Als ik zo 100 euro had, dan was het niet zo'n probleem geweest. Aangezien ik vanavond pas voor de eerste keer ga werken, heb ik die 100 niet zomaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal best... ik heb die 'fout' gemaakt met een mp3speler... En ik bedoel het niet lullig mind the '', maar wanneer je een duurzaam gebruiksvoorwerp koopt wil je denk ik ook eentje die lang mee gaat toch? Ik ben iemand die daar wel om geeft en liever dan zelf 100 euro bij betaald.
Zero niet, nou, prima toch?
Prima hoor. Maar je komt altijd ongelofelijk minachtend over als anderen een 'minder' product hebben.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal best... ik heb die 'fout' gemaakt met een mp3speler)... En ik bedoel het niet lullig mind the '', maar wanneer je een duurzaam gebruiksvoorwerp koopt wil je denk ik ook eentje die lang mee gaat toch? Ik ben iemand die daar wel om geeft en liever dan zelf 100 euro bij betaald.
Zero niet, nou, prima toch?
Gelukkig begrijpt Zero mijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar je komt altijd ongelofelijk minachtend over als anderen een 'minder' product hebben.
Ow, dacht dat je al werkte en zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik zo 100 euro had, dan was het niet zo'n probleem geweest. Aangezien ik vanavond pas voor de eerste keer ga werken, heb ik die 100 niet zomaar. Ik snap je punt wel, alleen viel dat niet te doen.
Wat is daar lekkerder aan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:01 schreef Renesite het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers... Een frikandel of zo!!! Met open ruggetje wel te verstaan
Waarvandaan vertrek je?quote:
Alles, frikandellen zijn heerlijkquote:
Wat moet ik anders.. Ik moet van al het lekkers in huis afblijven ivm. verjaardag morgenquote:
Nou, dat punt is hier aangebrokenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:07 schreef mstr het volgende:
Frikandellen vind ik alleen lekker als ik er zin in heb.
Bij mij ook, altijd op zaterdag.quote:
Zoals nuquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik altijd op momenten dat het niet uitkomt
ik heb airco!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:12 schreef mstr het volgende:
Ik ga m'n spullen pakken, tanken, wat te drinken daar meenemen en op weg naar Almelo. Lekker zweten in de auto, geen airco.
Ik krijg na het uitgaan altijd zin in doner en in aangeschoten toestand geef je al 5 euro uit voor zo'n ondingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik altijd op momenten dat het niet uitkomt
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:12 schreef mstr het volgende:
Ik ga m'n spullen pakken, tanken, wat te drinken daar meenemen en op weg naar Almelo. Lekker zweten in de auto, geen airco.
Hoe vaker ik het luister, hoe leuker zij en de muziek wordenquote:
Dan doe je iets niet goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:58 schreef livalo het volgende:
Ik heb er gister meer dan 5 uur over gedaan om van Monnickendam naar Nijmegen te komen.
lekker danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:58 schreef livalo het volgende:
Ik heb er gister meer dan 5 uur over gedaan om van Monnickendam naar Nijmegen te komen.
Huhquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker dan!!! Moet René niet zo ver wonen
Ja, ik moet 15 juni om half 7 in Luxemburg op de trein stappen om nog net op tijd te zijn voor mijn les om 13:05quote:
Luxemburg =/= NSquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Huh
[..]
Ja, ik moet 15 juni om half 7 in Luxemburg op de trein stappen om nog net op tijd te zijn voor mijn les om 13:05
De verbinding Arnhem - Nijmegen lag eruit, en pas na 4 uur besloten ze bussen in te zetten. 3 stomme bussen voor heul veul mensenquote:
Och, dat vind ik nog niet zo'n ramp. Kan ik in de trein aan school werken of lezen of gewoon even tot rust komen. Of hij komt gewoon naar mijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
lekker dan!!! Moet René niet zo ver wonen
No shit, batmanquote:
Maar wat denk je?quote:
Ai, altijd weer watquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:10 schreef livalo het volgende:
[..]
De verbinding Arnhem - Nijmegen lag eruit, en pas na 4 uur besloten ze bussen in te zetten. 3 stomme bussen voor heul veul mensen.
Gooi... koudekutkakquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
No shit, batman
Maar het OV (en dan specifiek de Treinen) zijn vrijwel overal bagger. En ik betaal me scheel om vanaf Roosendaal terug in het Gooi te komen.
En het stomme is dat ik dus echt.. 4 uur heb gewacht voor een stukje wat met de trein of auto in een kwartiertje kan worden gereden.quote:
Jeej! Wat super zegquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik dénk dat ik het wel gehaald heb.
Denk he. Alles hangt van wiskunde afquote:
Ooooh, dat komt dus wel goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk he. Alles hangt van wiskunde afMet heel streng tellen kwam ik erop uit dat ik minstens een 5,9 zou hebben. En ik heb een 6,2 nodig. Dan ben ik in 1 keer geslaagd in principe. Geloof ik.
Huh hoe wat waar wanneer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:17 schreef Jotcha het volgende:
Maar ik zie jou binnenkort toch wel op allerlei examenfeestjes geloof ik![]()
Cum Lauda?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik dénk dat ik het wel gehaald heb.
Best gezellig hier hoorquote:
Ik ken half FOK!quote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:21 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ken half FOK!.
Nja, Rik heeft bij mij in de klas gezeten de eerste 2 jaar, dus die ken ik al wat langer dan vandaag.
Ik had blijkbaar ooit tegen 'm gezegd dat de SC gezellig was. Dus hij was al een week aan het posten voordat ik erachter kwam dat ik 'm kendequote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
En jullie kwamen elkaar toevallig op Fok! tegen of andersom of of of?
En toen kwam ik Maik ook nog tegenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:25 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar ooit tegen 'm gezegd dat de SC gezellig was. Dus hij was al een week aan het posten voordat ik erachter kwam dat ik 'm kende.
Reichstag.quote:
Leuke omgeving met veel restaurants en andere horeca tenten en een strand midden in de stad is de studentenwijk Friedrichshain. Toen ik er was, was het erg gezellig daar.quote:
Bier wordt betaald door Mark?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |