Dan doe je iets niet goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:58 schreef livalo het volgende:
Ik heb er gister meer dan 5 uur over gedaan om van Monnickendam naar Nijmegen te komen.
lekker danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:58 schreef livalo het volgende:
Ik heb er gister meer dan 5 uur over gedaan om van Monnickendam naar Nijmegen te komen.
Huhquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker dan!!! Moet René niet zo ver wonen
Ja, ik moet 15 juni om half 7 in Luxemburg op de trein stappen om nog net op tijd te zijn voor mijn les om 13:05quote:
Luxemburg =/= NSquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Huh
[..]
Ja, ik moet 15 juni om half 7 in Luxemburg op de trein stappen om nog net op tijd te zijn voor mijn les om 13:05
De verbinding Arnhem - Nijmegen lag eruit, en pas na 4 uur besloten ze bussen in te zetten. 3 stomme bussen voor heul veul mensenquote:
Och, dat vind ik nog niet zo'n ramp. Kan ik in de trein aan school werken of lezen of gewoon even tot rust komen. Of hij komt gewoon naar mijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker dan!!! Moet René niet zo ver wonen
No shit, batmanquote:
Maar wat denk je?quote:
Ai, altijd weer watquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:10 schreef livalo het volgende:
[..]
De verbinding Arnhem - Nijmegen lag eruit, en pas na 4 uur besloten ze bussen in te zetten. 3 stomme bussen voor heul veul mensen.
Gooi... koudekutkakquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
No shit, batman
Maar het OV (en dan specifiek de Treinen) zijn vrijwel overal bagger. En ik betaal me scheel om vanaf Roosendaal terug in het Gooi te komen.
En het stomme is dat ik dus echt.. 4 uur heb gewacht voor een stukje wat met de trein of auto in een kwartiertje kan worden gereden.quote:
Jeej! Wat super zegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik dénk dat ik het wel gehaald heb.
Denk he. Alles hangt van wiskunde afquote:
Ooooh, dat komt dus wel goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk he. Alles hangt van wiskunde afMet heel streng tellen kwam ik erop uit dat ik minstens een 5,9 zou hebben. En ik heb een 6,2 nodig. Dan ben ik in 1 keer geslaagd in principe. Geloof ik.
Huh hoe wat waar wanneer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:17 schreef Jotcha het volgende:
Maar ik zie jou binnenkort toch wel op allerlei examenfeestjes geloof ik![]()
Cum Lauda?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik dénk dat ik het wel gehaald heb.
Best gezellig hier hoorquote:
Ik ken half FOK!quote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ken half FOK!.
Nja, Rik heeft bij mij in de klas gezeten de eerste 2 jaar, dus die ken ik al wat langer dan vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |