ik heb van die lelijke afgeplukte dingen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geilen chicks, allezzzquote:
Kotsen van alcohol.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
Moeten kotsen terwijl er geen alcohol in het spel is
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
quote:
quote:
Als ik jou rot eten ga geven, wedden dat je dan over je nek gaatquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ik jou rot eten ga geven, wedden dat je dan over je nek gaat
Mensen die rot eten, etenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als ik jou rot eten ga geven, wedden dat je dan over je nek gaat
Ik heb een keer bij een huisfeest heel veel bier, berenburg en mojito troep gedronken, vervolgens nog de drankkast geplunderd met een vriend en een fles Ouzo geritseld. Op dat moment ging het nog allemaal goed en zelfs daarna weer een biertje weggetikt maar toen ging ik schijten en moest ik opeens keihard barfenquote:
ik moest kotsen toen ik te hard gefietst had, en te lang te hard, in het bosquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:51 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik meng met gemak Bier, Wijn, Goldstrike, Bacardi, Vodka en allerlei mixdranken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:06 schreef -SG- het volgende:
Meneer kan niet tegen verschillende dranken drinken
Doe je goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:16 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik moest kotsen toen ik te hard gefietst had, en te lang te hard, in het bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |